IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Netwerk aflevering over René Steegmans Volgende pagina
Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 26-10-2002 11:01 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Wie heeft gister in Netwerk die interviews gezien met de ouders van de 'verdachten' op de moord van Rene Steegmans?

Ik ben me rot geschrokken..

- onze zoon doet zoiets niet
- onze zoon is een lieve jongen
- het was God's wil dat Rene stierf

....

[Dit bericht is gewijzigd door helmet op 26-10-2002 12:02]


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 26-10-2002 11:11 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

"...en als je aan hem komt vermoordt ie je..."

(met een gezicht alsof dat de gewoonste zaak van de wereld is)

Je hoorde later ook dat die mensen al 36 (36!!!) jaar in Nederland woonden. En ze spraken gewoon geen woord Nederlands! Ik vind dat je dat soort mensen gewoon het land uit moet LPF-en.

[Dit bericht is gewijzigd door Claw op 26-10-2002 11:14]


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


EvilPietje
MatrassenkoninG
Usericon van EvilPietje
Posted 26-10-2002 11:11 by EvilPietje Wijzig reactieProfiel van EvilPietjeQuote dit bericht

Ik heb het vanmorgen van ons moeder gehoord, het scheen echt een vage bedoeling te zijn geweest.


BLASTBEATS FOREVER


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 26-10-2002 11:13 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

Behoorlijk shockerend....ontkenning en debiele christelijke opvattingen!


Don't blush when I rip you open


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 26-10-2002 11:27 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Bwhahahahah "god's wil" he? (wat een symbolische wanhoopskreet uit onbegrip zeg!)
Nou, of 'ie nou allah, jahwe, shiva of wat dan ook heet maakt geen ruk uit, allesomvattende en wereldverbreidde godsdiensten zorgen voor dit soort debiele mensen.
Godsdienstige mensen --> onbruikbaar IQ --> waste of air --> ovens, om Dwaal maar te quoten.


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 26-10-2002 12:07 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Wat mij betreft..

..theee irrroooonn maaaaiiideeen !!


Ik, Wil Schuurman


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 26-10-2002 12:07 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Ik vond het inderdaad behoorlijk eng en ik was weer eens behoorlijk verbaasd.

Positieve uitschieter was, hoewel ik het idee had dat ze, ondanks haar geringe intelligentie, doorhad dat ze zichzelf klem geluld had, de moeder van de autochtone verdachte die riep dat als haar zoon hier inderdaad verantwoordelijk voor is die jongen maar levenslang achter de tralies moet.
Typisch geval van een ontspoorde opvoeding, maar ze durfde er in ieder geval voor uit te komen en sprong niet blindelings voor haar zoon in de bres, zoals je dat wel vaker ziet.

Inderdaad heel erg dat de ouders van de Marrokaanse jongen na 36 jaar Nederland nog geen woord Nederlands spreken. Absoluut niet op de hoogte blijken te zijn van het verleden van hun eigen zoon en in complete staat van ontkenning zitten. En vervolgens met losse opmerkingen tussendoor ook nog proberen de boel goed te praten.. "Hij zou zelf nooit een vlieg kwaad doen, maar als ze 'm uitschelden dan slaat ie ze verrot."


I'm not being rude. You're just insignificant.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 26-10-2002 12:21 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Mja..zeker omdat hij al een strafblad had,zijn die mensen achterlijk ofzo?


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 26-10-2002 12:21 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Vindt men het hier opeens raar dat je voor je eigen kinderen in de bres springt??? (ook al gaat dat op een niet al te intelligente manier)

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 26-10-2002 12:22]


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 26-10-2002 12:23 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Hmm nee dat is niet raar.Maar die jongens hebben bekend.Dat weten die ouders ook.Waarom dan op t.v. ontkennen?

En ja.als mijn zoon iemand doodschopt mogen ze hem van mij ook opsluiten ,mijn eigen kind of niet van het leven van een ander blijf je af.


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 26-10-2002 12:24 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 26 oktober 2002 12:21 schreef Dwaallicht het volgende:
Vindt men het hier opeens raar dat je voor je eigen kinderen in de bres springt??? (ook al gaat dat op een niet al te intelligente manier)
Oh nee, zeer zeker niet! Maar de manier waarop is vaak op z'n minst typerend te noemen. Ouders hebben nogal eens de neiging om alles wat hun kind doet goed te praten, hoe absurd het ook is. Of hoe veel bewijs er is om het tegendeel te bewijzen claimen ze dat hun kind onschuldig is. Want "hun kind zou dat nooit doen"! En het viel me heel erg mee dat dat hier niet gebeurde.


I'm not being rude. You're just insignificant.


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 26-10-2002 13:12 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

Uit het racisme-topic (kon je niet weten Vampie, maar dank je voor dit topic !):

quote:

Wickedkimmie:

Goed, iemand de ouders van de daders van dat Venlo-gedoe op Netwerk gezien vandaag??

Die Marokaanse ouders wonen 36 JAAR in Nederlands en spreken GEEN Nederlands!!! En dan hun zoon nog verdedigen ook op een manier die ik zeer in twijfel trek...

grom




quote:


Mutilator:

Ik heb het gezien en hier wordt in ieder geval 1 grote fout gemaakt; die moeder verdedigt haar zoon met twee keer het achtervoegsel ',zoals iedereen' (over zijn gedrag zoals kleine criminaliteit en vechten); die hoogleraar pedagogie concludeert dat de ouders niet weten wat er in de buitenwereld gebeurt; gozer heeft het dus mis!
Hij gaat er vanuit dat de ouders de waarheid spreken, maar zijn conclusie klopt dus al niet dus misschien ook het waarheidsgehalte van de ouders.



[Dit bericht is gewijzigd door WickedKimmie op 26-10-2002 13:13]


I spy with my little and verrry evil eye.....


Shun Sacer
Usericon van Shun Sacer
Posted 26-10-2002 13:32 by Shun Sacer Wijzig reactieProfiel van Shun SacerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/shunsacer

En ik gooi nog wat olie op het vuur:

Die klere marokkaanse ouders (ja die al 36 jaar in Nederland wonen) spraken dus èn geen Nederlands (zoals jullie al opgemerkt hadden) èn die vader trok al sinds 1975 een ziektewet uitkering..... GODVERDOMME!!!!



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 26-10-2002 13:42 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Die mogen dus knoepelhard het land uitgeschopt worden.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 26-10-2002 13:56 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 26 oktober 2002 13:32 schreef Shun Sacer het volgende:
èn geen Nederlands (zoals jullie al opgemerkt hadden) èn die vader trok al sinds 1975 een ziektewet uitkering.....
Hola! Er is met geen woord gesproken over waarom die vader een uitkering had. Ik zie ook wel dat ze op deze manier (i.e. geen woord nederlands spreken) alle schijn tegen zich krijgen, maar je weet niet of ie echt ziek is of niet. Het kan best zijn dat hij die uitkering verdient. Het enige wat gezegd is is dat ie gewerkt heeft en nu een uitkering heeft.. meer niet.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Shun Sacer
Usericon van Shun Sacer
Posted 26-10-2002 14:01 by Shun Sacer Wijzig reactieProfiel van Shun SacerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/shunsacer

Das waar!

Maar de combinatie van èn geen Nederlands spreken èn 17 jaar teren op een Nederlandse uitkering vind ik wel heeeeeeeeeel vaud.....

grmbl




Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 26-10-2002 14:32 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2002 13:56 schreef helmet het volgende:
Hola! Er is met geen woord gesproken over waarom die vader een uitkering had. Ik zie ook wel dat ze op deze manier (i.e. geen woord nederlands spreken) alle schijn tegen zich krijgen, maar je weet niet of ie echt ziek is of niet. Het kan best zijn dat hij die uitkering verdient. Het enige wat gezegd is is dat ie gewerkt heeft en nu een uitkering heeft.. meer niet.
Echt ziek in zijn hoofd ja, dat is duidelijk.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 26-10-2002 14:39 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

Die mensen zitten met hun hoofd nog ergens in de marrokaanse bergen.

"Het was zijn tijd, mijn zoon was het instrument" zeiden ze. bah! ik kots op ze.


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 26-10-2002 14:42 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

En ik poep over ze heen!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 26-10-2002 16:10 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Ik heb het ook gezien, vond het heel moedig (als dat het goede woord is) van die ouders dat ze voor de camera hun beleving wouden vertellen! Maar GODVERDOMME ik weet niet wat er door die thee zat van die ouders (zag er niet al te best uit) maar het had in iedergeval een niet al te beste invloed op hun denken. By the way ook lomp dat je na 35 jaar geen fucking Nederlands kunt! Ik vond dat die moeder van die Nederlandse jongen (lekker volks type) best wel realistisch was. Maar inderdaad die Marrokaanse famillie, tering! Ik zou bijna zeggen........het land uit.....


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-10-2002 16:14 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Het stereotype beeld van een Marokkaanse familie is idd flink bevestigd.

Het lijkt alsof het de strijd wordt van de publieke opinie (onderbuikgevoelens) en de wetenschap (getuige studiopraatje achteraf)

Ik vond die jongerenwerker nog het meest interessant omdat die de hand in eigen boezem stak.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 26-10-2002 18:04]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Lord Belial
this user is dead
Usericon van Lord Belial
Posted 26-10-2002 16:17 by Lord Belial Wijzig reactieProfiel van Lord BelialQuote dit bericht

bijna zeggen?? gewoon doen natuurlijk. opgesodemieterd.

alle godsdiensten zorgen ervoor dat er oorlog etc. (christentuig, moslimkutten, islammogole enz.) is. abschiessen


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 26-10-2002 16:21 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Hahaha, als je deze thread dunnetjes overleest zou je bijna zeggen "RACEWAR" was het niet voor het feit dat het weinig met (letterlijk) "race" te maken heeft maar met religies.
Kill yourselves please, maak elkander af dan kan Mama Natuur weer op adem komen met de overgebleven miljoenen die niet zo breindood geindoctrineerd zijn.


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 26-10-2002 17:25 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Ik heb er ook vanalles over gehoord over dat gezeik van die kutouders ja....... zo'n mensen moeten ze dus echt van de straat plukken en tegen de muur zetten weg ermee met zo'n volk. Hebben we hier toch niks aan ??? Leven met hun gedachtes nog in de middeleeuwen ofzo..... echt abnormaal.
Vooral ook omdat ik die René Steegmans persoonlijk nogal goed gekend heb.... is jaren een van de beste vrienden van min jongere (die ook 22 is) geweest...... hij was een exentriek figuur maar verdient om te sterven heeft hij niet hehe........... maar ja zo'n probleem hebben we al zéér lang hier in de stad (en ik denk in de rest van Ned. ook).......... de hele maatschappij is dus echt helemaal naar de klote gegaan..... als je hier in waar ik woon al iemand verkeerd aankijkt heb je al een mes in je ribben hangen...... en hoe lullig het ook klinkt..... 99% van de gevallen hier betreft het wel weer een jongen van "buitenlandse" afkomst... triest..........


Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 26-10-2002 17:27 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

dit soort mensen schijt ik elke dag uit..


Trieste gast


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-10-2002 18:06 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 26 oktober 2002 17:25 schreef Triple-Dan het volgende:
Ik heb er ook vanalles over gehoord over dat gezeik van die kutouders ja....... zo'n mensen moeten ze dus echt van de straat plukken en tegen de muur zetten weg ermee met zo'n volk. Hebben we hier toch niks aan ??? Leven met hun gedachtes nog in de middeleeuwen ofzo..... echt abnormaal.
Vooral ook omdat ik die René Steegmans persoonlijk nogal goed gekend heb.... is jaren een van de beste vrienden van min jongere (die ook 22 is) geweest...... hij was een exentriek figuur maar verdient om te sterven heeft hij niet hehe........... maar ja zo'n probleem hebben we al zéér lang hier in de stad (en ik denk in de rest van Ned. ook).......... de hele maatschappij is dus echt helemaal naar de klote gegaan..... als je hier in waar ik woon al iemand verkeerd aankijkt heb je al een mes in je ribben hangen...... en hoe lullig het ook klinkt..... 99% van de gevallen hier betreft het wel weer een jongen van "buitenlandse" afkomst... triest..........


Wat vind je van het feit dat er 20 -waarschijnlijk autochtone- mensen omheen stonden en niets deden?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen