IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Sluipschutter actief in Washington Vorige pagina | Volgende pagina
Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 15-10-2002 16:25 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Daar heb je eigenlijk wel gelijk in, het is een beetje onduidelijk zo.


the only pleasure is pain


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 15-10-2002 16:29 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht




Ik vraag me echt af waar deze sluipschutter gaat ophouden.

misschien bij Bush


the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 15-10-2002 16:35 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

misschien is het wel een moslim, en is dit een nieuwe soort van aanslagen, omdat ze merken dat de luchthavens te goed beveiligd zijn



ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 15-10-2002 16:38 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

schieten op een kind



antimetal
Flame your moderators!
Usericon van antimetal
Posted 15-10-2002 16:41 by antimetal Wijzig reactieProfiel van antimetalQuote dit berichthttp://www.anyplace.nl

quote:
Op 15 oktober 2002 16:03 schreef Vampire_girl het volgende:
Net op de radio gehoord dat er alweer iemand is vermoord door de sluipschutter!! Een vrouw die stond te wachten op haar man bij een parkeergarage (ze is in haar hoofd geraakt )


Dat is geen toeval, een expert (ik geloof op CNN) beweerde gisteren namelijk dat hij geen militair getrainde sniper was omdat hij telkens op het torso (grootste deel van het lichaam) mikte.... (en raad eens wat hij bij z'n volgende slachtoffer deed.)
Reken maar dat deze man elke bewering die via de media gedaan word ontkracht door het tegenovergestelde te doen!
Het probleem is dat hij de media op de voet volgt en dus zijn tactiek baseerd op wat zijn achtervolgers menen te weten, hij is dus inderdaad zo goed als ongrijpbaar...
Let maar op, zodra er weer nieuwe informatie via de media naar buiten komt is de volgende shooting exact het tegenovergestelde van wat men beweerd...
Ze kunnen denk ik beter naar media silence tot de zaak is opgelost..

[Dit bericht is gewijzigd door antimetal op 15-10-2002 16:43]


why would you listen to me?


the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 15-10-2002 16:45 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

quote:
Op 15 oktober 2002 16:41 schreef antimetal het volgende:
Dat is geen toeval, een expert (ik geloof op CNN) beweerde gisteren namelijk dat hij geen militair getrainde sniper was omdat hij telkens op het torso (grootste deel van het lichaam) mikte.... (en raad eens wat hij bij z'n volgende slachtoffer deed.)
Reken maar dat deze man elke bewering die via de media gedaan word ontkracht door het tegenovergestelde te doen!
Het probleem is dat hij de media op de voet volgt en dus zijn tactiek baseerd op wat zijn achtervolgers menen te weten, hij is dus inderdaad zo goed als ongrijpbaar...
Let maar op, zodra er weer nieuwe informatie via de media naar buiten komt is de volgende shooting exact het tegenovergestelde van wat men beweerd...
Ze kunnen denk ik beter naar media silence tot de zaak is opgelost..
ofwel zeggen dat hij dit nog veel zal doen, ls hij dan weer het omgelkeerde doet is het toch gestopt



Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 15-10-2002 17:01 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2002 16:41 schreef antimetal het volgende:
Dat is geen toeval, een expert (ik geloof op CNN) beweerde gisteren namelijk dat hij geen militair getrainde sniper was omdat hij telkens op het torso (grootste deel van het lichaam) mikte.... (en raad eens wat hij bij z'n volgende slachtoffer deed.)
Reken maar dat deze man elke bewering die via de media gedaan word ontkracht door het tegenovergestelde te doen!
Het probleem is dat hij de media op de voet volgt en dus zijn tactiek baseerd op wat zijn achtervolgers menen te weten, hij is dus inderdaad zo goed als ongrijpbaar...
Let maar op, zodra er weer nieuwe informatie via de media naar buiten komt is de volgende shooting exact het tegenovergestelde van wat men beweerd...
Ze kunnen denk ik beter naar media silence tot de zaak is opgelost..


Tsja.. ze hebben de media ook nodig om die gast te pakken.. Uiteindelijk zullen ze het bij zo'n figuur toch van tips moeten hebben, hoe meer bekendheid de hele zaak krijgt en hoe meer info er over wordt gelanceerd in de media, hoe meer kans dat er een keer een goede tip binnenkomt toch


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 15-10-2002 17:08 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

als ik de nieuwsberichten begrijp brengt de politie erg weinig informatie naar buiten, dit om de sluitschutter in het ongewisse te laten over de vorderingen van het onderzoek.

damn 2 weken terug liep ikzelf nog door washinton.


EvilPietje
MatrassenkoninG
Usericon van EvilPietje
Posted 15-10-2002 17:20 by EvilPietje Wijzig reactieProfiel van EvilPietjeQuote dit bericht

Allemaal triest, dat wel. MAAR..... 1 pluspunt, Macabre heeft er zometeen wel weer een heftig nummer erbij


BLASTBEATS FOREVER


antimetal
Flame your moderators!
Usericon van antimetal
Posted 15-10-2002 17:31 by antimetal Wijzig reactieProfiel van antimetalQuote dit berichthttp://www.anyplace.nl

quote:
Op 15 oktober 2002 17:01 schreef Valorian666 het volgende:
Tsja.. ze hebben de media ook nodig om die gast te pakken.. Uiteindelijk zullen ze het bij zo'n figuur toch van tips moeten hebben, hoe meer bekendheid de hele zaak krijgt en hoe meer info er over wordt gelanceerd in de media, hoe meer kans dat er een keer een goede tip binnenkomt toch


Denk je niet dat heel washington al volledig op zoek is naar die persoon?
Er komt inderdaad relatief weinig naar buiten over de zaak, maar alles in betrekking tot waar en hoe is door de dader tot nu toe ontkracht...
Ik wens ze in ieder geval veel sterkte..


why would you listen to me?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-10-2002 17:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2002 17:20 schreef EvilPietje het volgende:
Allemaal triest, dat wel. MAAR..... 1 pluspunt, Macabre heeft er zometeen wel weer een heftig nummer erbij

LOL

Ach .. er zijn toch teveel amerikanen, vervelend volkje, laat ze elkaar maar lekker afmaken. Zooitje inteelt daaro.


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 15-10-2002 17:36 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

Het is idd zeer ziek wat die doet,......

dat iemand denkt te kunne bepalen of jij wel of niet mag leven, dat is GESTOORD. Maar in America is het toegestaan wapens te hebben, en ze worden ook zo in de winkel verkocht.

Dat is in mijn ogen vragen om problemen !!

Dan vind ik het niet raar dat dit soort gekken daar makkelijk kunnen rond lopen.


Wiegen Meister !


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 15-10-2002 17:50 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 15 oktober 2002 16:38 schreef -=ZwaarMetaal=- het volgende:
schieten op een kind


shockerender kan bijna niet. perfect slachtoffer dus


Je moeder.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 15-10-2002 17:52 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

rare jongens die Amerikanen, je hoort wel veel van die berichten uit het land die de wereld wil leiden, ik krijg er een ziek gevoel van, met wapens naar school gaan is daar niet zo abnormaal als hier, een superlaxe wapenwed, echt hatelijk allemaal


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 21-10-2002 12:13 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Sluipschutter lijkt weer toe te slaan

WASHINGTON - Het lijkt erop dat de sluipschutter die al negen mensen heeft doodgeschoten rond Washington afgelopen weekeinde opnieuw heeft toegeslagen. Een 37-jarige man werd zaterdagavond neergeschoten buiten een restaurant in Ashland, ongeveer 120 kilometer ten zuiden van de Amerikaanse hoofdstad.

De autoriteiten konden gisteren nog niet met zekerheid zeggen dat het om een nieuwe aanslag van de sluipmoordenaar ging, omdat de kogel nog niet was verwijderd uit het lichaam van het slachtoffer. De man onderging gisteren verscheidene operaties. Volgens zijn artsen zijn de kansen op herstel gunstig.

De politie gaat er echter van uit dat de aanslag het werk was van de 'Beltway killer', zoals de onbekende schutter in de pers wordt genoemd. De sluipmoordenaar opereert vooral in de omgeving van de Beltway, de ringweg om Washington.

Het slachtoffer werd neergeschoten toen hij uit een restaurant kwam en in zijn auto wilde stappen. Volgens ooggetuigen had de schutter zich verstopt in een bosje ruim honderd meter verderop.

De politie zette meteen alle wegen in de omgeving af. Op de I-95, de snelweg naar Washington, zette de politie op verscheidene plaatsen barricades op waar auto's werden gecontroleerd. Vooral automobilisten in witte bestelbusjes moesten het ontgelden; verscheidene ooggetuigen verklaarden dat ze opnieuw een witte bestelbus hadden gesignaleerd, net als bij eerdere sluipmoorden. De klopjacht leverde echter niets op.

Gespeculeerd werd dat de sluipmoordenaar opzettelijk voor een plaats ver buiten Washington had gekozen om te laten zien dat de autoriteiten machteloos staan tegenover hem, ook al krijgt de politie steun van militaire spionagetoestellen. Zo'n groot gebied valt voor de spionagetoestellen moeilijk te bestrijken.

Het was voor het eerst dat de sluipmoordenaar, die al bijna drie weken rondwaart rond Washington, in het weekeinde toesloeg. De vorige twee weekeinden nam de sluipschutter 'vrij'. Deskundigen vermoeden dat de sluipmoordenaar een spelletje met de politie speelt en iedere keer zijn werkwijze verandert, als de politie een patroon denkt te ontwaren.

Voorlopig lijkt de politie nog volledig in het duister te tasten. De politie hoopte een spoor gevonden te hebben, toen vorige week een kogelhuls werd gevonden in een huurauto die aan de beschrijving van ooggetuigen voldeed. Maar uit onderzoek is gebleken dat het om een ander soort kogels gaat.

De FBI is begonnen Al Qa'ida-gevangenen die op Guantanamo Bay worden vastgehouden te ondervragen om te zien of het mogelijk om een terrorist gaat.

bron: de Volkskrant


the only pleasure is pain


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 21-10-2002 12:29 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Waar is trouwens in eerste instantie het bewijs dat het telkens om dezelfde persoon gaat?


Einzelgänger
Usericon van Einzelgänger
Posted 21-10-2002 12:30 by Einzelgänger Wijzig reactieProfiel van EinzelgängerQuote dit bericht

Ik weet trouwens niet wat gevaarlijker is: een ongrijpbare sluipschutter, of een gefrustreerde en machteloze FBI.


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 21-10-2002 12:32 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht



(beetje ongepast)


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 21-10-2002 12:36 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 21 oktober 2002 12:29 schreef Slechtheid het volgende:
Waar is trouwens in eerste instantie het bewijs dat het telkens om dezelfde persoon gaat?
Ik las dus inderdaad ergens vorige week het gerucht dat het om drie verschillende schutters zou gaan... maar ik weet absoluut niet meer waar en in hoeverre dat gegrond is.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 21-10-2002 12:36 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Ik vind het op zich wel geniaal dat die kerel (als het om één persoon gaat) lekker z'n gang kan gaan en dat de FBI er niks kan aan doen.
Waarmede ik niet gezegd heb dat ik aan de kant van die schutter sta.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 21-10-2002 12:37 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2002 12:36 schreef helmet het volgende:
Ik las dus inderdaad ergens vorige week het gerucht dat het om drie verschillende schutters zou gaan... maar ik weet absoluut niet meer waar en in hoeverre dat gegrond is.
Ok, dat is misschien ongegrond, maar in hoeverre is de rest gegrond? Het kan om een groep gaan, of copy-cats, hoewel me dat erg onwaarschijnlijk lijkt.


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 21-10-2002 12:38 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2002 12:36 schreef Count Usher het volgende:
Ik vind het op zich wel geniaal dat die kerel (als het om één persoon gaat) lekker z'n gang kan gaan en dat de FBI er niks kan aan doen.
Waarmede ik niet gezegd heb dat ik aan de kant van die schutter sta.


Kinderspel, gewoon in de bossies zitten en knallen. Een echte vent die slaat hem op ze bek. Maar hij is zo zwak door ze van 100den meters afstand neer te knallen.


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 21-10-2002 12:38 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik vind het wat minder geniaal dat-ie het nodig vindt om burgers neer te knallen.

Ga dan vertegenwoordigers van multinationals, of regeringsfunctionarissen of zo afschieten... dat heeft tenminste een richting en doel.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 21-10-2002 12:40 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Maar dan wordt het ook makkelijker om een profiel van de schutter te maken. De willekeurige slachtoffers is juist 1 v/d redenen dat de FBI voledig in het duister tast.



helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 21-10-2002 12:43 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 21 oktober 2002 12:38 schreef Dwaallicht het volgende:
Ga dan vertegenwoordigers van multinationals, of regeringsfunctionarissen of zo afschieten... dat heeft tenminste een richting en doel.
Het is maar een gedachte hoor, maar volgens mij is het doel terug te vinden in juist die willekeur. Op dit moment durft niemand naar Washington te reizen... geen gewone passagiers, maar zeker geen 'zakenmensen' of regeringsfunctionarissen. Dat heeft dus wederom (indirect) behoorlijke invloed op de financiele en economische situatie van de stad... iets wat toch ook het hoofddoel van de aanslag op het WTC was.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen