IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Daar waar MGP honderden miljoenen verbrandt om Hamilton te fucken, aldus ND [Formule 1 topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-09-2017 21:39 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

altijd iets met die melkmuil. Toeval bestaat niet. Motor opblazen, irritant zigzaggen, teamgenoot van de baan rijden, crashen, ... altijd iets.


typische irritante Hollander. cliché is bevestigd

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 17-09-2017 21:39]


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-09-2017 21:43 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

als jullie nu es buitenlandse sites zouden lezen, dan zie je wel dat de wereld buiten Maksland niet echt pro-Stappie zijn hoor


signature


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 17-09-2017 21:54 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

De groeten aan je bord.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 17-09-2017 22:35 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 17 september 2017 21:39 schreef Hypnos het volgende:
altijd iets met die melkmuil. Toeval bestaat niet. Motor opblazen, irritant zigzaggen, teamgenoot van de baan rijden, crashen, ... altijd iets.


typische irritante Hollander. cliché is bevestigd
Max is een Limburger, geen Hollander. Heel wat anders.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 17-09-2017 22:37 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Geboren in Belgie ook nog.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 17-09-2017 22:39 by bastianus Profiel van bastianus

Het kan dus nog erger.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 17-09-2017 22:45 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Apart ja om zo iemand een Hollander te noemen.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 18-09-2017 0:59 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Racing incident, terecht zo beoordeeld door de stewards. Vettel verdedigt redelijk proper, maar had totaal niet door dat Kimi links van Verstappen er als een speer aankwam. Kimi waagt risicovol doch terecht zijn kans door zijn kanonstart. Max kon geen kant op deze keer. Geen onsportief gedrag van alle drie de rijders. Shit happens, meer woorden moeten daar niet aan vuilgemaakt worden. Jammer voor het kampioenschap wel. Ook zonde voor Max want wééral een uitvalbeurt en het had wel een mooie strijd kunnen worden voor hem.


Faustian Spirit of the Earth


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 18-09-2017 6:14 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

quote:
Op 18 september 2017 0:59 schreef cataclysm child het volgende:
Racing incident, terecht zo beoordeeld door de stewards. Vettel verdedigt redelijk proper, maar had totaal niet door dat Kimi links van Verstappen er als een speer aankwam. Kimi waagt risicovol doch terecht zijn kans door zijn kanonstart. Max kon geen kant op deze keer. Geen onsportief gedrag van alle drie de rijders. Shit happens, meer woorden moeten daar niet aan vuilgemaakt worden. Jammer voor het kampioenschap wel. Ook zonde voor Max want wééral een uitvalbeurt en het had wel een mooie strijd kunnen worden voor hem.

Nee
Nee
Nee
Ja
Nee
Nee
Nee
Ja


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


spectre
Usericon van spectre
Posted 18-09-2017 8:48 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 17 september 2017 21:43 schreef Hypnos het volgende:
als jullie nu es buitenlandse sites zouden lezen, dan zie je wel dat de wereld buiten Maksland niet echt pro-Stappie zijn hoor


media smedia.. je hebt toch zelf ogen gekregen of niet soms?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-09-2017 9:11 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

ja, ik haalde het ook nu pas aan, is al lang een feit dat Maxje in de buitenlandse pers niet bijzonder positief onthaald wordt.


anyway, altijd iets met dat kereltje. Gewoon omdat hij jong is en een race gewonnen heeft en een Nederlander is kan het blijkbaar. Maldonado, Perez, Grosjean, Montoya, Kvyat en een pak anderen hebben voor minder in de hoek mogen staan.

Hoeveel clean sheets heeft Maksje nu al gehad? Meer niet dan wel iig. Met dat soort van rijgedrag wordt je geen kampioen als je geen Mercedes hebt. Nuja, wel een mooie sollicitatie door vol in Ferrari's te rijden ipv strategisch je race te plannen.

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 18-09-2017 9:35]


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-09-2017 9:16 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

anyway

eindstand 2017

Hamilton
Vettel
Bottas
Raikkonen
Ricciardo
Verstappen
Perez
Ocon


Mercedes
Ferrari
Red Bull
Force India
...
Sauber laatst


Ik denk dat ik volgend jaar nog eens ga kijken of zo, misschien dat Maks dan de Mercedes in het vizier krijgt (lees: Hamilton aanrijdt) :p

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 26-11-2017 20:10]


signature


Deceptikoen
Usericon van Deceptikoen
Posted 18-09-2017 10:17 by Deceptikoen Profiel van Deceptikoen

Ik weet dat ik niet de grooste kenner van F1 ben, maar Hypnos, vraag me af of wij wel dezelfde races kijken?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-09-2017 10:34 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

vind je het dan ook niet een beetje te toevallig allemaal? Voor zover ik weet is F1 geen contactsport.


signature


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 18-09-2017 10:54 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black

Iemand die het niet op kan brengen om de naam correct te spellen neem ik bij voorbaat al niet meer serieus.

Verstappen moet nog heel wat leren, rustiger worden, zijn kansen afwachten. Is nu af en toe te eager (zie vorige race), maakt nog iets te vaak brokken, al is meer dan de helft van zijn uitvalbeurten te wijten aan technisch malheur. Iets dat ik al eerder heb gemeld. Gisteren was een pure Ferrari sandwich, teveel risico vanuit Vettel. Niks 'oranje' bril verder.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-09-2017 11:02 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Nogmaals, er zijn er voor veel minder met de grond gelijk gemaakt hier. Eager ja, onvoorzichtig ja, externe attributie ja. Te veel ballen en te weinig verstand. En ik heb uit interviews niet echt de indruk dat er op dat vlak groeimarge is ...


signature


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 18-09-2017 11:06 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Gewoon frustratie om de enige Belg die in de F1 rijdt, die dan ook nog Stoffel heet ook nog :'), met Alonso strijdt om de titel Gridpenalty Champ 2017.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-09-2017 11:37 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Stoffel doet het ok, was geen hoogvlieger YTD tot nu toe maar begint zich te tonen.
op weg naar een 7/10 dit jaar.

Ik hou niet van dat type "pusher" als Verstappen, Perez, Montoya ... that's all. Steken hun neus overal tussen steken en vragen om brokken, niet nadenken en weigeren de rem te gebruiken.

Niet voor niets dat Senna en Hamilton minder wereldtiteld haalden dan Vettel en Prost. Laat staan Villeneuve, Montoya, Ralfie, ...

gewoon, agressie ipv inzicht


[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 18-09-2017 11:45]


signature


Deceptikoen
Usericon van Deceptikoen
Posted 18-09-2017 11:41 by Deceptikoen Profiel van Deceptikoen

quote:
Op 18 september 2017 10:34 schreef Hypnos het volgende:
vind je het dan ook niet een beetje te toevallig allemaal? Voor zover ik weet is F1 geen contactsport.

Nee, dat vind ik zelfs wel meevallen.


RB en Verstappen hebben gewoon enorme pech met hun materiaal gehad tot nu toe.
Wat Sib ook al aanhaalt, in Verstappen zit talent, maar hij is jong en moet rustiger worden. Al die vage conspiracy theorien over dat hij tegengewerkt wordt trekt toch nergens op.

F1 is geen contact sport, dat is de snelweg naar mn werk ook niet, en toch gebeuren er op die snelweg elke dag ongelukken. Gister was gewoon vet kut, daar kon Verstappen weinig aan doen.


Deceptikoen
Usericon van Deceptikoen
Posted 18-09-2017 11:43 by Deceptikoen Profiel van Deceptikoen

quote:
Op 18 september 2017 11:37 schreef Hypnos het volgende:
Ik hou niet van dat type "pusher" als Verstappen, Perez, Montoya ... that's all. Steken hun neus overal tussen steken en vragen om brokken, niet nadenken en weigeren de rem te gebruiken.


Het blijft racen he, da is iets anders dan mn knipperlicht aanzetten op de snelweg en naar links of rechts gaan. Het gaat om winst. Secondes. Gaatjes. Die pak je, daar ga je voor. Dan moet je pushen, vind ik. Ik denk dat je zonder dat gedrag en die neiging niet erg ver komt in die tak van sport.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-09-2017 11:45 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

F1 is geen dragrace of sprint imho. Als het werkelijk daartoe herleid zou worden dan hou ik het voor gezien.


signature


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 18-09-2017 11:59 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Vertel dat laatste even aan Vingertje.

Dan vergooit ie de volgende keer misschien niet zijn kansen op het kampioenschap met een domme blockactie bij de start op iemand die voor hem helemaal geen bedreiging is in de tussenstand.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Deceptikoen
Usericon van Deceptikoen
Posted 18-09-2017 12:04 by Deceptikoen Profiel van Deceptikoen

quote:
Op 18 september 2017 11:45 schreef Hypnos het volgende:
F1 is geen dragrace of sprint imho. Als het werkelijk daartoe herleid zou worden dan hou ik het voor gezien.

Winnen is winnen, whatever the cause may be.

Als het volgens de regels mag, op die manier rijden, doen. Alles voor de winst. Of het netjes is boeit niet, winst telt.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-09-2017 12:13 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 18 september 2017 11:59 schreef Natural Disaster het volgende:
Vertel dat laatste even aan Vingertje.

Dan vergooit ie de volgende keer misschien niet zijn kansen op het kampioenschap met een domme blockactie bij de start op iemand die voor hem helemaal geen bedreiging is in de tussenstand.



Singapore is ongeveer de laatste GP waar Ferrari kon winnen. Dan maakt ieder punt verschil. De rest zou damage control zijn.


anyway



signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-09-2017 12:20 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

https://www.topgear.nl/autonieuws/max-ik-rij-ferrari-nog-liever-van-de-baan-af

genoeg gezegd toch ...

Maxinietzocosy

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 18-09-2017 12:23]


signature


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen