IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Niet al te harde Death Metal. Vorige pagina | Volgende pagina
Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 15-01-2004 13:33 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 13:09 schreef 0Tolerence het volgende:
Dat is toch geen deathmetal man en zeker niet meer met die nieuwe platen.


sferische death metal.....en damnation kun je vergeten ja...


adder
Obsceen reptiel
Usericon van adder
Posted 15-01-2004 13:37 by adder Wijzig reactieProfiel van adderQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 13:09 schreef 0Tolerence het volgende:
Dat is toch geen deathmetal man en zeker niet meer met die nieuwe platen.

Vind ik ook.
Opeth zou volgens mij zelf beter klinken als ze die grunts gewoon achterwege lieten.


Uit liefde voor ZM.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 15-01-2004 13:43 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 13:37 schreef adder het volgende:
Vind ik ook.
Opeth zou volgens mij zelf beter klinken als ze die grunts gewoon achterwege lieten.


Die grunts zijn nu juist het leuke van Opeth. Anders kun je net zo goed Dream Theater opzetten of zo...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


adder
Obsceen reptiel
Usericon van adder
Posted 15-01-2004 13:47 by adder Wijzig reactieProfiel van adderQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 13:43 schreef altx het volgende:
Die grunts zijn nu juist het leuke van Opeth. Anders kun je net zo goed Dream Theater opzetten of zo...

Ik vind die cleane stukken zang gewoon veel beter bij hun muziek passen dan die grunts.
Die grunts vind ik te zwaar, op het belachelijke af soms.


Uit liefde voor ZM.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 15-01-2004 13:54 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 15 januari 2004 13:47 schreef adder het volgende:
Ik vind die cleane stukken zang gewoon veel beter bij hun muziek passen dan die grunts.
Die grunts vind ik te zwaar, op het belachelijke af soms.

"Demon of the fall" zonder grunts? Ik moet er niet aan denken zeg


Zenial


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 15-01-2004 16:13 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Voor mij zijn die grunts juist nog de rede dat ik het wel is luister, de clean vocals vind ik echt niks


"This one is older than shit, heavier than time!"


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 15-01-2004 22:21 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 14 januari 2004 19:49 schreef invictis het volgende:
niet te harde death metal
Gothenburg muck dus


ja en je mag me n newbee enzo noemen ... maar vat je post nie... hard is anders.. vin persoonlijk toch arch enemy harder


yo yo wassup nigga bitches in da house


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 15-01-2004 22:55 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 22:21 schreef bas_bin_laden het volgende:
ja en je mag me n newbee enzo noemen ... maar vat je post nie... hard is anders.. vin persoonlijk toch arch enemy harder


Ook niet meer, de nieuwe albums zijn niet echt bepaalt meer deathmetal te noemen zelfs. T'is gaapmetal geworden


"This one is older than shit, heavier than time!"


Dismembered
sterf
Usericon van Dismembered
Posted 15-01-2004 23:10 by Dismembered Wijzig reactieProfiel van DismemberedQuote dit bericht

niet al te hard?
maar wel death metal?
Frans bauer
dat die nog niet genoemd is zeg


I love the smell of napalm in the morning!


adder
Obsceen reptiel
Usericon van adder
Posted 15-01-2004 23:14 by adder Wijzig reactieProfiel van adderQuote dit bericht

Finndroll

death voor boerinnemeisjes


Uit liefde voor ZM.


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 15-01-2004 23:16 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

finntroll is blij


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 16-01-2004 0:23 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

The Project Hate al genoemd?


..."Hate can only create more hate"...


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 16-01-2004 0:38 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

hmm.. niet al te knoepersharde death metal, uhm, denk ik dan aan In Flames enzo?

Arch Enemy? of valt dat toch weer ergens anders onder?


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 16-01-2004 0:54 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

ooh ooh!

Killswitch Engage !!!
Shadows Fall !!!

en natuurlijk The Haunted


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 16-01-2004 3:42 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 14 januari 2004 15:24 schreef adder het volgende:
dat wist ik niet eens.


Weet jij verder zo veel dan?

quote:
Ken niet veel van At the gates maar zijn ze dan net zo goed als op 'the embrace of evil"?...


Ikzelf vind van niet; At the gates pakt mij om een of andere reden niet terwijl ik een soortgelijke band als Eucharist geweldig vind...misschien toch maar in de herkansing...?

Overigens is naast Gothenburg metal ook technische death metal meestal niet extreem hard...

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 16-01-2004 3:44]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 16-01-2004 7:16 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 15 januari 2004 13:37 schreef adder het volgende:
Vind ik ook.
Opeth zou volgens mij zelf beter klinken als ze die grunts gewoon achterwege lieten.


Ik vind in en keer die grunts, samen met de heavey gitaren die in een keer opkomen juist geweldig tussendoor.
Hij heeft gewoon een supergave strot


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 16-01-2004 10:43 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 23:14 schreef adder het volgende:
Finndroll

death voor boerinnemeisjes
finntroll is folk...cunt..


adder
Obsceen reptiel
Usericon van adder
Posted 16-01-2004 11:44 by adder Wijzig reactieProfiel van adderQuote dit bericht

Mortician


Uit liefde voor ZM.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 16-01-2004 11:46 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2004 11:44 schreef adder het volgende:
Mortician


mortician is meer grind dan death


"This one is older than shit, heavier than time!"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-01-2004 11:50 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2004 10:43 schreef Elfensteen het volgende:
finntroll is folk...cut..
klopt


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 16-01-2004 11:57 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Als ik de titel lees denk ik gewoon gelijk aan Gothenburg... In Flames, Dark Tranquillity, At The Gates, Eucharist... maar ook aan Opeth, Amon Amarth enz


Morningrise
Usericon van Morningrise
Posted 16-01-2004 11:59 by Morningrise Wijzig reactieProfiel van MorningriseQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2004 13:09 schreef 0Tolerence het volgende:
Dat is toch geen deathmetal man en zeker niet meer met die nieuwe platen.


Met DIE nieuwe platen? Damnation bedoel je. Deliverance is het hardste album dat ze ooit uit hebben gebracht (en waarschijnlijk ooit uit zullen brengen)

Persoonlijk vind ik Damnation een geweldig album. Het is zo'n beetje al het softere dat ze in zich hadden, de invloed van oudere bandjes zoals Focus e.a. dat ze er hierop uitgegooid hebben, in de Opeth stijl. Maar ik ben het natuurlijk wel met je eens, dat dit geen death metal meer is.

[Dit bericht is gewijzigd door Morningrise op 16-01-2004 12:00]


Waag eens een dansje!


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 16-01-2004 12:01 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Deliverance vind ik Opeth's minste album (maar nogniet slecht hoor )... en Damnation is briljant. period. Best lang aan moeten wennen maar onthou goed dat stille wateren vaak diepe gronden hebben


adder
Obsceen reptiel
Usericon van adder
Posted 16-01-2004 12:02 by adder Wijzig reactieProfiel van adderQuote dit bericht

Alleen jammer dat ze live niet kunnen boeien.


Uit liefde voor ZM.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 16-01-2004 12:03 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ben ik het niet mee eens... de Damnation tour is zonder meer het beste concert wat ik ooit heb gezien. Vlekkeloos, adembenemend, kippevel...


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen