IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Claus is dood. Vorige pagina | Volgende pagina
Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 06-10-2002 21:21 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2002 21:19 schreef Heosphoros het volgende:
Maar dat was stukken erger.

Waarom horen we dan bijna nooit iets over landen waar hongersnood is en burgeroorlog en AIDS?daar gaan meer mensen dood aan dan met die torens...

[Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 06-10-2002 21:22]


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 06-10-2002 21:22 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2002 21:21 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Waarom horen we dan bijna nooit iets over landen waren hongersnood is en burgeroorlog en AIDS?daar gaan meer mensen dood aan dan met die torens...


Maar die mensen zijn niet blank.

(grapje)


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 06-10-2002 21:22 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2002 21:22 schreef Heosphoros het volgende:
Maar die mensen zijn niet blank.

(grapje)

hahaha


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 06-10-2002 21:23 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2002 21:15 schreef bazzio het volgende:
Hmmz, nu te bestellen:




heersh


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 06-10-2002 21:24 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2002 21:15 schreef Iskariot het volgende:
Hmmm jammer dat ze op 3 zender PRECIES het zelfde uitzenden...
En achja Claus, kende hem niet en boeit me niet zo.

jah duh!
dat ligt allemaal al jaren van te voren klaar en om de paar maanden wordt et een beetje geupdate...


[Dit bericht is gewijzigd door winters rage op 06-10-2002 21:24]


My madness, my sadness


sickheaddread
en: dhr. A.J Kwak
Usericon van sickheaddread
Posted 06-10-2002 21:25 by sickheaddread Wijzig reactieProfiel van sickheaddreadQuote dit bericht

ja precies, haha lol. Ik vind dat maar raar maarja. Voor beatrix ligt alles ook al mooi op band natuurlijk


zo, dat was mijn beurt dan weer


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 06-10-2002 21:29 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2002 21:25 schreef sickheaddread het volgende:
ja precies, haha lol. Ik vind dat maar raar maarja. Voor beatrix ligt alles ook al mooi op band natuurlijk

van het hele koningshuis liggen die dingen al klaar volgens mij,
allemaal geldverspilling dat koningshuis in mijn mening


My madness, my sadness


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 06-10-2002 21:31 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2002 21:29 schreef winters rage het volgende:
van het hele koningshuis liggen die dingen al klaar volgens mij,
allemaal geldverspilling dat koningshuis in mijn mening

Moeten hun wel belasting betalen? geloof het niet, best on eerlijk dan, hun stikken in het geld en hoeven geen belasting te betalen..en mensen die amper brood hebben moeten wel belasting betalen...


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 06-10-2002 21:31 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2002 21:24 schreef winters rage het volgende:
jah duh!
dat ligt allemaal al jaren van te voren klaar en om de paar maanden wordt et een beetje geupdate...

Nou maak dan ff 3 verschillende bandjes, geld genoeg. Dit vind ik zo zinloos, op 3 verschilende zenders het zelfde uitzenden.


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 06-10-2002 21:32 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

serker nog ze krijgen geld toe van de staat...

"premie" noemen ze dat...


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 06-10-2002 21:32 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2002 21:32 schreef Dargull het volgende:
serker nog ze krijgen geld toe van de staat...

"premie" noemen ze dat...


Subsidie zeker?


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 06-10-2002 21:33 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Mischien domme vraag...maar wat voor 'werk' doet de koningin eigenlijk?! beetje lintjes door knippen of zow?! kan ik zelfs nog zonder 'Adelijk' Bloed


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 06-10-2002 21:34 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2002 21:32 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Subsidie zeker?


Nee in de eeuwen bij elkaar geroofd geld van de gewone boerenpummels.


Bazzio Attacks!!!


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 06-10-2002 21:34 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2002 21:33 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Mischien domme vraag...maar wat voor 'werk' doet de koningin eigenlijk?! beetje lintjes door knippen of zow?! kan ik zelfs nog zonder 'Adelijk' Bloed

*zucht*
heb jij geen staatsinrichting gehad op de middelbare school?


My madness, my sadness


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 06-10-2002 21:35 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2002 21:34 schreef bazzio het volgende:
Nee in de eeuwen bij elkaar geroofd geld van de gewone boerenpummels.

zo kan je het ook noemen


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 06-10-2002 21:35 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2002 21:34 schreef winters rage het volgende:
*zucht*
heb jij geen staatsinrichting gehad op de middelbare school?


neej, nog niet, komt misschien nog wel


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 06-10-2002 21:37 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2002 21:34 schreef bazzio het volgende:
Nee in de eeuwen bij elkaar geroofd geld van de gewone boerenpummels.
Bij een republiek doet de president dat wel.


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 06-10-2002 21:37 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2002 21:34 schreef winters rage het volgende:
*zucht*
heb jij geen staatsinrichting gehad op de middelbare school?


Het zit nog op de basisschool.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 06-10-2002 21:38 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Claus was voor mij het sympathiekste lid van het koningshuis. En ook diegene met de meeste humor. Hij was dan fysiek van 100% in orde, met z'n geest was niks mis, en kon dan ook tot het einde scherpe en grappige opmerkingen maken.
Hij had een goeie, positieve uitwerking op zowel het volk als op de rest van het koningshuis. Dat kon je zien aan het feit dat elke keer dan Claus in het bijzijn van Beatrix was, ze veel vrolijker leek. Hetzelfde geld eigenlijk voor iedereen in z'n nabije omgeving.
Een groot verlies, ik ga dan om 2230 ook naar NED1/2/3 kijken naar z'n biografie.
Rust in vrede.


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 06-10-2002 21:38 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2002 21:37 schreef Iskariot het volgende:
Bij een republiek doet de president dat wel.


daar mag ik dan tenminste nog op stemmen.


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 06-10-2002 21:39 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2002 21:37 schreef McDoom het volgende:
Het zit nog op de basisschool.

neej, dat net niet meer


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 06-10-2002 21:39 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

lukt dat poephoofd niet, verdrietig doch statig kijken (heb het over balkenende)


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 06-10-2002 21:40 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2002 21:38 schreef Dargull het volgende:
daar mag ik dan tenminste nog op stemmen.
Ik heb liever dat Beatrix het krijgt dan een van die pummels van de LPF...


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 06-10-2002 21:40 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2002 21:38 schreef Slechtheid het volgende:
Claus was voor mij het sympathiekste lid van het koningshuis. En ook diegene met de meeste humor. Hij was dan fysiek van 100% in orde, met z'n geest was niks mis, en kon dan ook tot het einde scherpe en grappige opmerkingen maken.
Hij had een goeie, positieve uitwerking op zowel het volk als op de rest van het koningshuis. Dat kon je zien aan het feit dat elke keer dan Claus in het bijzijn van Beatrix was, ze veel vrolijker leek. Hetzelfde geld eigenlijk voor iedereen in z'n nabije omgeving.
Een groot verlies, ik ga dan om 2230 ook naar NED1/2/3 kijken naar z'n biografie.
Rust in vrede.

Hmm...ben hier wel mee eens...hij was wel een leuke man


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 06-10-2002 21:41 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2002 21:39 schreef ghoulliette het volgende:
lukt dat poephoofd niet, verdrietig doch statig kijken (heb het over balkenende)

Hehe, dacht ik ook al. Was kok toch beter in.


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen