IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 38 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Auteur:
Topic : Daar waar MGP honderden miljoenen verbrandt om Hamilton te fucken, aldus ND [Formule 1 topic] Vorige pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 13-11-2018 14:05 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

heeft Ocon niet gewoon 10sec gekregen? Die straf staat op het veroorzaken van een aanrijding.

het is hard tegen onzacht

spectre
Usericon van spectre
Posted 13-11-2018 14:16 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

En om nog even door te gaan in jouw stijl, Ocon is degene die verstandelijk beperkt is door dit te doen. Hij bereikt er niets mee namelijk.. er zit geen winst te behalen, geen plekje of punten. he-le-maal niks.

het is hard tegen onzacht

Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 13-11-2018 15:06 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Uiteraard mag Ocon gewoon inhalen, maar de manier waarop en de plaats waar het gebeurde vind ik vreemd. Er valt voor Ocon niets te halen met zo'n actie en ik vind dat je je als leider in de wedstrijd ook niet druk zou hoeven maken of een achterligger je op gekke momenten probeert in te halen of niet. Verstappen zou zich alleen hoeven te concentreren op Hamilton en op niemand anders achter hem.

Ocon had daar gewoon ruimte moeten laten, zo simpel is het, en dat iemand zich in allerlei vreemde bochten probeert te wringen om het tegen beter weten tóch goed te praten vind ik heel vreemd.

[Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 13-11-2018 15:17]

http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."

Hypnos
Onzingeving
Usericon van Hypnos
Posted 13-11-2018 16:33 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

waar praat ik het goed dan? Zijn inhaalactie was fout, zijn inhaalintenties niet.

Inhalen doe je gewoon als je sneller bent. Punt. Altijd. Of het moet zijn dat je benzine of banden wil sparen. Maakt niet uit of je een ronde of tien ronden achter ligt.

Alleen, doe het goed. En als je een ronde voor ligt moet je niet de pretentie hebben om gelapten niet door te laten (ik zeg niet dat dat hier gebeurde trouwens).

Ocon had hier wel degeljk iets bij te winnen. Uitlopen op zijn achterliggers bvb. En als het even meezit komt er een safetycar en sluit hij netjes aan, want als hij moet wachten om doorgelaten te worden om in dezelfde ronde te komen dan heeft hij normaal geen tijd om op achteraan het pack aan te kunnen sluiten.

Moeten laten is passief, kun je beter gaan schaken. Ruimte moeten laten had hij beter gedaan. Max had ook ruimte kunnen laten (niet moeten laten), dan was hij de slimste en de winnaar geweest.
Anticiperen heet zoiets. In iedere sport een grote troef.

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 13-11-2018 16:39]

Piramides en kippen - de goddeloze connectie

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 13-11-2018 17:13 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

De conclusie die ik gister iemand hoorde uitspugen vind ik wel mooi en ben ik het redelijk mee eens.

Had Max dit kunnen voorkomen? Jazeker. Was dat zijn taak als leider in een race tegen een backmarker? Nee.

Had Ocon dit kunnen voorkomen? Ja. Was dat zijn taak als backmarker tegen de raceleider? Ja.

Verder dat geduw achteraf. Dom. Maar zeker begrijpelijk. Vooral hoe Ocon ook In eerste instantie reageert tegen Max door zich van de domme te houden is gewoon oliedom op zichzelf.

Hoe dan ook. Max heeft volgend jaar nog een contract bij een topteam en Ocon mag lekker gaan analyseren vanaf zijn bank.

[Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 13-11-2018 17:14]

Dit topic is 38 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com