IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Recensies Vorige pagina
blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 04-07-2007 16:31 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 4 juli 2007 16:30 schreef AngelOfDeath het volgende:
Zit op mijn werk, maar had nog wel een edit gedaan


Ah, waarvan acte!


Mooi omschreven Renée, maar waarom recenseerde jij Detonation dan?



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 04-07-2007 16:32 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2007 16:28 schreef Tenderstrike het volgende:
Die van NecRobert zijn toch wel het beste van ZM imho.


Die zijn zeker heel goed! Jenje heeft er trouwens ook een paar geschreven die ik erg sterk vind.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 04-07-2007 16:35 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 4 juli 2007 16:32 schreef Onweerwolf het volgende:
Die zijn zeker heel goed! Jenje heeft er trouwens ook een paar geschreven die ik erg sterk vind.


Hehehe, vooral liverecensies van optredens in Zwolle door Jenje zijn erg sterk!



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 04-07-2007 16:55 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2007 16:32 schreef Onweerwolf het volgende:
Die zijn zeker heel goed! Jenje heeft er trouwens ook een paar geschreven die ik erg sterk vind.
En Gurbe heeft ook gave!

En Ralph, maar die krijgt dan weer kut-muziek


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 04-07-2007 17:02 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2007 16:31 schreef blonde rockgod het volgende:
Ah, waarvan acte!


Mooi omschreven Renée, maar waarom recenseerde jij Detonation dan?


Dat mag je best vragen, hoor. Heb er ook erg lang aan gezeten, vond het zelf best moeilijk! Ik denk dat ik er uiteindelijk in geslaagd ben een eerlijke recensie te schrijven.

[Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 04-07-2007 17:03]


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 04-07-2007 17:06 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 4 juli 2007 17:02 schreef AngelOfDeath het volgende:
Dat mag je best vragen, hoor. Heb er ook erg lang aan gezeten, vond het zelf best moeilijk! Ik denk dat ik er uiteindelijk in geslaagd ben een eerlijke recensie te schrijven.


Achja, toen ik de combi Renée / Detonation zag hield ik mijn hart vast, maar het was toch nog redelijk objectief ja!



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 04-07-2007 17:22 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2007 16:28 schreef Tenderstrike het volgende:
Die van NecRobert zijn toch wel het beste van ZM imho.
Wow dank je, leuk om te horen .
Alleen heeft het ook wel een beetje met je muzieksmaak te maken denk ik. Als je het vaak met iemand eens bent, zul je de reviews ook sneller beter vinden. Waarschijnlijk zitten jij en Snoodaerdt vaak met mij op één lijn (waarvoor mijn complimenten ghehe ).
Persoonlijk vind ik Ralph en Kees bijvoorbeeld ook erg sterk schrijven, maar die zitten weer in een totaal andere metalen hoek...


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 04-07-2007 17:25 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik vind Viktor de beste. Gewoon in klare taal zeggen wat er te horen is op de plaat. Een frisse wind vind ik zelf.

Edit: maar verder is het een conservatieve klootzak natuurlijk

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 04-07-2007 17:26]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-07-2007 17:25 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2007 17:02 schreef AngelOfDeath het volgende:Ik denk dat ik er uiteindelijk in geslaagd ben een eerlijke recensie te schrijven.


Ik vind van wel


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-07-2007 17:26 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2007 17:25 schreef spectre het volgende:
Ik vind Viktor de beste. Gewoon in klare taal zeggen wat er te horen is op de plaat. Een frisse wind vind ik zelf.


Die vind ik juist schrijven met veel te veel *blabla*. Leest vaak niet prettig weg.


spectre
Usericon van spectre
Posted 04-07-2007 17:27 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2007 17:26 schreef MMayo het volgende:
Die vind ik juist schrijven met veel te veel *blabla*. Leest vaak niet prettig weg.
Vind ik niet. Gewoon veel bruikbare informatie ipv een mening waar ik niet op zit te wachten.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-07-2007 17:28 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2007 17:27 schreef spectre het volgende:
Vind ik niet. Gewoon veel bruikbare informatie ipv een mening waar ik niet op zit te wachten.


Oeh, verschillen wij hier nu even van mening
Misschien is het een kwestie van wennen hehe.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 04-07-2007 17:28 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2007 17:27 schreef spectre het volgende:
Vind ik niet. Gewoon veel bruikbare informatie ipv een mening waar ik niet op zit te wachten.
Da's jouw mening


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 05-07-2007 0:17 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Ik vind mezelf vrij slecht, maar mijn voordeel is weer dat ik me er niks van aantrek wat anderen van mij vinden


spelfout weggehaald...


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 05-07-2007 0:23 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2007 17:25 schreef spectre het volgende:
Ik vind Viktor de beste. Gewoon in klare taal zeggen wat er te horen is op de plaat. Een frisse wind vind ik zelf.

Edit: maar verder is het een conservatieve klootzak natuurlijk
Bedankt.

Ik ben zelf niet altijd even tevreden over m'n werk. Maar ik schrijf nog relaftief kort dus ik moet het nog enigszins leren.

Maar als mensen kritiek hebben, lever het. Dan kan ik het meenemen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 05-07-2007 1:07 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Jij doet het wel goed ja

En Gurbe ook zeker!! Die lees ik ook altijd met veel plezier, temeer om zn humor. Ook @ Jenje trouwens, maar ik zit niet zo in die muziek dus kan er niet altijd 100% aangaande de besproken plaat zelf wat van denken.

Die van Renée en Joris lees ik ook met veel interesse, evenals die van Jaco. Die van Ralph ook, maar ik merk toch da'k die muziekrichting steeds minder interessant vind.

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 05-07-2007 1:08]


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 05-07-2007 1:43 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 5 juli 2007 1:07 schreef FRNK het volgende:
Jij doet het wel goed ja

En Gurbe ook zeker!! Die lees ik ook altijd met veel plezier, temeer om zn humor. Ook @ Jenje trouwens, maar ik zit niet zo in die muziek dus kan er niet altijd 100% aangaande de besproken plaat zelf wat van denken.

Die van Renée en Joris lees ik ook met veel interesse, evenals die van Jaco. Die van Ralph ook, maar ik merk toch da'k die muziekrichting steeds minder interessant vind.

Dan heb je ook gelijk alle redactieleden gehad, zo'n beetje, haha.


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 05-07-2007 1:45 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

ik ben er vast nog wat vergeten tho


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 05-07-2007 1:45 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 5 juli 2007 1:43 schreef WhiteRider het volgende:
Dan heb je ook gelijk alle redactieleden gehad, zo'n beetje, haha.
Al bij al zijn het er geloof ik negentien of twinitig. De een wat actiever dan de ander.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 05-07-2007 7:04 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2007 17:22 schreef NecRobert het volgende:
Wow dank je, leuk om te horen .
Alleen heeft het ook wel een beetje met je muzieksmaak te maken denk ik. Als je het vaak met iemand eens bent, zul je de reviews ook sneller beter vinden. Waarschijnlijk zitten jij en Snoodaerdt vaak met mij op één lijn (waarvoor mijn complimenten ghehe ).



Dat heeft er inderdaad wel wat mee te maken, maar qua muzieksmaak zit ik toch ook wel in de richting van Erwin/moshcore en zijn reviews vind ik eigenlijk de minste van ZM.



Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen