IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Hoe Hypnos' heidense hippies hoogacht (Christendom tips 777 you know you wanna!) Vorige pagina | Volgende pagina
F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 28-10-2017 21:16 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 28 oktober 2017 20:46 schreef Fusion het volgende:
onaneren


Ik heb dit woord leren kennen door het lezen van de 120 dagen van sodom van de Sade. Ergens begin jaren 90, niemand van mijn collega's bij de marine (toen ik het las) wist de betekenis, zeiden ze, lol. Vroeger, toen je nog geen internet had.

Jongens waren we, maar aardige jongens.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 28-10-2017 21:42 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 28 oktober 2017 21:01 schreef Negatieveling het volgende:
... en dat is waar azijn vandaan komt.


Ik snap opeens de uitdrukking azijnpisser nog beter.


... hoe de hazen lopen ...


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 05-11-2017 17:23 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487



"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


spectre
Usericon van spectre
Posted 06-11-2017 9:32 by spectre Profiel van spectre

iets minder lol



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


spectre
Usericon van spectre
Posted 10-11-2017 11:31 by spectre Profiel van spectre

https://nos.nl/artikel/2202100-misbruikschandaal-kan-nachtmerrie-worden-voor-republikeinen.html

Typisch geval van alles uit een oud boekje halen, je kunt het de man niet eens kwalijk nemen.

Waar Moore voor staat is namelijk allemaal terug te lezen in de Bijbel, geen wonder als je geïndoctrineerd bent van kinds af aan dat je een godvrezende homohater wordt. Nu blijkt dat als je gedrag vertoont wat de maatschappij afkeurt je dit prima kunt verdedigen met hetzelfde boek!

quote:
Het lokale partijkopstuk Jim Ziegler verdedigde Roy Moore met verve. Zelfs als de aantijgingen in de Washington Post kloppen, zo zei Ziegler, dan is het much ado about nothing. Over seksuele contacten met een 14-jarige maakte hij een vergelijking met de bijbelse Maria en Jozef.

"Maria was een tiener en Jozef was een volwassen timmerman. Zij werden de ouders van Jezus. Daar is niets immoreels of illegaals aan, het is alleen misschien een beetje ongebruikelijk."




Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-11-2017 11:36 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

heer-lijk dit


signature


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 10-11-2017 11:58 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

"Het is alleen misschien een beetje ongebruikelijk."

:")


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


spectre
Usericon van spectre
Posted 10-11-2017 12:08 by spectre Profiel van spectre

Nou ben ik geen bijbel expert, zoals een bepaald iemand zou zeggen op dit forum, maar ik kan toch duidelijk lezen dat er geen druppel van Jozef aan te pas is gekomen.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-11-2017 13:37 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Hoe oud was Maria eigenlijk toen ze de goddeeltjes in haar kreeg?


signature


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 14-11-2017 13:41 by faalhaas Profiel van faalhaas

Iig te oud om jouw interesse op te wekken vermoed ik.


... hoe de hazen lopen ...


spectre
Usericon van spectre
Posted 14-11-2017 13:46 by spectre Profiel van spectre

Ik zou zeggen tussen 12 en 16 jaar oud


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 14-11-2017 13:54 by bokkie666 Profiel van bokkie666

D'66 wou in de beginperiode de seksuele leeftijdsgrens ook naar twaalf jaar brengen. Daar zijn ze later op terug gekomen. Zoals met zoveel eigenlijk.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-11-2017 14:53 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 14 november 2017 13:54 schreef bokkie666 het volgende:
D'66 wou in de beginperiode de seksuele leeftijdsgrens ook naar twaalf jaar brengen. Daar zijn ze later op terug gekomen. Zoals met zoveel eigenlijk.


Dat is ook wel een interessant gegeven. Inderdaad de jaren 60-70 en zelfs een stukje in de 80 was er een trend dat vroeg seks hebben (ook met volwassenen) hoorde bij een goede seksuele ontwikkeling. Maar dat was zeker niet alleen de D66 die dat verkondigde, Toen had je volgens mij ook al Martijn. En ik hoorde van de week op de radio dat toen door sommigen werd geopperd dat het goed is om vroeg seks met je kinderen te hebben voor een goede seksuele opvoeding....

Nu wis 12 misschien wat te liberaal maar nu zijn we zeker ook te preuts met rond de 16 en 18. Het gaat fout bij echt scheve machtsverhoudingen, manipulatie en dwang. Maar er is ook genoeg seks mogelijk die helemaal niet schadelijk hoeft te zijn maar nu zelfs schadelijk wordt gemaakt omdat mensen maar zeggen: dat het fout is, dat hun wat aangedaan is, en dat ze actief in een slachtofferrol gemetseld worden terwijl ze er misschien helemaal geen emotionele problemen over aan hebben gehouden.

Daarnaast is het ook erg cultuur gebonden in plaats van dat er echte lijnen te trekken zijn. De grieken van status hadden allemaal een 12-14 jarig jongetje om te berijden. Die jongen kon dan in de leer. Van de machtsverhouding zullen een hoop jongens beschadigd zijn geraakt, van de seks op jonge leeftijd vraag ik me af in hoeverre daar problemen uit voort gekomen zijn.



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-11-2017 16:30 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 14 november 2017 13:41 schreef faalhaas het volgende:
Iig te oud om jouw interesse op te wekken vermoed ik.


God is mij idd iets te oud


signature


spectre
Usericon van spectre
Posted 14-11-2017 18:08 by spectre Profiel van spectre

en de hand van god dan?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-11-2017 18:27 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 14 november 2017 13:46 schreef spectre het volgende:
Ik zou zeggen tussen 12 en 16 jaar oud


en dat vinden christenen dus dik OK? En ondertussen zitten afgeven op Mohammed... tssss

Pedagogisch gezien is dit geen goed idee. Wat voor foute God laat dit in diens eigen naam toe?


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-11-2017 18:28 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 14 november 2017 18:08 schreef spectre het volgende:
en de hand van god dan?


smoeilijk.

ik ga liever op mijn arm liggen tot hij verdoofd is en dan die hand gebruiken


signature


spectre
Usericon van spectre
Posted 14-11-2017 20:04 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 14 november 2017 18:27 schreef Hypnos het volgende:
en dat vinden christenen dus dik OK? En ondertussen zitten afgeven op Mohammed... tssss

Pedagogisch gezien is dit geen goed idee. Wat voor foute God laat dit in diens eigen naam toe?


Nu ja, dat moet je wel in het tijdsbeeld zien, vrouwen hebben daar goddank (no pun) tegenwoordig ook zelf wat over te vertellen.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-11-2017 9:27 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

en ik maar denken dat een God tijdloos was en de ethiek in zich droeg.


WRONG


signature


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 15-11-2017 9:53 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 14 november 2017 13:54 schreef bokkie666 het volgende:
D'66 wou in de beginperiode de seksuele leeftijdsgrens ook naar twaalf jaar brengen. Daar zijn ze later op terug gekomen. Zoals met zoveel eigenlijk.
Dat meen je niet welk jaar was dat?


When your people matter, menstrual health matters


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-11-2017 10:06 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/



Ik kan me dit ook moeilijk voorstellen dat maar binnen 1 generatie het roer totaal omgegooid is maar niemand het benoemd. voor mensen van mijn leeftijd hebben alleen de aanscherping van regels gezien maar weten niets van die liberalisering die ervoor heeft plaatsgevonden. Weten jullie de pedojacht van enkele jaren geleden nog? Als je dat in historisch perspectief plaats is het hele verhaal best vreemd, vol taboe en hypocrisie. En de meeste mensen ouder dan mij hebben beide stadia meegemaakt

maar hier een beetje een overzicht

http://www.terechtgesteld.nl/andere-tijden-andere-zeden-de-golfbeweging-in-de-wetgeving-omtrent-gemeenschap-met-kinderen/



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 15-11-2017 10:15 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Thanks! Later als mijn ogen t weer doen wellicht even snuffelen.


When your people matter, menstrual health matters


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-11-2017 15:45 by bastianus Profiel van bastianus

Toen ik een jaar of dertien was, had ik een iets jongere vriendin die het deed met een kerel van in de twintig. Ging prima en met wederzijds goedvinden volgens mij.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 15-11-2017 16:40 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Zou dat afkeuren. Jij niet? Zou jij je 11 of 12 jarige dochter dor een gozer van 25 laten neuken?

[Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 15-11-2017 16:40]


When your people matter, menstrual health matters


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-11-2017 17:18 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 15 november 2017 16:40 schreef Fusion het volgende:
Zou dat afkeuren. Jij niet? Zou jij je 11 of 12 jarige dochter dor een gozer van 25 laten neuken?
21 was die gast toen, en zij 13. In hun geval kon ik me er wel wat bij voorstellen. Mijn dochter is qua gedrag en doen en laten nog heel jong, dus ik zou wel bezwaar maken. Maar er zijn dertienjarigen bij die al heel volwassen zijn qua doen en laten. Leeftijd is ook maar een subjectieve grens, denk ik.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen