IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : De Belgische voetbalcompetitie III Vorige pagina | Volgende pagina
bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 19-05-2013 17:16 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2013 16:28 schreef Andrei het volgende:
Anderlecht kampioenen!!!

En dat Clubje derde!


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 20-05-2013 0:41 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Verdiende kampioen, zij het met wat minder glans dan enkele maanden geleden verwacht werd. Jammer dat Club na een mooie remonte de tweede plaats niet kon pakken, maar de eerlijkheid gebiedt te zeggen dat die verdiend behaald is door Zulte Waregem.

Enne: de play offs waren heerlijk


Faustian Spirit of the Earth


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 20-05-2013 10:50 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Maar wat een ontzettend pover voetbal zeg, als dat de twee beste clubs in Belgie zijn. Neem aan dat deze wedstrijd een onkarakteristiek incident was door de zenuwen..?

En bonus voor mijn cluppie vanwege Brammetje Jammer dat die kopbal op de lat ging.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 20-05-2013 10:51]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 20-05-2013 11:41 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Wie doet het nu eigenlijk beter in Europa, de Belgen of de Nederlanders? Dat kan elkaar toch ook niet veel ontlopen.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 20-05-2013 13:26 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Zit momenteel inderdaad heel dicht bij elkaar. Nederland 9e, Belgie 11e op de landenlijst. Belgie heeft dit seizoen meer punten gepakt (6500 tegenover 4200), maar wij de twee seizoenen daarvoor significant veel meer (11000 en 13500 tegenover 4500 en 10000). Gebaseerd op die voorgaande seizoenen is het echter onwaarschijnlijk dat de Belgen ons binnen afzienbare tijd gaan inhalen, zelfs als deze trend doorzet.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-05-2013 13:32 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2013 10:50 schreef Mark het volgende:
Neem aan dat deze wedstrijd een onkarakteristiek incident was door de zenuwen..?




neen.


signature


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 20-05-2013 13:37 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2013 13:32 schreef Hypnos het volgende:
neen.


mijn hemel, en ik dacht dat we het in Nederland zwaar hadden


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 20-05-2013 15:17 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Niet eens met Hypnos, ik vond het niveau in deze play offs véél hoger dan de afgelopen jaren.


Faustian Spirit of the Earth


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 20-05-2013 17:20 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Kut dat Anderlecht kampioen is en Club pas 3de, maar inderdaad... ergens (over geheel seizoen gezien) wel terecht.

Erg mooi om te zien welk groots volksfeest het was in Zulte, ondanks het net niet behalen van de titel.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 21-05-2013 14:09 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Rechter kent geen genade: Beerschot verdwijnt uit Belgisch voetbal

Beerschot AC verdwijnt uit het Belgische voetbal. De rechtbank van koophandel in Antwerpen verklaarde de club, die onlangs degradeerde naar de tweede klasse, dinsdag failliet. Daarmee verdwijnt ook het stamnummer 3530 van Germinal Ekeren/Beerschot, de voorganger van het huidige Beerschot. De enige mogelijkheid is een herstart in de vierde provinciale klasse.

De club deed er de laatste maanden alles aan om genoeg geld te verzamelen om zo het faillissement alsnog af te wenden. In navolging van Nederlandse clubs als SC Veendam lukte dat echter niet, waardoor de rechtbank dinsdag niets anders kon doen dan het gevreesde zwaard van Damocles te laten zakken. De club krijgt geen licentie om in de eerste of de tweede klasse te spelen.

Advocaten van de club probeerden middels een vereffening nog wel om het zogeheten stamnummer van Beerschot te behouden, maar de rechtbank ging daar niet mee akkoord. Dat houdt in dat de club helemaal onderaan, in de zogeheten vierde provinciale, zal moeten herbeginnen.


*party* Godzijdank dat deze smetvlek opgezouten is uit het betaald voetbal. Tuig.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 21-05-2013 14:10]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-05-2013 15:59 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2013 15:17 schreef cataclysm child het volgende:
Niet eens met Hypnos, ik vond het niveau in deze play offs véél hoger dan de afgelopen jaren.


Zulte heeft fantastisch teamvoetbal getoond, genre Swansea bij momenten.

Anderlecht totaal niet, alleen Mbokanus en Suarez met hun epileptische dribbels

Club was uiterst zwak en dan weer heel efficiënt

Standard al even wisselvallig. Soms zwaar heersend en soms abominabel zwak.

Genk vecht veel maar te weinig kwaliteit

gemiddeld genomen vond ik er weinig aan en was het niet al te best. Met uitzondering van enkele schitterende wedstrijden, ook in de beker trouwens. Iedereen kon kampioen geworden zijn. Dat de verschillen zo klein zijn en dat godverdomme Anderlecht dan nog zegeviert dat is zum Kotzen


signature


KrisH
Usericon van KrisH
Posted 21-05-2013 16:35 by KrisH (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van KrisHQuote dit bericht

Er wonnen er een paar, verloren een paar en op het einde is Anderlecht kampioen. Da's ongeveer de beste samenvatting. Als er een club beter was geweest, dan hebben ze kansen genoeg gehad om het laken naar zich toe te trekken. Anderlecht heeft enorm veel punten laten liggen, zwak seizoen gespeeld en toch zijn ze kampioen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-05-2013 17:05 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

en 16 penalties gemist of zo

ik kijk wel uit naar hun 0 op 16 in de CL


signature


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 21-05-2013 18:25 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Doe mij maar een 0 op 18 zelfs


Faustian Spirit of the Earth


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-05-2013 19:02 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


KrisH
Usericon van KrisH
Posted 22-05-2013 8:42 by KrisH (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van KrisHQuote dit bericht

Misschien pakken ze nog wel een puntje tegen een topclub die tegen dan al geplaatst is


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 27-06-2013 13:41 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Iemand die me iets kan vertellen over Bahnou Diarra (anderlecht)? Is wellicht op weg naar mijn club voor komend seizoen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 27-06-2013 13:45 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2013 13:41 schreef Mark het volgende:
Iemand die me iets kan vertellen over Bahnou Diarra (anderlecht)? Is wellicht op weg naar mijn club voor komend seizoen.


Geen idee, speelde blijkbaar voor het beloftenelftal van Anderlecht, maar ik kan me niet herinneren dat hij ooit voor de A-ploeg heeft gespeeld.


Faustian Spirit of the Earth


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 27-06-2013 13:49 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Klopt, komt transfervrij bij de beloften weg.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 29-07-2013 0:36 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Speeldag 1 zit erop!

Club - Charleroi 2-0 (belachelijke rode kaart voor Simons na 20 minuten jammer genoeg, en dat in zijn eerste wedstrijd voor Club na 8 jaar)
Waasland Beveren - Gent 1-1
Lierse - Zulte Waregem 1-2
Genk - Oostende 3-0
Anderlecht - Lokeren 2-3 (en Anderlecht miste alweer een penalty )


Faustian Spirit of the Earth


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 29-07-2013 12:58 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Wel droog in het verslag van stadion (online te bekijken ook) zei de commentator iets in de aard van "en wie dacht dat anderlecht dit seizoen minder penalty's zou krijgen is eraan voor de moeite"
Je krijgt er dan 2 lichte in enkele minuten tijd en dan nog verlies je.
Wel erg sterk debuut van die 16jarige.

Mooi dat Club wint, maar inderdaad een belachelijke rode kaart.
Ik vrees ervoor dat Oostende het erg lastig zal krijgen. (nu maar hopen dat ze volgend weekend niet winnen van Club door zo'n uitspraak te doen )


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 05-08-2013 0:20 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Cercle - Anderlecht 0-4
OHL - Genk 1-4
Standard - Lierse 3-0
Gent - KV Mechelen 2-1
Oostende - Club 1-2

Geen verrassingen dit weekend.


Faustian Spirit of the Earth


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-08-2013 0:02 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 21-08-2013 0:29 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Had ik ook al voorbij zien komen.

Het spreekt natuurlijk voor zich dat de fouten die RSCA spelers maken per definitie lichter zijn dan deze van alle andere ploegen en ze daarom minder vaak een gele kaart krijgen. Een andere mogelijkheid is vanzelfsprekend geen optie.

[Dit bericht is gewijzigd door Tool-fan op 21-08-2013 0:29]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-08-2013 0:39 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

que? ben even niet mee.

maw, speel irritanter, bederf het spel en laat het niet opvallen?


signature


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen