IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Deelnemers gezocht: enquete over metal en satanisme Vorige pagina
Staalman
Usericon van Staalman
Posted 24-06-2011 9:19 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Nee, want dat mag niet meer....

Oh kut, ik heb mij aan de regels gehouden. : facepalmsmiley:

[Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 24-06-2011 9:19]


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 24-06-2011 9:19 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ik zou bijna een enquete willen houden onder afstudeerders, over waarom ze zo vaak een onderzoek willen doen over metalheads en satanisme. Wat is daar in vredesnaam interessant, relevant of überhaupt lezenswaardig aan? Een spreekbeurt over corpsepaint in 3 Havo, OK, dat je (zo tot ongeveer je 20e plus of min een paar jaar) nog wel eens een omgekeerd kruis om je nek hangt, OK, dat je in de kroeg tegenover je niet-metal vrienden die kerkverbrandingen (van ook alweer bijna 20 jaar terug!! lekker boeiend dus) een keertje behandelt, OK, maar het is verder toch volkomen oninteressant?

Ik zou denken dat je als historicus en als wetenschapper wel wat beters te doen hebt, toch?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Count Bobbula
Usericon van Count Bobbula
Posted 24-06-2011 9:55 by Count Bobbula Wijzig reactieProfiel van Count BobbulaQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2011 9:19 schreef M. het volgende:
Ik zou bijna een enquete willen houden onder afstudeerders, over waarom ze zo vaak een onderzoek willen doen over metalheads en satanisme. Wat is daar in vredesnaam interessant, relevant of überhaupt lezenswaardig aan? Een spreekbeurt over corpsepaint in 3 Havo, OK, dat je (zo tot ongeveer je 20e plus of min een paar jaar) nog wel eens een omgekeerd kruis om je nek hangt, OK, dat je in de kroeg tegenover je niet-metal vrienden die kerkverbrandingen (van ook alweer bijna 20 jaar terug!! lekker boeiend dus) een keertje behandelt, OK, maar het is verder toch volkomen oninteressant?

Ik zou denken dat je als historicus en als wetenschapper wel wat beters te doen hebt, toch?


Goed idee, ben ik ook wel nieuwsgierig naar. Wie boeit dit nou allemaal? Is er dan echt een docent die dit serieus kan nemen en er zelfs een cijfer voor geeft?

Ik heb op de middelbare school op mn veertiende nog een spreekbeurt gehouden over Metallica, niemand die het boeide en kreeg te horen van leraar dat ik een ander thema moest bedenken...


Mi lekvár helyett is pálinkát fozünk!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-06-2011 10:20 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Zou ik ook afgekeurd hebben. Had je het maar over Slayer moeten houden.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Count Bobbula
Usericon van Count Bobbula
Posted 24-06-2011 10:55 by Count Bobbula Wijzig reactieProfiel van Count BobbulaQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2011 10:20 schreef bastianus het volgende:
Zou ik ook afgekeurd hebben. Had je het maar over Slayer moeten houden.


Was nog jong en onbezonnen ja...


Mi lekvár helyett is pálinkát fozünk!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-06-2011 10:57 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Toegegeven, toen ik veertien was dacht ik ook dat Metallica ruig was.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 24-06-2011 11:04 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

SSSLLLAAAAYUUUUUUUR!!!!


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


innuendo
Usericon van innuendo
Posted 24-06-2011 11:09 by innuendo Wijzig reactieProfiel van innuendoQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2011 9:19 schreef M. het volgende:
Ik zou bijna een enquete willen houden onder afstudeerders, over waarom ze zo vaak een onderzoek willen doen over metalheads en satanisme. Wat is daar in vredesnaam interessant, relevant of überhaupt lezenswaardig aan? Een spreekbeurt over corpsepaint in 3 Havo, OK, dat je (zo tot ongeveer je 20e plus of min een paar jaar) nog wel eens een omgekeerd kruis om je nek hangt, OK, dat je in de kroeg tegenover je niet-metal vrienden die kerkverbrandingen (van ook alweer bijna 20 jaar terug!! lekker boeiend dus) een keertje behandelt, OK, maar het is verder toch volkomen oninteressant?

Ik zou denken dat je als historicus en als wetenschapper wel wat beters te doen hebt, toch?



Prima dat jullie daarover speculeren, maar uit een bericht als deze maak ik op dat jullie geen idee hebben waar mijn onderzoek over gaat. Ik wilde het maar even zeggen hoor

Mensen die de enquete willen invullen zijn t/m zondag van harte welkom.


Count Bobbula
Usericon van Count Bobbula
Posted 24-06-2011 11:12 by Count Bobbula Wijzig reactieProfiel van Count BobbulaQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2011 11:09 schreef innuendo het volgende:
Prima dat jullie daarover speculeren, maar uit een bericht als deze maak ik op dat jullie geen idee hebben waar mijn onderzoek over gaat. Ik wilde het maar even zeggen hoor

Mensen die de enquete willen invullen zijn t/m zondag van harte welkom.


Je hebt helemaal gelijk, we hebben geen idee.
Maarre, veel plezier ermee!


Mi lekvár helyett is pálinkát fozünk!


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 24-06-2011 11:25 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2011 11:09 schreef innuendo het volgende:
Prima dat jullie daarover speculeren, maar uit een bericht als deze maak ik op dat jullie geen idee hebben waar mijn onderzoek over gaat. Ik wilde het maar even zeggen hoor

Mensen die de enquete willen invullen zijn t/m zondag van harte welkom.




Volgens mij gaat jouw onderzoek over Satanisme en over Metal .
Zoiets mischien


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


innuendo
Usericon van innuendo
Posted 24-06-2011 11:34 by innuendo Wijzig reactieProfiel van innuendoQuote dit bericht

Maar ik doe wel iets meer dan teksten van Slayer analyseren


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 24-06-2011 11:36 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2011 11:34 schreef innuendo het volgende:
Maar ik doe wel iets meer dan teksten van Slayer analyseren







Anal..........huhhuhhuh.


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


underkoffer
weer geheel underkoffer
Usericon van underkoffer
Posted 24-06-2011 14:01 by underkoffer Wijzig reactieProfiel van underkofferQuote dit berichthttp://hoevindjemijn.blogspot.com/

quote:
Op 24 juni 2011 11:34 schreef innuendo het volgende:
Maar ik doe wel iets meer dan teksten van Slayer analyseren


En zo verrekte nuttig ook ! Het valt hier nog niemand op in ieder geval...

Neem aan dat we hier de uitslagen van je enquete/onderzoek/waddeffer hier ook krijgen? Lijkt me machtig interessant...

[Dit bericht is gewijzigd door underkoffer op 24-06-2011 14:02]


Vind ik ook niet


underkoffer
weer geheel underkoffer
Usericon van underkoffer
Posted 24-06-2011 14:01 by underkoffer Wijzig reactieProfiel van underkofferQuote dit berichthttp://hoevindjemijn.blogspot.com/

***niet quoten als je wil editen...

[Dit bericht is gewijzigd door underkoffer op 24-06-2011 14:01]


Vind ik ook niet


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-08-2011 1:30 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

en?


signature


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen