IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Claus is dood. Vorige pagina | Volgende pagina
webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 06-10-2002 23:26 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 6 oktober 2002 23:23 schreef Vampie het volgende:
ZEG!!! Wat zitten hier godverdomme voor disrespectvolle mensen?? Die opmerkingen!! Dat kan echt niet hoor...tjongejonge...bah...ik wil jullie wel 'ns horen als je een dierbare verliest.En dat zelfs moderaters hier aan mee doen vind ik al helemaal niet door de beugel kunnen


jij bent ook licht ontvlambaar, zeg.

tja, tis een forum. ik vind het niveau juist wel meevallen.


Oud Vuil.


Undertaker
Wapenbroeder
Usericon van Undertaker
Posted 06-10-2002 23:26 by Undertaker Wijzig reactieProfiel van UndertakerQuote dit bericht

mja...
wat zou ik er van zeggen...
tis nooit leuk als iemand overlijd...

heb bijna de hele avond die programma's zitten kijken, op gegeven moment alleen maar herhalingen....

ik zou het koningshuis sterkte wensen


~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-10-2002 23:29 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

om het op de onsubtiele metalmanier te zeggen:

sterkte bea

maar kan me eigelijk niet zoveel van de persoonlijkheid claus herinneren, behalve dat akefietje met die stropdas


Je moeder.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 06-10-2002 23:30 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

volgens mij is iedereen blij dood hij nu eindelijk geen pijn meer heeft.

dat in leven houden was een martelgang, welke idioot dat ooit bedacht heeft.

dus eigenlijk is er wel iets te vieren.


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 06-10-2002 23:31 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 6 oktober 2002 23:30 schreef ghoulliette het volgende:
volgens mij is iedereen blij dood hij nu eindelijk geen pijn meer heeft.

dat in leven houden was een martelgang, welke idioot dat ooit bedacht heeft.

dus eigenlijk is er wel iets te vieren.


Ik ben het helemaal met je eens.

Het is niet alleen beter voor Claus maar ook voor Trix en zonen.


the only pleasure is pain


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 06-10-2002 23:33 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 6 oktober 2002 21:38 schreef Slechtheid het volgende:
Claus was voor mij het sympathiekste lid van het koningshuis. En ook diegene met de meeste humor. Hij had een goeie, positieve uitwerking op zowel het volk als op de rest van het koningshuis. Een groot verlies.
Rust in vrede.
Helemaal mee eens! Het was een goede man met een positieve instelling. Ik ben absoluut geen voorstander van het koningshuis, maar Claus ga ik (en iedereen denk ik) erg missen.

En vrijheid van meningsuiting is natuurlijk okay, maar een beetje respectvoller mag wel hoor.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Fire
Usericon van Fire
Posted 06-10-2002 23:35 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

Ik vind het wel erg dat op alle 10 nederlandse zenders ze dat moeten uitzenden. Pure Propeganda.

Net wel een grappig stukje dat een van die zonen een voetbal naar de camera's schiet



webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 06-10-2002 23:38 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 6 oktober 2002 23:35 schreef Fire het volgende:
Ik vind het wel erg dat op alle 10 nederlandse zenders ze dat moeten uitzenden. Pure Propeganda.

Net wel een grappig stukje dat een van die zonen een voetbal naar de camera's schiet


okay, maar op alle zenders idd die voetbal, zeg maar.

lekker video kijken zo, NOT.


Oud Vuil.


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 06-10-2002 23:41 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2002 23:35 schreef Fire het volgende:
Ik vind het wel erg dat op alle 10 nederlandse zenders ze dat moeten uitzenden. Pure Propeganda.

Net wel een grappig stukje dat een van die zonen een voetbal naar de camera's schiet


100% mee eens.

En verder ja het is heel erg voor claus naasten, maar ik ben niet zo'n liefhebber van de monarchie. Ik neem even aan dat vampie d'r opmerking over "mods" die er aan mee doen tot mij gericht was (?) als er mensen vinden dat ik dat niet hoor te doen, mijn excuus.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 06-10-2002 23:41 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Welnee zeg, als je je als moderator beperkt moet gaan voelen in het uiten van je persoonlijke ideeën is het einde zoek... ik word dan ook behoorlijk moe van het gezanik om respect .

Zo zou Claus het niet gewild hebben .


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 06-10-2002 23:43 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2002 23:31 schreef Vampire_girl het volgende:
Ik ben het helemaal met je eens.

Het is niet alleen beter voor Claus maar ook voor Trix en zonen.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 06-10-2002 23:53 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Dargull,dat jij tegen de monarchie bent zal me een zorg zijn.Maar ik vind het erg lullig dat er niet wat respect wordt getoond ( en nee niet omdat het een prins is maar omdat het een mens is)


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 06-10-2002 23:57 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

ik blijf erbij dat het niveau hier reuze meevalt.
wacht maar tot er een nieuwe paul de leeuw uitzending op teevee komt.


Oud Vuil.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 07-10-2002 0:02 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Dat ga ik dan ook zeker niet kijken.\

sorry,maar ik wordt altijd erg sad als ik zie hoeveel een leven in ogen van sommigen nog waard is...


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Rammoth
I see undead people.
Usericon van Rammoth
Posted 07-10-2002 0:04 by Rammoth Wijzig reactieProfiel van RammothQuote dit bericht

waarom wel rauwen om claus en niet over die andere miljoenen mensen die per dag dood gaan?

wat voor leven wil je leiden als je bij elke dode die er valt je respect en medeleven te tonen


Don't touch me. I'm evil.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 07-10-2002 0:04 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 7 oktober 2002 0:02 schreef Vampie het volgende:
Dat ga ik dan ook zeker niet kijken.

sorry,maar ik wordt altijd erg sad als ik zie hoeveel een leven in ogen van sommigen nog waard is...


sorry, vampie, maar een mensenleven is NIX waard, zie kranten/teevee/internet.

da's 't jammere van mensen, hoewel beter weten, toch anders doen.

instinct is beter.
dieren rulen!


Oud Vuil.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-10-2002 0:06 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

De dood van Prins Claus doet mij eerlijk gezegd weinig, enigste wat ik jammer vind is dat de 'leukste van de oranjes' nu niet langer is.

De dood doet mij om meerdere redenen niets; ten eerste omdat het in mijn optiek deel is van het leven. Het is geen einde voor de mens, maar slechts een andere fase.
Ten tweede vind ik dat de mens een uiterlijke verfoeilijk soort dier.



Demogorgon
skåp
Usericon van Demogorgon
Posted 07-10-2002 0:07 by Demogorgon Wijzig reactieProfiel van DemogorgonQuote dit berichthttp://www.koelkast.net/

ik vind het wel jammer...


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 07-10-2002 0:08 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Dat is de mening van de media.

Een leven is veel waard voor mensen die van je houden...


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-10-2002 0:13 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Dat is waar Vampie, er zijn ook mensen van wie mij de dood ZEER veel zwaarder zou vallen.
Maar ik kan Prins Claus nou niet bij groep geliefden plaatsen.
Ik vond het een aardige kerel (zo op TV, wat dus ook de mening van de media is) maar meer ook niet. Ik vind het wel laf van sommige om hem het juk van de monarchie op te leggen terwijl nederland geen monarchie is.
De macht van de kroon is absoluut zeer klein en niks te vergelijken met die van 'de grote koningen'.


Rammoth
I see undead people.
Usericon van Rammoth
Posted 07-10-2002 0:15 by Rammoth Wijzig reactieProfiel van RammothQuote dit bericht

ik heb hem ooit de hand geschud toen ik wat jaartjes jonger was


Don't touch me. I'm evil.


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 07-10-2002 0:23 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

ik zal 1 minuut stilte houden als ik een vrije dag krijg voor de rest boeit het me geen reet.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-10-2002 3:20 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Jammer Ik vond hem zelfs mét Parkinson altijd het minst stijve lid -euh, geen woordspeling - van het koningshuis.

Zoals altijd; beter voor hem, klote voor de achterblijvers.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


XdeckX
corpse commando
Usericon van XdeckX
Posted 07-10-2002 8:26 by XdeckX Wijzig reactieProfiel van XdeckXQuote dit bericht

waar blijft die nationale rouwdag?? ik wil gvd morgen ofzo vrij... kan ik lekker rustig naar Nile....

owja en even over claus... volgens mij is het wel oke zo... ook oplaadbare batterijen zijn een keer op

[Dit bericht is gewijzigd door XdeckX op 07-10-2002 8:27]


REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD!


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 07-10-2002 11:16 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

Arme Claussie

Maar,.......

Gelukkig is de serie van "Startrek - Voyager" afgelopen

anders had ik weer één week moeten wachten, om een nieuwe aflevering te zien.


Wiegen Meister !


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen