IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Claus is dood. Vorige pagina | Volgende pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 08-10-2002 1:15 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Pff flauwe Parkinson grapjes; blablabla



[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 08-10-2002 1:40]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 08-10-2002 1:20 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Nou .


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 08-10-2002 1:21 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Dat bedoel ik idd

mediahype mag wel voorbij zijn; Maartje van wegen op drie netten met 'drie verschillende programma's over Claus (lees: 3 verschillende gasten) Respect en verder zand erover. Gozer was geen messias ofzo...

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 08-10-2002 1:26]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Stultus
is terug (vandaag althans)
Usericon van Stultus
Posted 09-10-2002 15:19 by Stultus Wijzig reactieProfiel van StultusQuote dit bericht

wat ik zo stom vind is dat er in veel kranten de nadruk wordt gelegd op 'het geestelijk lijden van prins claus' namelijk dat hij te weinig te doen kreeg tijdens zijn leven en dat hij daar onderdoor ging. men vindt het nu zo erg voor hem, maar beter had men tijdens zijn leven wat leuks voor hem kunnen verzinnen.


BROODJE POEP!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 09-10-2002 15:21 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

altijd achteraf gelul


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 09-10-2002 15:21 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

het gebruikelijke achteraf-gelul dus


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 09-10-2002 15:22 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2002 15:21 schreef Snaack het volgende:
het gebruikelijke achteraf-gelul dus
papagaai


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 09-10-2002 15:24 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2002 15:22 schreef Cadaveria het volgende:
papagaai


leuk heh, 2 vrijwel identieke posts


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 09-10-2002 15:26 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2002 15:24 schreef Snaack het volgende:
leuk heh, 2 vrijwel identieke posts
2 zielen 1 gedachten


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 09-10-2002 15:27 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2002 15:26 schreef Cadaveria het volgende:
2 zielen 1 gedachten


blijkbaar


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 09-10-2002 15:45 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Beroemde mensen worden altijd als helden vereerd als ze sterven...

kutmedia

zie bijvoorbeeld ook Pim fortuyn, die gast leek ook wel heilig toen hij werd doodgeschoten (terwijl hij na de verkiezingen waarschijnlijk af zou zijn gegaan, maar dat terzijde).


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 09-10-2002 15:54 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2002 15:45 schreef Y Draig Goch het volgende:
Beroemde mensen worden altijd als helden vereerd als ze sterven...

kutmedia





"Beroemde mensen"??

Het gaat hier om de man van de koningin, lijkt mij niet zo raar dat er veel aand8 besteed wordt aan zijn overlijden..


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 09-10-2002 16:17 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Tuurlijk wordt er veel aandacht besteed aan zijn dood, das ook logisch.

Maar ze laten alleen de goede kanten en dingen van die persoon uitgebreid horen, de dingen die hij minder goed deed of zelfs fout deed in zijn leven wordt maar even snel of helemaal niet ter sprake gebracht.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 09-10-2002 16:20 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2002 16:17 schreef Y Draig Goch het volgende:
Tuurlijk wordt er veel aandacht besteed aan zijn dood, das ook logisch.

Maar ze laten alleen de goede kanten en dingen van die persoon uitgebreid horen, de dingen die hij minder goed deed of zelfs fout deed in zijn leven wordt maar even snel of helemaal niet ter sprake gebracht.
tja dat is kennelik in Nederland normaal. je kunt je hier wel aan blijven ergeren. maar ik raad je aan om a.s. woendag een filmpje te huren.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 15-10-2002 14:15 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

En heeft er nog iemand naar de uitvaart gekeken? Ik heb tussen het schoonmaken en mijn broodjes zuurkool/kaas gekeken... Toch wel mooi hoor! Ik vind koorzang altijd erg gaaf klinken; jammer dat het religieus is...

De koninklijke familie zichtbaar diep bedroefd... Ik ben blij dat ik niet in hun schoenen sta; voor heel Nederland (en omstreken) huilend op de buis...


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 15-10-2002 14:17 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

mooie kerk hoor, t zag er net uit als droomvlucht al dat groen enzo (ja ik heb net ook even gekeken )


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 15-10-2002 14:17 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

Ja, ik heb het gezien en ik vond het ook mooi...er werd gelukkig niet zo ingezoomd op het verdiet van de familie. Toen Willem-Alexander begon te huilen bijvoorbeeld werd snel een ander shot genomen. Ook de koorzang was erg mooi.


I spy with my little and verrry evil eye.....


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 15-10-2002 14:20 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Ik heb ook gekeken.Een prachtige dienst.Veel Bach.En idd goddank had de media zowaar wat respect de fasmilie prive te laten huilen.


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 15-10-2002 14:21 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 15 oktober 2002 14:20 schreef Vampie het volgende:
Ik heb ook gekeken.Een prachtige dienst.Veel Bach.En idd goddank had de media zowaar wat respect de fasmilie prive te laten huilen.
Ik heb zo'n vermoeden dat dit niet zo zeer de verdienste van de media maar van de RVD is...


I'm not being rude. You're just insignificant.


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 15-10-2002 14:23 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2002 14:21 schreef helmet het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat dit niet zo zeer de verdienste van de media maar van de RVD is...


Nee, gisteren was in netwerk (dacht ik) een reportage over hoe de media te werk ging en zou gaan. Daarin zeiden ze ook duidelijk dat ze geen emotie-tv wilden maken maar gewoon zakelijk verslag doen van de gebeurtenissen.


I spy with my little and verrry evil eye.....


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 15-10-2002 14:24 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

En terrecht,dat stel hyena's heeft Bea al huilend in de auto gefotograafeerd toen ze uit het ziekenhuis kwam,een half uur na zijn dood.

Schoften


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 15-10-2002 14:25 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

Maar buiten dat zijn er wel een aantal protocollen waaraan gehouden dient te worden. Dit geldt dan met name voor de publieke omroepen (Landelijk en regionaal)...

Maar een omroep vindt het niet erg zich daaraan te houden, want als ze dat niet zouden doen, zouden ze hun rechten verspelen en nooit meer verslag mogen doen van dit soort gelegenheden op zo'n breed vlak.


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 15-10-2002 14:26 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2002 14:24 schreef Vampie het volgende:
En terrecht,dat stel hyena's heeft Bea al huilend in de auto gefotograafeerd toen ze uit het ziekenhuis kwam,een half uur na zijn dood.

Schoften
Tjah, in opdracht van de bladen die niemand leest. Maar iedereen weet wel wat erin staat. Vraag is jammergenoegd altijd aanbod.


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 15-10-2002 14:26 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

En dan nog een opmerking over emoties op tv... goed dat ze dit niet te breed op tv laten zien, maar ik vind het ook wel goed dat je er wel iets van ziet, zodat je gelijk begrijpt dat de koninklijke familie ook maar mensen zijn met gevoel in hun donder (dat wist ik natuurlijk al...)

Ik ben wel benieuwd wat die rottige roddelbladen nu allemaal weer te melden hebben... die zouden wat mij betreft verboden moeten worden.


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 15-10-2002 15:39 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2002 14:26 schreef Slechtheid het volgende:
Tjah, in opdracht van de bladen die niemand leest. Maar iedereen weet wel wat erin staat. Vraag is jammergenoegd altijd aanbod.


Inderdaad.. .. alleen al de story en de privé hebben allebei een oplage van rond de 300.000 exemplaren..

Van die laatste won Claus ironisch genoeg een week voor zijn dood nog een rechtzaak.


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen