IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Sluipschutter actief in Washington Vorige pagina | Volgende pagina
Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 24-10-2002 21:08 by Killing Zoe Wijzig reactieProfiel van Killing ZoeQuote dit berichthttp://www.hermanfolk.nl

Ze hebben weer een nieuwe arrestant. Of twee eigenlijk. Een Golfoorlogveteraan (bijna goed gegokt met die Vietnemveteraan) met zijn stiefzoon. Zal me benieuwen.

Een vriendin van m'n moeder was voor een paar weken bij haar broer in Washington, en die was een half uur voor die voorlaatste aanslag (geloof ik) nog in die supermarkt geweest waar die FBI-agente was neergeschoten. Ze vertelde dat iedereen daar nu heel angstig leeft, dat het openbare leven een beetje plat ligt.


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 25-10-2002 0:05 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2002 16:03 schreef Azagthoth het volgende:
Als het hem lukt... dan ga ik ook ergens met mijn sniper rifle zitten om 10 miljoen af te persen.

nog een handlanger nodig?


My madness, my sadness


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 25-10-2002 10:44 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

WASHINGTON - De inwoners in de regio rond de Amerikaanse hoofdstad Washington kunnen waarschijnlijk weer opgelucht adem halen. Het geweer dat de Amerikaanse politie in de auto heeft gevonden van de mannen die zijn aangehouden in verband met de moorden rond Washington is van de sluipschutter. Dat heeft de politie donderdag gezegd. Volgens de Amerikaanse media is het wapen een Bushmaster 223.

De twee aangehouden mannen zijn volgens bronnen bij het onderzoek John Allen Muhammad (42), een zeventien jaar geleden tot de islam bekeerde Amerikaanse Golfoorlogveteraan, en zijn stiefzoon John Lee Malvo. Deze 17-jarige is van Jamaicaanse afkomst. De politie greep de twee in hun kraag toen beiden lagen te slapen in een wagen in de staat Maryland. Alerte voorbijgangers hadden de twee gezien, kort nadat bekend werd dat er arrestatiebevelen tegen het tweetal waren uitgevaardigd.

Telefoongesprek

Volgens de krant The Baltimore Sun heeft de vermoedelijke sluipschutter de politie zelf op zijn spoor gebracht. In een telefoongesprek zei hij dat de onderzoekers "hem serieus moesten nemen'' en "navraag moesten doen bij de mensen in Montgomery". Daarop bekeek de politie recente schietpartijen in Montgomery, in de staat Alabama.

De politie ontdekte daarbij dat op 21 september bij een slijterij met dezelfde munitie was geschoten als bij de sluipmoorden. Ook was er op de plek van de schietpartij een stuk papier gevonden met daarop een vingerafdruk van Malvo.

Huiszoeking

De politie deed woensdag al huiszoeking in de westelijke staat Washington, waar beide arrestanten in de plaats Tacoma hebben gewoond. Daar zouden sporen van geweervuur en fragmenten van afgevuurde kogels zijn gevonden.

Leger

Muhammad, wiens achternaam eigenlijk Williams is, was een geoefend schutter en gespecialeerd in de M16, het standaardwapen van de Amerikaanse strijdkrachten. Dat heeft een functionaris van het Amerikaanse ministerie van Defensie gezegd. De 41-jarige verdachte diende in het leger van 1985 tot medio 1994.

Antisemitisme

Volgens The Seattle Times bekeerde Williams zich tot de islam nadat zijn eerste huwelijk uitmondde in een scheiding. Hij zou uit twee mislukte huwelijken in totaal vier kinderen hebben. Muhammad zou in Tacoma lessen hebben gegeven in Aziatische vechtsporten. In 1996 was de zwarte Muhammad naar verluidt lid van de ordedienst tijdens de 'Mars van de Miljoen Mensen', een initiatief van Louis Farrakhan, de omstreden leider van de Amerikaanse Nation of Islam. The Nation of Islam, met ooit Malcolm X als een beroemde voorvechter, zegt zwarte Amerikaanse moslims te vertegenwoordigen. Farrakhan is de afgelopen jaren beschuldigd van onder meer racisme, separatisme, seksisme en antisemitisme.

Ordinaire geldnood

Muhammad en Malvo zouden na de aanslagen van 11 september zich goedkeurend hebben uitgelaten over de daders. Hun anti-Amerikaanse sentimenten, gekoppeld aan ordinaire geldnood, zouden de belangrijkste drijfveren achter de moorden in Washington en omgeving zijn geweest. Eerder deze week werd al bekend dat Muhammad geld zou hebben gevraagd van de Amerikaanse autoriteiten.

God

De sluipschutter sloeg op 2 oktober voor het eerst toe. Op 22 oktober werd de tiende dode geteld. De ogenschijnlijk steeds lukraak gekozen slachtoffers werden steeds van grote afstand getroffen met steeds één kogel. De moorden hadden plaats bij onder meer benzinestations en op een parkeerplaats voor een wegrestaurant. Op 7 oktober zou de schutter een tarotkaart hebben achtergelaten nabij de plaats van een moordaanslag op een dertienjarige jongen. Op de kaart stond: "Beste politieman. Ik ben God".


Vuile vieze....hebbes!


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 25-10-2002 12:27 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2002 10:44 schreef Vampie het volgende:
Antisemitisme

Volgens The Seattle Times bekeerde Williams zich tot de islam nadat zijn eerste huwelijk uitmondde in een scheiding. Hij zou uit twee mislukte huwelijken in totaal vier kinderen hebben. Muhammad zou in Tacoma lessen hebben gegeven in Aziatische vechtsporten. In 1996 was de zwarte Muhammad naar verluidt lid van de ordedienst tijdens de 'Mars van de Miljoen Mensen', een initiatief van Louis Farrakhan, de omstreden leider van de Amerikaanse Nation of Islam. The Nation of Islam, met ooit Malcolm X als een beroemde voorvechter, zegt zwarte Amerikaanse moslims te vertegenwoordigen. Farrakhan is de afgelopen jaren beschuldigd van onder meer racisme, separatisme, seksisme en antisemitisme.



Kopje staat me niet zo aan...


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 25-10-2002 12:28 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

van mij mag er ook een sluipschutter komen, die al die gasten die geweld plegen, crimineel zijn neerknalt.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 25-10-2002 12:40 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Doet Washington trouwens aan de doodstraf of niet?


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 25-10-2002 12:45 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 25 oktober 2002 12:40 schreef Valorian666 het volgende:
Doet Washington trouwens aan de doodstraf of niet?

Zouden ze anders voor deze vent niet een uitzondering willen maken?


Zenial


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 25-10-2002 12:54 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2002 12:45 schreef Zenial het volgende:
Zouden ze anders voor deze vent niet een uitzondering willen maken?


Nagecheckt... In Washington krijgen ze een Lethal Injection, maar ze mogen ook kiezen voor Hanging !

.. sick



Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 25-10-2002 12:58 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 25 oktober 2002 12:40 schreef Valorian666 het volgende:
Doet Washington trouwens aan de doodstraf of niet?


Ik dacht dat de doodstraf alleen in de staat Texas was, maar ik weet het niet zeker...

Hopen dan maar dat daar ook gewoon de doodstraf nog geldt, tis ook nogal loos om die vent in de cel te gooien, want hij zal er de rest van zijn leven toch niet meer uitkomen.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 25-10-2002 13:01 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2002 12:58 schreef Y Draig Goch het volgende:
Ik dacht dat de doodstraf alleen in de staat Texas was, maar ik weet het niet zeker...

Hopen dan maar dat daar ook gewoon de doodstraf nog geldt, tis ook nogal loos om die vent in de cel te gooien, want hij zal er de rest van zijn leven toch niet meer uitkomen.


Eh... guess again.. De doodstraf is in maar zo'n 12 staten NIET van toepassing in America.. De rest dus wel... en de method of execution varieert van Hanging, Electrocution, Lethal Injection, Fireing Squad en zelfs nog de GAS CHAMBER... zieke lui daar


WIJZIG: Nagecheckt.. idd 12 staten zonder Doodstraf: Alaska, Hawaii, Iowa, Maine, Massachusetts, Michigan, Minnesota, North Dakota, Rhode Island, Vermont, West Virginia and Wisconsin.


[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 25-10-2002 13:04]


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 25-10-2002 13:09 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

ik vraag me eigenlijk af hoe lang het duurt totdat de 1e copycat toe gaat slaan


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 25-10-2002 13:13 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 25 oktober 2002 13:09 schreef Snaack het volgende:
ik vraag me eigenlijk af hoe lang het duurt totdat de 1e copycat toe gaat slaan





joeri
Usericon van joeri
Posted 25-10-2002 13:16 by joeri Wijzig reactieProfiel van joeriQuote dit bericht

[quote]Op 25 oktober 2002 13:01 schreef Valorian666 het volgende:
en de method of execution varieert van Hanging, Electrocution, Lethal Injection, Fireing Squad en zelfs nog de GAS CHAMBER... zieke lui daar[quote]

doen die lui nog steeds aan ophangen en vuurpeleton???

Ik ben tegen de doodstraf, ook bij deze gast, niet om ethische redenen ofzo, maar als ze een keer de verkeerde hebben....................... daar komen ze nog wel eens later achter, te laat dus




winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 25-10-2002 13:37 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2002 12:28 schreef wladimir het volgende:
van mij mag er ook een sluipschutter komen, die al die gasten die geweld plegen, crimineel zijn neerknalt.

regel maar een geweer
en een contract


My madness, my sadness


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 25-10-2002 14:25 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

hmm
ik vind het een beetje vaag hoor.

die gast schiet meer dan 10 mensen neer, zonder ook maar een (onbedoeld) spoor achter te laten. en dan word-ie ineens opgepakt terwijl hij ligt te pitten in een bus...

gek.


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 25-10-2002 14:32 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 25 oktober 2002 13:16 schreef joeri het volgende:

doen die lui nog steeds aan ophangen en vuurpeleton???

Ik ben tegen de doodstraf, ook bij deze gast, niet om ethische redenen ofzo, maar als ze een keer de verkeerde hebben....................... daar komen ze nog wel eens later achter, te laat dus





Van mij mogen ze die gast echt wel de doodstraf geven als hij het bekend...


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


XdeckX
corpse commando
Usericon van XdeckX
Posted 25-10-2002 14:38 by XdeckX Wijzig reactieProfiel van XdeckXQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2002 14:25 schreef aerodis het volgende:
hmm
ik vind het een beetje vaag hoor.

die gast schiet meer dan 10 mensen neer, zonder ook maar een (onbedoeld) spoor achter te laten. en dan word-ie ineens opgepakt terwijl hij ligt te pitten in een bus...

gek.
dat dacht ik dus ook.
raar... ik wacht af


REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 25-10-2002 14:41 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Lijkt mij duidelijk een maatregel van de politie/ burgemeester om te proberen de onrust bij de bevolking weg te nemen..


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 25-10-2002 14:43 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Misschien hebben ze gewoon dat losgeld betaald, en doen ze nu net alsof ze iemand hebben gepakt, anders gaat iedereen het natuurlijk zo doen.

okay, een beetje ver gezocht, maar het zou zomaar kunnen



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 25-10-2002 14:44 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

juist!


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 25-10-2002 16:16 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 25 oktober 2002 13:01 schreef Valorian666 het volgende:
...en de method of execution varieert van Hanging, Electrocution, Lethal Injection, Fireing Squad en zelfs nog de GAS CHAMBER... zieke lui daar

Ik vind een firing squad eigenlijk wel een toepasselijke straf voor hem... allemaal met sniper geweren


Zenial


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-10-2002 16:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hehehe en dan eerst zijn testikels eraf knallen


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 25-10-2002 16:25 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

misschien kunnen ze hem "droppen" in Irak ofzo...



Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 25-10-2002 16:39 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

In een Amerikaanse vlag gewikkeld met Sadam is gay er groot op geschreven (in Engels en Arabisch).


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 25-10-2002 16:42 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

dan word het vliegtuig die die gast moet droppen toch neergeschoten en heb je weer een paar doden erbij(of gijzelaars)


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen