IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Nagellak:wie? Vorige pagina | Volgende pagina
Nix
Usericon van Nix
Posted 07-02-2009 17:20 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 7 februari 2009 17:04 schreef killerds het volgende:
zwart, blauw, donkerpaars, bordeau, aqua.

Maar altijd met stijl




Met stijl als in....?

Nail art of gewoon netjes opgezet?


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


kiirsttx
Like hell..
Usericon van kiirsttx
Posted 09-02-2009 18:07 by kiirsttx Wijzig reactieProfiel van kiirsttxQuote dit bericht

Ik heb altijd zwarte nagels.
Behalve als ik heel soms zin heb in een kleurtje, dan zijn ze rood roze of paars..


What's you're point?


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-02-2009 18:16 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

ik heb van die speciale glimmende zilver lak, dan kan je tenminste nog zien of je haar goed zit


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Angela
Usericon van Angela
Posted 09-02-2009 20:51 by Angela Wijzig reactieProfiel van AngelaQuote dit bericht

Ik gebruik nagelverharder en zelfs dan breken mijn nagels!


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 09-02-2009 20:53 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2009 18:16 schreef ElitE het volgende:
ik heb van die speciale glimmende zilver lak, dan kan je tenminste nog zien of je haar goed zit

Ik heb geen haar meer, op die manier heb ik het probleem van niet goed zittend haar getackeld.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 09-02-2009 20:53 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik zie een oplossing voor brekende nagels. :-)


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 09-02-2009 20:55 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2009 20:53 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ik zie een oplossing voor brekende nagels. :-)




... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Psycho Pippi
"I'M NOT RIDIN' THE PIG!!!"
Usericon van Psycho Pippi
Posted 09-02-2009 20:57 by Psycho Pippi Wijzig reactieProfiel van Psycho PippiQuote dit bericht

Joepie, nagels die bijna niet breken!

Vele potjes nagellak in diverse kleuren, maar als ik 2 keer in een jaar nagellak op doe, dan overschat ik het al, denk ik. En dan is het nog bijna altijd de transparante nagellak.


We're never gonna survive unless.... we are a little crazy....


Angela
Usericon van Angela
Posted 09-02-2009 20:59 by Angela Wijzig reactieProfiel van AngelaQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2009 20:55 schreef Dentz het volgende:





Ik ga maar eens sparen voor gelnagels. Maar ik heb nog zoveel spaarpotjes nodig.

Zijn er nog aantrekkelijke, rijke, single mannen aanwezig?


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 09-02-2009 21:07 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2009 20:59 schreef Angela het volgende:


Ik ga maar eens sparen voor gelnagels. Maar ik heb nog zoveel spaarpotjes nodig.

Zijn er nog aantrekkelijke, rijke, single mannen aanwezig?

gelnagels kan je ook zelf doen. heb ze nu ook gewoon bij de h en m. Mijn ngels zijn heel slecht. bladderen altijd af op 1 of andere manier. nu heb ik die gel nagels en bevalt wel. voor het eerst harde lange nagels!!


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Angela
Usericon van Angela
Posted 09-02-2009 21:09 by Angela Wijzig reactieProfiel van AngelaQuote dit bericht

Geen nepnagels met lijm? Daar ben ik namelijk te wild voor. En gelnagels zijn zó mooi!


Psycho Pippi
"I'M NOT RIDIN' THE PIG!!!"
Usericon van Psycho Pippi
Posted 09-02-2009 21:12 by Psycho Pippi Wijzig reactieProfiel van Psycho PippiQuote dit bericht

Maar een collegaatje laat ook van die nagels 'zetten' en als ze er dan af gaan heeft ze NOG SUPERDUNNERE nagels. Dan kan ze ze helemaal vouwen!? En dan doen ze ook nog zeer, zegt ze?


We're never gonna survive unless.... we are a little crazy....


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 09-02-2009 21:12 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Je plakt alleen het tipje vast de rest is gel. Ik ben ook veel te wild met die dingen. of neen. wacht..
maar ze hebben er bij mij 2 weken opgezeten!! hele vooruitgang! het is wel een klus om ze mooi te krijgen, maar het is ook wle rustgevend dat nagelsvijlen.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Angela
Usericon van Angela
Posted 09-02-2009 21:14 by Angela Wijzig reactieProfiel van AngelaQuote dit bericht

Oh God, nee. Ik laat het wel door iemand in opleiding doen. Scheelt meteen een hoop duiten.
En qua wildheid ik krijg mijn broeken nooit dicht met opplaknagels, vrij onhandig.

[Dit bericht is gewijzigd door Angela op 09-02-2009 21:14]


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 09-02-2009 21:14 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2009 21:12 schreef Psycho Pippi het volgende:
Maar een collegaatje laat ook van die nagels 'zetten' en als ze er dan af gaan heeft ze NOG SUPERDUNNERE nagels. Dan kan ze ze helemaal vouwen!? En dan doen ze ook nog zeer, zegt ze?
Ik kan mijn nagels ook gewoon dubbelvouwen. Mijn nagels zijn ook super dun, maar mijn nagels waren de laaste tijd zoooo slecht dat ze extreem dun waren (echt een vliesje over het levend heen) dat het zoooon zeer deed elke keer dat ik iets vastpakte of wat dan ook. Dit was echt perfect.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 09-02-2009 21:19 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2009 21:14 schreef Angela het volgende:
Oh God, nee. Ik laat het wel door iemand in opleiding doen. Scheelt meteen een hoop duiten.
En qua wildheid ik krijg mijn broeken nooit dicht met opplaknagels, vrij onhandig.
ik heb dat ook laten doen door iemand in opleiding.. binnen 4 dagen waren er af.. Met degene die ik nu heb.. geen probleem in het dagelijkse leven. heel handig om doosjes open te krijgen. broeken geen probleem ect. Ik ben er erg content mee


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Angela
Usericon van Angela
Posted 09-02-2009 21:30 by Angela Wijzig reactieProfiel van AngelaQuote dit bericht

Dan zal ik het toch maar eens overwegen. Zaterdag eens koekeloeren in de stad!


Nix
Usericon van Nix
Posted 09-02-2009 21:34 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2009 21:12 schreef Psycho Pippi het volgende:
Maar een collegaatje laat ook van die nagels 'zetten' en als ze er dan af gaan heeft ze NOG SUPERDUNNERE nagels. Dan kan ze ze helemaal vouwen!? En dan doen ze ook nog zeer, zegt ze?




Dat klopt.

Gel- acryl- of fibernagel (a.k.a. nepnagels) zijn erg slecht voor je natuurlijke nagels. Kan ook bijna niet anders omdat ze volledig worden afgeschermd door de gel-, acryl- of fibernagel. Het krijgt dus totaal geen zuurstof. Bovendien groeit je eigen nagel in de vorm (boogje) van je nepnagel. Mijn advies: laat het doen.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Nix
Usericon van Nix
Posted 09-02-2009 21:36 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2009 21:12 schreef Cadaveria het volgende:
Je plakt alleen het tipje vast de rest is gel.



Gel werkt ook als een 'plaksel' hè.




quote:
Op 9 februari 2009 20:51 schreef Angela het volgende:
Ik gebruik nagelverharder en zelfs dan breken mijn nagels!


Ah ja, dan doe je zoveel werk (dagelijks opnieuw lakken) en dan werkt het niet. Zonde.

[Dit bericht is gewijzigd door Nix op 09-02-2009 21:40]


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Psycho Pippi
"I'M NOT RIDIN' THE PIG!!!"
Usericon van Psycho Pippi
Posted 09-02-2009 21:41 by Psycho Pippi Wijzig reactieProfiel van Psycho PippiQuote dit bericht

Ben blij dat ik van mezelf stevige nagels heb. En de enige reden waarom ik altijd lange nagels heb, is omdat ik knippen een 'rotgevoel' vind. Vijlen ook, trouwens, maar iets minder erg. Dus... vijlen, vijlen, vijlen totdat er toch 1 breekt, en dan alles tot dezelfde lengte knippen. En dan kan ik er gelukkig weer een tijdje tegenaan.

Stomme dingen eigenlijk! Maar zonder kun je heel weinig, dus....

[Dit bericht is gewijzigd door Psycho Pippi op 09-02-2009 21:42]


We're never gonna survive unless.... we are a little crazy....


Nix
Usericon van Nix
Posted 09-02-2009 21:45 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

En het staat wel sexy!


Knippen is slechter dan vijlen. Bij knippen kan je nagel ook breken/scheuren. Bij vijlen (één richting) heb je die kans vrijwel niet.




Ik hou van m'n nageltjes:




I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Angela
Usericon van Angela
Posted 09-02-2009 21:48 by Angela Wijzig reactieProfiel van AngelaQuote dit bericht

*Pakt spontaan de nagelverharder er weer bij.*

Zucht. De vrouwelijke ijdelheid is vermoeiend.


Psycho Pippi
"I'M NOT RIDIN' THE PIG!!!"
Usericon van Psycho Pippi
Posted 09-02-2009 21:51 by Psycho Pippi Wijzig reactieProfiel van Psycho PippiQuote dit bericht

Dus, zonder dat ik het wist, doe ik het nog goed ook?!

Als ik dan iemand zie lopen die goed opgemaakt is en de nagels mooi in de lak heeft, wil ik zelf ook nog wel eens aan de gang gaan. Maar volgens mij hebben wij een magische gang, want voor ik de deur uit ben is het meeste er al weer af!

(Ik ben niet zo'n 'opmaak-persoon'.)

[Dit bericht is gewijzigd door Psycho Pippi op 09-02-2009 21:53]


We're never gonna survive unless.... we are a little crazy....


Silence
Usericon van Silence
Posted 09-02-2009 21:53 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2009 21:48 schreef Angela het volgende:
*Pakt spontaan de nagelverharder er weer bij.*

Zucht. De vrouwelijke ijdelheid is vermoeiend.


maar t lachen vergaat.. misschien moet ik ook maar es nagelverharder kopen. Mijn nagels zijn redelijk breed, en weinig roze, veel wit.. vreemd vreemd, niet mooi. En ook niet erg hard, scheuren snel. náár.


Angela
Usericon van Angela
Posted 09-02-2009 21:56 by Angela Wijzig reactieProfiel van AngelaQuote dit bericht

Hoe? Misschien moeten we foto's plaatsen van onze nagels. Ja heren, dit is een zeer intrigerend onderwerp. Net als tanden bleken, de bikinilijn laten laseren en wenkbrauwen laten verven.


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen