IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Kut-emo's die denken dat ze death metal kunnen spelen. [Deathcore deel II] Vorige pagina | Volgende pagina
Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 18-05-2012 14:32 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2012 10:16 schreef BenKnuckles het volgende:
Ja... Zat onlangs weer even Carnifex te luisteren en ik vond er geen zak meer aan. Suicide Silence deed het wel weer wat beter.

En Oceano begin ik zo mogelijk nog meer te trekken. Duidelijk een buitengewone deathcore-band.


Oceano is ronduit smerig, heeeeeerlijke sound
De oude SS ( ) is ook goed te verteren, Carnifex was vroeger ook beter inderdaad

Maar goed, er zit nog wel wat in het vat toch?! Float Face Down, Whitechapel (al wordt dat steeds meer en meer deathmetal), A Different Breeeeeeeeeeed of Killer, Found in the Fallen en The Acacia Strain waarschijnlijk ook wel weer.

Ik laat het bij "een levensbedreigende situatie", wellicht valt er nog iets te redden...


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 18-05-2012 14:40 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Whitechapel boeit mij al een hele tijd niet meer (enkel dat debuut is nog deftig). De nieuwe Float Face Down heb ik nog niet gehoord, is dat wat?

Van The Acacia Strain verwacht ik ook veel, maar die reken ik niet echt tot dit genre Found in the Fallen ken ik dan weer helemaal niet.

De enige bands die mij momenteel wel nog boeien (en die ik dus nog af en toe beluister) zijn Killwhitneydead, Dr. Acula (het oude werk), Thy Art is Murder (idem), Oceano, Elysia, See You Next Tuesday en After the Burial (al is dat ook geen deathcore meer).

Nieuw bloed komt er blijkbaar niet meer bij. Elders is er gelukkig nog genoeg moshmoshmosh te vinden


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 18-05-2012 22:10 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2012 14:40 schreef BenKnuckles het volgende:
Whitechapel boeit mij al een hele tijd niet meer (enkel dat debuut is nog deftig). De nieuwe Float Face Down heb ik nog niet gehoord, is dat wat?

Van The Acacia Strain verwacht ik ook veel, maar die reken ik niet echt tot dit genre Found in the Fallen ken ik dan weer helemaal niet.

De enige bands die mij momenteel wel nog boeien (en die ik dus nog af en toe beluister) zijn Killwhitneydead, Dr. Acula (het oude werk), Thy Art is Murder (idem), Oceano, Elysia, See You Next Tuesday en After the Burial (al is dat ook geen deathcore meer).

Nieuw bloed komt er blijkbaar niet meer bij. Elders is er gelukkig nog genoeg moshmoshmosh te vinden


Check dat Found in the Fallen maar eens, simpel doch effectief

Float Face Down nog niet gehoord, TAC rekende ik voor het gemak even onder dit genre.

Sowieso Ben, MOSH is er meer dan genoeg te vinden. Ik zal je eind juni wat masterclasses geven


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 18-05-2012 22:11 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2012 20:36 schreef Count Steel het volgende:



Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 18-05-2012 22:23 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Oeh, vet hoor, dat staat in de DL! Simpel, maar effectief idd.

quote:
Op 18 mei 2012 22:10 schreef Count Steel het volgende:
Sowieso Ben, MOSH is er meer dan genoeg te vinden. Ik zal je eind juni wat masterclasses geven

Lukt dat nog, met die driehonderd kilo van je?

...

*wordt bang*


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 18-05-2012 23:43 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2012 22:23 schreef BenKnuckles het volgende:
Oeh, vet hoor, dat staat in de DL! Simpel, maar effectief idd.


Lukt dat nog, met die driehonderd kilo van je?

...

*wordt bang*


Hehe, d'r is zelfs wat af Mwoah, qua vet dan, POWERRRRRRRRRRR!!! Fucking zin in Graspop man, we komen met een flinke club richting Dessel. We gaan wel ff bieren toch!?


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 18-05-2012 23:56 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

'We gaan toch wel ff bieren' vraagt hij... Logisch man, natuurlijk gaan we daar meeten! Samen wat bier drinken en gezellig bands checken, heb er ook weer vet zin in Barry komt ook, toch?

Btw, pre-deathcore?


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 19-05-2012 19:32 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2012 23:56 schreef BenKnuckles het volgende:
'We gaan toch wel ff bieren' vraagt hij... Logisch man, natuurlijk gaan we daar meeten! Samen wat bier drinken en gezellig bands checken, heb er ook weer vet zin in Barry komt ook, toch?

Btw, pre-deathcore?



Barry is uiteraard in tha house, evenals zo'n 500kg aan Rotterdam. Wordt weer een mooie bende hehe.

Muziek check is straks ff, lukt niet op m'n werk


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 20-05-2012 20:36 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2012 19:32 schreef Count Steel het volgende:
Barry is uiteraard in tha house, evenals zo'n 500kg aan Rotterdam. Wordt weer een mooie bende hehe.


Vet! Die gehele 'laten we een willekeurig slachtoffer door de gehele pit gooien'-crew bedoel je? Godver, ik voel mij ondervoed als ik bij jullie sta.

quote:
Muziek check is straks ff, lukt niet op m'n werk

Is ook NSFW-muziek, goede keuze.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 20-05-2012 20:57 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Haha inderdaad. Nu zitten 2 van die gasten (broertjes) ook nog op rugby, dus die trainen erop om je zo snel en hard mogelijk te "tackelen". Prachtig gezicht, de jongste pakt er zo 2 of 3 op en doet een rondje Marquee

Check trouwens deze band ff, Calmed by the Tides of Rain, uit Moshkou. Ik las bij de beschrijving "down-tuned metal", dat beloofde dus wat. Luister maar effe en draai je SUB open

[Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 20-05-2012 20:58]


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 10-06-2012 22:35 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Eerst lekker hoofdje knikken en vanaf 0:30 had ik ruzie met de buren



Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 10-06-2012 23:24 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Heel erg vies begin, maar naar het einde toe begon ik me toch te vervelen.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 10-06-2012 23:26 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Yep, het zet heel je "even" op scherp


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 10-06-2012 23:31 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Zoals die in 'even wakker worden'.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-07-2012 0:03 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



beter


signature


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 14-07-2012 1:09 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Klinkt niet verkeerd, maar ze moeten niet tèveel melodie gaan gebruiken. Bruut beuken, net als het debuut


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 26-07-2012 13:56 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht



Godver, het stuk vanaf 1:44...

Edit: nog een schijfje, ben even in de mood.


[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 26-07-2012 14:04]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 04-09-2012 18:27 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht



Mooie lyrics :')


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-10-2012 17:15 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

is dit niets voor jullie?



signature


Argh
Usericon van Argh
Posted 19-10-2012 17:42 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2012 18:27 schreef iPim het volgende:


Mooie lyrics :')


Ah vandaar de haat jegens Cattle Decapitation. Ben je op je teentjes getrapt?


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 19-10-2012 17:45 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Hehehe...

Tekst is niet zo heel sterk, overigens, inhoudelijk wel meer dan terecht


I wish I was a butterfly


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 19-10-2012 17:52 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2012 17:42 schreef Argh het volgende:
Ah vandaar de haat jegens Cattle Decapitation. Ben je op je teentjes getrapt?


Neen, heb voorheen een albumpje van Murder Construct nog gereviewed (alweer 2 jaar geleden toen ik net begonnen was als reviewer).

http://www.osmium.zwaremetalen.com/recensie/17442/Murder-Construct-Murder-Construct.html

Die nieuwe Murder Construct vind ik ook niet boeiend eerlijk gezegd.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 19-10-2012 19:41 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2012 17:15 schreef Hypnos het volgende:
is dit niets voor jullie?




Triestig clipje, maar het album is best aardig!



Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 20-10-2012 0:04 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Klinkt ok idd!

Ook lekker, slopen op 0:35



Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


BVT
Usericon van BVT
Posted 22-10-2012 10:21 by BVT Wijzig reactieProfiel van BVTQuote dit berichthttp://www.nototherwisespecified.nl

Op 1.05...Is toch zoals het hoort..:D




Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen