IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Vraagbaak Vorige pagina | Volgende pagina
M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 18-05-2013 13:48 by M. Profiel van M.

Hoezo "nieuw"?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 18-05-2013 14:00 by Dentz Profiel van Dentz

quote:
Op 15 mei 2013 18:48 schreef M. het volgende:
Ik heb heel weinig baardgroei en kan mij op deze manier op Roadburn echt niet meer vertonen.

Wat kan ik daaraan doen?



... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 22-06-2013 1:23 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

Waarom worden sommige amerikaanse mannen Bill genoemd terwijl ze helemaal niet zo heten?


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-06-2013 1:48 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

omdat ze garçon zijn?


signature


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 22-06-2013 7:27 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

quote:
Op 22 juni 2013 1:23 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Waarom worden sommige amerikaanse mannen Bill genoemd terwijl ze helemaal niet zo heten?


Doen ze ook met:
James -> Jim
Rob -> Bob

En zo hebben ze er vast nog wel meer.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 22-06-2013 7:30 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

quote:
Op 22 juni 2013 7:27 schreef Dying Embrace het volgende:
Doen ze ook met:
James -> Jim
Rob -> Bob

En zo hebben ze er vast nog wel meer.
Clinton heet William en de Star Trek captain van TOS heet James T. Kirk, en die noemen ze ook Bill.

William en James lijkt niet echt op Bill.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 22-06-2013 7:38 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

Tegen wie zegt Spock in Star Trek dan "It's life Jim, but not as we know it."?


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 22-06-2013 7:40 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

Hmm, noemen ze 'm dan in real life Bill. Komt overeen met Clinton, want Schatner heet ook William.

Toch meen ik me te kunnen herinneren dat hij ook wel eens Bill genoemd word [in de serie].


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 22-06-2013 7:42 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

Kortom, als een Yank je naam niet weet roept ie maar wat.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 22-06-2013 8:16 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

Maggie gaat het voor me uitzoeken, enkel en alleen omdat dit geen LMGTFY vraag is.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 24-06-2013 5:05 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

Wat is de beste, meest complete docu over de Chernobyl ramp?

Inside Chernobyl's Sarcophagus heb ik net gekeken. Vette poep, maar gaat enkel over alles ná de ramp.

[Dit bericht is gewijzigd door Lijdend Voorwerp op 24-06-2013 6:04]


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 24-06-2013 8:36 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

BBC had er een rond de "20 jaar viering"

Ik denk dat het deze is:




Daarna zou ik om alles in context te plaatsen en de diaree uit je broek te halen deze kijken:

BBC horizon nuclear nightmares

Over de soms zwaar overdreven effecten van radioactieve straling.

(moeilijk te vinden op youtube dus kun je beter even downlaoden)



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 24-06-2013 8:52 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

Thx, gaan we checken.

Die youtube vid van je al gezien.
Qua pure sadness spant deze toch we de kroon:

http://www.youtube.com/watch?v=lNc4MvI2s08

Over de liquidators en hoe ze compleet genegeerd werden.

[Dit bericht is gewijzigd door Lijdend Voorwerp op 24-06-2013 8:59]


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 24-06-2013 9:58 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Die ene lijkt echt veel op Begbie van Trainspotting.

Maar indrukwekkende beelden idd.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-06-2013 23:49 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Hoe ziet een mongoloïde Mongool eruit?


signature


Retardo
Vet Ziek
Usericon van Retardo
Posted 24-06-2013 23:52 by Retardo Profiel van Retardohttp://ortegaband.bandcamp.com/ | http://sufferingquota.bandcamp.com/

quote:
Op 24 juni 2013 23:49 schreef Hypnos het volgende:
Hoe ziet een mongoloïde Mongool eruit?




Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-06-2013 23:56 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

valt best mee eigenlijk


signature


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 25-06-2013 5:19 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

Wat is een degelijk alternatief voor een ipod van rond de 100 euro? Acht GB will suffice.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 25-06-2013 17:52 by Morridin Profiel van Morridinhttp://wp.livereviewer.com/

Cowon

Paar tientjes meer, maar een geweldig apparaatje

http://www.mp3shop.nl/product/156277/category-215600-mp3-speler-kopen/cowon-iaudio-10-8-gb-zwart.html

Heb hier zelf de 32GB versie liggen.
Goed geluid, lekker snel. Alleen de interface zal effe wennen zijn.

Ga iig niet voor een Philips Gogear Muse 8gb. Dat is een kutding.

3 maanden geleden gekocht en alleen maar problemen. Wil nu uberhaupt geen muziek meer spelen en toen zocht ik naar Cowon welke ik voor die Philips ook al had.

Pas later zag ik op de productsite meer reviews van mensen met problemen met die Muse 8GB. De klantenservice was niet veel soeps.

Edit; Wellicht wel wat aan de grote kant, bijna zo groot als een smartphone, maar opvallend licht.

[Dit bericht is gewijzigd door Morridin op 25-06-2013 17:55]



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 28-06-2013 12:57 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Ik heb een vraag aan onze Omhooggevallen Grootheid aangezien hij professioneel met een beetje zand en water speelt.


Wat weet jij van de zandmotor die ze bij Ter Heiden hebben geplaatst. Het lijkt mij dat de zandmotor door natuurlijke stroming uiteindelijk meer zand op het strand moet gooien maar dat wordt niet erg duidelijk op de plaatjes en informatie rondom dat project. Op de plaatjes lijkt het net alsof het opgespoten zand alleen uitgesmeerd wordt over de kustlijn.

Het is wel echt een gaaf project de dynamiek is onvoorstelbaar elke dag ziet het er anders uit, en het trekt ook aardig wat natuur aan. De eerste kleine duinen zijn zich al aan het vormen en er is al regelmatig bezoek geweest van zeehonden. En ook zijn er al aardig wat fossielen aangespoeld.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 28-06-2013 12:59 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 25 juni 2013 17:52 schreef Morridin het volgende:
Cowon

Paar tientjes meer, maar een geweldig apparaatje

http://www.mp3shop.nl/product/156277/category-215600-mp3-speler-kopen/cowon-iaudio-10-8-gb-zwart.html

Heb hier zelf de 32GB versie liggen.
Goed geluid, lekker snel. Alleen de interface zal effe wennen zijn.

Ga iig niet voor een Philips Gogear Muse 8gb. Dat is een kutding.

3 maanden geleden gekocht en alleen maar problemen. Wil nu uberhaupt geen muziek meer spelen en toen zocht ik naar Cowon welke ik voor die Philips ook al had.

Pas later zag ik op de productsite meer reviews van mensen met problemen met die Muse 8GB. De klantenservice was niet veel soeps.

Edit; Wellicht wel wat aan de grote kant, bijna zo groot als een smartphone, maar opvallend licht.


Cowon

Ze maken goeie dingen, jammer dat mijn mp3-speler na maand ermee kapte en er toen geen garantie mogelijk was omdat er een paar maanden geen COWON product meer geïmporteerd kon worden.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 28-06-2013 13:09 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 28 juni 2013 12:57 schreef ElitE het volgende:
Ik heb een vraag aan onze Omhooggevallen Grootheid aangezien hij professioneel met een beetje zand en water speelt.


Wat weet jij van de zandmotor die ze bij Ter Heiden hebben geplaatst. Het lijkt mij dat de zandmotor door natuurlijke stroming uiteindelijk meer zand op het strand moet gooien maar dat wordt niet erg duidelijk op de plaatjes en informatie rondom dat project. Op de plaatjes lijkt het net alsof het opgespoten zand alleen uitgesmeerd wordt over de kustlijn.

Het doel is strandverbreding en daarmee impliciet ook wat aangroei van duinen. Dit doen we al met directe suppleties op veel plekken langs de kust, en de hoop is dat het effectiever/efficiënter is om het op de indirecte manier van de zandmotor te doen op minder plekken.

Past ook wel in de verschuiving van "op het strand"-suppleties naar "voor het strand"-suppleties.
quote:
Het is wel echt een gaaf project de dynamiek is onvoorstelbaar elke dag ziet het er anders uit, en het trekt ook aardig wat natuur aan. De eerste kleine duinen zijn zich al aan het vormen en er is al regelmatig bezoek geweest van zeehonden. En ook zijn er al aardig wat fossielen aangespoeld.

Ecologisch is het inderdaad sowieso leuk/goed om meer dynamiek van het kustgebied toe te staan / op te leggen.

Uit oogpunt van kustversterking werkt het wel aardig, maar het is geen magische oplossing.


I wish I was a butterfly


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 28-06-2013 13:31 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 28 juni 2013 13:09 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Het doel is strandverbreding en daarmee impliciet ook wat aangroei van duinen. Dit doen we al met directe suppleties op veel plekken langs de kust, en de hoop is dat het effectiever/efficiënter is om het op de indirecte manier van de zandmotor te doen op minder plekken.

Past ook wel in de verschuiving van "op het strand"-suppleties naar "voor het strand"-suppleties.


Waar is het nu gewoon een makkelijke manier om zand te storten op één plek en dat het dan op een ecologisch verantwoorde manier uitgesmeerd wordt? Of wordt er uiteindelijk meer zand op de kust afgezet dan netto in de zandmotor is gebruikt?

quote:
Ecologisch is het inderdaad sowieso leuk/goed om meer dynamiek van het kustgebied toe te staan / op te leggen.

Uit oogpunt van kustversterking werkt het wel aardig, maar het is geen magische oplossing.

Inderdaad de huidige kustlijn ligt er al zo'n 5000 jaar en was van nature al een beetje aan het bijgroeien. Maar dat ging ook gepaard met periodes van afbraak of overstromingen. Niet zo leuk voor de mens maar wel goed voor de natuur. Ik ben wel voor nieuwe zandmotors. Alleen dan moet het grote publiek wel beter ingelicht worden onder zijn al aardig wat mensen vastgelopen, en het drijfzand daar moet ook niet onderschat worden.


[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 28-06-2013 13:31]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 28-06-2013 14:42 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 28 juni 2013 13:31 schreef ElitE het volgende:
Waar is het nu gewoon een makkelijke manier om zand te storten op één plek en dat het dan op een ecologisch verantwoorde manier uitgesmeerd wordt? Of wordt er uiteindelijk meer zand op de kust afgezet dan netto in de zandmotor is gebruikt?

Ecologisch én economisch verantwoord is het doel zo ongeveer

Er wordt uiteindelijk niet meer zand op de kust afgezet dan dat er in de zandmotor zit. De efficiëntieslag zit er puur in dat je het maar op één plek neerkeilt ipv over een hele serie van plekken. En dat je dat dan ook nog eens minder vaak hoeft te doen.

Nou ja, dat is het ideaal dus
quote:
Inderdaad de huidige kustlijn ligt er al zo'n 5000 jaar en was van nature al een beetje aan het bijgroeien. Maar dat ging ook gepaard met periodes van afbraak of overstromingen. Niet zo leuk voor de mens maar wel goed voor de natuur. Ik ben wel voor nieuwe zandmotors. Alleen dan moet het grote publiek wel beter ingelicht worden onder zijn al aardig wat mensen vastgelopen, en het drijfzand daar moet ook niet onderschat worden.

Het experimenteren/proberen is mooi, in ieder geval. Men leert er best wat van. Qua veiligheid e.d. kan er inderdaad nog wel wat verbeterd worden.


I wish I was a butterfly


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 28-06-2013 16:16 by Morridin Profiel van Morridinhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 28 juni 2013 12:59 schreef ElitE het volgende:
Cowon

Ze maken goeie dingen, jammer dat mijn mp3-speler na maand ermee kapte en er toen geen garantie mogelijk was omdat er een paar maanden geen COWON product meer geïmporteerd kon worden.


Oh bah, dat is best wel erg genaaid



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen