IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Deelnemers gezocht: enquete over metal en satanisme Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-06-2011 23:04 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2011 23:03 schreef Mark het volgende:
Sowieso, vraag een groep die stereotyp als anti-sociaal en elitistisch wordt weggezet om sociaal mee te werken aan een stereotyp onderzoek met stereotype vragen over hoe anti-sociaal en elitistisch ze wel zijn. Met de hoeveelheid intrinsieke contradicties is het een klein wonder dat we toch telkens weer dit soort topics zien terugkeren.












Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 22-06-2011 23:05 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Als ik op het gemiddelde metalavondje ergens rondkijk is het merendeel juist niet "anti-sociaal en elitistisch"; iig, dat is mijn interpretatie. Fora trekt nogal's ander volk aan.

[Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 22-06-2011 23:05]


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


2barry
Usericon van 2barry
Posted 22-06-2011 23:05 by 2barry Wijzig reactieProfiel van 2barryQuote dit bericht

Jammer is dat.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-06-2011 23:06 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2011 23:05 schreef Kvelgeest het volgende:
Als ik op het gemiddelde metalavondje ergens rondkijk is het merendeel juist niet "anti-sociaal en elitistisch"; iig, dat is mijn interpretatie. Fora trekt nogal's ander volk aan.
@eerste zin.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 22-06-2011 23:06]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


innuendo
Usericon van innuendo
Posted 22-06-2011 23:06 by innuendo Wijzig reactieProfiel van innuendoQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2011 23:03 schreef Helvete het volgende:
Hopelijk wel.



Robgorothje? Dat zou alles verklaren in elk geval


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 22-06-2011 23:06 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

Ik wil je best helpen maar je mail werkt niet.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 22-06-2011 23:07 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2011 23:06 schreef innuendo het volgende:
Robgorothje? Dat zou alles verklaren in elk geval
Wat?


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 22-06-2011 23:07 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 22 juni 2011 23:06 schreef Sisyphos het volgende:
Ik wil je best helpen maar je mail werkt niet.
Mooi is dat!

:')


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-06-2011 23:07 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2011 23:06 schreef Sisyphos het volgende:
Ik wil je best helpen maar je mail werkt niet.
Wat een Tantaloskwelling.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 22-06-2011 23:09]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 22-06-2011 23:12 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2011 23:07 schreef bastianus het volgende:
Wat een Tantaloskwelling.

So close, yet so far away.


innuendo
Usericon van innuendo
Posted 22-06-2011 23:13 by innuendo Wijzig reactieProfiel van innuendoQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2011 23:06 schreef Sisyphos het volgende:
Ik wil je best helpen maar je mail werkt niet.


Het staat correct geschreven en ik heb inmiddels ook enkele reacties vanuit dit forum gekregen. Meer kan ik er ook niet van maken.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-06-2011 23:13 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2011 23:12 schreef Sisyphos het volgende:
So close, yet so far away.
Krijg de typhos.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 22-06-2011 23:14 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 22 juni 2011 23:13 schreef innuendo het volgende:
Het staat correct geschreven en ik heb inmiddels ook enkele reacties vanuit dit forum gekregen. Meer kan ik er ook niet van maken.
Met "ongezien de tyfus!"?

[Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 22-06-2011 23:14]


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 22-06-2011 23:15 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2011 23:05 schreef Kvelgeest het volgende:
Als ik op het gemiddelde metalavondje ergens rondkijk is het merendeel juist niet "anti-sociaal en elitistisch";


Dat weten wij, maar probeer dat maar eens aan mijn oma uit te leggen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 22-06-2011 23:17 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Hangt ook van het soort metal-avond af natuurlijk, dat kan variëren van neonazi's tot LARP'ers.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-06-2011 23:18 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2011 23:17 schreef Schaep het volgende:
Hangt ook van het soort metal-avond af natuurlijk, dat kan variëren van neonazi's tot LARP'ers.
Redelijk synoniem eigenlijk.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 22-06-2011 23:19 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Metal verenigt!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-06-2011 23:20 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 22 juni 2011 22:41 schreef innuendo het volgende:
Fora zijn wat dat betreft de makkelijkste manier om in korte tijd veel mensen te bereiken. De vraag is in hoeverre de mensen op een forum afwijken het stereotype metalhead. Ik verwacht eigenlijk maar heel weinig verschil.


Think again...


Je moeder.


Ate
Usericon van Ate
Posted 22-06-2011 23:22 by Ate Wijzig reactieProfiel van AteQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2011 22:41 schreef innuendo het volgende:
De vraag is in hoeverre de mensen op een forum afwijken het stereotype metalhead.

En wat is het stereotype beeld van een metalhead dan? Een nuchtere blanke muziekluisteraar, of een bierzuipende schreeuwende man bij een lawaaierig concert, of tieners met spijkerjasjes(met de bijbehorende patches natuurlijk)en lang warrig haar, of een stel satanisten die niet meedoen.

Oh, en je kunt die vragenlijst ook gewoon online zetten natuurlijk.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-06-2011 23:45 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik wil best meedoen, maar dan wil ik graag weten hoe satanisme gedefinieerd wordt.


signature


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 22-06-2011 23:49 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 22 juni 2011 23:45 schreef Hypnos het volgende:
ik wil best meedoen, maar dan wil ik graag weten hoe satanisme gedefinieerd wordt.

Wellicht blijkt dat uit de vragenlijst. Of is het bewust ongedefinieerd en moet jij door middel van het beantwoorden van vragen daar invulling aan geven.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Soekie
Usericon van Soekie
Posted 22-06-2011 23:53 by Soekie Wijzig reactieProfiel van SoekieQuote dit bericht

Dit roept wel leuke vragen op, stereotype metalhead en satanisme. Beide zijn zeer divers en mbt satanisme kan het op zeer verschillende manieren worden bekeken.
Dat laatste gegeven blijft interessant.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-06-2011 23:54 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2011 23:49 schreef Kvelgeest het volgende:
Wellicht blijkt dat uit de vragenlijst. Of is het bewust ongedefinieerd en moet jij door middel van het beantwoorden van vragen daar invulling aan geven.


dat laatste zou ik bijzonder hard haten en geen moeite meer in willen steken.

wat baat het dat iedereen zijn eigen visie op satanisme geeft terwijl 75% geen kloten afweet van alle strekkingen binnen "satanisme". Om dan nog maar te zwijgen van Satanisme als verzamelnaam voor iedereen die ergens naar streeft en daar de naam satan op plakt.

Is Satanisme in deze strikt een bepaalde "leer" of een symbolische ecclectische benaming van zogenaamde moderne verlichtheid in de ogen van diegene die de term aanwend?

en dan nog al die pubers die fake-satanische Halloweentoestanden aanzien als de weg naar nihilisme of een emotioneel evenwicht wanneer ze last van PMS of vroegtijdige zaadlozingen hebben

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 22-06-2011 23:57]


signature


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-06-2011 23:57 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

CHAOS.


Je moeder.


Soekie
Usericon van Soekie
Posted 23-06-2011 0:00 by Soekie Wijzig reactieProfiel van SoekieQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2011 23:57 schreef karnivoor het volgende:
CHAOS.


Lol!!
Iedereen verplicht "chemical wedding" kijken voor wie die nog niet gezien heeft


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen