IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Vegetarisch eten / koken Vorige pagina
Xuvetyn
Usericon van Xuvetyn
Posted 02-11-2017 21:07 by Xuvetyn Wijzig reactieProfiel van XuvetynQuote dit bericht

Vandaag weer eens falafel gemaakt. Ik heb met keukenpapier al het vocht van de kikkererwten en de gewassen kruiden gehaald, maar het wordt nog steeds niet zo luchtig van binnen als ik zou willen. Misschien komt het door het gebruik van staafmixer i.p.v. keukenmachine. Volgende keer probeer ik het met iets minder bosui, koriander en peterselie. Baksoda gebruikte ik al, en deze keer heb ik toch ook maar wat tarwebloem toegevoegd. Wel iets beter dan vorige keer, maar nog niet zoals ik het hebben wil.

Hypnos
Impaled Plusteken
Usericon van Hypnos
Posted 02-11-2017 21:16 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

in feite kun je ook gewoon havervlokken kopen en in de blender, heb je veel lekkerder bloem

ik koop alles hier tegenwoordig van noten, zaden, bloem, olie, thee, ...

volgende dag is het geleverd aan de deur in mooie herbruikbare potten

https://www.pit-pit.com

en vaak goedkoper dan Colruyt ed

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 02-11-2017 21:16]

Ik, woordenaar

Xuvetyn
Usericon van Xuvetyn
Posted 02-11-2017 21:24 by Xuvetyn Wijzig reactieProfiel van XuvetynQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2017 21:16 schreef Hypnos het volgende:
in feite kun je ook gewoon havervlokken kopen en in de blender, heb je veel lekkerder bloem
Ja dat is misschien wel een goed idee, al ging het mij hier meer om de structuur dan de smaak. De bloem heb ik pas toegevoegd toen ik zag dat het mengsel toch nog te vochtig bleek te zijn.

Hypnos
Impaled Plusteken
Usericon van Hypnos
Posted 02-11-2017 21:26 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

efkes op keukenpapier leggen gaat ook

Ik, woordenaar

Xuvetyn
Usericon van Xuvetyn
Posted 02-11-2017 21:33 by Xuvetyn Wijzig reactieProfiel van XuvetynQuote dit bericht

Het al gepureerde mengsel? Wellicht ja, maar ik had de geweekte kikkererwten, peterselie en koriander al gedroogd met keukenpapier. Het zou best een gedoe zijn om dat verder te drogen.

Hypnos
Impaled Plusteken
Usericon van Hypnos
Posted 02-11-2017 22:59 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

nja, smoeilijk. weet even ook niet

Ik, woordenaar

F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 02-11-2017 23:18 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://paardelul.com/

Droge theedoek? Zomaar idee, maar zo droog ik mijn geraspte aardappel, voordattie rösti wordt. Keukenpapier is het dan echt niet.

[Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 02-11-2017 23:19]

ZO'N HEET HANGTABOE!

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com