IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Sluipschutter actief in Washington Vorige pagina | Volgende pagina
Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 21-10-2002 12:45 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Dat is geen verkeerde gedachte, denk ik.

Ik zou denk ik stante pede weg emigreren naar een of ander pruts dorp.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 21-10-2002 12:45 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Ik geloof dat de terroristen iet wat te snel de zwarte piet doorgespeeld krijgen. Het zou wel kunnen uiteraard, maar er is geen enkel bewijs (vrijgegeven) dat het om terroisten gaat.



Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 21-10-2002 12:46 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2002 12:38 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik vind het wat minder geniaal dat-ie het nodig vindt om burgers neer te knallen.



Daarom zei ik ook dat ik niet aan de kant van die schutter sta. Gewoon het gegeven dat de dader onder de neus van de FBI loopt en ze hem niet kunnen pakken, dat vind ik geniaal.

Voor de rest is het idd behoorlijk laf.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Ineluki
Usericon van Ineluki
Posted 21-10-2002 13:07 by Ineluki Wijzig reactieProfiel van InelukiQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2002 12:45 schreef Azagthoth het volgende:
Ik geloof dat de terroristen iet wat te snel de zwarte piet doorgespeeld krijgen. Het zou wel kunnen uiteraard, maar er is geen enkel bewijs (vrijgegeven) dat het om terroisten gaat.


Da's juist. Het is natuurlijk ook niet uitgesloten. Deze sluipschutter slaat - voor zover ik begrepen heb - gericht, regelmatig en vastbesloten toe, en dat zonder tussenpozen. Van aarzelingen heeft ie kennelijk weinig last. Eén en ander wijkt hier af van het klassieke profiel van een seriemoordenaar en doet me meer denken aan een getrainde fanaat. Zelf dacht ik in eerste instantie ook eerder aan een gek of een éénling dan aan een terrorist. Maar hoe langer dit duurt, hoe meer ik begin open te staan voor die laatste mogelijkheid.

Maar zoals je zei, er is tot nog toe helemaal geen bewijs daarvoor.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 21-10-2002 13:35 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2002 12:43 schreef helmet het volgende:
Het is maar een gedachte hoor, maar volgens mij is het doel terug te vinden in juist die willekeur. Op dit moment durft niemand naar Washington te reizen... geen gewone passagiers, maar zeker geen 'zakenmensen' of regeringsfunctionarissen. Dat heeft dus wederom (indirect) behoorlijke invloed op de financiele en economische situatie van de stad... iets wat toch ook het hoofddoel van de aanslag op het WTC was.
Volgens mij waren de aanslagen van 11 september meer symbolische doelen dan echt economische (anders waren ze wel op andere gebouwen ingevlogen, Wall Street bijvoorbeeld).


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 21-10-2002 14:20 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Sluipschutter mogelijk deserteur Franse leger

PARIJS - De sluipschutter die in de Verenigde Staten negen mensen heeft omgebracht en drie verwond, is mogelijk een 25-jarige Franse officier in opleiding die is verdwenen. Dat hebben bronnen bij de politie in Parijs maandag bekendgemaakt.

De man volgde een opleiding tot officier in Parijs. De politiewoordvoerder meldde maandag dat ex-studiegenoten dachten dat ze hem herkenden op een montagetekening van de schutter die op de Franse televisie was getoond.

Frankrijk heeft de Amerikaanse autoriteiten op de hoogte gesteld van de verdwijning van de man. Kort voor zijn vertrek van de militaire academie Coëtquidan had de man gezegd dat hij naar Canada wilde reizen. De 25-jarige gold als een prima leerling.

(Bron: nu.nl)


I'm not being rude. You're just insignificant.


Einzelgänger
Usericon van Einzelgänger
Posted 21-10-2002 14:58 by Einzelgänger Wijzig reactieProfiel van EinzelgängerQuote dit bericht

Hmm, mocht dit kloppen, dan ben ik wel benieuwd naar zijn motief.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-10-2002 20:32 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2002 12:45 schreef Dwaallicht het volgende:
Dat is geen verkeerde gedachte, denk ik.

Ik zou denk ik stante pede weg emigreren naar een of ander pruts dorp.


Naar zo een dorp vol met hillbillies met een uitermate hoge inteeltfactor? Dan maar een snelle dood via een kogel door mijn kop.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 21-10-2002 20:32]


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 22-10-2002 13:55 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Gisteren waren de inwoners van Washington opgelucht dat er 2 verdachten waren opgepakt, nu kunnen ze hun hart weer vasthouden. Er is nl weer iemand neergeschoten, het is nog niet bekend of de sniper het heeft gedaan. (De 2 verdachten zijn alweer vrijgelaten)
De FBI was gisteren nog zo optimistisch over het feit dat de sniper contact zocht.


WASHINGTON - Een nog onbekende man is dinsdag in Montgomery County, een buitenwijk van de Amerikaanse stad Washington neergeschoten.

Vermoedelijk gaat het weer om een aanslag door de sluipschutter die deze maand rond Washington al twaalf maal heeft toegeslagen, aldus de lokale media.

Man stapte in of uit de bus

De man is in de borst getroffen terwijl hij in een bus stapte of die net verliet. De politie heeft straten afgezet. Hoewel niet is bevestigd dat het om de sluipschutter gaat, handelt de politie daar naar eigen zeggen wel naar. De schietpartij gebeurde in hetzelfde gebied als de eerste vijf beschietingen.

In totaal heeft de voortvluchtige schutter negen mensen gedood en drie zwaar verwond. Elk slachtoffer is door één kogel van verre afstand getroffen. De twee mannen die maandag zijn opgepakt, blijken niets met de zaak te maken te hebben.


Bron: www.nu.nl


the only pleasure is pain


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 22-10-2002 14:02 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Als je in de borst wordt geschoten dan lijkt het mij logisch dat je de bus uitstapt. Of zie ik dat verkeerd ?



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 22-10-2002 14:11 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2002 14:02 schreef Azagthoth het volgende:
Als je in de borst wordt geschoten dan lijkt het mij logisch dat je de bus uitstapt. Of zie ik dat verkeerd ?


Niet als je achteruit loopt


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 22-10-2002 14:19 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Okay, die optie had ik over het hoofd gezien...



Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 22-10-2002 14:19 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Gisteren was er nog een interview op de tv met een vrouw die in Washington woont. In het begin had ze zich er niet veel van aangetrokken, totdat het moment kwam dat ze moest tanken en dat niet durfde.
Het lijkt me verschrikkelijk om nu in Washington en omstreken te wonen.

Als je ook hoort dat de kinderen onder politiebegeleiding de school worden binnengebracht, waar vervolgens de gordijnen worden dichtgedaan zodat de sniper ze niet kan zien.


the only pleasure is pain


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-10-2002 14:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Pff, de kans dat ze met het autorijden een dodelijk ongeluk krijgt is nog steeds groter.

Typisch Amerikaans gehype


Megalodon
Usericon van Megalodon
Posted 22-10-2002 18:32 by Megalodon Wijzig reactieProfiel van MegalodonQuote dit berichthttp://www.mangled.nl

Ik denk dat de sluipschutter gewoon een grote fan van Macabre is en hoopt zn eigen liedje te krijgen....


......Evilterrestrial..................................


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 22-10-2002 18:35 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 22 oktober 2002 18:32 schreef Megalodon het volgende:
Ik denk dat de sluipschutter gewoon een grote fan van Macabre is en hoopt zn eigen liedje te krijgen....

, een rasechte Macabre-fan, lmag ik in één van jullie volgende cd's voorkomen?

Maar het is daar wel erg, het land die de wereld wil regeren weet nog geen veiligheid en degelijk wapenbeleid uit te bouwen in eigen land, amai , wat is het daar toch, wat een oorlogzuchtig land, zelfs de bevolking is agressief aan het worden


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Arachnia
"de hippie"
Usericon van Arachnia
Posted 22-10-2002 20:14 by Arachnia Wijzig reactieProfiel van ArachniaQuote dit bericht

Amerikanen zijn gewoon maf...


HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 23-10-2002 7:38 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Net gehoord dat ie gedreigd heeft om random op kinderen te gaan schieten,...
Ik hoop dat die lul een langzame, pijnlijke dood sterft


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 23-10-2002 8:04 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Hij heeft niet expliciet gezegd kinderen neer te schieten -- hij heeft gezegd dat niemand veilig is, kinderen ook niet.

Maar goed -- blij dat ik daar niet zit iig .


Nihil
Casus belli
Usericon van Nihil
Posted 23-10-2002 10:10 by Nihil Wijzig reactieProfiel van NihilQuote dit bericht

Er zijn ergere manieren om te sterven dan een enkel schot. Als je natuurlijk één van de drie bent die niet dood zijn, heb je iets meer pech. In elk geval is het altijd best grappig om een heel land in paniek te zien door de daden van één man -voor zover we weten-.


Tum podem extulit horridulum...


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 23-10-2002 10:42 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Politie kan niet aan
eisen sluipschutter voldoen

WASHINGTON - De politie heeft dinsdag geprobeerd de sluipschutter die Washington en omgeving al weken teistert, duidelijk te maken dat ze zijn eisen niet 'elektronisch' kan inwilligen. Hoewel de persconferentie erop wees dat de politie onderhandelt met de sluipschutter, werd niet duidelijk waarover.

Een mogelijkheid is dat de schutter om geld heeft gevraagd. Onder meer CNN meldt dat het om een bedrag van 10 miljoen dollar gaat. Volgens de nieuwszender wordt dat bedrag genoemd in een handgeschreven brief van enkele kantjes die zaterdag werd gevonden in de buurt waar de sluipschutter een van zijn slachtoffers maakte.

"Het is niet mogelijk om elektronisch aan het verzoek te voldoen op de manier die je suggereerde. Het is belangrijk dat we dit doen zonder dat er nog een slachtoffer valt", aldus een politiechef. Verder zei hij dat de politie een telefoonlijn openstelt waarop de schutter kan bellen.

De schutter zou de politie zelf hebben gebeld met de mededeling waar ze de brief kon vinden

(bron www.telegraaf.nl)

Die gast zal dus waarschijnlijk alleen op geld uit zijn. Amerikanen worden dus nog triester, het zou dus nogmaals bewijzen dat geld daar veel belangrijker is dan een mensenleven.



We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


SQT
Usericon van SQT
Posted 23-10-2002 15:46 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 23 oktober 2002 10:10 schreef Nihil het volgende:
Er zijn ergere manieren om te sterven dan een enkel schot. Als je natuurlijk één van de drie bent die niet dood zijn, heb je iets meer pech. In elk geval is het altijd best grappig om een heel land in paniek te zien door de daden van één man -voor zover we weten-.


Ik vind het ziek dat er zoiets aan de gang is, maar inderdaad, het is wel grappig (niet sarcastisch bedoeld ofzo) om te zien hoe heel amerika nu in zijn/haar piepzak zit


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 23-10-2002 16:03 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 23 oktober 2002 10:42 schreef Y Draig Goch het volgende:
...

Die gast zal dus waarschijnlijk alleen op geld uit zijn. Amerikanen worden dus nog triester, het zou dus nogmaals bewijzen dat geld daar veel belangrijker is dan een mensenleven.



Als het hem lukt... dan ga ik ook ergens met mijn sniper rifle zitten om 10 miljoen af te persen.



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 23-10-2002 17:49 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Gozer had alleen Bush jr. & Cheney moeten pakken en de rest met rust moeten laten.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 23-10-2002 17:51 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Hoe zit het nou eigenlijk met die ene Fransoos ? De schutter scheen een buitenlands accentje te hebben, dus het lijkt mij de moeite waard om dat eens dieper uit te zoeken... daar zullen ze ook vast wel mee bezig zijn.



Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen