IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Daar waar Alonso wereldkampioen wordt [Formule 1 Topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 28-03-2015 14:54 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:
Op 28 maart 2015 11:59 schreef Tool-fan het volgende:
Ik hoorde een gerucht rondom Audi, maar in welke mate dit betrouwbaar zou zijn ...


Dat wordt wel vaker gefluisterd maar VAG heeft weinig tot geen belang bij F1. Niks in hun merkportefeuille sluit daar lekker bij aan. En dan nog, het is niet des VAGs om dan enkel motorenleverancier te zijn. Dan zouden ze bij wijze van spreken nog eerder Bugatti, Lamborghini of zelfs Porsche als teamnaam nemen en alles in eigen hand houden. Lamborghini valt af want dat racet traditioneel weinig tot niet. Audi geloof ik niet want dat zit prima op zijn plek in de Le Mans-series. Porsche zou kunnen, Bugatti ook. Maar motorenleverancier en verder niets? Wil er bij mij niet in. En gezien de debacles van grote OEMs in F1 de laatste periode (BMW, Toyota) zal VAG zich wel 10 keer bedenken voor het daar in stapt, zeker met de huidige technische reglementen en de slechte publiciteitsflow die er rond de F1 hangt.



quote:
Op 28 maart 2015 13:32 schreef bazzio het volgende:
Indrukwekkend! Geloof mij, dit wordt echt een grote.


Inderdaad, ijzersterk gedaan. Goed getimed met het opstellen voor Q2 in eerste instantie waardoor Q3 zeker gesteld kon worden, en toen ook de juiste strategie gevolgd en perfect uitgevoerd. Kan hier eigenlijk al niet wachten tot de start van morgenochtend!



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-03-2015 19:36 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

ik zit in Nederland momenteel

tonen ze F1 op een bepaalde NL-zender?


signature


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 28-03-2015 19:39 by bazzio Profiel van bazzio

Sport 1 (Achter de decoder) maar BBC zou moeten lukken in NL.


Bazzio Attacks!!!


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 28-03-2015 19:46 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Of Duits, RTL.

De commercials moet je voor lief nemen.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 29-03-2015 9:08 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

Matig begin voor Max. Sainz Jr. mag er al langs van het team...! Lekker handig ook van Ericsson die aanval. Knuppel.

Max herstelt zich goed, slim achter de SC een pitstop maken, en een heel doordachte inhaalactie op Ricciardo. Top!

Mooie overwinning van Vettel ook. Mag je in Nederland geloof ik haast niet zeggen, maar ik ben fan. Die oprechte emotie bij dat hele team ook nu ze eindelijk weer eens winnen. Gaaf.

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 29-03-2015 10:55]



Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 29-03-2015 12:43 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Goede race van Max, al liet ie zich wel in de zeik zetten net na de start.

Eén stop meer dan zijn teamgenoot Sainz en er twee keer voorbij. Die Sainz heeft zeker ook geen deuren in zijn huis? Mooie inhaalacties, soms onverwacht maar succesvol.

De butsclub was ook weer volop actief. Je kunt wel raden wie.

En het vingertje is ook weer terug. Blijkbaar was zijn wissel naar Ferrari een goede keus.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 29-03-2015 15:20 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

Wat een heerlijke race! Melbourne was een valse start, maar zo mogen ze voor mij allemaal zijn. Overal gevechten, verrassende en terechte winnaar (geen Vettelfan maar reed gewoon een snaarstrakke race) en een Max die laat zien wat hij kan.. Las net dat hij in het begin last had van remproblemen en dat dat na de eerste pitstop verholpen zou zijn (alles was op temperatuur), daarna reed ie alle middenklasseteams om de oren.. Tof. Geeft de F1 toch wel weer een extra dimensie, een Nederlander die ook daadwerkelijk meedoet om de punten.

Heerlijk, zo'n race is de ideale manier om een katerige zondagmiddag door te brengen


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-03-2015 19:00 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 29 maart 2015 9:08 schreef Negatieveling het volgende:
Matig begin voor Max. Sainz Jr. mag er al langs van het team...! Lekker handig ook van Ericsson die aanval. Knuppel.

Max herstelt zich goed, slim achter de SC een pitstop maken, en een heel doordachte inhaalactie op Ricciardo. Top!

Mooie overwinning van Vettel ook. Mag je in Nederland geloof ik haast niet zeggen, maar ik ben fan. Die oprechte emotie bij dat hele team ook nu ze eindelijk weer eens winnen. Gaaf.


yes yes yes!


signature


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 29-03-2015 19:03 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Geweldige race inderdaad. Ik hoop wel dat Raikkonen zich volgende keer eens echt kan laten zien, na de pech van de eerste 2 races.


Faustian Spirit of the Earth


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-03-2015 19:14 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

jips

wat een dramatisch verslag bij LaDeux trouwens


signature


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 30-03-2015 1:56 by Tool-fan Profiel van Tool-fan

Erg mooie race inderdaad.

Heb vooral genoten van de haast kinderlijke blijheid bij Vettel na de race.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 10-04-2015 16:53 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Lammers haalt uit naar VI na opmerkingen over Verstappen

14:36 – Jan Lammers heeft geen goed woord over voor de uitlatingen die over Jos Verstappen zijn gedaan tijdens een aflevering van het tv-programma Voetbal International. De Zandvoorter noemt de opmerkingen van presentator Wilfred Genee en tafelgasten René van der Grijp en Johan Derksen, die van mening zijn dat Verstappen als vader van Max maar beter op de tribune kan plaatsnemen, 'misselijkmakend'.

"Een paar dagen geleden werd ik geconfronteerd met een fragment uit het programma Voetbal International. Daar zitten die twee verbitterde mannetjes die hun eigen tekortkomingen afreageren op anderen die het verder schoppen dan zijzelf. Nou hebben die twee qua karaktermoord al het een en ander op hun geweten maar toen zij ook nog, getuige hun opmerkingen, pretendeerden verstand van autosport te hebben sprongen de tranen in mijn ogen", laat Lammers over de Voetbal International-aflevering van 16 maart op zijn Facebook-pagina weten. "Wilfred Genee, wiens taak het is om de nuance aan te brengen, zat er lafjes bij als een 'spare-prick at the wedding'. Hoe dit tv-tuig z'n mening over de familie Verstappen uitte was ronduit beschamend."

"Kijk hieronder maar eens hoe een langharige poedel en depressieve badmuts los gaan op vader Jos. Bedenk daarbij dat Jos al twaalf jaar de hele wereld afreist om Max te begeleiden. Bedenk dan ook dat het team specifiek aan Jos vraagt om erbij te zijn en de communicatie te volgen via de koptelefoon, omdat ze graag zijn input willen horen! Jos heeft namelijk heel erg veel verstand van autoracen en dan met name Formule 1. Jos heeft ook bijvoorbeeld ongekend veel verstand van motortechniek! Alle kenners weten dat."

"Het doel van de misselijkmakende opmerkingen en shockeffecten is uiteraard alleen maar om naast kijkcijfers ook online-media klikjes te genereren. Ieder verstandig mens zegt dan: 'Laat ze toch lullen en geef ze geen aandacht want dat is precies wat ze willen'. Nou ben ik gelukkig niet zo verstandig en vond dat we die aandacht maar eens tegen ze moeten gebruiken. Op hen kan je alleen geen karaktermoord meer plegen, want dat hebben ze niet. Wat ze eventueel nog als karakter zouden hebben, moet in ieder geval minder zijn dan het grindkorreltje waarvan zij menen dat Jos dit nog tussen z'n billen zou hebben."

"Wereldwijd tot diep in de uithoeken van Japan, Zuid Amerika, Europa (behalve Nederland) heeft men veel respect voor niet alleen Jos Verstappen, maar ook uiteraard de grootste belofte van dit moment: zijn zoon Max. Onder andere bij de BBC zijn ze diep onder de indruk van het duo Verstappen. Maar dus niet bij Voetbal International", gaat Lammers, die erop wijst dat in het buitenland waarschijnlijk nog niemand van Derksen of Van der Gijp gehoord heeft, verder. "In het gunstigste geval ruik je over de grens alleen nog de rioollucht van de sigarenadem van Derksen of zie je de punten van z'n om aandacht schreeuwende schoenen. Van der Gijp durft z'n huis amper uit, dus die moet het van de WK'tjes en EK'tjes hebben om gelucht worden. De Formule 1-pits zou ik om gezondheidsreden sowieso maar even mijden als ik hen was."

"Mocht u het door deze minkukels vergeten zijn: Jos Verstappen is met zijn twee derde plaatsen nog altijd de meest succesvolle Nederlandse Formule 1-coureur die dit land ooit gekend heeft. Binnenkort wellicht de op één na beste want zoon Max zal zijn resultaten wellicht overtreffen, die is geschiedenis aan het schrijven! Ook hij zal nog wel een paar schuivers en klappers gaan maken, maar 'so be it'. Weet u hoeveel shots Michael Jordan heeft gemist of hoeveel penalty's Messi en Ronaldo naast hebben geschoten? De Beavis and Butthead van Voetbal International misschien wel, maar zij die een meer genuanceerde kijk op het leven hebben ongetwijfeld niet."

"Iedereen die Jos Verstappen en grind in een zin noemt, verklaart zichzelf daarmee gelijk als totaal ondeskundig op het gebied van autosport. Ik zie die slijmballen al trouwens, op de camping of waar dan ook, opscheppen tegen buitenlanders over Max Verstappen, zoals wij dat ook doen over Cruijff, Bergkamp, Robben, Van Persie en al die andere geweldige topsporters die ik niet allemaal kan noemen. Maar sla de statistieken van de laatste drie racejaren van Jos in de Formule 1 er maar eens op na en je zult zien dat hij één van de coureurs is die het vaakst aan de finish is gekomen. Jos zal tijdens zijn carrière zo'n kleine tien miljoen euro's bij elkaar gereden hebben en internationaal weet niemand waar je het over hebt als je Jos en grind met elkaar in verband brengt. 'Wie de schoen past trekt hem aan', maar heb het over Jos en grind en er verschijnt geen rode streep op je voorhoofd maar hooguit de letters DOM!"

"Hoe geweldig vonden we bijvoorbeeld in de jaren zeventig en tachtig Gilles Villeneuve, die regelmatig z'n Ferrari aan snot reed in een poging om het tekort aan autokwaliteit te compenseren. Jos overkwam dat af en toe ook en wat doen wij? Wij rijden hem bij iedere gelegenheid met pek en veren door de stad en vergeten z'n heldendaden. De echte kenners uiteraard niet", vervolgt Lammers. "En waarom maak ik me er zo druk over? Omdat Jos en Max iets bereikt hebben wat mij nog nooit gelukt is, ik respecteer daarom die prestaties. Veel Nederlandse sporters zullen mijn mening wellicht delen alsmede uiteraard een ieder ander fatsoenlijk mens. Van dat laatste kan je die twee van VI in ieder geval niet beschuldigen. Misschien is 'Spuit Elf' wel een betere naam voor het programma. Wat die twee betweters trouwens ook vergeten is dat veel van die mensen die ze vanwege een of ander incidenteel foutje bij het grof vuil zetten, kinderen hebben die de volgende dag weer naar school moeten! Ze zullen er wel om moeten lachen, want zoals ik onlangs al even mijn voormalige 'schoonvader Ome Arie' citeerde: er zijn twee mogelijkheden, òf ze zijn te dom om het te begrijpen, of ze begrijpen het ècht niet..."

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/324152/lammers-haalt-uit-naar-vi-na-opmerkingen-over-verstappen/


Hulde aan Jan Lammers. Een betere beschrijving van die twee mentaal uitgedaagden kun je niet krijgen.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 12-04-2015 9:42 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Schijt Renault.

Weer een mooie puntenscore van Max naar de kloten.
Goede inhaalacties, de meeste plaatsen van het hele veld gewonnen van 13 naar 8 en dan een paar rondes voor het einde.... PLOF.


En Rattenoor is weer eens zuur over zijn 2e plaats.

Verder niet echt boeiend.

[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 12-04-2015 10:21]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 12-04-2015 10:28 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

Godverdomme wat zuur, goed chagrijnig van. Wat kan dat ventje racen zeg, niet normaal. Die heeft de teams volgend jaar voor het uitkiezen..


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 12-04-2015 10:36 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

'Mijn' circuit zal dit nooit worden, het is hier toch vaak een optocht. Verstappen heeft dat vandaag toch maar mooi even opgefleurd, wat kan die gast racen zeg! Ontzettend knullig dat die Renault-aandrijflijn het dan weer moet begeven. Ondertussen krijg ik het idee dat Renault op zoek naar wat extra ponies allerlei kritische marges heeft overschreden. Dat zou wel erg dom zijn, want dan zouden ze regel één van racen vergeten zijn...



Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 12-04-2015 13:07 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Wat ze bij Renault zoeken weet ik niet, maar het is duidelijk dat ze het nog niet gevonden hebben. Ik zou de wijn tijdens de lunch voorlopig maar afschaffen.

Anyway, weer vier punten through the drain.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 12-04-2015 16:35 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black

*down the drain*


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 12-04-2015 19:53 by bastianus Profiel van bastianus

Roest En Narigheid Achtervolgen U Lange Tijd..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-04-2015 20:10 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Renault?


signature


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 13-04-2015 0:09 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

quote:
Op 12 april 2015 16:35 schreef Spirit In Black het volgende:
*down the drain*


Dat keur ik vandaag ook goed.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-04-2015 12:14 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

from the rain in the drop


signature


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 19-04-2015 18:46 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

De samenvatting ->


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 10-05-2015 15:49 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black

Saaie race eigenlijk wel. Jammer van Verstappen, had niet gehoeven, verremde zich compleet aan het eind van het rechte stuk om Massa en Raikkonen er voorbij te laten, banden naar de kloten en dus Sainz er ook nog voorbij.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 10-05-2015 18:39 by MetalJan Profiel van MetalJan

Ach, hij heeft 'm tenminste uitgereden dit keer


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 10-05-2015 18:45 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

quote:
Op 19 april 2015 18:46 schreef Natural Disaster het volgende:
De samenvatting ->


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen