IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Daar waar MGP honderden miljoenen verbrandt om Hamilton te fucken, aldus ND [Formule 1 topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 23-10-2018 7:18 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Dat dus inderdaad.

Onze Hyp heeft gewoon iets tegen bepaalde coureurs en teams. Dat mag uiteraard, maar dan moet je niet tegen beter weten in gaan zitten lullen.

quote:
Op 22 oktober 2018 20:09 schreef Hypnos het volgende:
nounou, Mr Judgemental. Ietsje te veel in het Christentopic verbeleven?


Gelukkig niet zeg.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-10-2018 13:40 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 22 oktober 2018 20:57 schreef spectre het volgende:
Als je van P18 naar P2 rijdt en ook nog de wereldkampioen achter je kan houden dan denk ik dat je vrij weinig fouten hebt gemaakt


Had hij die bumper niet meegenomen zaterdag dan won hij met twee vingers in de neus

just sayin' weet je

het is niet omdat je goed bent, dat je super bent, of de beste bent.

Ik weet dat dat een soort van Hollandse arrogantie is waar je op zich ver mee komt, maar resultaten zijn resultaten.


signature


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 23-10-2018 13:46 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Ik weet niet zo goed wat je probeert te bereiken in deze discussie. Eerst is het allemaal niet goed genoeg en kan Max het volgens jou niet van Hamilton winnen.

Vervolgens wijst iemand je er terecht op dat hij bijna het hele veld voorbijgereden is én Hamilton achter zich heeft gehouden en dan had hij het volgens jou ineens weer wél kunnen winnen, met twee vingers in de neus zelfs, en ligt het aan de kwalificatie.

Wat wíl je nou man? Met je Hollandse arrogantie. Het lijkt eerder op Vlaamse rancune omdat "die van ons" het wel flikt.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


spectre
Usericon van spectre
Posted 23-10-2018 13:49 by spectre Profiel van spectre

Je bedoeld die kerb in de kwalificatie toch? Ja daar heb je absoluut gelijk in. Is nog steeds niet hetzelfde als 'heel veel fouten'. Wel een grote


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-10-2018 14:41 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 23 oktober 2018 13:49 schreef spectre het volgende:
Je bedoeld die kerb in de kwalificatie toch? Ja daar heb je absoluut gelijk in. Is nog steeds niet hetzelfde als 'heel veel fouten'. Wel een grote


dat is natuurlijk een interpretatie.

Het is niet zo dat hij iedere race 25 snelste rondes rijdt en 5 keer naast de baan gaat. Maar hij maakt wel vaak "een fout". En ok, na Monaco minder, maar nog steeds veel/vaak/regelmatig/frequent/.... Zeker tov Hamilton, die toch gezien wordt als de referentie. Daarbij kiest hij zijn "battles" niet, het is constant een battle, ook al is het niet verstandig. BVB bij Bottas, die hij niet wou voorbijlaten, zelfs al had hij de 5 seconden penalty en zelfs al wist hij dat door de blijvende "ik laat je lekker niet voorbij" manoeuvres ook Vettel er virtueel voorbij was...

los van het feit wat ik daar van vind, is het puntengewijs/classeringsgewijs, ... niet verstandig.

dus ja, wat ben je met pure snelheid als je er niet geoptimaliseerd wordt qua resultaten. En dan is iets wat al meermaals bevestigt is in Nederlandse sporten. Wat ben je met talent als je het niet kan omzetten in resultaten.

een beetje heel kort door de bocht: dan speel je met werkvoetballend PSV veel vaker kampioen dan met een talentjesploeg genaamd Ajax


signature


spectre
Usericon van spectre
Posted 23-10-2018 14:47 by spectre Profiel van spectre

Ok, ik zie hoe je er tegen aan kijkt


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-10-2018 15:43 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Het is maar wat je voorkeur wegdraagt natuurlijk.
Als ik F1 speelde op de Peecee vroegah dan was ik vooral fan van ronderecords verbreken. En dan ben je ook meer fan van coureurs die records op hun naam stonden hebben qua tijd.

Maar dan kom je vaak uit bij de Montoya's van de wereld. Supersnel, maar bananabrains.

Ik heb het meer voor Le Professeur Alain Prost, Schumi met zijn Schumi's (undercuts, last minute poles, ...), Hakkinen was ook top bepaalde jaren, Vettel in zijn perfectionistische dagen, ...

niet de adrenalinetoestanden van Senna, de no brainers van Hamilton (de eerste 5/7 jaar) en zoveel andere minder begaafde puberale of macho/hormonale jongetjes met hun vlagen van zinsverbijstering (niet hetzelfde als verlies van concentratie of focus).

Talent is ok als je minstens evenveel hersens hebt om ze in bedwang te houden. Als er een onevenwicht is dan hou ik toch meer van mensen waar het overhelt richting hersens.

Dat worden dan coureurs genoemd, die anderen zijn dan zogenaamde racers.


[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 23-10-2018 15:47]


signature


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 28-10-2018 22:21 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

Woehoe! Strakke race. Niet superspannend, maar wel een geweldige start en een geweldig gecontroleerde race.

Kippevelmomentje was overigens de reactie van Vettel tijdens de interviews. Het was al een gelopen race, maar prachtige reactie van een groot sportman. Fraaie race.

En goddomme, die Ricciardo wordt ook echt niets bespaard. Zonde, was een ontzettend mooie 1-2 geweest.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-10-2018 21:21 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

misschien moeten ze nóg meer Red Bull Energy en focus in Verstappen steken, dan komt Ricciardo helemaal niet meer in beeld

Australiërs en Red Bull, dat wordt geen succescombinatie

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 29-10-2018 21:22]


signature


spectre
Usericon van spectre
Posted 29-10-2018 22:45 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 23 oktober 2018 15:43 schreef Hypnos het volgende:

Ik heb het meer voor Schumi met zijn Schumi's (undercuts, last minute poles, ...),

Dat worden dan coureurs genoemd, die anderen zijn dan zogenaamde racers.



Hij heeft mij een te lange rij dickmoves om hem een coureur te noemen. Want dat doe je gewoon niet, dan vervals je de competitie.



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-10-2018 21:07 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

in '94 geef ik hem nog voordeel van de twijfel


Met Villeneuve was er zwaar over idd... heel zwak.




Nuja, Senna was net zo. Hamilton vind ik zo mogelijk nog veel erger. Alonso is er ook zo eentje. Verstappen eigenlijk ook ... enige verschil is imho dat Schumi het met zijn volle verstand deed, terwijl bij de anderen het vaak een kwestie leek te zijn van adrenaline/hormonen.

Vettel doet zoiets trouwens niet, die is niet sluw genoeg om zoiets te kunnen doen. Of dat positief is weet ik niet trouwens.


signature


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 11-11-2018 19:54 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

Godverdomme wat ben ik daar zuur van zeg, fucking stokbroodvreter.... Edoch, wat een heerlijke race. Helemaal geen regen voor nodig.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-11-2018 23:07 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Jammer ja, maar daarom moet je geen tokkiegedrag vertonen. (op vraag van onderstaande)

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 12-11-2018 9:14]


signature


Schweinhein
Usericon van Schweinhein
Posted 11-11-2018 23:33 by Schweinhein Profiel van Schweinhein

Kun je dat ook nog een keer in begrijpelijk Nederlands posten?


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 12-11-2018 7:11 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Dat Max zijn handen thuis moet houden. Denk ik. Jammer dat 'ie dat weer nodig acht, ook al snap ik de frustratie.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-11-2018 9:15 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Dat ja, weer een streepje bij in de rubriek heethoofd.

Een beetje zelfreflectie en zo ... of heeft hij zelf ook een duw gekregen telkens hij er iemand afreed?


signature


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-11-2018 9:18 by spectre Profiel van spectre

dit is anders, dat weet jij ook wel. Nu niet zo dom doen Bart


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 12-11-2018 12:03 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

Ik snap dat ook niet helemaal nee. Vond dat 'ie zich nog wel redelijk inhield. Na anderhalf uur bokkevol adrenaline met 300km/u rondracen en op déze manier de winst verliezen, ja dan kan ik me voorstellen dat je godvergeten pislink bent. Dat was ik zelf, en ik zat op de bank met een biertje. (Dat zelfs een kopje thee was maar dat klinkt niet zo stoer.)

Dat mensen het ook serieus nog voor Ocon op kunnen nemen snap ik helemaal niks van. Max reed daar en hoeft niet te verwachten dat er een achterblijver in zijn binnenkant duikt.
Was het echt om positie gegaan dan mag je elke millimeter gebruiken en was het van Ocon zelfs een mooie actie geweest, maar dit sloeg werkelijk nergens op. Had Max meer ruimte moeten geven? Nee, want hij moet niet hoeven nadenken of er wellicht een achterblijver in de binnenbocht zit. Die Ocon moet gewoon optyfen daar.

Echt fucking jammer, was een prachtige overwinning geweest, en puur op eigen kracht. Geen uitvallers of andere pechgevallen.

P2 is nog mooi, daar gaat het niet om, maar toch.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-11-2018 12:18 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 12 november 2018 9:18 schreef spectre het volgende:
dit is anders, dat weet jij ook wel. Nu niet zo dom doen Bart


Inderdaad anders

iemand zijn race verknallen die meedoet voor het kampioenschap is niet gelijk aan iemand zijn race verknallen die meedoet voor de overwinning.

waarom heeft Mini Verstappen wel recht om te duwen als hij gekloot wordt en omgekeerd niet? Heeft ie ergens een afwijking of zo dan? Lijkt me niet.

Daarbij gaat het hier over Ocon, niet Magnussen of zo. En ja, soms moet je wat voorzichtigheid inbouwen, verstandig zijn heet dat, ook al hoeft dat eigenlijk niet. Jullie zaten toch ook op Vettel af te geven toen hij in een uitloopronde van een wedstrijd Stroll tegen zich aan kreeg? Same story, maar omdat het Mini Verstappen is is het anders. Tja ...

De verzekering komt ook niet meer tussen na 3 keer in je recht aangereden te zijn hoor :p

Ok, Ocon was grotendeels in de fout, maar komaan... wees strategisch en zo. De hoeveelste keer is het nu al niet dat Verstappen punten verliest door niet smart te zijn. Die kerel lijkt wel in constante oorlogsmodus, net als zijn paps. De snelste is hij zeker ... de slimste? Verre van. En een kort lontje hebben ... tja ... Je hoeft geen Pantoffel Vandoorne te zijn maar dit is ook maar magertjes.

Maar praat het aub goed omwille van zijn leeftijd en zo, of zijn afkomst, of de omstandigheden. Tja ...

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 12-11-2018 12:29]


signature


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-11-2018 13:12 by spectre Profiel van spectre

rustig aan...
het is anders omdat dit helemaal niets met een plekje winst te maken heeft, het is een achterblijver die dit niet hoort te doen.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-11-2018 13:21 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Dat kun je incalculeren. Eens in je spiegels kijken kan ook geen kwaad. Anders sta je daar met je grote gelijk en een kapotte vloer op de tweede plaats.


signature


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 12-11-2018 13:39 by Tool-fan Profiel van Tool-fan

Sowieso de fout van Ocon, maar je kunt inderdaad enige voorzichtigheid inbouwen. Te meer omdat je het gevoel had dat Verstappen deze race enkel nog kon verliezen door pech of een domme actie. (domme actie van een ander, of van zichzelf)

Ocon goedpraten hoeft hier inderdaad zeker niet. (het enige wat ik me zou kunnen inbeelden is ...
dat hij zelf niet zo vaak gedubbeld wordt in normale omstandigheden, en je meestal geen Red Bull aan de leiding hebt. Waardoor je het niet geheel zou beseffen dat je op een rondje komt te staan)

Wat de reactie achteraf betreft ... zeer begrijpelijke reactie, maar valt op geen enkele wijze goed te praten.

Ik volg Bart zijn redenering wel gedeeltelijk. Hij rijdt vaker op (en net over) het randje. Deels zijn grootste kwaliteit, want daardoor al vaker op knappe wijze iemand voorbij gegaan.
Maar ...
hoe vaak heeft hij daarbij ook al niet moeten rekenen op het gezonde verstand van de andere rijder?

Moesten het allemaal rijders zijn met de voorzichtigheid van een Vandoorne, zou je een behoorlijk saaie boel bekomen.
Moest je allemaal rijders hebben met de ingesteldheid van Verstappen eindig je quasi elke race met maximum 10 wagens.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-11-2018 13:42 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

F1 is jaren veel te saai geweest, maar het hoeft echt geen Nascar te worden ook imho. Of zelfs Indy.

Ook al is het daar een pak duidelijker. Geen blauwe vlaggen, geen gemekker bij unlappen. Dagelijkse kost daar, bijna even vaak als gewoon iemand inhalen.


signature


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-11-2018 13:59 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 12 november 2018 13:21 schreef Hypnos het volgende:
Dat kun je incalculeren. Eens in je spiegels kijken kan ook geen kwaad. Anders sta je daar met je grote gelijk en een kapotte vloer op de tweede plaats.



nu ga je gewoon over iets anders praten, ging het niet om. Ik kan ook voorzichtigheid inbouwen als ik zeker weet voorrang te hebben op een kruispunt.

We hadden het over een verschil in incident


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-11-2018 13:59 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Ocon was sneller, maar té opportunistisch.

Maar hij mag wel gewoon inhalen natuurlijk, nu wordt er gedaan uit verschillende hoeken dat in zijn positie de leider inhalen not done was. imo complete bullshit. Maar het zou me niet verbazen dat Verstappen - gefixeerd op de vooruit - het niet nodig acht om ooit in zijn spiegels te kijken of niet de verstandelijke reflex heeft om dat te doen. Dat is geen misdaad natuurlijk, maar dan kun je er vanuit gaan dat dit soort dingen wel eens kunnen gebeuren. Senna Irvine was ook zo, zonder ongeval, in Brazilië 1993 dacht ik. Senna gaf Irvine ook een klap achteraf. En Senna vind ik nu niet meteen de meest aimabele rijder ooit, hij snel die ook was.


signature


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen