IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : De Belgische voetbalcompetitie III Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-10-2012 22:42 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ZWAK!!! de leider staat daar met wtf van punten??? ZWAK! ZWAK ZWAAAAAAAAK


signature


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 01-11-2012 13:31 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Als Club Leekens vandaag ontslaat is alles prima


Faustian Spirit of the Earth


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 01-11-2012 19:15 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Doen ze dus (voorlopig) niet. Ik betwijfel eigenlijk of het goed is weeral van trainer te wijzigen.
Het feit dat Zulte medeleider is zegt ook al veel natuurlijk.

Peeters nieuwe coach van Gent ... vind ik op zich ook maar vreemd. Je ontslaat als Gent zijnde uw coach en gaat dan maar de coach aannemen die zelfs de laatste in de stand heeft buitengegooid.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 02-11-2012 18:29 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Ik moet Leekens helemaal niet, daarmee.

En idd vreemde zet van Gent. Ze gingen toch hun tijd nemen om een geschikte coach te vinden? Niet dat ik betwijfel dat Bob Peeters kwaliteiten heeft, maar om nu al een topclub (of toch een club die ambieert een topclub te worden) te coachen...


Faustian Spirit of the Earth


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 04-11-2012 0:58 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

KV Mechelen - Anderlecht 1-4
Gent - Genk 1-2

Anderlecht trekt de goede lijn door en Genk ging op een zeer efficiƫnte manier winnen bij een degelijk Gent.

Morgen nog Club - Zulte Waregem en Standard - OHL.

Club doet er maar beter aan om overtuigend te winnen, zowel voor opnieuw vertrouwen op te doen als om het verschil in de stand met Anderlecht beperkt te houden.


Faustian Spirit of the Earth


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 04-11-2012 1:12 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Doen ze inderdaad goed aan, maar ik vrees er wat voor. Zulte speelt knap voetbal momenteel.

Toch opvallend hoe vlot De Sutter plots scoort...
5 doelpunten in een weekje is best een aardig gemiddelde? :p


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 04-11-2012 1:20 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 4 november 2012 0:58 schreef cataclysm child het volgende:
Club doet er maar beter aan om overtuigend te winnen, zowel voor opnieuw vertrouwen op te doen als om het verschil in de stand met Anderlecht beperkt te houden.
Maar als ze verliezen vliegt Leekens er misschien uit.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 04-11-2012 13:18 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2012 1:20 schreef bokkie666 het volgende:
Maar als ze verliezen vliegt Leekens er misschien uit.


Idd


Faustian Spirit of the Earth


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 04-11-2012 22:15 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

0-1 verloren en Leekens inderdaad buiten.

Of dit nu zoveel beter zal zijn... Nu sta je met Newcastle en Anderlecht voor de boeg met Clement die het tijdelijk over neemt.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 05-11-2012 0:34 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Alles beter dan Georges toch? Anyway, dit moest gebeuren.


Faustian Spirit of the Earth


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 05-11-2012 1:36 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Ik zie eigenlijk niet echt het probleem van Leekens in, maar dat zal wel aan mij liggen
Doe Sollied maar wat mij betreft. Zowiso lijkt het me beter een trainer te pakken die de competitie kent.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 05-11-2012 18:32 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Leekens... je kan er zoveel over vertellen. Hij maakt nergens zijn werk af, hij is nog nergens echt geslaagd als trainer in pakweg 20 (!) jaar, het is een arrogante op geld beluste kwal en zijn communicatie... jongens toch, die interviews altijd

Voor mij is het echt een opluchting dat hij weg is


Faustian Spirit of the Earth


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 05-11-2012 18:33 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

O ja, Sollied zou ik geweldig vinden, maar volgens het VTM-nieuws heeft het bestuur bevestigd dat het niet Sollied wordt.


Faustian Spirit of the Earth


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 05-11-2012 19:42 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Welja, aangezien men beweert dat ze een harde hand willen kun je inderdaad maar beter niet op Sollied rekenen.
Wat Leekens betreft... zijn communicatie/interviews ben ik ook geen voorstander voor en op hoger niveau heeft hij inderdaad nog geen werk afgemaakt. Bij ploegen als Lokeren en Kortrijk heeft hij echter wel bewezen dat hij een ploeg kan zetten.

Op zich vind ik het altijd wat makkelijk een trainer buiten te smijten, maar anderzijds blijkt het (op korte termijn) wel vaak zijn effect te hebben.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 10-11-2012 0:47 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Lokeren - Standard 2-1

En ook Standard geraakt maar niet op de rails.


Faustian Spirit of the Earth


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 10-11-2012 1:36 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Inderdaad niet, al hadden ze in het begin van de match wel 3 goede kansen. Als er een binnenvliegt krijg je eventueel een geheel andere wedstrijd. Maarja, met een als kom je niet ver natuurlijk.
Wat is die Patosi van Lokeren trouwens een heerlijke speler! Ik zou zeggen halen, al vrees ik dat hij nu al te duur uit zou vallen.

Zondag Anderlecht - Club ... Op zich misschien het ideale moment? Iedereen verwacht dat club de match verliest dus het kan enkel maar meevallen indien het anders is?


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 10-11-2012 12:53 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Ik ben benieuwd (met een bang hartje weliswaar).


Faustian Spirit of the Earth


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 11-11-2012 0:32 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Cercle - Gent 2-2

Bij Gent heeft de trainerswissel toch ook nog niet meteen het gewenste effect.


Faustian Spirit of the Earth


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 11-11-2012 18:22 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

6-1... en en en



Faustian Spirit of the Earth


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 11-11-2012 22:19 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Dit is wel erg pijnlijk inderdaad
Alsof het nog niet erg genoeg is heb je er ook nog blessures bij... hopelijk valt het wat mee en brengt een nieuwe trainer beterschap.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 12-11-2012 0:31 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Die blessures, dat is echt niet normaal meer. Een evaluatie/doorlichting van de werking van de medische staf lijkt me toch echt broodnodig.


Faustian Spirit of the Earth


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 12-11-2012 0:44 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Gewoon nog meer trainers ontslaan.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 12-11-2012 1:21 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

En geen arts van rsca meer overnemen zeker?


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 12-11-2012 1:27 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Hebben ze dat gedaan ja?


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 12-11-2012 3:13 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Die dokter Sas dacht ik ja. Of dit er iets mee te maken heeft ...


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen