IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : De politieke gevolgen van Pim Fortuyns dood? Vorige pagina | Volgende pagina
Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 07-05-2002 15:10 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

maar heeft rosenmuler er wat aan om hem uit te lullen? ik vind groenlinks zowiezo al niets.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-05-2002 15:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ach, ik vind hun punten mbt milieu wel goed, alleen de rest weer niet ...


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 07-05-2002 15:17 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

jah die milieu punten maar die kunnen ze nooit helemaal waar kunnen maken. want als onze omringende landen niet dezelfde milieu eisen stellen krijgen we toch hun water, lucht en bodem vervuiling in Nederland.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-05-2002 15:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ja inderdaad. Best irriternd vind ik dat, Nederland krijgt me een berg vervuiling van landen als Duitsland, Belgiƫ en Frankrijk. En de EU onze boeren maar treiteren...


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 07-05-2002 15:20 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

daarom stem ik ook niet op dat soort hippie partijen. 9 van de 10 dingen wat ze beloven kan toch niet helemaal vervuld worden.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Emperor
wroah!
Usericon van Emperor
Posted 07-05-2002 15:21 by Emperor Wijzig reactieProfiel van EmperorQuote dit bericht

Dus geen nieuws topic! maar puur politiek

Wat gaat de politieke inpact zijn van PF's dood?

1. Wat gaat er gebeuren met de verkiezingen van 15 mei?

Gewoon doorgaan, anders is het ingeven aan dit soort dwaze acties.

2. Wat gaan Pim stemmers doen? Gaan ze alsnog LPF stemmen? Gaan meer mensen LPF stemmen, of juist minder?

Wie zal het weten, het wordt in elk geval interessant. Wel idioot dat er een persoon uit LPF heeft gezegd dat de mensen die voor de LPF wilde stemmen nu maar voor VVD of CDA moeten stemmen, want dat zou Pim hebben gewild.

3. Wat gaat het maatschappelijke effect zijn? Krijgen we 11-09-02 effecten? Samelevings kritiek? Extreme veligheids eisen? Nog vettere inbreuk op privacy?

Ik zie wel, het boeit me niet zo. Er mogen van mij best meer camera's op straat, als het dan veiliger wordt. Waarschijnlijk zullen politici in het vervolg wel meer bescherming krijgen.

4. Wie zijn al die lui die beweren dat het een schande voor de democratie is? En is dat zo?

Het is wel een schande dat je kan worden doodgeschoten in dit land als iemand het niet met je mening eens is, maar in elk geval heeft de regering er in dit land niks mee te maken, dat is elders wel anders.


Een probleem is pas een probleem als er een oplossing is, anders is het een feit!


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 07-05-2002 15:24 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2002 15:21 schreef Emperor het volgende:
Wie zal het weten, het wordt in elk geval interessant. Wel idioot dat er een persoon uit LPF heeft gezegd dat de mensen die voor de LPF wilde stemmen nu maar voor VVD of CDA moeten stemmen, want dat zou Pim hebben gewild.


Inderdaad een beetje idioot. Pim zei zelf dat hij dat ook slechte partijen vond, maar hij zat te twijfelen tussen die twee "omdat er geen andere keuzes waren".


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-05-2002 15:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Blijkbaar vindt Pim zijn achterban dus ook slecht ...



DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 07-05-2002 15:28 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2002 15:24 schreef Jenje het volgende:
Blijkbaar vindt Pim zijn achterban dus ook slecht ...




Volgens diegene die die uitspraak op zijn naam heeft staan wel ja.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 07-05-2002 15:32 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Ik ben toch wel heeel benieuwd naar zijn argumenten voor deze aanslag, weet iemand er wat van?


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 07-05-2002 15:35 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2002 15:32 schreef Cadaveria het volgende:
Ik ben toch wel heeel benieuwd naar zijn argumenten voor deze aanslag, weet iemand er wat van?

De dader zelf heeft vooralsnog geen verklaring willen afleggen.
Maar goed: extreem-links en milieuactivist. Het is wel zo dat we onder Fortuyn alleen nog maar groen over zouden houden op ansichtkaarten, wellicht dat het uit die hoek komt. Maar het blijft speculeren.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 07-05-2002 15:36 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

afwachten dus.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 07-05-2002 15:36 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

Wat gaat de politieke inpact zijn van PF's dood?

1. Wat gaat er gebeuren met de verkiezingen van 15 mei?

Volgens mij gaan de mensen emotie-stemmen: veel lui waren al niet helemaal fris omdat ze achter hem aanliepen maar nu zijn ze hun "idool" ook nog eens kwijt (en het is natuurlijk de schuld van links! Bullshit natuurlijk maar zo gaan wel een hoop mensen denken).
Ik ben bang dat Fortuyn alsnog postuum gekozen wordt...


2. Wat gaan Pim stemmers doen? Gaan ze alsnog LPF stemmen? Gaan meer mensen LPF stemmen, of juist minder?

Nu al helemaal op Fortuyn stemmen, eventueel tegen-aanslagen plegen op linkse lijsttrekkers: die krijgen nu al de schuld dat zij hem de dood ingejaagd hebben...


3. Wat gaat het maatschappelijke effect zijn? Krijgen we 11-09-02 effecten? Samelevings kritiek? Extreme veligheids eisen? Nog vettere inbreuk op privacy?

Nog een mazzel dat het een blanke was die hem heeft vermoord: als het een asielzoeker/allochtoon was, waren er rassenrellen uitgebroken en gingen alle islamieten linea recta de kampen in...


4. Wie zijn al die lui die beweren dat het een schande voor de democratie is? En is dat zo?

ja vind ik wel: ook al had ik een gruwelijke schurfthekel aan Fortuyn; niemand verdiend het om afgeschoten te worden, zelfs eeen extremist als PF niet. Er bestaat nog steeds zoiets als "vrijheid van meningsuiting".


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 07-05-2002 15:38 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 07-05-2002 15:41]


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 07-05-2002 15:41 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:

Nog een mazzel dat het een blanke was die hem heeft vermoord: als het een asielzoeker/allochtoon was, waren er rassenrellen uitgebroken en gingen alle islamieten linea recta de kampen in...


BLLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATTTTTTTTTTTTTTTT!!!!



DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 07-05-2002 15:41 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2002 15:36 schreef Blackjack het volgende:
Ik ben bang dat Fortuyn alsnog postuum gekozen wordt...



Krijgen we een dode premier.
Gaaf.
We hadden er al een die er dood uitzag, maar straks is ie het ook nog eens echt!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 07-05-2002 15:43 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2002 15:41 schreef DimmuChild het volgende:
Krijgen we een dode premier.

VET

UNDEAD REGENCY

EDICT OF THE DEAD

ZOMBIE LEGISLATURE

Moehahahahaaaa (sorry).
Af en toe wil je dat de tijd drie maanden vooruit vliegt zodat je nu al het overzicht hebt wat je mist... nieuws, nieuws, waar is nieuws!


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 07-05-2002 15:46 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2002 15:43 schreef Dwaallicht het volgende:
VET

UNDEAD REGENCY

EDICT OF THE DEAD

ZOMBIE LEGISLATURE

Moehahahahaaaa (sorry).
Af en toe wil je dat de tijd drie maanden vooruit vliegt zodat je nu al het overzicht hebt wat je mist... nieuws, nieuws, waar is nieuws!


Ik ben nog steeds druk bezig met het ontwikkelen van mijn kristallenbolkijken.
De gave is ergens! ik weet het zeker!

[Dit bericht is gewijzigd door DimmuChild op 07-05-2002 15:50]


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 07-05-2002 15:47 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2002 15:41 schreef Iskariot het volgende:
BLLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATTTTTTTTTTTTTTTT!!!!





Wat nou; "Blaaaaaaattttt"?


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 07-05-2002 16:06 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

http://www2.omroep.nl/bnn/lijst0/ en bekijk de peilingen..


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 07-05-2002 16:08 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

SP op 2.
Goede zaak.

Subjectieve opmerking uiteraard.


body_of_evidence
Usericon van body_of_evidence
Posted 07-05-2002 21:36 by body_of_evidence Wijzig reactieProfiel van body_of_evidenceQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2002 15:46 schreef DimmuChild het volgende:
Ik ben nog steeds druk bezig met het ontwikkelen van mijn kristallenbolkijken.
De gave is ergens! ik weet het zeker!


en waar staat die kristallen bol wel niet dan? trouwens, je wordt vast later politicus


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 07-05-2002 21:44 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2002 21:36 schreef body_of_evidence het volgende:
en waar staat die kristallen bol wel niet dan? trouwens, je wordt vast later politicus


Ik politicus? Haha, ik ga mijn intellect niet in een bodemloze put gooien.
Zeiken op de politiek is leuker en wat makkelijker als je er zelf geen deel van uitmaakt.

Trouwens welkom op dit forum Kyra, snoepie.

[Dit bericht is gewijzigd door DimmuChild op 07-05-2002 21:58]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-05-2002 22:27 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

alhoewel ik een milieubeschermer ben schijt ik lieden die tot zulke acties overgaan , en dat geld voor alle extremisten, (links, rechts, christen, moslim, hindoe whatever).

die dwaas beseft niet dat veel mensen nu een raar beeld krijgen van milieubeschermers en heeft, wat betreft de milieubescherming, met zijn daad meer kwaad dan goed gedaan. en wat was dan zijn motivatie om PF te doden?? hij was weliswaar niet voor het milieu maar slechter als nu kan het toch niet.


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 07-05-2002 22:29 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2002 16:06 schreef Cadaveria het volgende:
http://www2.omroep.nl/bnn/lijst0/ en bekijk de peilingen..


Holy shit! ruim 40% voor lpf


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point."


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen