IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Krullen Vorige pagina | Volgende pagina
she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 06-04-2003 17:58 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

mijn haar is abnormaal steil, als ik vlechtjes heb gehad, heb ik 10 minuten golfjes en daar na hangen ze weer gewoon omlaag....
behalve als ze statisch zijn, maar dan zijn ze nog recht


wait for me dragon, we'll meet in the sky


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 06-04-2003 19:05 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Dynamo Hardrockkafee 1998:



[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 06-04-2003 19:06]


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 06-04-2003 19:10 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Leuk blauw truitje heb je aan


Arachnia
"de hippie"
Usericon van Arachnia
Posted 06-04-2003 19:14 by Arachnia Wijzig reactieProfiel van ArachniaQuote dit bericht

een meisje uit m'n klas heeft suuupermooi rood krullend haar. ik ben jaloers...


HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip


wild cat
Catch me if I fall
Usericon van wild cat
Posted 06-04-2003 22:48 by wild cat Wijzig reactieProfiel van wild catQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2003 19:14 schreef Arachnia het volgende:
een meisje uit m'n klas heeft suuupermooi rood krullend haar. ik ben jaloers...

Nou..ik heb ook lang rood krullend haar en heel veel complimenten daarover gehad..maar toch...ik voelde mij daar niet gelukkig mee. Vooral de kleur niet ..als kind wordt je wel eens gepest Dus ik heb ze nu al een paar jaar blond. Nu zijn ze niet meer zo mooi, droog enzo. En het voelt ook geweldig als ik ze eens uitgefohned heb. Ik ben eigenlijk best jaloers als ik meisjes met steil haar zie


Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 06-04-2003 23:44 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik HAD krullen. Er zit nog steeds een lichte golf in m'n haar, maar toen ik in september ergens 30 cm. had laten afknippen is het nooit meer teruggekomen. Steil is het niet, maar krullend ook niet. Ik vind het best jammer, want intussen komt het alweer aardig op lengte. En dan zijn krullen gewoon erg mooi.

Wat de moeilijkheden qua kammen e.d. betreft: dagelijks wassen met een goede shampoo + cremespoeling doet wonderen...


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 19-04-2003 23:00 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Ik heb nog steeds krullen, maar het begint al minder te worden doordat mijn haar groeit.


Aart
Usericon van Aart
Posted 20-04-2003 1:46 by Aart Wijzig reactieProfiel van AartQuote dit bericht

Ik heb het eens geprobeerd om lang haar te nemen, maar ik heb echt het geduld er niet voor. Het lijkt een eeuwigheid te duren + dagelijks haar wassen vind ik een verschrikking .


Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben...


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 20-04-2003 1:47 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 6 april 2003 17:58 schreef she_devil het volgende:
mijn haar is abnormaal steil, als ik vlechtjes heb gehad, heb ik 10 minuten golfjes en daar na hangen ze weer gewoon omlaag....
behalve als ze statisch zijn, maar dan zijn ze nog recht


Dat heb ik ook. In een ver verleden heb ik ooit een keer geprobeert om een permanentje te nemen. De 1ste dag had ik krullen, de 2de dag waren ze verdwenen.
Statisch haar vind ik trouwens erg irritant.


the only pleasure is pain


Lost soul
some say the end is near....
Usericon van Lost soul
Posted 20-04-2003 21:52 by Lost soul Wijzig reactieProfiel van Lost soulQuote dit bericht

ik heb een zwak voor krullen


Love is a curse


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 20-04-2003 22:06 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2003 21:52 schreef Lost soul het volgende:
ik heb een zwak voor krullen


ja...ik ook, ik heb er teveel krullen zuigen en that's it.


Argentumfeles
Usericon van Argentumfeles
Posted 21-04-2003 15:31 by Argentumfeles Wijzig reactieProfiel van ArgentumfelesQuote dit bericht



Krullen


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 21-04-2003 15:48 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

Dat zijn pas krullen




B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 21-04-2003 16:05 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Mooi krullen!


Arachnia
"de hippie"
Usericon van Arachnia
Posted 21-04-2003 16:16 by Arachnia Wijzig reactieProfiel van ArachniaQuote dit bericht

ik wil ook krullen


HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 21-04-2003 17:24 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 21 april 2003 15:48 schreef Bonnie het volgende:
Dat zijn pas krullen


vooral véél krullen.
Sjesus wat een bos haar.
mooi.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 21-04-2003 18:17 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2003 16:16 schreef Arachnia het volgende:
ik wil ook krullen

ruilen?


wild cat
Catch me if I fall
Usericon van wild cat
Posted 22-04-2003 19:20 by wild cat Wijzig reactieProfiel van wild catQuote dit bericht

Ik wil ook wel een fotoke van mijn krullen hier zetten...alleen lukt het me niet HELP! Maar ik vind het dus best vervelend die krullen


Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 22-04-2003 19:21 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2003 19:20 schreef wild cat het volgende:
Ik wil ook wel een fotoke van mijn krullen hier zetten...alleen lukt het me niet HELP! Maar ik vind het dus best vervelend die krullen


Mail mij dat foto'tje maar even


Arachnia
"de hippie"
Usericon van Arachnia
Posted 22-04-2003 20:11 by Arachnia Wijzig reactieProfiel van ArachniaQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2003 18:17 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
ruilen?
heb jij krullen? zien zien!


HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 22-04-2003 20:15 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2003 20:11 schreef Arachnia het volgende:
heb jij krullen? zien zien!


tegenwoordig is m'n haar wat langer (en krulliger), dit is dus een oude foto:



ik haat het


Arachnia
"de hippie"
Usericon van Arachnia
Posted 22-04-2003 20:16 by Arachnia Wijzig reactieProfiel van ArachniaQuote dit bericht

hihi lieve krulletjes!!


HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip


Hollie!
Usericon van Hollie!
Posted 22-04-2003 21:24 by Hollie! Wijzig reactieProfiel van Hollie!Quote dit bericht

Ik heb ook keiboel krullen, but they grow where the sun don't shine


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 22-04-2003 21:25 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 22 april 2003 21:24 schreef Hollie! het volgende:
Ik heb ook keiboel krullen, but they grow where the sun don't shine




Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Hollie!
Usericon van Hollie!
Posted 22-04-2003 21:29 by Hollie! Wijzig reactieProfiel van Hollie!Quote dit bericht

Oeps... Dat bedoelen jullie helemaal niet..... sowwie


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen