IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Fortarock - zaterdag 6 juni 2015 @ Nijmegen Volgende pagina
ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 10-11-2014 16:42 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht



Hè bah, Slipsnot.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 10-02-2015 17:48]


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 10-11-2014 16:44 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Ieuw.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 10-11-2014 16:48 by Morridin Wijzig reactieProfiel van MorridinQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Jammer

Ergens wel verwacht gezien het formaat, maar tja. Jammer

Heineken + deze bill nodigt niet bepaald uit.

Meer bier op de andere kleinere festivals dus!



HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 10-11-2014 16:49 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Nou, de bovenste drie bands vind ik helemaal niks. Converge daarentegen...

Dying Fetus en Red Fang zijn ook gaaf.

[Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 10-11-2014 16:51]



_Thomas_
Usericon van _Thomas_
Posted 10-11-2014 16:49 by _Thomas_ Wijzig reactieProfiel van _Thomas_Quote dit bericht

Dat ziet er inderdaad niet best uit.

Alleen Exodus is wel goed.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 10-11-2014 17:01 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Dikke kans dat je dit dus ook op Graspop te zien zult krijgen, en dan vertoef ik daar toch een stuk liever. Beter bier (sic), meerdaags evenement en dus ranzig kamperen, Engels ontbijt in de voortuin van een local, de Jupiler-promotiemeisjes, en vooral niet in het godverdomde Goffertpark waar je bijna alleen als paratrooper fatsoenlijk kunt komen...



altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 10-11-2014 19:26 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Handig toch zo'n line-up, de Slipknot/Epica/Godsmack fans betreden het terrein pas als de Exodus/Dying Fetus fans op huis aan gaan...

[Dit bericht is gewijzigd door altx op 10-11-2014 19:26]


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 10-11-2014 21:51 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2014 16:48 schreef Morridin het volgende:

Heineken


Grolsch was het toch?

Blij met Exodus, Dying Fetus en in mindere mate Red Fang.


[Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 10-11-2014 21:52]


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 11-11-2014 0:52 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2014 21:51 schreef MetalJan het volgende:
Grolsch was het toch?




http://www.entertainmentbusiness.nl/nieuws/2014-W44/heineken-partner-van-alle-outdoor-mojo-concerten


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 11-11-2014 3:02 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Slipknot kijken en Heineken drinken.

Ik ga nog liever thee drinken bij Fusion.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Klaaz
Internet Geneesheer
Usericon van Klaaz
Posted 11-11-2014 9:11 by Klaaz Wijzig reactieProfiel van KlaazQuote dit bericht

Meh, Slipknot..

Over het bier gesproken; Heineken of Grolsch, toch alles beter dan Jupiler.


Reynaerde
Usericon van Reynaerde
Posted 11-11-2014 10:00 by Reynaerde Wijzig reactieProfiel van ReynaerdeQuote dit berichthttp://last.fm/user/EternalDawn

Converge is tot nu toe de enige interessante act, maar daarvoor ga ik geen 80 euro neerleggen. En aangelengde Heineken is ook niet iets om enthousiast over te worden. Lekker thuisblijven.


Vomitory
ridders stinken
Usericon van Vomitory
Posted 11-11-2014 10:49 by Vomitory Wijzig reactieProfiel van VomitoryQuote dit bericht

Ik ga gewoon weer.
Slipknot heb ik niet meer gezien sinds Dynamo. Ben niet echt liefhebber maar ben wel benieuwd.
Exodus, Red Fang, Converge, Dying Fetus. Aardig.
De rest kan me gestolen worden.


Pritt kills the Brazilian glue-scene


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 11-11-2014 11:04 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Jammer dat Converge op zo'n festival staat te spelen waar werkelijk niemand interesse heeft voor wie Converge is. Erg jammer.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Brent_
Usericon van Brent_
Posted 11-11-2014 13:04 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

quote:
Op 11 november 2014 11:04 schreef iPim het volgende:
Jammer dat Converge op zo'n festival staat te spelen waar werkelijk niemand interesse heeft voor wie Converge is. Erg jammer.


En dat baseer je op...? 2 jaar geleden stond het om 12 uur 's middags ook al aardig vol voor Amenra bijvoorbeeld.


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 11-11-2014 13:14 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Zeer wisselende line-up. Grappig hoe de reacties op SlipKnot toch nog zeer uiteen lopen: 15 jaar na de eerste bom die ze dropten blijft de band voor controverse en verdeeldheid zorgen. Doen ze goed.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 11-11-2014 15:08 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

gaat em denk ik dus weer niet worden! Volgens mij denk ik nu heb ik alleen over de 1ste forta rock serieus na gedacht om te komen.



iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 11-11-2014 15:46 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2014 13:04 schreef Brent_ het volgende:
En dat baseer je op...? 2 jaar geleden stond het om 12 uur 's middags ook al aardig vol voor Amenra bijvoorbeeld.


Precies. "Aardig vol om 12 uur 's middags". Converge, een band die iets van 25 jaar meedraait en binnen de hardcorescene tot de grootsten van na 1990 behoort, wordt dan weggemoffeld met een paar kwartiertjes speeltijd. Het lijkt me toch dat die band meer verdient dan dat als ze in de US met At The Gates op tour gaan.

Ik begrijp dat Converge de hardcorescene een beetje uitgegroeid is en via de metalscene nog wat zieltjes kan winnen, maar als fan vind ik het jammer dat ze op een festival als deze staan als ze ook een ontzettend toffe zaalshow hadden kunnen geven elders in de Benelux.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 11-11-2014 20:10 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

converge kiest toch zelf als band op hier te gaan optreden? tenminste, als het echt hardcore is wel...


I am mine own redeemer...!


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 11-11-2014 21:14 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2014 20:10 schreef Herrie Records Inc. het volgende:
converge kiest toch zelf als band op hier te gaan optreden? tenminste, als het echt hardcore is wel...


Als je bandleden een eigen label runnen, kunst maken en zelf in vele andere bands spelen, is het niet gek als je een boekingsagent in de EU hebt.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 11-11-2014 21:57 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2014 21:14 schreef iPim het volgende:
Als je bandleden een eigen label runnen, kunst maken en zelf in vele andere bands spelen, is het niet gek als je een boekingsagent in de EU hebt.


Nou Pim, tijd om de boekingsagent van Converge een huilmail te sturen, denk ik.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 12-11-2014 0:53 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2014 21:57 schreef Onweerwolf het volgende:
Nou Pim, tijd om de boekingsagent van Converge een huilmail te sturen, denk ik.


Het wordt hoog tijd!


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 12-11-2014 9:31 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

De echte vraag is: gaat Converge nog een clubshowtje doen in Nederland, als ze er toch zijn?

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 12-11-2014 11:31]



Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 12-11-2014 11:15 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2014 11:04 schreef iPim het volgende:
Jammer dat Converge op zo'n festival staat te spelen waar werkelijk niemand interesse heeft voor wie Converge is. Erg jammer.


'werkelijk niemand', hoor graag hoe je bij deze aanname komt? Er zijn pas 7 namen bekend.

en nee er komt helaas geen clubshow. Stuur maar vast een mail.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 12-11-2014 11:20 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Zoals ik reeds heb gezegd, vind ik het jammer dat Converge op een festival staat te spelen waar niet veel mensen voor de band komen. Gaat een hardcorefanaat 80 euro neerleggen om Converge te kunnen zien spelen?

Dan veel liever een clubshow met een langere setlist, stagedivers, een intiemere setting en goed geluid.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 12-11-2014 11:22 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

dat geldt dus voor elke band... voor zover ik weet is Converge één van de weinige hardcore bands die bruggen heeft weten te slaan tussen verschillende subgenres, is niet alleen voer voor puristen.


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen