IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Kut-emo's die denken dat ze death metal kunnen spelen. [Deathcore deel II] Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-06-2011 1:17 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2011 1:11 schreef iPim het volgende:


Maar dit is meer van die beatdownshit, maar waarschijnlijk wel waar je naar op zoek bent.


best goed ja

nog leren kennen dankzij Mental



signature


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 23-06-2011 13:05 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Iedere keer als ik de naam Liferuiner zie passeren, begin ik de druipen van enthousiasme. Wat een godenband


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 23-06-2011 13:36 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2011 13:05 schreef BenKnuckles het volgende:
Iedere keer als ik de naam Liferuiner zie passeren, begin ik de druipen van enthousiasme. Wat een godenband


Ik vind het drie keer niks


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 23-06-2011 13:37 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

Ik heb een paar nieuwe nummers van Suicide Silence gehoord en die blazen weer de rest van het deathcore genre met gemak van tafel.



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 23-06-2011 13:52 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ik begin echt enorm benieuwd te worden naar die plaat. Nu we twee jaar verder zijn ben ik The Cleansing al enorm beugehoord en blijft er van No Time to Bleed niet veel meer over. Tijd voor wat nieuws dus.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


JWurm
Usericon van JWurm
Posted 23-06-2011 14:08 by JWurm Wijzig reactieProfiel van JWurmQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Inderdaad, ik heb een hekel aan het genre, maar die nieuwe SS trek ik wel. Plus guest vox van Frank Mullen (Suffocation)


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 24-06-2011 11:52 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Haters gaan haten, maar ik begin weer erg into deze dingen te geraken:






En deze ga ik ook maar hier posten, al is het geen deathcore:


Daar gaat al mijn al dan niet bestaande geloofwaardigheid.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 24-06-2011 12:36 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

En hier ga ik weer:







Brute herrie met random breakdowns

En om toch nog een beetje degelijker te eindigen:


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


zenir
Usericon van zenir
Posted 24-06-2011 17:57 by zenir Wijzig reactieProfiel van zenirQuote dit berichthttp://flavors.me/rutgherpruijm

Bij die laatste krijg ik toch een beetje het idee dat het herrie maken alleen om het herrie maken is, de breakdowns zijn wel vet


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-06-2011 18:18 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

veel lekkers hier!!


signature


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 24-06-2011 19:49 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2011 17:57 schreef zenir het volgende:
Bij die laatste krijg ik toch een beetje het idee dat het herrie maken alleen om het herrie maken is, de breakdowns zijn wel vet


Dat is het dan vaak ook wel. Maar het rost


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-06-2011 20:10 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



vanaf 39 secs


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-06-2011 20:12 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



hahaha, eat dadde


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-06-2011 20:14 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



...


signature


zenir
Usericon van zenir
Posted 24-06-2011 20:19 by zenir Wijzig reactieProfiel van zenirQuote dit berichthttp://flavors.me/rutgherpruijm

Resist the Thought vind ik tof klinken zo Pacifist kan ik dan weer niet zoveel mee, moet je dat soort bands nou serieus nemen?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-06-2011 20:22 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

nee!!



dit wel




signature


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 24-06-2011 20:26 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2011 17:57 schreef zenir het volgende:
Bij die laatste krijg ik toch een beetje het idee dat het herrie maken alleen om het herrie maken is, de breakdowns zijn wel vet


Luister dan eens naar Misericordiam, dat is pas herrie om herrie. En HARD!

Kan geen link posten, zit op m'n werk.


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


zenir
Usericon van zenir
Posted 24-06-2011 20:27 by zenir Wijzig reactieProfiel van zenirQuote dit berichthttp://flavors.me/rutgherpruijm

Hmm Fit for an Autopsy ga ik ook maar eens checken ja. Nog meer tips? Mijn Deathcore-kennis gaat niet verder dan Suicide Silence en Job For a Cowboy.


zenir
Usericon van zenir
Posted 24-06-2011 20:34 by zenir Wijzig reactieProfiel van zenirQuote dit berichthttp://flavors.me/rutgherpruijm

quote:
Op 24 juni 2011 20:26 schreef Count Steel het volgende:
Luister dan eens naar Misericordiam, dat is pas herrie om herrie. En HARD!

Kan geen link posten, zit op m'n werk.


Christus-te-paard wat een pot herrie. Hmm het heeft wel wat, maar het is niet muziek die ik thuis ff lekker op zet. Live misschien wel weer leuk om op los te gaan.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 24-06-2011 21:21 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2011 20:27 schreef zenir het volgende:
Hmm Fit for an Autopsy ga ik ook maar eens checken ja. Nog meer tips? Mijn Deathcore-kennis gaat niet verder dan Suicide Silence en Job For a Cowboy.


Despised Icon, Elysia (Masochism), Cholera en Underneath the Gun (The Awakening) zijn tips van mijn kant


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-06-2011 23:45 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



fokkin broetal


signature


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 24-06-2011 23:59 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Fuck Hypnos, dat is bruut! Vettige track, zo heb ik het graag!


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-06-2011 0:06 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

I know,
foikkin vet


signature


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 25-06-2011 0:11 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht



Wat vindt ge van Waking the Cadaver?


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 25-06-2011 0:13 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Wederom goed bezig Bart!


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen