IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Strips Vorige pagina | Volgende pagina
Lalena
Usericon van Lalena
Posted 13-10-2010 18:03 by Lalena Wijzig reactieProfiel van LalenaQuote dit bericht

Wow, zojuist 'Little Nemo in Slumberland' ontdekt! Of eigenlijk herontdekt. Ik had heel vroeger eens de verfilming ervan gezien, en vond die film toen zo eng dat ik er nachtmerries van had en heb echt jarenlang afgevraagd hoe die ook al weer heette. Iemand bekend ermee? Ik vind hem nogal briljant:


Heb hem meteen maar besteld

[Dit bericht is gewijzigd door Lalena op 14-10-2010 12:56]


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 14-10-2010 17:19 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ziet er wel leuk uit, alleen kan ik het niet lezen


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 14-10-2010 17:29 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2010 18:03 schreef Lalena het volgende:
Wow, zojuist 'Little Nemo in Slumberland' ontdekt! Of eigenlijk herontdekt. Ik had heel vroeger eens de verfilming ervan gezien, en vond die film toen zo eng dat ik er nachtmerries van had en heb echt jarenlang afgevraagd hoe die ook al weer heette. Iemand bekend ermee? Ik vind hem nogal briljant:


Heb hem meteen maar besteld


Heeft wel wat weg van Arthur en de Lettervreter van Henk van Kerkwijk uit 1973.
Leuk detail; de Arthur in het verhaal is gebaseerd op mijn broer 'Arthur'.



Ja hoor...


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 14-10-2010 17:32 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Heeft Little Nemo niet eens, heel lang geleden, in de Donald Duck gestaan? Het doet wel een belletje rinkelen.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 14-10-2010 17:42 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

No frakking way, veel te eng man!

Ik moet mijn recent-aangeschafte stripalbums nog steeds lezen.



Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 14-10-2010 17:45 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Geen idee of ie hier al langs gekomen is, en ik ben te lui om het te controleren, maareh.. Looking For Group is ook een briljante online comic. (www.lfgcomic.com)



[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Lalena
Usericon van Lalena
Posted 15-10-2010 8:42 by Lalena Wijzig reactieProfiel van LalenaQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2010 17:32 schreef bokaj het volgende:
Heeft Little Nemo niet eens, heel lang geleden, in de Donald Duck gestaan? Het doet wel een belletje rinkelen.


Of ie daarin heeft gestaan weet ik niet, maar het waren volgens mij wel oorspronkelijk allemaal kleine strips van 1 pagina die dan in een krant ofzo stonden. Later zijn die volgens mij gebundelt en verfilmd.

Looking For Group ziet er erg mooi getekend uit, maar ik hou persoonlijk niet zo van dat kleurgebruik.

[Dit bericht is gewijzigd door Lalena op 15-10-2010 8:42]


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 15-10-2010 8:53 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Iemand die Magasin General leest?

http://www.stripinfo.be/strip.php?reeks=1842

Enorm sterke reeks. Een pastorale eigenlijk. Maar geen clichéverhalen. Heel menselijk.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 03-05-2012 14:02 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Leuke nieuwe aankopen:



Franquin, Jijé en Morris proberen het in Amerika te maken.



Guus Flater meets Robbedoes en Kwabbernoot


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 03-05-2012 17:10 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Lewis Trondheim is de nieuwe baas. Al zegtie dat hij gestopt is, maar ik geloof er niks van....




Dear dirty delightful old drunken old days


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 03-05-2012 17:15 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht


Dit is een geweldige serie. Duidelijk de pen van Jodorowski. De thema's bekend bij de liefhebber komen weer allemaal langs.


Dear dirty delightful old drunken old days


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 03-05-2012 17:18 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

En moet nog steeds alles verzamelen van Gibrat. Tering wat kan die gast (vrouwen) tekenen!


Dear dirty delightful old drunken old days


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 04-05-2012 9:24 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Moesten jullie het nog niet weten:

http://www.fcbd.be/wat-free-comic-book-day


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 04-05-2012 11:06 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert



Sowieso is alles van Larcenet gaaf.

BLAST wordt wellicht zijn meesterwerk, helaas zijn er nog maar 2 delen uit.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 06-05-2012 14:46 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2012 17:18 schreef Schaffelaer het volgende:
En moet nog steeds alles verzamelen van Gibrat. Tering wat kan die gast (vrouwen) tekenen!



tnx goeie tip



PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 22-05-2012 14:02 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Net gekocht


Die hollander heeft dat volgens mij goed aangepakt. Lovecraft vlot leesbaar maken, da's geen sinecure.



Belachelijk goed getekend, zeker die gezichtsuitdrukkingen...hoeveel computertechnieken komen hier aan te pas (of helemaal geen?)


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 22-05-2012 14:09 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Erik Kriek heeft ervoor gezorgd dat ik mijn abonnement op Schokkend Nieuws heb opgezegd. Als ik strips wil lezen koop ik wel strips geen filmbladen.


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 18-10-2012 12:40 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Mij even goed laten gaan in de stripwinkel.









Nu nog tijd vinden om dat allemaal te lezen.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 18-10-2012 12:44 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht



Of



[/Sorry, wat flauw]


Ja hoor...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-10-2012 12:49 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2012 12:40 schreef PandroidJack het volgende:
Mij even goed laten gaan in de stripwinkel.





wat wil zo een "compendium"zeggen? ik heb zes dikke ingebonden delen van the walking dead en ben dus benieuwd of het nog de moeite waard is zo een compendium aan te schaffen...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 18-10-2012 13:00 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 18 oktober 2012 12:44 schreef Jolly Roger 666 het volgende:





Ik wordt altijd een beetje emotioneel als ik hem uit heb.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 18-10-2012 13:34 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht



She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 18-10-2012 13:37 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2012 12:40 schreef PandroidJack het volgende:
Mij even goed laten gaan in de stripwinkel.





Viel beter mee dan de vorige twee, maar het blijft natuurlijk ondermaats voor deze reeks.

quote:




Nu nog tijd vinden om dat allemaal te lezen.


Sterke reeks! Je moet zeker ook Betelgeuze, Aldebaran en Antares opzoeken.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 18-10-2012 16:33 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Die reeks heb ik al volledig, het is daarom dat ik Kenya nu ook eens wil lezen.



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 18-10-2012 16:34 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2012 16:33 schreef PandroidJack het volgende:
Die reeks heb ik al volledig, het is daarom dat ik Kenya nu ook eens wil lezen.




Je zult niet teleurgestekld zijn.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen