IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Vraagbaak Vorige pagina | Volgende pagina
Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 22-02-2013 19:43 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

Misschien is Google Drive iets?

Weet niet of dat vergelijkbaar is met je voorbeeld, maar bestandengrootte van 5GB moet kunnen als ik het goed heb.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-02-2013 19:58 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

hmm, moet minimum 8 zijn


ik had Drop**** nog iets, maar spel doet compleet nix


signature


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 04-03-2013 5:16 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp



De witte pootjes en de gevlekte staart, hoe uniek is dat? Liet een maat dit gifje zien en die schrok zich dood omdat hij exact dezelfde kat heeft.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Silence
Usericon van Silence
Posted 04-03-2013 6:52 by Silence Profiel van Silence

Onze kat heeft ook rode vacht, streepstaart, witte pootjes en een wit befje. Geen idee of het bijzonder is.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 04-03-2013 7:05 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

Wit befje, ook check. Zal dan wel niet dezelfde kat zijn.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 04-03-2013 8:15 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 4 maart 2013 7:05 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Wit befje, ook check. Zal dan wel niet dezelfde kat zijn.
Het is totaal niet uniek, ik heb me wel laten vertellen dat de rode vrouwelijke variant veel minder voorkomt.


Boeiender


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 04-03-2013 9:57 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

quote:
Op 4 maart 2013 8:15 schreef MR. N het volgende:
Het is totaal niet uniek, ik heb me wel laten vertellen dat de rode vrouwelijke variant veel minder voorkomt.
Not sure if grapje...

Is dat beest op het gifje een kater dan?


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 04-03-2013 11:39 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 4 maart 2013 9:57 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Not sure if grapje...

Is dat beest op het gifje een kater dan?


Nee geen grapje, Rode katten zijn echt niet bijzonder inderdaad de meeste hebben aan de onderkant meer wit. en een rood gestreept patroon.

fficial&client=firefox-a&channel=fflb&um=1&ie=UTF-8&hl=nl&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=M3U0UaaYDvTJ0AWE2oHgCw&biw=1024&bih=577&sei=NnU0Ucn-IdC10QWzi4HQCA" target="_blank" class="url1" rel="nofollow">https://www.google.nl/search?q=red+cat&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nlfficial&client=firefox-a&channel=fflb&um=1&ie=UTF-8&hl=nl&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=M3U0UaaYDvTJ0AWE2oHgCw&biw=1024&bih=577&sei=NnU0Ucn-IdC10QWzi4HQCA

rode katten zijn vaker katers omdat kleuren op het X chomosoom liggen en daarmee is het afhankelijk van het geslacht hoe de kleuren tot uiting komen. Je hebt wel vrouwelijke rode katten maar die komen minder vaak voor.

Omdat mannetje maar 1 X chromosoom hebben zijn mannetjes rood op het moment dat ze dat ene gen voor rood hebben overgeerft. Bij vrouwtjes moet je 2 rode genen overerven wil je een volledig rode kat krijgen en de kans daarop is een stuk kleiner(de vader moet dus sowieso ook al rood zijn)

Van schildpadkatten(lapjeskatten) weet je altijd dat het een chickie is omdat die het gen voor rood en voor zwart tegelijk moet hebben.



Kattenkleuren geven leuke voorbeelden van genetica.

zo heb je een gen dat de kat een witte kleur geeft boven een bepaalde temperatuur en zwart onder dat punt. Aangezien de uiteinden van een kat kouder zijn krijg je dit soort patronen:


En dan heb je nog een mooi voorbeeld hoe raar genetica werk en dat klonen van huisdieren of mensen een vrij nutteloze bezigheid is als het niet voor orgaandonatie is.

De linker is de moeder Rainbow en de rechter is de 100% genetisch identieke dochter CC(Staat voor copy cat en voor carbon copy)


De katten hebben dan wel gelijke genen maar er zijn verschillende genen voor kleur en ergens in de embryonale ontwikkeling worden random bepaalde genen aan gezet en andere weer uit waardoor zo'n patroon ontstaat.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 04-03-2013 11:44 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

Ok!

De plaatjes tussendoor houden het leesbaar voor me. :')


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 04-03-2013 11:54 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Hehe ja dat is ook een reden waarom ik biologie koos, tenminste boeken vol plaatjes

Zonder plaatjes zoals deze is het ook maar moeilijk voor te stellen hoor.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-03-2013 23:46 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

als je je kont niet afveegt dan begint het te jeuken, maar je darmen net voor je anus zijn ook vuil. Waarom jeuken die niet?


signature


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 05-03-2013 23:54 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Daar zitten hele andere zenuwen. daarnaast is er de belangrijke factor dat je darmwand gebouwd is op een vochtige bacterierijke massa zonder al teveel zuurstof terwijl de huid rondom de anus dat niet is en dus geirriteerd raakt.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-03-2013 0:22 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

hmmm... is er ook een soort overgangshuid? Ik kan me niet inbeelden dat het zo heel abrupt van nat naar droog overgaat.


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-03-2013 0:25 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

nog een vraagje: hebben jullie in Nederland ook een "grote" radiozender die zichzelf beschouwt als "alternatief" en vooral gitaarmuziek speelt? Zoals Studio Brussel, of een zender die dat vroeger deed (nog beter)


signature


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 06-03-2013 0:28 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Ja dat gaat wel over in elkaar zo ook die gevoeligheid lijkt mij zo. iig is het zo dat op vele factoren de omstandigheden voor de kringsper een stuk anders zijn als erbuiten. op het gebied van vochtigheid, weefselltype, bacteriele flora, zuurstofgehalte, zenuwen, etc.

stel je dit soort vragen ook aan je dokter?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 06-03-2013 0:31 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 6 maart 2013 0:25 schreef Hypnos het volgende:
nog een vraagje: hebben jullie in Nederland ook een "grote" radiozender die zichzelf beschouwt als "alternatief" en vooral gitaarmuziek speelt? Zoals Studio Brussel, of een zender die dat vroeger deed (nog beter)
3fm, maar dat haalt bij lange na niet de kwaliteit van studio brussel. 3fm is voor zielige aandachtshoeren die denken de wereld en hun carriere te redden door een weekje een kas te verblijven.

Mij is het ook niet gelukt na 5 jaar


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-03-2013 0:31 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 6 maart 2013 0:28 schreef ElitE het volgende:
Ja dat gaat wel over in elkaar zo ook die gevoeligheid lijkt mij zo. iig is het zo dat op vele factoren de omstandigheden voor de kringsper een stuk anders zijn als erbuiten. op het gebied van vochtigheid, weefselltype, bacteriele flora, zuurstofgehalte, zenuwen, etc.

stel je dit soort vragen ook aan je dokter?


Nog niet eigenlijk. Het zijn vragen die ik vooral 's nachts wel eens herhaaldelijk zie voorbijkomen. Erg irritant want overdag normaal nooit en dat worden spoken.

net zoals "hoe poept een slang" (onlangs opgezocht) en "kun je je ogen laten tatoeëren". Als ik lang genoeg mediteer of drink dan komen die wel es boven. Zoals nu


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-03-2013 0:32 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 6 maart 2013 0:31 schreef ElitE het volgende:
3fm, maar dat haalt bij lange na niet de kwaliteit van studio brussel. 3fm is voor zielige aandachtshoeren die denken de wereld en hun carriere te redden door een weekje een kas te verblijven.

Mij is het ook niet gelukt na 5 jaar


die worden genoteerd


signature


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 06-03-2013 0:37 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 6 maart 2013 0:31 schreef Hypnos het volgende:
Nog niet eigenlijk. Het zijn vragen die ik vooral 's nachts wel eens herhaaldelijk zie voorbijkomen. Erg irritant want overdag normaal nooit en dat worden spoken.

net zoals "hoe poept een slang" (onlangs opgezocht) en "kun je je ogen laten tatoeëren". Als ik lang genoeg mediteer of drink dan komen die wel es boven. Zoals nu


haha, slangen poepen meestal een week na hun prooi, en al gaat het wat minder spectaculair als het naar binnen werken het uitwerken is ook een beste prestatie.

en ja je oog kun je ook tattoeren, sinds kort hebben mensen zich eraan gewaagd, al is het zeker niet zonder risico.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 06-03-2013 0:39 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Sinds kort? Ook al weer een jaar of 5 geleden, toch? En die lui claimden dat het vroeger ook al weleens gebeurde.

Wel lijp, in ieder geval. Je ogen zijn dan wel vrij sterk, maar toch...

http://en.wikipedia.org/wiki/Corneal_tattooing#History_of_corneal_tattooing

Hier! 2000 jaar al!

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 06-03-2013 0:39]


Quis moderabat ipsos moderatores?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-03-2013 0:43 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

cooool



ja, nog een vraag, ik vinnet weer even niet

hoe noem je zo ervaringen die je opdoet in de baarmoeder?
Of herinneringen uit je eerste levensjaren die helemaal onderaan in je geheugen zitten.


signature


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 06-03-2013 8:38 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

quote:
Op 6 maart 2013 0:31 schreef ElitE het volgende:
3fm, maar dat haalt bij lange na niet de kwaliteit van studio brussel. 3fm is voor zielige aandachtshoeren die denken de wereld en hun carriere te redden door een weekje een kas te verblijven.




Studio Brussel haalt bij lange na ook niet de kwaliteit die het zou moeten halen voor een zogezegd 'alternatief' radiostation.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 06-03-2013 8:42 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 6 maart 2013 0:39 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Sinds kort? Ook al weer een jaar of 5 geleden, toch? En die lui claimden dat het vroeger ook al weleens gebeurde.

Wel lijp, in ieder geval. Je ogen zijn dan wel vrij sterk, maar toch...

http://en.wikipedia.org/wiki/Corneal_tattooing#History_of_corneal_tattooing

Hier! 2000 jaar al!


nouja ik vind die 5 jaar ook kort in de geschiedenis van tattoo's

Maar het bestaat dus ook langer, Ik kon me herinneren dat die gasten dat voor de eerste keer (voor hunzelf dus) gingen proberen en nu passen ze het ook op andere mensen toe.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 06-03-2013 8:43 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 6 maart 2013 8:38 schreef PandroidJack het volgende:
Studio Brussel haalt bij lange na ook niet de kwaliteit die het zou moeten halen voor een zogezegd 'alternatief' radiostation.

Dat zal vast, maar verdiep je eens in het Nederlandsche radioaanbod en sta versteld. Het is echt triest gesteld in NL met heel weinig variatie in nummers en wel heel erg mainstream. De paar uurtjes dat ik studio Brussel luisterde deed me versteld staan.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-03-2013 0:18 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Vinden katten en honden dat niet vreemd dat hun baasjes zo vaak van kleur veranderen (kleren)? Ik zou me te pletter schrikken als mijn kat plots een andere kleur zou hebben


signature


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen