IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Politie vraagt om uw hulp [opsporing verzocht] Vorige pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-01-2013 15:39 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van HypnosQuote dit bericht

AG: deze post is leeggetrokken omdat de inhoud naar het volgende topic gegaan is: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/860

[Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 23-01-2013 15:47]


signature


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-01-2013 15:46 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Het schijnt trouwens dat één van de daders goede cijfers op school haalde. Ik heb altijd al wel gedacht dat zulke mensen niet deugen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-01-2013 16:00 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-01-2013 16:16 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2013 15:46 schreef bastianus het volgende:
Het schijnt trouwens dat één van de daders goede cijfers op school haalde. Ik heb altijd al wel gedacht dat zulke mensen niet deugen.

alleen als ze kort haar hebben. Dan zijn ze echt niet te vertrouwen, dat tonen "de statistieken" vast wel aan!

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 23-01-2013 16:17]


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 23-01-2013 17:57 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2013 14:29 schreef BenKnuckles het volgende:
Het was niet in België, het was blijkbaar een bende-afrekening in Brazilië. Heel dom van de uploader om dan te gaan brullen dat "de Belgische media geen aandacht besteed aan gruweldaden in ons eigen land" oid.
Was het helemaal niet in Eindhoven?

[Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 23-01-2013 18:00]


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 23-01-2013 18:39 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Is dat niet die Braziliaanse favela van Nederland? Kan best kloppen dat het daar was.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 24-01-2013 0:00 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Jij zegt dat het in Brazilië was ipv Eindhoven, ik niet. Hoe kom je daarbij?


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 24-01-2013 0:09 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ah, ik dacht dat je die opmerking niet serieus bedoelde. Via verschillende comments op de facebookpagina waar het filmpje dat Bart postte vandaan kwam. Daar werd onder meer ook gelinkt naar een Braziliaanse nieuwsuitzending die berichtten over het filmpje als een bende-afrekening in Brazilië.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 24-01-2013 9:34 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Dankzij de opwarming van de aarde heeft Eindhoven tegenwoordig een Braziliaans klimaat, vandaar.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 24-01-2013 9:36 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Juist, die poolkappen zijn aan het smelten. Binnenkort woon ik dus aan de kust, snel die zonnebril erbij pakken.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 24-01-2013 10:29 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

In de zaak van het zinloos geweld in Einhoven is eer derde verdachte opgepakt: een jongen van 16 uit de buurt van Turnhout. De twee jongeren die gisteren aangehouden werden, hebben de Nederlandse nationaliteit. Gisteren was gemeld dat het om Belgische jongens ging. Maar nu blijkt dat het allebei Nederlanders zijn die in België wonen.

Toch wel even aanstippen dat het dus géén Belgen zijn


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 24-01-2013 10:31 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Alles onder de rivieren is België.


I wish I was a butterfly


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 24-01-2013 10:35 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Klopt. Ik ga even om een brood in Caïro, is hier toch om de hoek.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 24-01-2013 11:30 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2013 10:31 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Alles onder de rivieren is België.


een ferm "NEEN" (tenzij je de Schelde bedoelt)


Daops
Usericon van Daops
Posted 24-01-2013 16:32 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2013 10:31 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Alles onder de rivieren is België.
Sprak de Duitser


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


wouter023
Usericon van wouter023
Posted 24-01-2013 16:40 by wouter023 (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van wouter023Quote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2013 10:35 schreef BenKnuckles het volgende:
Klopt. Ik ga even om een brood in Caïro, is hier toch om de hoek.

Hier ook al,


wouter023


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 24-01-2013 17:02 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ha, landgenoot!


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 24-01-2013 17:11 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2013 11:30 schreef attila_de_hun het volgende:
een ferm "NEEN" (tenzij je de Schelde bedoelt)

Dat je "neen" en "ferm" gebruikt geeft al wel weer aan dat ik gewoon gelijk heb, Belg
quote:
Op 24 januari 2013 16:32 schreef Daops het volgende:
Sprak de Duitser

Touché, touché




De laatste 5 verdachten van het Eindhoven-gebeuren hebben zich ook gemeld. Even een bron op het juist niveau erbij gezocht: http://www.hartvannederland.nl/nederland/noord-brabant/2013/laatste-5-verdachten-mishandeling-melden-zich/

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 25-01-2013 8:49]


I wish I was a butterfly


Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 25-01-2013 7:01 by Teneighty Wijzig reactieProfiel van TeneightyQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2013 17:11 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Dat je "neen" en "ferm" gebruikt geeft al wel weer aan dat ik gewoon gelijk heb, Belg

Touché, touché


Hoezo touché? Het juist constateren van dat feit staat los van je eigen nationaliteit.

BTW, eens met emo-gedoe-rond-facebook-filmpjes.


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 28-01-2013 0:30 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2013 10:29 schreef PandroidJack het volgende:

Toch wel even aanstippen dat het dus géén Belgen zijn
3 Nederlanders, 5 Belgen.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 20-07-2019 22:29 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Gezocht, twee jongens en twee meisjes in een metallic blauwe Mercedes.

Ben ik de was aan het opvouwen op de eerste verdieping, hoor ik door het raam een auto stoppen, met veel gelach. Beetje loeren door het beetje open raam met gordijn ervoor. Zitten die lui ballonnen leeg te trekken met lachgas. De bestuurder haalt zo'n grote tank te voorschijn, iemand anders stapt uit en doet rare bewegingen. Uiteindelijk scheuren ze weg met hele harde nederlandstalige muziek schallend uit de boxen.

Gewoon de politie gebeld. Wat een debielen.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen