IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Wat een haat zeg, gelukkig is het topic bijna vol. [Homo's enzo II] Vorige pagina | Volgende pagina
Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 02-06-2013 0:12 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Oh sorry, ik bedoel: krijg ik dat weer.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Silence
Usericon van Silence
Posted 02-06-2013 7:38 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Is Fusion niet gewoon een grote hoax? Ik zie een lelijk, krom mannetje voor me, luisterend naar Marduk, die lachend probeert het bloed onder andermans nagels vandaan te zuigen.

Verder ken ik lieve homo's en lieve gristenen. Zolang ze mij maar niet proberen te bekeren.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 02-06-2013 8:59 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2013 7:38 schreef Silence het volgende:
Is Fusion niet gewoon een grote hoax? Ik zie een lelijk, krom mannetje voor me, luisterend naar Marduk, die lachend probeert het bloed onder andermans nagels vandaan te zuigen.

Verder ken ik lieve homo's en lieve gristenen. Zolang ze mij maar niet proberen te bekeren.
Epic trollskills ja.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 02-06-2013 10:09 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

quote:
Op 1 juni 2013 23:35 schreef Onweerwolf het volgende:

Ik ben in alle gevallen tegen religie. Geen uitzondering.

Maar als men dat graag wil doen dan vind ik dat prima. Ik vind het wel stuitend dat er een zogenaamd dilemma is voor mensen die homo zijn en toch zich willen verdiepen in de mening van een of andere randdebiel die 2000 jaar geleden wat homofoobs heeft opgeschreven. Maar goed dat is hun pakkie-an natuurlijk.

Zolang ze er maar geen andere mensen mee lastig vallen. Wat natuurlijk knap lastig is voor reli's.


100% met je eens!

[Dit bericht is gewijzigd door Herrie Records Inc. op 02-06-2013 10:16]


I am mine own redeemer...!


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 02-06-2013 10:14 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

O, zoete ironie!


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 02-06-2013 10:15 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

nee hoor... zal "zo, gebeurt meen ik niet vaak,"even weghalen, is de ironie die jij meent te zien weg...

[Dit bericht is gewijzigd door Herrie Records Inc. op 02-06-2013 10:16]


I am mine own redeemer...!


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 02-06-2013 10:16 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

En nog een stapje verder gênantlaan op.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 02-06-2013 10:17 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

veel on topic reacties verder trouwens...


I am mine own redeemer...!


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 02-06-2013 10:19 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 2 juni 2013 10:15 schreef Herrie Records Inc. het volgende:
nee hoor... zal "zo, gebeurt meen ik niet vaak,"even weghalen, is de ironie die jij meent te zien weg...
En blijkbaar ontgaat het punt je weer eens totaal.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 02-06-2013 10:36 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

Sueele spanning hier, moet er eens een keer uit.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 02-06-2013 10:40 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 2 juni 2013 7:38 schreef Silence het volgende:
Is Fusion niet gewoon een grote hoax? Ik zie een lelijk, krom mannetje voor me, luisterend naar Marduk, die lachend probeert het bloed onder andermans nagels vandaan te zuigen.

Verder ken ik lieve homo's en lieve gristenen. Zolang ze mij maar niet proberen te bekeren.
Nee hoor, Fusion is gewoon een normaal persoon die o.a. gek op metal is en graag over levensbeschouwingen praat, en geen homofoob noch homohater is, maar wel als zodanig wordt neergezet door OWW en WMP. Waarbij OWW al vanaf de eerste keer dat ik hier poste grof en vooral zeer persoonlijk begon te doen, zonder dat ie ook maar wist van ik van homo's vind, gebaseerd op zijn eigen religiefobie. En WMP idem en die blijft maar roepen dat ik leugenachtig ben, maar op meerdere verzoeken om n onderbouwing van andere forumgangers alleen maar kon stamelen "ja ik kan de posts nu niet even vinden". De ironie is dat hij precies dat is wat hij allemaal van mij beweeert. De haatzaaiers hier zijn OWW en WMP. En ik ga er, zeer onchristelijke idd, gewoon lekker tegenin.


When your people matter, menstrual health matters


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 02-06-2013 10:42 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht



Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 02-06-2013 11:00 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/



When your people matter, menstrual health matters


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 02-06-2013 11:20 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 2 juni 2013 10:40 schreef Fusion het volgende:
Nee hoor, Fusion is gewoon een normaal persoon die o.a. gek op metal is en graag over levensbeschouwingen praat, en geen homofoob noch homohater is, maar wel als zodanig wordt neergezet door OWW en WMP. Waarbij OWW al vanaf de eerste keer dat ik hier poste grof en vooral zeer persoonlijk begon te doen, zonder dat ie ook maar wist van ik van homo's vind, gebaseerd op zijn eigen religiefobie. En WMP idem en die blijft maar roepen dat ik leugenachtig ben, maar op meerdere verzoeken om n onderbouwing van andere forumgangers alleen maar kon stamelen "ja ik kan de posts nu niet even vinden". De ironie is dat hij precies dat is wat hij allemaal van mij beweeert. De haatzaaiers hier zijn OWW en WMP. En ik ga er, zeer onchristelijke idd, gewoon lekker tegenin.
Serieus, die lui kan je beter negeren. Valt niet mee te discussiëren. Vaak ad hominem, nooit een argument.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 02-06-2013 13:02 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Lijkt me beter om hinderlijke dingen te negeren dan terug begin te rellen, inderdaad. Verder iedereen graag ontopic, hou het in ieder geval een beetje inhoudelijk, en laat het voortdurende gescheld en gezeik onderling eens achterwege Hoeven wij hier de boel niet schoon te gaan vegen, thanks

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 02-06-2013 13:03]


Quis moderabat ipsos moderatores?


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 02-06-2013 14:18 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Ondanks dat ik n beetje de omgekeerde wereld vind, ik ga mijn best doen baas.


When your people matter, menstrual health matters


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 02-06-2013 15:37 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

Waarom omgekeerde wereld? Niemand verplicht je om te reageren toch? Ondanks dat het af en toe ook wel vermakelijk is.

Ik doe ook net alsof die rellende vrouwenmeppende lutser van een blauwekadettentokkie niet bestaat en het bevalt me prima. Lees zelfs z'n posts niet eens meer.

Verder heb ik voor de ontopicheid niks tegen homo's. Ook niet tegen reli's trouwens zolang ze hun reli dingen voor zichzelf houden en mij er niet mee lastig vallen.

[Dit bericht is gewijzigd door Dying Embrace op 02-06-2013 15:51]


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 02-06-2013 16:27 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Maar even serieus: wat is er nou mis met het feit dat een ander homo is?

Niemand verplicht me om aan homoseksuele handelingen mee te doen, niemand staat zondagmorgen om half tien aan mijn deur om me er toe te bekeren, ik heb er niet ongevraagd les in gekregen gedurende 20 jaar onderwijs, er is nog geen oorlog uitgebroken omdat opstandige homo's zich verenigd hebben, en de planeet gaat voor zo ver ik weet aan allerlei menselijk gedrag naar de klote, maar niet door homoseksualiteit.

What's the big deal?

Begrijp me goed, als rasechte Eindhovenaar ben ik de eerste om iets 'gay' of iemand 'homo' te noemen, maar daar zit verder geen anti-homo-ideaal achter. Zie South Park met de term 'fag' .



Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 20-07-2013 23:55 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht



Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 21-07-2013 15:33 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/



When your people matter, menstrual health matters


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-01-2014 8:39 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Wat een gezeik weer met onze nationale relnicht Paul de Leeuw.

Waarom moeten er nou weer homoliedjes gespeeld worden op de spelen?
Flikker toch een eind op met je statement. Sowieso het zonodig onder de aandacht moeten brengen van je geaardheid. Oeh Oeh, kijk mij eens homo zijn.
Als hetero loop je ook niet de hele dag je sexualiteit te promoten.
Hou je spelletjes gewoon binnen de muren van je eigen huis / slaapkamer en val anderen er verder niet mee lastig.

Ik hoop echt dat heel 'Kleintje Pils' wordt opgepakt en de inmiddels leegstaande Greenpeace cel een poosje mag gaan vullen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 22-01-2014 9:44 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2014 8:39 schreef XXL het volgende:
Wat een gezeik weer met onze nationale relnicht Paul de Leeuw.

Waarom moeten er nou weer homoliedjes gespeeld worden op de spelen?
Flikker toch een eind op met je statement. Sowieso het zonodig onder de aandacht moeten brengen van je geaardheid. Oeh Oeh, kijk mij eens homo zijn.
Als hetero loop je ook niet de hele dag je sexualiteit te promoten.
Hou je spelletjes gewoon binnen de muren van je eigen huis / slaapkamer en val anderen er verder niet mee lastig.

Ik hoop echt dat heel 'Kleintje Pils' wordt opgepakt en de inmiddels leegstaande Greenpeace cel een poosje mag gaan vullen.
Het ergste hiervan is nog wel het gezeik van mensen. Waar maak je je druk om?


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-01-2014 10:09 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Owja, je hebt gelijk.

Nou, uuuh. Dan ga ik me maar eens verdiepen in al het andere belangrijke nieuws van de afgelopen dagen.

Het schijnt bijvoorbeeld dat de huismus de meest voorkomende vogel in onze tuinen is.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 22-01-2014 10:27 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2014 8:39 schreef XXL het volgende:
Wat een gezeik weer met onze nationale relnicht Paul de Leeuw.

Waarom moeten er nou weer homoliedjes gespeeld worden op de spelen?
Flikker toch een eind op met je statement. Sowieso het zonodig onder de aandacht moeten brengen van je geaardheid. Oeh Oeh, kijk mij eens homo zijn.
Als hetero loop je ook niet de hele dag je sexualiteit te promoten.
Hou je spelletjes gewoon binnen de muren van je eigen huis / slaapkamer en val anderen er verder niet mee lastig.

Ik hoop echt dat heel 'Kleintje Pils' wordt opgepakt en de inmiddels leegstaande Greenpeace cel een poosje mag gaan vullen.



Dit alles heeft uiteraard niks te maken met de zeer aanwezige discriminatie en haat waarmee homoseksuelen in Rusland te maken, en die mede wordt aangewakkerd door wetgeving en schandelijke uitspraken van hun president gedaan rond de Olympische Spelen...

Kom op, zeg...


Quis moderabat ipsos moderatores?


Haeresiarch Sr.
Usericon van Haeresiarch Sr.
Posted 22-01-2014 11:34 by Haeresiarch Sr. Wijzig reactieProfiel van Haeresiarch Sr.Quote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2014 10:27 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Dit alles heeft uiteraard niks te maken met de zeer aanwezige discriminatie en haat waarmee homoseksuelen in Rusland te maken, en die mede wordt aangewakkerd door wetgeving en schandelijke uitspraken van hun president gedaan rond de Olympische Spelen...

Kom op, zeg...

Neemt de massa's schijnheiligheid en hypocrisie jegens Rusland niet weg.


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen