IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Krullen Vorige pagina | Volgende pagina
natassja
Usericon van natassja
Posted 23-04-2003 11:52 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

ik had een keer heel veel moeite gedaan om me lange blonde lokken om te toveren tot prachtige krullen, ik helemaal blij kom ik bij me vriend zegt hij: gatverdamme, ga je zo over straat naja, hij houdt dus echt niet van krullen


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 23-04-2003 12:01 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Nu mijn haar korter is krult de onderkant heel erg..best wel irritant soms.


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Thyran
Soul of Blasphemy
Usericon van Thyran
Posted 23-04-2003 12:19 by Thyran Wijzig reactieProfiel van ThyranQuote dit berichthttp://www.opgeroth.tk

Ik heb ook al last van die verdomde krullen, laat het nou bijna een jaar groeien, begint wel iets minder te worden.


I welcome you to a world pitch black


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 23-04-2003 12:19 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

Ik heb geen krullen, maar golven




wild cat
Catch me if I fall
Usericon van wild cat
Posted 29-04-2003 18:50 by wild cat Wijzig reactieProfiel van wild catQuote dit bericht

Ikke vandaag naar het kruidvat om haarspulletjes te kopen. Je kent dat wel he. Shampoo voor mooi omlijnde krullen, anti-frizzle dingen, wet-gel, krul gel, noem maar Kan iemand van jullie mij eens zeggen wat je in je haar kandoen om die krullen mooi te laten uitkomen, of tenminste dat je haar leuk valt?


Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not.


Sater
Usericon van Sater
Posted 29-04-2003 19:10 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

ik heb haar ongeveer tot mijn schouders en het is echt super dun en stijl, iets dikker zou wel mogen , maar krullen hoeft niet zo nodig van mij. Toen het nog wat korter was ging het heel erg bol staan aan de onderkant, maar dat is nu over. Maarja, als het maar lang wordt

[Dit bericht is gewijzigd door Sater op 29-04-2003 19:10]


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 12-06-2003 1:04 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2002 20:12 schreef Rectum Lobotomy het volgende:
Yeah da's koel, dan kun je over een tijdje echte uileballen ophoesten


Ik kan het nu!


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 12-06-2003 1:14 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

In mijn haar zitten flinke golven en dat vind ik al erg genoeg, want daardoor lijkt het nog korter dan het is..


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 12-06-2003 1:16 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Ik had vroeger van die leuke pijpekrullen onderaan mn haar... toen heb ik het es kortgeknipt, waren de krullen weg Nu is het weer lang, maar krullen nog steeds weg


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 12-06-2003 1:18 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

iiuuwwww...ik heb pijpenkrullen in de zijkant!


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 12-06-2003 1:18 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Da's net mooi!


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 12-06-2003 1:23 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Ik vind krullen zeker niet lelijk, maar ik wil mn haar nu eerst zo snel mogelijk lang genoeg hebben om het zo nu en dan in een staart te doen, want nu wordt ik regelmatig gek van die plukken haar in mn ogen..


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 12-06-2003 1:27 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2003 1:23 schreef Phaestus het volgende:
Ik vind krullen zeker niet lelijk, maar ik wil mn haar nu eerst zo snel mogelijk lang genoeg hebben om het zo nu en dan in een staart te doen, want nu wordt ik regelmatig gek van die plukken haar in mn ogen..


Daar heb ik ook last van, vooral als het waait of ik moet bukken. Ik kan mijn haar nu wel in een staart doen maar dan vallen er nog net wat plukjes naast die ook irritant zijn dus wacht ik tot alles in een staart kan.


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 12-06-2003 1:32 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Ik heb precies hetzelfde ja.. Een staart kan wel, maar dan komen er nog twee plukken uit.. en die plukken krullen dan ook nog eens min of meer recht in mn ogen ook..

fucking gay!


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 12-06-2003 1:36 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Hehe, als iets gay staat is het inderdaad dat wel! *wacht met zijn roze broek aan nog even tot zijn haar lang genoeg is zodat het niet gay staat*


Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 12-06-2003 2:14 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

heh, ik heb zelf erg sluik haar, en ik vind het prima, persoonlijk vind ik bij vrouwen sluik haar ook beter staan, maar smaken verschillen nou eenmaal

Voor de liefhebbers:



(nou goed, die heeft dus een beetje krullen )





Wat betreft haar dat niet lang genoeg is om in een staart te doen, da's inderdaad irritant. Ik ben er inmiddels doorheen, maar draag het bijna altijd los (erg lastig als je fietst en je moet achterom kijken ), en meestal heb ik er niet veel last van

NP: Vengeance - Children Of The Streets


For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.


wild cat
Catch me if I fall
Usericon van wild cat
Posted 12-06-2003 19:18 by wild cat Wijzig reactieProfiel van wild catQuote dit bericht

Ik ben pas naar de kapper geweest en heb het stijl laten föhnen. Veel leuker, vind ik zelf. Vind het jammer dat ik ze terug moet wassen Maar heb vandaag gehoord dat er een product zou bestaan waar het haar een tijd heel stijl van wordt


Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 12-06-2003 19:19 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2003 19:18 schreef wild cat het volgende:
Maar heb vandaag gehoord dat er een product zou bestaan waar het haar een tijd heel stijl van wordt


hoe heet dat?


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 12-06-2003 19:29 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2003 19:18 schreef wild cat het volgende:
Maar heb vandaag gehoord dat er een product zou bestaan waar het haar een tijd heel stijl van wordt


Wat gay! Krullen zijn gaaf!


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 12-06-2003 19:32 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2003 19:29 schreef B6R6A6M het volgende:
Wat gay! Krullen zijn gaaf!


nee, niet


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 12-06-2003 19:41 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2003 19:32 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
nee, niet


Dat vinden de meiden schattig man! En dan heb je lekker van die meidjes aan je haar te friemelen!


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 12-06-2003 19:43 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2003 19:41 schreef B6R6A6M het volgende:
Dat vinden de meiden schattig man! En dan heb je lekker van die meidjes aan je haar te friemelen!


zoals m'n meisje


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 12-06-2003 21:09 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 12 juni 2003 19:41 schreef B6R6A6M het volgende:
Dat vinden de meiden schattig man! En dan heb je lekker van die meidjes aan je haar te friemelen!

dat is gvd irritant


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 12-06-2003 21:12 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 12 juni 2003 1:27 schreef B6R6A6M het volgende:
Daar heb ik ook last van, vooral als het waait of ik moet bukken. Ik kan mijn haar nu wel in een staart doen maar dan vallen er nog net wat plukjes naast die ook irritant zijn dus wacht ik tot alles in een staart kan.

als ik geen staart in doe dan beleef je wat


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


wild cat
Catch me if I fall
Usericon van wild cat
Posted 12-06-2003 21:31 by wild cat Wijzig reactieProfiel van wild catQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2003 19:19 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
hoe heet dat?
weet ik niet , mijn ma heeft het opgeschreven, het stond in een boekje. Vind het niet direct maar als ik het weet laat ik het je weten. Hier in België hebben ze het nog niet, in Nederland zou het in aantocht zijn of net op de markt.


Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not.


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen