IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : De politieke gevolgen van Pim Fortuyns dood? Vorige pagina | Volgende pagina
Smirre
Kaas is Vies!!!
Usericon van Smirre
Posted 07-05-2002 14:09 by Smirre Wijzig reactieProfiel van SmirreQuote dit berichthttp://www.winterofsin.com

Ik vrees met groten vreze dat LPF 'de puinhopen va 8 jaren Paars' gaat zien als een soort bijbel en op die manier alles in het extreme trekken. Dat dat niet direct positief kan zijn spreekt volges mij voor zich.


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 07-05-2002 14:10 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2002 14:06 schreef Jenje het volgende:
Zolang ze maar geen absolute meerderheid hebben, zal het erg meevallen, ze moeten namelijk altijd nog partijen vinden om een meerderheid te hebben!


Ik begin steeds meer te vrezen voor een ZEER rechtse coalitie na 15 mei...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-05-2002 14:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Idd, ik ook, VVD gaat ook veel stemmen krijgen vrees ik.
En als PF & VVD samen gaan regeren is er wel stront aan de knikker, maar er zal dan ook wel genoeg onrust uitbreken.


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 07-05-2002 14:11 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

één voordeel, een kabinet met LPF erin zal niet lang stand houden en als iedereen dan ziet wat voor zooitje ze ervan hebben gemaakt zal dat de "domme" kiezer weer naar links duwen


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 07-05-2002 14:12 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ik heb net zo'n stemmingswijzers test gedaan omdat ik nog steeds een beetje de zwevende kiezer ben en helemaal nu! ik moet stemmen op de christen democraten dacht het dus niet!!!


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 07-05-2002 14:15 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2002 14:11 schreef rajackar het volgende:
één voordeel, een kabinet met LPF erin zal niet lang stand houden en als iedereen dan ziet wat voor zooitje ze ervan hebben gemaakt zal dat de "domme" kiezer weer naar links duwen


Ik weet niet of dat kabinet wel zal vallen zonder streke politieke leider zouden de LPF kamer leden wel is marionetten van VVD of CDA kunnen worden, zoals al eerder gezegd hebben veel mensen op LPF geen tot weinig politieke ervaring.

[Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 07-05-2002 14:16]


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 07-05-2002 14:16 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

quote:
Op 7 mei 2002 14:15 schreef Dargull het volgende:
Ik weet niet of dat kabinet wel zal vallen zonder streke politie leider zouden de LPF kamer leden wel is marionetten van VVD of CDA kunnen worden, zoals al eerder gezegd hebben veel mensen op LPF geen tot weinig politieke ervaring.

laten we maar hopen dat ze door hun gebrek aan ervaring snel op hun bek gaan.
een andere mogelijkheid is dat partijen helemaal niet meer met LPF willen samenwerken omdat ze niet met mensen zonder ervaring willen samenwerken.


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 07-05-2002 14:19 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ik vind het zowiezo al vreemd dat er bijvoorbeeld geen wet is over de fuctie eisen van mensen die aanspaak maken op een plek in het kabinet.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-05-2002 14:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2002 14:16 schreef rajackar het volgende:
laten we maar hopen dat ze door hun gebrek aan ervaring snel op hun bek gaan.
een andere mogelijkheid is dat partijen helemaal niet meer met LPF willen samenwerken omdat ze niet met mensen zonder ervaring willen samenwerken.

Ach, die gasten van de gemeenteraad in rotterdam die gaan shijnbaar dagelijks op hun muil, ze weten niet eens hoe de simpelste procedures gaan!


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 07-05-2002 14:36 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

Net op het nieuws: verkiezingen gaan gewoon door!


I spy with my little and verrry evil eye.....


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 07-05-2002 14:36 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2002 14:36 schreef WickedKimmie het volgende:
Net op het nieuws: verkiezingen gaan gewoon door!


Mooi zo.


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 07-05-2002 14:37 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

quote:
Op 7 mei 2002 14:36 schreef WickedKimmie het volgende:
Net op het nieuws: verkiezingen gaan gewoon door!

dom heel dom.


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-05-2002 14:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Helemaal niet mooi zo ...

Deze verkiezingen zijn niet representatief.


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 07-05-2002 14:38 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

idd, ik vind het ook niet goed...

ben heel benieuwd wat de uitslag wordt nu.



I spy with my little and verrry evil eye.....


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 07-05-2002 14:40 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2002 14:37 schreef Jenje het volgende:
Helemaal niet mooi zo ...

Deze verkiezingen zijn niet representatief.


Nee, klopt. Maar de redenen waarom ik tegen uitgestelde verkiezingen ben heb ik al aangegeven.
Als ze LPF uit de verkiezingen zouden gooien zou het weer wel representatief zijn.

Maar daar hebben ze de ballen niet voor.

Jammer.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 07-05-2002 14:40 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ik hou mijn hart vast voor wat er nog zal komen. 1 grote poppenkast zoals sommige politieke gasten dat ook zeggen. politiek is en hoort een grijze massa te zijn en daar hoort de soundmixshow niet tussen. Ook dit soort dingen getuigen alleen weer voor een media geilheid en niet het nadenken over je eigen toekomst in Nederland.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 07-05-2002 14:40 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2002 14:37 schreef rajackar het volgende:
dom heel dom.


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 07-05-2002 14:42 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2002 14:40 schreef Cadaveria het volgende:
politiek is en hoort een grijze massa te zijn en daar hoort de soundmixshow niet tussen. Ook dit soort dingen getuigen alleen weer voor een media geilheid


Jij was toch een Fortuynaanhanger?

Pim behoorde zeker niet tot de grijze massa van de politiek en was ook behoorlijk mediageil.

Verbeter me gerust als ik fout zit.

[Dit bericht is gewijzigd door DimmuChild op 07-05-2002 14:42]


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 07-05-2002 14:46 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2002 14:42 schreef DimmuChild het volgende:
Jij was toch een Fortuynaanhanger?

klopt..
quote:

Pim behoorde zeker niet tot de grijze massa van de politiek en was ook behoorlijk mediageil.
dat is zeker waar. maar dat is pim fortuin nu eenmaal en hij doet het op een andere manier dat dat ik bedoel. de ander partijen zoals vvd ect. die niet zo mediageil waren/zijn lopen nu als een loopse hondjes achter hem aan en dat vind ik niet kunnen. ze hebben een bepaalde ideologie en ik vind dat je die moet vast houden en niet ineens van die ideologie afstappen omdat iemand anders die wel mediageil is en veel stemmen krijgt. Ik vind het niet erg dat mensen vaak op tv zijn maar wel in welke programma's.. nog een keer (sorry maar hier kan ik echt niet over uit) vind ik het ronduit belachelijk dat ze in zo'n soundmix show gaan debateren. als je dat zo nodig op tv wil hebben ga dan naar baren en van dorp maar gvd niet naar zo'n verassend dom niets zeggend programma als soundmix show en het heeft ook helemaal niets met politiek uit te staan.

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 07-05-2002 14:52]


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 07-05-2002 14:50 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2002 14:46 schreef Cadaveria het volgende:

dat is zeker waar. maar dat is pim fortuin nu eenmaal en hij doet het op een andere manier dat dat ik bedoel. de partij leden die niet zo zijn lopen als een loopse hondjes achter hem aan en dat vind ik niet kunnen. ik vind het niet erg dat mensen vaak op tv zijn maar wel in welke programma's.. nog een keer (sorry maar hier kan ik echt niet over uit) vind ik het ronduit belachelijk dat ze in zo'n soundmix show gaan debateren. als je dat zo nodig op tv wil hebben ga dan naar baren en van dorp maar gvd niet naar zo'n verassend dom niets zeggend programma als soundmix show en het heeft ook helemaal niets met politiek uit te staan.


Duidelijk.
Ben ik wel met je eens. Ik ergerde me dood aan het feit dat toen Pim eenmaal zijn mediacrusade was begonnen, die andere lijsttrekkers dat ook meenden te kunnen. Pim had charisma, die anderen moesten een leger mediatrainers en weetikwat inhuren om dat op hun persoonlijkheid te boetseren.

Beetje triest.

Ja Melkert ik heb het vooral tegen jou!


[Dit bericht is gewijzigd door DimmuChild op 07-05-2002 14:52]


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 07-05-2002 14:55 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

het gaat me niet alleen om het feit dat pim charisma had maar dat er eindelijk eens iemand was die voor zijn mening durfde uit te komen zonder het te verbloemen met 1 of ander moeilijk politiek gezwets. maar ja dat zie je nu wel weer hoe dat eindigd.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 07-05-2002 15:01 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2002 14:55 schreef Cadaveria het volgende:
het gaat me niet alleen om het feit dat pim charisma had maar dat er eindelijk eens iemand was die voor zijn mening durfde uit te komen zonder het te verbloemen met 1 of ander moeilijk politiek gezwets. maar ja dat zie je nu wel weer hoe dat eindigd.


Ja, die opgeblazen taal is wel een groot probleem. Een cultuur die moeilijk uit te bannen is uit Den Haag en waar nieuwkomers ook vaak ten prooi aan vallen. Kijk maar naar Rosenmüller. Ik weet niet op Pim daar ook slachtoffer van zou zijn geworden, zullen we nu ook nooit meer weten.

Men durft niet meer voor zijn mening uit te komen uit vrees voor de media denk ik. Zij rukken alles wat ook maar een beetje van de standaard uitspraken afwijkt gigantisch uit hun verband en daar neemt de massa dan kennis van. Met als gevolg dat die er zich weer fel over uitspreekt etc. etc.

Bottom line: men is gewoon bang voor kritiek.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 07-05-2002 15:04 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

en men is gewoon bang voor de waarheid.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-05-2002 15:06 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Rosnemuller vind ik af en toe wel goede opmerkingen plaatsen, hij heeft Fortuyn al een paar keer flink op zijn nummer gezet en eruit geluld.


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 07-05-2002 15:09 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2002 15:06 schreef Jenje het volgende:
Rosnemuller vind ik af en toe wel goede opmerkingen plaatsen, hij heeft Fortuyn al een paar keer flink op zijn nummer gezet en eruit geluld.


Ja, hij heeft zijn momenten. Maar voor de rest heeft hij het wel flink verkloot voor Groenlinks. Het meest mooie voorbeeld was zijn optreden tijdens de bombardementen in Afghanistan, met zijn opschorting van steun.

Heeft Kopspijkers een mooie satire aan overgehouden, goud was dat.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen