IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Graspop 2015 Vorige pagina | Volgende pagina
Nosence
Metalholic
Usericon van Nosence
Posted 22-11-2014 12:46 by Nosence Wijzig reactieProfiel van NosenceQuote dit bericht

Als FNM op tour is met Muse dan zou pinkpop nog wel eens een optie kunnen gaan worden! Die hebben Muse al bekend gemaakt...


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 22-11-2014 12:52 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

daar staan ze hoogstwaarschijnlijk ook


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-12-2014 21:17 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Benieuwd wat die tickets moeten gaan kosten.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 02-12-2014 21:25 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Nieuwe namen:

Airbourne
A Day To Remember
Asking Alexandria
Counterparts
Der Weg Einer Freiheit
FM
Hollywood Undead
Life of Agony
Marduk
Morgoth
Vallenfyre


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 02-12-2014 21:29 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Dat is al iets beter. Wil Marduk wel eens zien.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Buried
Usericon van Buried
Posted 02-12-2014 22:13 by Buried (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BuriedQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2014 21:29 schreef BenKnuckles het volgende:
Dat is al iets beter. Wil Marduk wel eens zien.

Al drie optredens op de teller, drie keer sterk, maar het geluid moet meevallen.



iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 02-12-2014 23:45 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Counterparts en A Day To Remember.

Zwakke line-up als je het geheel bekijkt.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 03-12-2014 8:35 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Als je een hekel hebt aan goede muziek wel ja.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Klaaz
Internet Geneesheer
Usericon van Klaaz
Posted 03-12-2014 8:53 by Klaaz Wijzig reactieProfiel van KlaazQuote dit bericht

Ik ben gematigd tevreden met de line-up tot nu toe, genoeg om me niet te vervelen. Maar eh, Hollywood Undead? Ik heb er gister het een en ander van opgezocht maar ik hoor Backstreet Boys met wat gitaarlijntjes en een vleugje hiphop? Of mis ik iets?


zdark
The Mighty
Usericon van zdark
Posted 03-12-2014 9:00 by zdark (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van zdarkQuote dit bericht

hoe meer van deze bagger erbij komt, hoe minder plaats voor relevante bands.
Dit nodigt niet uit om nog eens naar Dessel af te zakken.


DEATH FUCKING METAL


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 03-12-2014 9:19 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2014 8:53 schreef Klaaz het volgende:
Ik ben gematigd tevreden met de line-up tot nu toe, genoeg om me niet te vervelen. Maar eh, Hollywood Undead? Ik heb er gister het een en ander van opgezocht maar ik hoor Backstreet Boys met wat gitaarlijntjes en een vleugje hiphop? Of mis ik iets?

Wees gerust, je mist niets. We krijgen er een eetpauze bij op Graspop.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 22-12-2014 10:33 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Allez, dan toch Graspop in 2015 ook, vanwege

Faith No More op zondag, terwijl vrijdag een nog veel betere dag is. 2 dagen dus?



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 22-12-2014 11:22 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Pfff... Zal vermoedelijk ook enkel zondag voor mij worden.



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 22-12-2014 11:35 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Voorlopig nog niets te vinden waar ik warm van word. Voor alles een eerste keer.

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 22-12-2014 11:35]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Daops
Usericon van Daops
Posted 22-12-2014 13:34 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Soms vraag ik me serieus af of ze niet gewoon telkens de line up van twee jaar ervoor copy pasten, en hard zitten te lachen als mensen het niet door hebben. Man man.. In 2016 dus weer Maiden en Twisted Sister


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


loeser
Baby Lovedoll
Usericon van loeser
Posted 23-12-2014 22:03 by loeser Wijzig reactieProfiel van loeserQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2014 13:34 schreef Daops het volgende:
Soms vraag ik me serieus af of ze niet gewoon telkens de line up van twee jaar ervoor copy pasten, en hard zitten te lachen als mensen het niet door hebben. Man man.. In 2016 dus weer Maiden en Twisted Sister


En vergeet Motorhead en Max Cavalera niet, die komen ook om het jaar terug


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 23-12-2014 22:19 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Slayer


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 23-12-2014 22:19 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Allemaal waar. En toch ga ik deze editie gewoon weer. Tegen de tijd dat die meuk allemaal speelt ben ik toch zo zat als een oorlogsschip.



holysjit
Usericon van holysjit
Posted 27-12-2014 14:52 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

quote:
Op 23 december 2014 22:19 schreef Negatieveling het volgende:
Allemaal waar. En toch ga ik deze editie gewoon weer. Tegen de tijd dat die meuk allemaal speelt ben ik toch zo zat als een oorlogsschip.


Precies dit


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 27-12-2014 15:00 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2014 13:34 schreef Daops het volgende:
Soms vraag ik me serieus af of ze niet gewoon telkens de line up van twee jaar ervoor copy pasten, en hard zitten te lachen als mensen het niet door hebben. Man man.. In 2016 dus weer Maiden en Twisted Sister


Is eigen aan festivals waarvan het genre niet bruisend niet meer is.
Zo ook Groezrock, of Pukkelpop of Dranouter...

Eigenlijk is het zo, dat wanneer een festival iets groter wordt, het genre eigenlijk aan het stadium is, waar de copycats meertalliger zijn dan de innovatieve actes en de wei als dusdanig meer wordt bevolkt door meelopertjes, met als diep triestpunt de overload aan emo-broodjes op Groez.

Ach ja, heimwee naar de pre-Graspop tijd, toen het nog gewoon in Biebob was, de Metal Meeting Summer Fest, alwaar Amorphis ttv Tales...
Weinigen zijn uitverkorenen, ik heb het mogen mee maken.


En nu gaan we vegen


Loja
Usericon van Loja
Posted 27-12-2014 15:35 by Loja Wijzig reactieProfiel van LojaQuote dit bericht

Ik ga eigenlijk al jaren niet meer naar van die grootschalige festivals. En in het kleinere segment is er de laatste tijd gelukkig weer keuze zat zoals bv. Dokk'em Open Air, Into The Grave, Stonehenge etc.
Gewoon lekker ouderwets bandjes kijken voor een redelijke prijs met gezellige mensen.

[Dit bericht is gewijzigd door Loja op 27-12-2014 20:00]


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 28-12-2014 5:57 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 27 december 2014 15:00 schreef caron het volgende:
Is eigen aan festivals waarvan het genre niet bruisend niet meer is.
Zo ook Groezrock, of Pukkelpop of Dranouter...

Eigenlijk is het zo, dat wanneer een festival iets groter wordt, het genre eigenlijk aan het stadium is, waar de copycats meertalliger zijn dan de innovatieve actes en de wei als dusdanig meer wordt bevolkt door meelopertjes, met als diep triestpunt de overload aan emo-broodjes op Groez.

Ach ja, heimwee naar de pre-Graspop tijd, toen het nog gewoon in Biebob was, de Metal Meeting Summer Fest, alwaar Amorphis ttv Tales...
Weinigen zijn uitverkorenen, ik heb het mogen mee maken.


Wow, jij bent echt stoer geloof ik.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 28-12-2014 9:09 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Kippenvel!


5 Euro's? Op je muil!!


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 28-12-2014 9:58 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

That's the vvay I roll menneuh, hipsters leggen steeds de seeds van de fvndamenten.


En nu gaan we vegen


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-12-2014 10:17 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Psssst..... caron,

Er lijkt iets mis te zijn met je toetsenbord.
Het valt me in meerdere topics op dat je toetsenbord de neiging heeft een kansloze V neer te zetten op plekken waar eigenlijk een U hoort te staan.

Ik weet niet of het je al was opgevallen, maar ik zou er even naar laten kijken als ik jou was.

Groetjes,

XXL.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen