IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Metallica topic deel 5 Vorige pagina
Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 02-12-2017 0:26 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2017 21:36 schreef F.Jacobse het volgende:
Vre-se-lijk nummer, altijd overgeslagen tijdens het draaien van de kill 'em all lp.

Same here. Het enige nummer op No Life 'Til Leather en Kill 'Em All dat ik echt niet trok. Wat een boutnummer. Toruwens wat betreft Mustaine... hij heeft lang niet zoveel geschreven als ie beweerd. Een en ander meegeschreven maar geen hele nummers (behalve The Mechanix). Meneer heeft nogal de neiging zijn inbreng schromelijk te overschatten.

F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 02-12-2017 22:51 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2017 13:03 schreef faalhaas het volgende:
and the talks broke down because Lars wanted credit on two songs. I wrote every note and word too. I have the texts. I passed.”

Hij zegt toch twee nummers?

ZO'N HEET HANGTABOE!

TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 02-12-2017 22:55 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

jump in the fire haters. niet te fucking doen. die metallica nummers van mustaine zijn vette shit. ik snap weer niet dat ie dat nivo met megadeth niet kon volhouden. megadeth vind ik echt bagger.

TUFKAM

F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 02-12-2017 23:04 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit bericht

LOL! @ jump in the fire haters

Idd, Megadeth heeft mij ook nooit wat gedaan, volgens mij heb ik alleen een tape van peace sells, hehe.

[Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 02-12-2017 23:05]

ZO'N HEET HANGTABOE!

TUFKAM
Usericon van TUFKAM
Posted 02-12-2017 23:09 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

gelukkig nooit wat van gekocht

TUFKAM

F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 02-12-2017 23:17 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2017 23:09 schreef TUFKAM het volgende:
gelukkig nooit wat van gekocht

Ik was in 1990 in Dubai, met de marine. Heb me daar een partij bootleg vhs tapes en bootleg muziek tapes gekocht, hehe. Kostte 3 keer niks. Dus ja.

ZO'N HEET HANGTABOE!

TUFKAM
Usericon van TUFKAM
Posted 02-12-2017 23:39 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

zo dat waren nog eens snoepreisjes dan hahahaha

TUFKAM

F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 02-12-2017 23:54 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2017 23:39 schreef TUFKAM het volgende:
zo dat waren nog eens snoepreisjes dan hahahaha

Nou, nee, hehe. Was de golf oorlog, wij waren de eerste missie die werd uitgezonden (witte de with, fregat) . 4 1/2 maand patrouilleren, gedoe allemaal. Af en toe aan wal. Dit was wel voordat al die mega gebouwen er staan. Maar er was al rijkdom zat. En juist niet. Pffff, niet mijn favoriete omgeving.

ZO'N HEET HANGTABOE!

Vonn.Esch
Usericon van Vonn.Esch
Posted 03-12-2017 18:03 by Vonn.Esch Wijzig reactieProfiel van Vonn.EschQuote dit bericht

Meh. Ik vind Seek & Destroy niet te doen... Wat een saai langdradig kaknummer.

En Megadeth heerschte Metallica ten tijde van Rust in Peace en Countdown to Extinction er dik uit.

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 03-12-2017 20:50 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2017 18:03 schreef Vonn.Esch het volgende:
Meh. Ik vind Seek & Destroy niet te doen... Wat een saai langdradig kaknummer.

En Megadeth heerschte Metallica ten tijde van Rust in Peace en Countdown to Extinction er dik uit.

Da's dan ook een verdoken Exodus-nummer van Hammet.

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 03-12-2017 20:55 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2017 23:54 schreef F.Jacobse het volgende:
Nou, nee, hehe. Was de golf oorlog, wij waren de eerste missie die werd uitgezonden (witte de with, fregat) . 4 1/2 maand patrouilleren, gedoe allemaal. Af en toe aan wal. Dit was wel voordat al die mega gebouwen er staan. Maar er was al rijkdom zat. En juist niet. Pffff, niet mijn favoriete omgeving.

Golf lijkt altijd zo'n saaie sport..

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 03-12-2017 20:59 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit bericht

Maar ondertussen, lol...

ZO'N HEET HANGTABOE!

Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com