IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Krullen Vorige pagina | Volgende pagina
Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 14-07-2002 15:45 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2002 15:01 schreef Heosphoros het volgende:
Dat heb ik nu ook in de kast ligger. maar ik heb het lef niet om het te gebruiken, straks gaat er iets gruwelijks mis en loop ik 4 a 6 maanden voor lul. Het is ook voor kroeshaar dus...... ik laat het maar lekker wegrotten in de kast


Ach dat spul van mij gebruik ik wel, tegen kroesen ook, maar ik feun dus niet dus het helpt niet tegen krul/golf.. maar het is van de bodyshop en vrij onschuldig spul, gewoon een soort vet.. Bovendien is het aangeraden door mijn vriendin (cadaveria_, en die is bodyshop en andere smeerseltjesexpert dus



Lord Belial
this user is dead
Usericon van Lord Belial
Posted 14-07-2002 15:48 by Lord Belial Wijzig reactieProfiel van Lord BelialQuote dit bericht

na al deze reacties ben ik blij dat ik stijl haar heb


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 14-07-2002 15:51 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

En ik blij dat ik krullen heb! Met lang haar is kammen altijd al klote dus dan ben ik niet veel erger af. En krullen heersen natuurlijk.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 14-07-2002 15:51 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2002 15:48 schreef Lord Belial het volgende:
na al deze reacties ben ik blij dat ik stijl haar heb


Ach .. ik ben ook blij met wat ik heb.. heb er alleen wat lang op moeten wachten omdat het zoveel krult en dus slomer groeit.. maar het is nu teringlang dus dat zit wel goed.. wat ik echt idioot vind is mensen die er zware chemicalien in gooien om de krul eruit te halen...


Lord Belial
this user is dead
Usericon van Lord Belial
Posted 14-07-2002 15:52 by Lord Belial Wijzig reactieProfiel van Lord BelialQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2002 15:51 schreef Valorian666 het volgende:
Ach .. ik ben ook blij met wat ik heb.. heb er alleen wat lang op moeten wachten omdat het zoveel krult en dus slomer groeit.. maar het is nu teringlang dus dat zit wel goed.. wat ik echt idioot vind is mensen die er zware chemicalien in gooien om de krul eruit te halen...
joah........ ik heb veel te stijl haar, das ook niet alles...... bietje krul hat wel gemogen.....maarja


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 14-07-2002 16:15 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Ik heb nog zo'n ouderwetse waffel/ stijl tang uit de jaren 80 liggen...geweldig ding


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 14-07-2002 19:58 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

krullen zijn alleen leuk bij anderen
vind ik


Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes


Morbidaeth
Usericon van Morbidaeth
Posted 06-04-2003 15:24 by Morbidaeth Wijzig reactieProfiel van MorbidaethQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2002 17:14 schreef Lord Belial het volgende:
hoe hiet die vent ookalwer....met zen verwijfde gelakte nageltjes....


Alexi Laiho


wuust robuust


Morbidaeth
Usericon van Morbidaeth
Posted 06-04-2003 15:27 by Morbidaeth Wijzig reactieProfiel van MorbidaethQuote dit bericht

k laat mijn haar ook groeien, maar het begint achter zo ontiegelijk op te krullen


wuust robuust


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 06-04-2003 15:32 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2003 15:27 schreef Morbidaeth het volgende:
k laat mijn haar ook groeien, maar het begint achter zo ontiegelijk op te krullen


hmpf...bij mij overal...alleen bovenop begint het eindelijk iets stijler te worden


SQT
Usericon van SQT
Posted 06-04-2003 15:44 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

En ik heb het een paar weken geleden af laten knippen omdat het teveel krulde.
whaha woeps..


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 06-04-2003 15:46 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2003 15:44 schreef SQT het volgende:
En ik heb het een paar weken geleden af laten knippen omdat het teveel krulde.
whaha woeps..




Morbidaeth
Usericon van Morbidaeth
Posted 06-04-2003 15:49 by Morbidaeth Wijzig reactieProfiel van MorbidaethQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2003 15:32 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
hmpf...bij mij overal...alleen bovenop begint het eindelijk iets stijler te worden




wuust robuust


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 06-04-2003 15:54 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2003 15:49 schreef Morbidaeth het volgende:





Arachnia
"de hippie"
Usericon van Arachnia
Posted 06-04-2003 16:07 by Arachnia Wijzig reactieProfiel van ArachniaQuote dit bericht

mijn pappie had vroeger ook lang haar en krullen


HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 06-04-2003 16:09 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

ik heb het ook van m'n vader ge-erfd en m'n vader had vroeger ook lang haar (fukking hippie )


Arachnia
"de hippie"
Usericon van Arachnia
Posted 06-04-2003 16:09 by Arachnia Wijzig reactieProfiel van ArachniaQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2003 16:09 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
ik heb het ook van m'n vader ge-erfd en m'n vader had vroeger ook lang haar (fukking hippie )
maar ik heb het stijle haar van m'n moeder...


HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 06-04-2003 16:10 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2003 16:09 schreef Arachnia het volgende:
maar ik heb het stijle haar van m'n moeder...


grrrrrrr, moet je blij mee zijn krullen zijn vaak heel erg onhandig


Arachnia
"de hippie"
Usericon van Arachnia
Posted 06-04-2003 16:13 by Arachnia Wijzig reactieProfiel van ArachniaQuote dit bericht

maar het staat wel leuk


HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 06-04-2003 16:14 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2003 16:13 schreef Arachnia het volgende:
maar het staat wel leuk


NEEN


Arachnia
"de hippie"
Usericon van Arachnia
Posted 06-04-2003 16:15 by Arachnia Wijzig reactieProfiel van ArachniaQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2003 16:14 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
NEEN
doch!


HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip


Morbidaeth
Usericon van Morbidaeth
Posted 06-04-2003 17:14 by Morbidaeth Wijzig reactieProfiel van MorbidaethQuote dit bericht

k moet hier ff iets neerpleuren t.a.v. den ontzichtbare zm'er, panda, aangezien hij gebant is...

Huey zm dudes!
[img]http://images.almererulez.nl/images/m/fa/16322_barbaarseheren.JPG[/img
Omg, als ik wist dat me haar zo ging zitten had ik dit topic nooit gestart, en me nooit zo druk gemaakt!

voor de duidelijkheid, ik ben die knape rechtse kerel




wuust robuust


Morbidaeth
Usericon van Morbidaeth
Posted 06-04-2003 17:16 by Morbidaeth Wijzig reactieProfiel van MorbidaethQuote dit bericht

den onzichtbare zm'er,panda:



...


wuust robuust


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 06-04-2003 17:16 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2003 17:14 schreef Morbidaeth het volgende:
Huey zm dudes!

voor de duidelijkheid, ik ben die knape rechtse kerel





dag Panda...waar is je verf?


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 06-04-2003 17:24 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Ik heb ook een poosje geprobeerd mijn haar te laten groeien maareh haha, ik heb er snel de brui aan gegeven. Onkambaar en m'n haar ging alleen maar omhoog en naar de zijkant. Dus dan maar kort.


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen