IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Politie vraagt om uw hulp [opsporing verzocht] Vorige pagina | Volgende pagina
Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 22-01-2013 11:02 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 22 januari 2013 10:55 schreef Ascendant Grotesque het volgende:

Maar hoe moet je anders dit soort lui (die met wat voor reden dan ook door de politie gezocht worden, en waarvan verder *niks* bekend is) vinden, dan?
Je trekt die zin uit haar context. Die sloeg op dumpertfilmpjes e.d.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 22-01-2013 11:07 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2013 11:02 schreef Kvelgeest het volgende:
Je trekt die zin uit haar context. Die sloeg op dumpertfilmpjes e.d.

Nou, dat is niet waar, je schreef zelf wat anders atilla de hun had het over een officieel door de politie verspreid filmpje. Jij zegt, "ik heb het niet over dit specifieke filmpje, maar ieder filmpje dat op Geenstijl/Dumpert/Youtube/weetikveelwat verschijnt", dus hoewel je het dan niet alléén over het specifieke voorbeeld hebt heb je het daar óók over want het gaat om *ieder* filmpje op een dergelijk medium.

Dus, nogmaals, de politie zet na een tijdje gezocht te hebben naar wat lui die betrokken zijn bij een zware mishandeling een filmpje op YouTube om tips omtrent hun identiteit te krijgen: is dit slecht? Is dat nog steeds een aantasting van het rechtssysteem.

Veel dingen die zomaar door particulieren op internet worden gezet kunnen inderdaad heel goed een aantasting zijn, maar zoiets als dit mijns inziens niet. Waarmee ik het dus niet eens kan zijn met jouw stelling dat *ieder* filmpje op een dergelijk medium verkeerd is.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 22-01-2013 11:08]


I wish I was a butterfly


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 22-01-2013 11:12 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 22 januari 2013 11:07 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Nou, dat is niet waar, je schreef zelf wat anders atilla de hun had het over een officieel door de politie verspreid filmpje. Jij zegt, "ik heb het niet over dit specifieke filmpje, maar ieder filmpje dat op Geenstijl/Dumpert/Youtube/weetikveelwat verschijnt", dus hoewel je het dan niet alléén over het specifieke voorbeeld hebt heb je het daar óók over want het gaat om *ieder* filmpje op een dergelijk medium.

Dus, nogmaals, de politie zet na een tijdje gezocht te hebben naar wat lui die betrokken zijn bij een zware mishandeling een filmpje op YouTube om tips omtrent hun identiteit te krijgen: is dit slecht? Is dat nog steeds een aantasting van het rechtssysteem.

Veel dingen die zomaar door particulieren op internet worden gezet kunnen inderdaad heel goed een aantasting zijn, maar zoiets als dit mijns inziens niet. Waarmee ik het dus niet eens kan zijn met jouw stelling dat *ieder* filmpje op een dergelijk medium verkeerd is.
Ja, hihi, haha, heel grappig. Jij weet donders goed wat ik bedoelde.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 22-01-2013 11:14 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2013 11:12 schreef Kvelgeest het volgende:
Ja, hihi, haha, heel grappig. Jij weet donders goed wat ik bedoelde.

Als je wat anders bedoelde had je het anders op moeten schrijven.

Maar mijn vraag staat nog steeds, is de situatie die ik beschrijf evengoed een aantasting van de rechtsstaat? Met de toevoeging dan dat dit schijnbaar een andere situatie is dan die jij beschreef


I wish I was a butterfly


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 22-01-2013 11:23 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 22 januari 2013 11:14 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Als je wat anders bedoelde had je het anders op moeten schrijven.
Of jij trekt niet expres een verkeerde interpretatie uit die zin.

quote:
Maar mijn vraag staat nog steeds, is de situatie die ik beschrijf evengoed een aantasting van de rechtsstaat? Met de toevoeging dan dat dit schijnbaar een andere situatie is dan die jij beschreef
Grapjas. Jouw vraag staat helemaal niet omdat je uitgaat van een bewuste verkeerde interpretatie van een woordje die ik zorgvuldiger had moeten kiezen.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 22-01-2013 11:25 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2013 10:35 schreef Kvelgeest het volgende:
Hoef ik helemaal niet. Wat dit filmpje ook laat zien, het neemt niet weg dat er met regelmaat suggestieve montages opduiken op basis waarvan menigeen dan direct moord & brand schreeuwt.
In ons rechtsysteem geldt dat je onschuldig bent tot tegendeel bewezen. Een premature publiekelijke schandpaal ondermijnt dit systeem en leidt bij veroordeling met regelmaat tot strafvermindering.
Dan kan de onderbuik wel tevreden zijn, persoonlijk denk ik toch dat je er mee moet uitkijken.


Een beetje in de zelfde context: een procureur in Antwerpen heeft opgeroepen aan de bange burgers om mee te helpen de kleine criminaliteit aan banden te leggen (want dat stoort blijkbaar meer dan grote criminaliteit) door alles 'wat verdacht overkomt' te melden aan de politie: een auto met een vreemde nummerplaat in je straat: bellen! Een Arabische jonge man in een sjieke auto: bellen! Een vreemde in je straat (iemand die daar niet woont maar daar toevallig passeert?): bellen!
Enfin, dit filmpje is natuurlijk wel van andere orde, omdat er hier wel degelijk iets aan de hand is.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 22-01-2013 11:26 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2013 11:23 schreef Kvelgeest het volgende:
Grapjas. Jouw vraag staat helemaal niet omdat je uitgaat van een bewuste verkeerde interpretatie van een woordje die ik zorgvuldiger had moeten kiezen.
:')!


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-01-2013 11:28 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Goed "officieel" door de politie verspreid filmpje.

Als ik er op klik zie ik enkel een grijs vlak met de text:

'Deze video is privé'.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 22-01-2013 11:29 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2013 11:23 schreef Kvelgeest het volgende:
Of jij trekt niet expres een verkeerde interpretatie uit die zin.

Grapjas. Jouw vraag staat helemaal niet omdat je uitgaat van een bewuste verkeerde interpretatie van een woordje die ik zorgvuldiger had moeten kiezen.

Deed ik niet bewust verkeerd, weest gerust. Mijn vraag staat nog omdat ik je gewoon die vraag wil stellen.

Dus, is de situatie die ik beschrijf en die anders is dan jij beschreef evengoed een aantasting van de rechtsstaat?
quote:
Op 22 januari 2013 11:28 schreef XXL het volgende:
Goed "officieel" door de politie verspreid filmpje.

Als ik er op klik zie ik enkel een grijs vlak met de text:

'Deze video is privé'.

--> http://www.omroepbrabant.nl/?news/187324842/Twee+tips+over+zware+mishandeling+op+Vestdijk+Eindhoven.aspx

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 22-01-2013 11:31]


I wish I was a butterfly


Retardo
Vet Ziek
Usericon van Retardo
Posted 22-01-2013 11:32 by Retardo Wijzig reactieProfiel van RetardoQuote dit berichthttp://ortegaband.bandcamp.com/ | http://sufferingquota.bandcamp.com/

Mooi topic dit.



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-01-2013 11:33 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Zag dit filmpje ook al verscheidene malen op facebook voorbijkomen. En ik ga het ook niet bekijken. De kans dat ik de daders ken is namelijk enorm klein, dus ik denk niet dat kijken enige meerwaarde heeft.
Het lijkt mij toch teveel op 'laten we even met ons allen moreel verontwaardigd zitten zijn'. Een trend die ik wel vaker bespeur in sociale media. Laten we ons even met ons allen opwinden over schandalige dingen die gefilmd zijn, zodat wij ons weer even moreel superieur kunnen voelen, zeker als het over Mocro's of Noord-Afrikaanse look-a-likes gaat.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 22-01-2013 11:35 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 22 januari 2013 11:29 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Deed ik niet bewust verkeerd, weest gerust. Mijn vraag staat nog omdat ik je gewoon die vraag wil stellen.

Dus, is de situatie die ik beschrijf en die anders is dan jij beschreef evengoed een aantasting van de rechtsstaat?

In dat geval: Ik doelde op de uitgever.
De politie mag zo'n filmpje niet zomaar uitgeven. Wanneer zij dat doen ben ik goedgelovig genoeg in de politie/officier van justitie/ons rechtsysteem om er van uit te gaan dat er correct gehandeld is.

[Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 22-01-2013 11:36]


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 22-01-2013 11:39 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht



I wish I was a butterfly


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-01-2013 11:39 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2013 11:33 schreef bastianus het volgende:
Zag dit filmpje ook al verscheidene malen op facebook voorbijkomen. En ik ga het ook niet bekijken. De kans dat ik de daders ken is namelijk enorm klein, dus ik denk niet dat kijken enige meerwaarde heeft.
Het lijkt mij toch teveel op 'laten we even met ons allen moreel verontwaardigd zitten zijn'. Een trend die ik wel vaker bespeur in sociale media. Laten we ons even met ons allen opwinden over schandalige dingen die gefilmd zijn, zodat wij ons weer even moreel superieur kunnen voelen, zeker als het over Mocro's of Noord-Afrikaanse look-a-likes gaat.


Wat een onzin. Er wordt iemand mishandeld en de politie vraagt om hulp. Moeten ze dat dan niet doen om dat het in dit geval "Mocro's" zijn? Zulke lieden moeten gewoon opgepakt worden ongeacht de etnische afkomst....

ps :iedereen die dit filmpje heeft gezien en niet iemand zomaar bewusteloos trapt is inderdaad moreel superieur aan dit soort tuig (en voor de politiek correcten, dit slaat op de daad, niet over de etnische achtergrond)

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 22-01-2013 11:43]


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 22-01-2013 11:42 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 22 januari 2013 11:39 schreef Ascendant Grotesque het volgende:

Mijn punt is dat ik het onwenselijk zou vinden als deze topic gebruikt gaat worden om allerlei, al dan niet suggestieve, filmpjes te uploaden zonder 'officiele' verstreker.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 22-01-2013 11:44 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2013 11:25 schreef PandroidJack het volgende:
Een beetje in de zelfde context: een procureur in Antwerpen heeft opgeroepen aan de bange burgers om mee te helpen de kleine criminaliteit aan banden te leggen (want dat stoort blijkbaar meer dan grote criminaliteit) door alles 'wat verdacht overkomt' te melden aan de politie: een auto met een vreemde nummerplaat in je straat: bellen! Een Arabische jonge man in een sjieke auto: bellen! Een vreemde in je straat (iemand die daar niet woont maar daar toevallig passeert?): bellen!

Dat is van een andere orde, zoals je zelf al stelt. Wat die procureur gedaan heeft ging te ver, aangezien er nog geen feiten gepleegd zijn. Bij dit filmpje is dat wel het geval.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 22-01-2013 11:44 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2013 11:42 schreef Kvelgeest het volgende:
Mijn punt is dat ik het onwenselijk zou vinden als deze topic gebruikt gaat worden om allerlei, al dan niet suggestieve, filmpjes te uploaden zonder 'officiele' verstreker.

Mee eens. Ik had er daarom net 'opsporing verzocht' bijgezet. Zal in de openingspost ook een disclaimer zetten om dat wat explicieter duidelijk te maken


I wish I was a butterfly


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-01-2013 11:45 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

wellicht moet de titel worden veranderd naar "Politie vraagt om uw hulp" (of zoiets). het is beter geen topic te openen wanneer je boos/verontwaardigt bent

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 22-01-2013 12:09]


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 22-01-2013 11:45 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2013 11:33 schreef bastianus het volgende:
Het lijkt mij toch teveel op 'laten we even met ons allen moreel verontwaardigd zitten zijn'. Een trend die ik wel vaker bespeur in sociale media. Laten we ons even met ons allen opwinden over schandalige dingen die gefilmd zijn
Dat idee heb ik soms ook wel. Vooral als mensen van die emotionele woorden zoals 'walgelijk', 'om te kotsen' en 'ongelofelijk' gebruiken om hun verontwaardiging te uiten. En dan ook nog zo'n voice-over met een toon alsof er om geld voor hongerige Afrikaanse kinderen wordt gevraagd. Daar gaat het niet serieuzer door lijken.

Bij van die opsporings-tv-programma's van de politie werden soms ook van die spannende muziekjes op de achtergrond gedraaid bij reconstructievideo's. Kom nou, het hoeft niet leuk te worden. Nu twijfel ik al aan het nut van zulke video's, maar met die muziek eronder komt het al helemaal belachelijk over.

[Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 22-01-2013 12:03]


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 22-01-2013 11:48 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2013 11:45 schreef attila_de_hun het volgende:
wellicht moet de titel worden veranderd naar "Politie vraagt om uw hulp" (of zoiets). het is beter geen topic te openen wanneer je boos/veraontwaardigt bent

Ach ja, je hebt op zich niks fout gedaan, bij dezen is het in ieder geval hopelijk allemaal duidelijk


I wish I was a butterfly


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 22-01-2013 11:50 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

Hulp toch?

Wel beter zo, sluit ook geneuzel waar vikky mee komt uit.

Edit: met je ninja edit.

[Dit bericht is gewijzigd door Lijdend Voorwerp op 22-01-2013 11:50]


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 22-01-2013 11:51 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2013 11:50 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Hulp toch?

Wel beter zo, sluit ook geneuzel waar vikky mee komt uit.

Edit: met je ninja edit.

Genânte tikfout was het


I wish I was a butterfly


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 22-01-2013 12:07 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2013 10:35 schreef Kvelgeest het volgende:
Hoef ik helemaal niet. Wat dit filmpje ook laat zien, het neemt niet weg dat er met regelmaat suggestieve montages opduiken op basis waarvan menigeen dan direct moord & brand schreeuwt.
In ons rechtsysteem geldt dat je onschuldig bent tot tegendeel bewezen. Een premature publiekelijke schandpaal ondermijnt dit systeem en leidt bij veroordeling met regelmaat tot strafvermindering.
Dan kan de onderbuik wel tevreden zijn, persoonlijk denk ik toch dat je er mee moet uitkijken.


Warempel, Viktor zegt iets waar ik het voor 100% mee eens ben.

Filmpje bekeken: sterk de indruk dat hier coke in het spel is. Ben zelf ook es helemaal lens getrapt door een doorgesnoven randdebiel die ik niet kende en met wie ik nog geen enkele vorm van interactie had gehad. Just for the fun of it blijkbaar. Vond het ook nodig na te trappen toen ik al op de grond lag. Gelukkig kunnen vluchten in de mensenmassa.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-01-2013 12:17 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2013 11:45 schreef Helvete het volgende:
Dat idee heb ik soms ook wel. Vooral als mensen van die emotionele woorden zoals 'walgelijk', 'om te kotsen' en 'ongelofelijk' gebruiken om hun verontwaardiging te uiten. En dan ook nog zo'n voice-over met een toon alsof er om geld voor hongerige Afrikaanse kinderen wordt gevraagd. Daar gaat het niet serieuzer door lijken.

Bij van die opsporings-tv-programma's van de politie werden soms ook van die spannende muziekjes op de achtergrond gedraaid bij reconstructievideo's. Kom nou, het hoeft niet leuk te worden. Nu twijfel ik al aan het nut van zulke video's, maar met die muziek eronder komt het al helemaal belachelijk over.
Precies wat ik bedoel.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-01-2013 12:19 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2013 12:17 schreef bastianus het volgende:
Precies wat ik bedoel.

en als zoiets er toe leidt dat de boef in kwestie wordt opgepakt. Hoe zie je het dan eigenlijk?


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen