IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : De Belgische voetbalcompetitie III Vorige pagina | Volgende pagina
cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 16-05-2016 3:58 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht



Hupla


Faustian Spirit of the Earth


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-05-2016 9:31 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 16-05-2016 12:23 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Zo, dat was sterk binnengehaald. Volgend jaar Georges Leekens naar Anderlecht? We moeten er echt van af.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 16-05-2016 18:28 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Hein wellicht naar rsca.


En nu gaan we vegen


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 16-05-2016 22:55 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

En Georges naar Gent? Ook goed. Alles is goed. Behalve Georges bij Lokeren.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 16-05-2016 23:13 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Hein heeft deze week gezegd dat hij bij Gent zou blijven.

Heerlijk dat Club eindelijk terug kampioen is. Manier waarop is natuurlijk om van te smullen.
Benieuwd of Michel blijft. Ik hoop op Mazzu van Charleroi indien hij geen trainer meer zou blijven.


Steel Jaw
Usericon van Steel Jaw
Posted 20-05-2016 2:08 by Steel Jaw Wijzig reactieProfiel van Steel JawQuote dit bericht

Ben zelf RSCA fan maar er kon dit jaar maar 1 club het verdienen om te winnen en dat is Club Brugge.

Als je ziet hoe Anderlecht het weer uit handen geeft in Genk, triestig.
Het wordt tijd voor een nieuwe trainer want het werkt nietmeer met Hasi (Vercauteren nieuwe trainer zou nog zo slecht niet zijn). En in de spelerskern mogen ze ook gerust grote kuis houden.

Ook wel benieuwd wat Club Brugge gaat klaarspelen in de CL. Als ik mij niet vergis is het een goeie 10 jaar geleden dat ze nog in die competitie aantraden.

[Dit bericht is gewijzigd door Steel Jaw op 20-05-2016 2:09]


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 20-05-2016 7:36 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Als je de basiself van Club ziet, is dit allesbehalve een kampioenenploeg.

Vanaken met het charisma van een calippo, Refaelov met de draaisnelheid van een tractor en one trick pony Izequeierdo.

Michel zal wel eieren voor zijn geld kiezen en na het EK Wilmots opvolgen als bonscoach.


En nu gaan we vegen


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 20-05-2016 10:53 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2016 7:36 schreef caron het volgende:
Als je de basiself van Club ziet, is dit allesbehalve een kampioenenploeg.

Vanaken met het charisma van een calippo, Refaelov met de draaisnelheid van een tractor en one trick pony Izequeierdo.

Michel zal wel eieren voor zijn geld kiezen en na het EK Wilmots opvolgen als bonscoach.


Dat Club over geen 11 absolute toppers beschikt besef ik ook wel, maar dat was zeker ook niet het geval van Gent.
Bij een vergelijkbare loting als die van Gent, kan ook dit Club zeker 3de (of misschien wel 2de) worden.
Evengoed tref je natuurlijk 3 Europese topclubs en valt er voor geen enkele Belgische ploeg iets te rapen.

Ik vind dit Club met overschot een verdiende kampioen met een ploeg die er zeker mag wezen.
Butelle is een erg betrouwbare keeper. Met Engels en Denswil beschik je over een jong, sterk en voetballend centraal duo. De Bock is een degelijke links achter die weinig foutjes maakt op een seizoen. Meunier is als rechtsback absolute top (zal ook wel vertrekken deze zomer)
Met Simons en Vormer heb je 2 slimme en sterke werkers voor je ploeg die de rest meer laat aanvallen.
Vanaken wordt binnen 5 jaar basisspeler bij een Europese sub topper, en Joske bij een Europese topper.
Rafa mag dan wel niet van de snelsten zijn, hij leest het spelletje bijzonder goed.
En met Diaby en Vossen heb je spitsen die je kan brengen die altijd hun doelpuntje meepikken. (Ik verwacht trouwens veel van die 19 jarige spits Wesley)


Steel Jaw
Usericon van Steel Jaw
Posted 20-05-2016 19:17 by Steel Jaw Wijzig reactieProfiel van Steel JawQuote dit bericht

De Belgische clubs hebben de laatste jaren wel veel geluk met de loting van de Champions League. Hoelang is het al niet geleden dat er een absolute topclub a la Barca, Real of Bayern uit de bokalen kwam.

En Izquerdo bij een Europese topper, dat denk ik dan weer niet. Tis gene slechte, heeft veel progressie gemaakt, maar denk eerder dat het hoogst haalbare voor hem een subtopper is. Dan verwacht ik meer van Vanaken.

De toekomst ziet er in elk geval rooskleuriger uit voor Brugge dan voor Anderlecht. Brugge heeft een solide ploeg en ik denk dat ze tijdens de transferperiode niet zo veel spelers zullen kwijtgeraken. Anderlecht daarentegen die moeten om te beginnen de 2 huurlingen Djuricic en Buttner de deur wijzen. Het liedje van Praet en Tielemans is volgens mij ook uitgezongen. En er mag wel eens een deftige keeper bijkomen die de concurrentie aangaat met Proto. Okaka moet dan weer eens leren om te stoppen met mekkeren en zich volledig concentreren op het spelletje. En Defour vind ik toch ook nietmeer de Defour van destijds bij Standard.

Al bij al kan je stellen dat Anderlecht deze zomer best eens goed de portemonnee opentrekt en een stuk of 6 deftige spelers koopt waarvan minstens 3 klasbakken. Maar het kan er de laatste jaren nietmeer vanaf om dure spelers te kopen. Veel geld verdienen aan spelers, dat wel, maar zelf eens een spelmaker kopen die 10 miljoen kost, daar zijn ze bang voor in Brussel.

En begrijp me niet verkeerd, ik ben al sinds 2000 Anderlecht fan, maar zowel op bestuursniveau,spelersniveau, als technische staf moet er heel wat veranderen wil Anderlecht weer een dominante ploeg worden die de Belgische competitie overheerst. Het is volgens mij ook al geleden dat Anderlecht dominant was van de periode Boussoufa - Lukaku.

[Dit bericht is gewijzigd door Steel Jaw op 20-05-2016 19:23]


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 22-05-2016 20:09 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Anderlecht is inderdaad al een aantal jaren geen Anderlecht meer. In de afgelopen 3 jaren hebben ze maar op momenten hun niveau gehaald. Dat is gewoon te weinig.

Komend jaar wordt zowiso ook wel erg moeilijk om grotendeels een nieuwe ploeg te bouwen, en tegelijk echt terug kampioen moeten worden.

Denk dat ze snel moeten zien om nieuwe trainer aan te stellen (of keuze kenbaar maken dat ze toch nog een jaar verder gaan met Hasi) en dan pas concreet spelers gaan kopen die binnen het systeem past wat die trainer wenst te spelen.

Bij Club hoeft er inderdaad weinig te veranderen. Vermoedelijk een nieuwe rechstback kopen in de plaats van Meunier. (al heb je met Cools wel al een talentvolle speler in de kern voor die positie). En verder eerder alternatieven voor rechtsback en verdedigende middenvelder.

[Dit bericht is gewijzigd door Tool-fan op 22-05-2016 20:10]


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 22-05-2016 20:17 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Beste speler van Club is Vormer.

Ik weet nie of je daarop kan bouwen.


En nu gaan we vegen


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-05-2016 21:32 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Krijgen spelers in Belgie ook wel eens klapjes van supporters van de tegenpartij of is Nederland op dat vlak trendsetter?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Steel Jaw
Usericon van Steel Jaw
Posted 24-05-2016 21:30 by Steel Jaw Wijzig reactieProfiel van Steel JawQuote dit bericht

Ik hoop in elk geval dat Vanhaezebrouck niet de nieuwe coach van RSCA wordt. Echt arrogante mens. Dan veel liever terug Vercauteren. En waarom niet een buitenlandse trainer. In de beginperiode onder Van Den Brom speelde Anderlecht heel mooi verzorgd voetbal, gekoppeld aan resultaten. Die periode heeft echter niet lang geduurd.

Ook wel benieuwd wie de nieuwe nummer 1 onder de lat wordt. Roef heeft potentieel, maar weinig ervaring.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 25-05-2016 6:08 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Er werd gesproken van Peter Maes naar Anderlecht? Wij willen Peter Maes


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-05-2016 12:16 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

He hasi got to go


signature


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 25-05-2016 12:36 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2016 12:16 schreef Hypnos het volgende:
He hasi got to go


Angsthasi






















En nu gaan we vegen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 25-05-2016 20:19 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2016 21:30 schreef Steel Jaw het volgende:
Ik hoop in elk geval dat Vanhaezebrouck niet de nieuwe coach van RSCA wordt. Echt arrogante mens. Dan veel liever terug Vercauteren. En waarom niet een buitenlandse trainer. In de beginperiode onder Van Den Brom speelde Anderlecht heel mooi verzorgd voetbal, gekoppeld aan resultaten. Die periode heeft echter niet lang geduurd.

Ook wel benieuwd wie de nieuwe nummer 1 onder de lat wordt. Roef heeft potentieel, maar weinig ervaring.


Vercauteren terug, jij bent ziek man.


En nu gaan we vegen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 25-05-2016 20:19 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2016 6:08 schreef BenKnuckles het volgende:
Er werd gesproken van Peter Maes naar Anderlecht? Wij willen Peter Maes


Domme brulboei die niet kan renderen bij een topclub


En nu gaan we vegen


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 25-05-2016 20:36 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2016 20:19 schreef caron het volgende:
Domme brulboei die niet kan renderen bij een topclub


Maar je hebt het toch over Anderlecht?


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 25-05-2016 20:46 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ik dacht al.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-05-2016 15:37 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2016 21:30 schreef Steel Jaw het volgende:
Vanhaezebrouck RSCA arrogant



dus er is een deal?


signature


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 26-05-2016 15:51 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

In België hoort rsca nu eenmaal bij de top.
Club ook.

Gent is volgens mij een ééndagsvlieg.
Genk ook.


En nu gaan we vegen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 26-05-2016 15:51 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2016 15:37 schreef Hypnos het volgende:
dus er is een deal?


Zowel rsca als Hein zijn niét arrogant.

Just better.


En nu gaan we vegen


Steel Jaw
Usericon van Steel Jaw
Posted 17-06-2016 1:40 by Steel Jaw Wijzig reactieProfiel van Steel JawQuote dit bericht

Anderlecht heeft zn nieuwe coach bijna te pakken.

Naar alle waarschijnlijkheid wordt het de 42-jarige Zwitser René Weiler. Nu actief als coach van de Duitse tweedeklasser Nürnberg. Anderlecht en Weiler zijn er al uit, nu moeten enkel de clubs nog een overeenkomst vinden.

Eens benieuwd of hij Anderlecht terug op het juiste spoor kan krijgen...


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen