IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Tip 2012 (vette releases, ZM-albumjaarlijstdiscussie, etc.) Vorige pagina | Volgende pagina
ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 01-02-2012 9:45 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Hier doen de nieuwe Alcest het goed, evenals Enter Shikari, Fukpig, So Much for Nothing en Suicidal Angels. Beloofd nog wat dit jaar.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 01-02-2012 11:27 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 1 februari 2012 7:37 schreef Mark Z het volgende:
Zoals ze hier zeggen: siked voor Christian Mistress!


http://www.roadburn.com/2012/02/exclusive-roadburn-track-premiere-christian-mistress-all-abandon/


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


JWurm
Usericon van JWurm
Posted 01-02-2012 20:36 by JWurm Wijzig reactieProfiel van JWurmQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 31 januari 2012 23:48 schreef BenKnuckles het volgende:
Bedankt voor de tips


Hey Ben, check ook ff die nieuwe Century ik weet zeker dat jij daar iets mee kan


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 01-02-2012 21:46 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Komt goed!


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 10-02-2012 18:06 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Voorlopig kan ik erg genieten van Swallow the Sun, Lamb of God, Crippled Black Phoenix en Alcest. Goed begin van het jaar dus!


Northward
Usericon van Northward
Posted 19-02-2012 19:00 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Het debuut van Addaura is uit. Klinkt zeker goed tot nu toe, demo is trouwens ook de moeite. Heeft muzikaal raakvlakken met bands als Wolves in the Throne Room, Fell Voices, etc.



Silence
Usericon van Silence
Posted 19-02-2012 19:25 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2012 19:00 schreef Northward het volgende:
Het debuut van Addaura is uit. Klinkt zeker goed tot nu toe, demo is trouwens ook de moeite. Heeft muzikaal raakvlakken met bands als Wolves in the Throne Room, Fell Voices, etc.



Klinkt niet verkeerd, eens opzoeken.


Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 19-02-2012 21:49 by Alterprince (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van AlterprinceQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

Nieuwe Black Sheep Wall klinkt goed! Beter dan de vorige? Nog niet zeker. Goed? Ja.


"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 19-02-2012 22:07 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2012 19:25 schreef Silence het volgende:
Klinkt niet verkeerd, eens opzoeken.

+1


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 19-02-2012 22:12 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

Proclamation - Nether Tombs of Abaddon (2012, Ross Bay Cult / Nuclear War Now).

Godskolere, gave plaat is het geworden.. wat een venijnige bak ellende en narigheid! Van de vorige platen was ik niet zo héél erg gecharmeerd (het eerste en derde album vind ik aardig, het tweede album vind ik eerlijk gezegd maar zo-zo). Uit nieuwsgierigheid toch maar ff gechecked, en ja hoor.

Het is muzikaal gezien overigens niks nieuws onder de zon. De heren tappen - bij wijze van tribute - onder het mom van 'beter goed gejat dan slecht verzonnen' nog altijd uit het welbekende Blasphemy-vaatje (naast de sound en de bijbehorende suggestieve introotjes zijn er ook op het thematische en visuele vlak wederom érg veel raakvlakken te bespeuren), dus waarom deze plaat me wél zo pakt, kan ik eerlijk gezegd niet zo goed onder woorden brengen.



Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 19-02-2012 23:37 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Ja, lekker. Maar zelfs voor het (sub)genre beroerd gespeeld.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 20-02-2012 11:17 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

Mwa, gelukkig draai ik dergelijke muziek niet voor de muzikale vooruitstrevendheid en instrumentale perfectie.

Ik vind die 'brakke', lo-fi, gruizige sound er echt perfect bij passen.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 20-02-2012 22:58 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Die nieuwe Veil of Maya is een topper.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 20-02-2012 23:02 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2012 22:58 schreef BenKnuckles het volgende:
Die nieuwe Veil of Maya is een topper.


Zo topperlijk dat ik m uit moet checken?


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 20-02-2012 23:06 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Zo topperlijk Stukken beter dan [id], dat ik al niet zo slecht vond.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-02-2012 23:08 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

pfff... behalve Lethian Dreams nog niets gehoord voor in de jaarlijst, en dat is een melo death band met een wijf aan de micro

kun je nagaan.


signature


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 22-02-2012 8:48 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Ha, ik heb al een top 10 bij elkaar

1) Monolithe - Interlude Second
2) Cadaveria - Horror Metal
3) Alcest - Les Voyages De L'Âme
4) Sear Bliss - Eternal Recurrence
5) Opera IX - Strix Maledictae In Aeternum
6) Eluveitie - Helvetios
7) Swallow The Sun - Emerald Forest and the Blackbird
8) Golden Dawn - Return To Provenance
9) Bleeding Through - The Great Fire
10) Abazagorath - Abazagorath


Zenial


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 25-02-2012 22:33 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2012 20:36 schreef JWurm het volgende:
Hey Ben, check ook ff die nieuwe Century ik weet zeker dat jij daar iets mee kan


Plaat komt uit 2011 Maar het is wel erg goed. Vette mix tussen Architects en Stray From the Path.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Brent_
Usericon van Brent_
Posted 26-02-2012 14:44 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

So far:

Cloud Nothings – Attack On Memory
Dodecahedron – Dodecahedron
Abominable Putridity - The Anomalies Of Artificial Origin
ScHoolboy Q – Habits & Contradictions
The Caretaker – Patience (After Sebald)
Beneath the Massacre - Incongruous
Earth – Angels of Darkness, Demons of Light II
Napalm Death - Utilitarian


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 28-02-2012 21:36 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

The Last Tree Winters en Mondstille.

Vet nice spul!

[Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 29-02-2012 16:47]


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 10-03-2012 15:11 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Dit zijn voor het moment mijn favorieten:

Attack Attack! - This Means War
Big K.R.I.T. - 4Eva N a Day
Curren$y - Muscle Car Chronicles
Incendiary & Xibalba Split
Napalm Death - Utilitarian
Pinch - Fabriclive 61
Prodigy - H.N.I.C. 3
Silverstein - Short Songs
Skin Like Iron & Nails Split
Todd Terje - It's the Arps EP
Veil of Maya - Eclipse

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 10-03-2012 15:11]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 10-03-2012 15:40 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Het valt me allemaal nog een beetje tegen:
Lamb Of God - Resolution
Old LInes - Demo
Loma Prieta - I.V.
Beneath The Massacre - Incongruous
Every Time I Die - Ex Lives

Nog te checken:
I, The Breather
Veil Of Maya
Asphyx
Spawn Of Possession
Alkerdeel


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Brent_
Usericon van Brent_
Posted 10-03-2012 19:18 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2012 15:11 schreef BenKnuckles het volgende:
Incendiary & Xibalba Split
Skin Like Iron & Nails Split



Had meer verwacht van die Xibalba kant van die split. Die Incendiary tracks zijn wel weer ruig. Van die Skin Like Iron/Nails split is de Nails kant zo tering ruig dat de Skin Like Iron kant een beetje in het niets valt. Beide daardoor niet echt jaarlijst materiaal imo.

[Dit bericht is gewijzigd door Brent_ op 10-03-2012 19:18]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-03-2012 19:30 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

komt maar traag op gang:


1. Germ - Wish
2. Lethian Dreams - Season of Raven Words
3. Xandria - Neverworld's End
4. Drudkh - В�-чний Оберт Колеса
5. T.C.F. - Where Madness Reigns
6. Temple - Structures in Chaos
7. Abominable Putridity - The Anomalies of Artificial Origin
8. Enthral - Obtenebrate
9. 4 Arm - Submission For Liberty


Les Dicrets en Alkerdeel komen nog aan de beurt



signature


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 10-03-2012 19:45 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2012 19:18 schreef Brent_ het volgende:
Had meer verwacht van die Xibalba kant van die split. Die Incendiary tracks zijn wel weer ruig.

Ik vind dan weer dat Xibalba Incendiary helemaal wegrost. Ongelooflijk bruut, alweer.

quote:
Van die Skin Like Iron/Nails split is de Nails kant zo tering ruig dat de Skin Like Iron kant een beetje in het niets valt.

Dat klopt wel.

quote:
Beide daardoor niet echt jaarlijst materiaal imo.

Ik denk ook niet dat ze bij mij in de uiteindelijke lijst zullen komen. Vooral die SKI&N.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen