IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Kut-emo's die denken dat ze death metal kunnen spelen. [Deathcore deel II] Vorige pagina | Volgende pagina
iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 05-09-2011 0:10 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

, you read my mind.

Will do.

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 05-09-2011 0:10]


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 07-09-2011 23:18 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht



Voor de mensen zie wel zijn voor foute beatdownerige deathcore: Slam Coke. Ik trek het wel.

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 07-09-2011 23:18]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 10-09-2011 0:44 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht



Wat heerst die band toch. Deathcore voor het deathcore genoemd werd (zoals Cees_Masterkiller al ongeveer zei).


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Cees_Masterkiller
Usericon van Cees_Masterkiller
Posted 10-09-2011 12:02 by Cees_Masterkiller (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Cees_MasterkillerQuote dit bericht

Ik blijf dat violent 'dancing' toch een raar fenomeen vinden. Bijna al het publiek staat achteraan in de zaal omdat een paar idioten om zich heen staan te maaien midden in de zaal. En als je al iets verder naar voren staat, moet je, in plaats van naar de band, maar blijven kijken naar die gasten of je geen knal voor je harses krijgt.



A metalheart is hard to tear apart


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-09-2011 12:05 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

+1


signature


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 10-09-2011 21:38 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2011 12:02 schreef Cees_Masterkiller het volgende:
Ik blijf dat violent 'dancing' toch een raar fenomeen vinden. Bijna al het publiek staat achteraan in de zaal omdat een paar idioten om zich heen staan te maaien midden in de zaal. En als je al iets verder naar voren staat, moet je, in plaats van naar de band, maar blijven kijken naar die gasten of je geen knal voor je harses krijgt.



Er zijn maar weinig users die kunnen uitleggen waarom het gedaan wordt. Zelf heb ik geen idee, maar ik hou wel van de chaos die daardoor ontstaat. En het is gewoon prachtig om je in af te reageren, vermits je niet hersenloos tegen anderen gaat beuken.

In ieder geval kan ik bij bands als Walls of Jericho, First Blood, Hatebreed en Crawlspace de nood niet onderdrukken om alle hoeken van de pit te zien en ondertussen met de armen en benen te gaan maaien. Epilepsie to the max.

Laat de haters maar haten

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 10-09-2011 21:40]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 10-09-2011 21:48 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

En het leuke is, is dat als je iemand vervolgens een ferme duw geeft dat ze moeilijk gaan doen. Geef mij maar wat meer menschen per m2 en meer mensen voor het podium. Hardcore dancers verneuken mijn concertexperience. Doe mij maar goede side to sides, pile-ups, en een paar flikke klappen met de armen. De benen mogen er van mij buiten gelaten worden.

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 10-09-2011 21:49]


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 10-09-2011 22:55 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2011 0:44 schreef BenKnuckles het volgende:


Wat heerst die band toch. Deathcore voor het deathcore genoemd werd (zoals Cees_Masterkiller al ongeveer zei).


He?

http://www.facebook.com/event.php?eid=125745770833543

Straks gaan mensen mij nog verdenken van plagiaat...

Dat nummer is trouwens een nieuwe track. Heb echt enorm veel zin in een nieuwe plaat van deze gasten.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 11-09-2011 2:35 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2011 21:38 schreef BenKnuckles het volgende:


Laat de haters maar haten


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Nergal
Usericon van Nergal
Posted 11-09-2011 2:49 by Nergal Wijzig reactieProfiel van NergalQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2011 21:38 schreef BenKnuckles het volgende:
Er zijn maar weinig users die kunnen uitleggen waarom het gedaan wordt. Zelf heb ik geen idee, maar ik hou wel van de chaos die daardoor ontstaat. En het is gewoon prachtig om je in af te reageren, vermits je niet hersenloos tegen anderen gaat beuken.

In ieder geval kan ik bij bands als Walls of Jericho, First Blood, Hatebreed en Crawlspace de nood niet onderdrukken om alle hoeken van de pit te zien en ondertussen met de armen en benen te gaan maaien. Epilepsie to the max.

Laat de haters maar haten


BenKnuckles weet waar t over gaat Brekn godverdomme!! (in t twentsch dan..)


Cees_Masterkiller
Usericon van Cees_Masterkiller
Posted 11-09-2011 10:41 by Cees_Masterkiller (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Cees_MasterkillerQuote dit bericht

Ik had al zo'n donkerbruin vermoeden dan Ben Knuckles hier op zou reageren

Toch kan ik geen begrip voor opbrengen voor het feit dat zoveel liefhebbers achteraan in de zaal moeten staan. Geef mij maar een goeie polonaise vlak voor het podium


A metalheart is hard to tear apart


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 11-09-2011 12:56 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2011 10:41 schreef Cees_Masterkiller het volgende:
Ik had al zo'n donkerbruin vermoeden dan Ben Knuckles hier op zou reageren


Ik ben de happer van dienst bij zulke onderwerpen


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 11-09-2011 17:19 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2011 10:41 schreef Cees_Masterkiller het volgende:
Ik had al zo'n donkerbruin vermoeden dan Ben Knuckles hier op zou reageren

Toch kan ik geen begrip voor opbrengen voor het feit dat zoveel liefhebbers achteraan in de zaal moeten staan. Geef mij maar een goeie polonaise vlak voor het podium


Ga gerust voorin staan hoor! Hoe meer opstapjes, hoe beter

Maar is het met "gewone" moshpit niet hetzelfde verhaal? Een klap in je gezicht van een HxC-dancer of omver gewalst worden door een death-metal gigant van 128 kg, allebei is in principe niet prettig.

En een moshpit achter in de zaal lijkt me ook vreemd. Ik heb het wel eens geprobeerd met wat maten, maar ook dat werd ons niet in dank afgenomen


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 15-09-2011 22:10 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2011 17:19 schreef Count Steel het volgende:
En een moshpit achter in de zaal lijkt me ook vreemd. Ik heb het wel eens geprobeerd met wat maten, maar ook dat werd ons niet in dank afgenomen


Alles wordt dan ook ontzettend nat. Al die mensen lijken net hun bier uit te steken als iemand uit de moshpit voorbijkomt


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 15-09-2011 22:51 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Sfeerbedervers...


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 15-09-2011 22:58 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht



Btw, de nieuwe plaat van Suffokeet is gelekt. Die twee eerder geleakte tracks deden maar wat gewoontjes aan.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 15-09-2011 23:33 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Ah ff checken dan! Luister dit trouwens ook even:

Vanaf 1:25 lekkOr en vanaf 1:50 ejaculatie! Wel op goeie luidspeakers doen







Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 15-09-2011 23:48 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Woot woot, ze kunnen het dus nog Wel jammer dat het nummer errond iets saaier is.

Check even deze breakdownmachine:



I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 15-09-2011 23:54 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

RF moet eigenlijk alleen maar breakdowns spelen idd

Rootless gaat wel, het is me iets te "clean", te verstaanbaar . Zal morgen nog eens een poging wagen.



Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 16-09-2011 0:01 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2011 23:54 schreef Count Steel het volgende:
RF moet eigenlijk alleen maar breakdowns spelen idd



Zo waar...


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 17-09-2011 2:41 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Rootless is ZO slecht, als ik zo vrij mag zijn om dat te vermelden.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Cees_Masterkiller
Usericon van Cees_Masterkiller
Posted 17-09-2011 11:17 by Cees_Masterkiller (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Cees_MasterkillerQuote dit bericht

quote:
Op 17 september 2011 2:41 schreef iPim het volgende:
Rootless is ZO slecht, als ik zo vrij mag zijn om dat te vermelden.

Dat is het mooie van een forum: dat mag dus!


A metalheart is hard to tear apart


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 21-09-2011 18:55 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Ben, Rose Funeral heeft lekkage!


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 21-09-2011 20:12 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ik ga even toetasten!


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 21-09-2011 22:47 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Pure deathmetal, maar dan met (af en toe HELE sterke) breakdowns. Ik weet 't niet, maar ik ga elke plaat weer keihard op deze band


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen