IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Niet al te harde Death Metal. Vorige pagina | Volgende pagina
Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 16-08-2002 15:16 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Murder Corporation - Bit Your Own Tale

Ik vond 't wel lekker klinken, maar ze noemen 't "old school swedish death" of zoiets. Kan iemand me vertellen waar deze jongens dan naar klinken? Ik zit niet zo in de death


Dear dirty delightful old drunken old days


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 16-08-2002 15:18 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2002 15:11 schreef BurZum het volgende:
ehh en Deathcrush dan?


Deathcrush, die plaat is van 1987, en toe n bestond de term black metal nog niet eens, en ik vind dat toch ook echt geen death (vind hem hier en daar wat venom-achtig trouwens, maar goed). En shoot me if i'm wrong maar mayhem is toch echt black metal hoor en geen death.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 16-08-2002 15:20 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2002 15:18 schreef Dargull het volgende:
Deathcrush, die plaat is van 1987, en toe n bestond de term black metal nog niet eens, en ik vind dat toch ook echt geen death (vind hem hier en daar wat venom-achtig trouwens, maar goed). En shoot me if i'm wrong maar mayhem is toch echt black metal hoor en geen death.

mee eens mayhem =black


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 16-08-2002 15:20 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Was, niet is.
Maargoed, dit is niet de plaats om die diskussie te voeren.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 16-08-2002 15:24 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Deathcrush = Sodom en Venom-worship idd. Pure Fucking Armageddon gaat wat meer richting death metal, maar dat is stretching it.

De nieuwste Mayhem is heel veel, maar heeft idd weinig raakvlakken met death metal, zou ik zeggen. Oh en Dargull... in 1987 bestond de term black metal wel hoor . Venom! Bathory! etc.

Okay nou heb ik wel weer genoeg betweter gespeeld (als je het er niet mee eens bent, post argumenten ajb ), dit gaat over topic faggot rock EHM ^H^H^H^H^H^H^H^H^H niet al te harde death metal.

Unanimated jah! Fijn, fijn, FIJN riffwerk. Ik heb helaas alleen 'In the Forest of the Dreaming Dead'.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 16-08-2002 15:30 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ehmz, heeft iemand GROTESQUE al genoemd? (misschien ik zelf al ) dat is pre-At The Gates, hun plaat 'In the Embrace of Evil' schopt massief kont!! Old school death metal, "niet al te hard" met die krankzinnige vocalen van Tomas Lindberg!


hellbanger
Usericon van hellbanger
Posted 16-08-2002 17:32 by hellbanger Wijzig reactieProfiel van hellbangerQuote dit bericht

grotesque zeker wel goed maaru wat dacht je dan van :DARKTHRONE - SOULSIDE JOURNEY, das ook goeie death metal


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 16-08-2002 17:34 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2002 17:32 schreef hellbanger het volgende:
grotesque zeker wel goed maaru wat dacht je dan van :DARKTHRONE - SOULSIDE JOURNEY, das ook goeie death metal


Persoonlijk vind ik het ook het enige van Darkthrone wat me enigzins kan boeien.

btw: Oude Konkhra is ook wel aan te raden.


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 16-08-2002 19:18 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 16 augustus 2002 13:02 schreef Dwaallicht het volgende:
Kerel, even afgezien van onze verschillen in overtuiging, zou je ALSJEBLIEFT niet dit soort dingen willen zeggen over zaken waar je geen verstand van hebt? Gewoon voor je eigen bestwil?


Hmmz sommige stukken van gotenburg bands klinken echt wel bruut hoor...misschien niet zo goed en "evil" als echte black/death, maar toch zeker wel bruut...tis echt geen mietjes muziek...



aerodis
Usericon van aerodis
Posted 16-08-2002 19:24 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2002 19:18 schreef Kramy het volgende:
zo goed en "evil"





nog een reactie op Impeelt Sukkerbus, oude Marduk is zeker wel meer naar death metal dan, wat ik versta onder, black.
Songstructuren, en het riffwerk, is gewoon death metal. Marduk = Death Metal met "black" riffs.


Judge Judy
Usericon van Judge Judy
Posted 16-08-2002 22:46 by Judge Judy Wijzig reactieProfiel van Judge JudyQuote dit bericht

Jezus. Waarom gaat het hier nou weer over Mayhem??
Niet al te harde death metal??
Wat een mongool topic. Luister dan geen death metal en ga fijn naar gothenburg luisteren.


Mr. Peecock
Usericon van Mr. Peecock
Posted 16-08-2002 22:49 by Mr. Peecock Wijzig reactieProfiel van Mr. PeecockQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2002 19:24 schreef aerodis het volgende:



nog een reactie op Impeelt Sukkerbus, oude Marduk is zeker wel meer naar death metal dan, wat ik versta onder, black.
Songstructuren, en het riffwerk, is gewoon death metal. Marduk = Death Metal met "black" riffs.


De ouwe marduk is meer celtic frost etc maar death metal ? Zo wil ik het nou niet echt noemen.....


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 16-08-2002 22:53 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2002 22:46 schreef Judge Judy het volgende:
Jezus. Waarom gaat het hier nou weer over Mayhem??
Niet al te harde death metal??
Wat een mongool topic. Luister dan geen death metal en ga fijn naar gothenburg luisteren.


ook welkom op ZM


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 16-08-2002 22:54 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2002 22:53 schreef aerodis het volgende:
ook welkom op ZM


Alleen mongolen posten in een mongool topik.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 16-08-2002 22:55 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

leuk dat je er ook bent Slechtheid


Judge Judy
Usericon van Judge Judy
Posted 16-08-2002 22:55 by Judge Judy Wijzig reactieProfiel van Judge JudyQuote dit bericht

Oh.. sorry :bla...ik gaf alleen mij mening..is dat verkeerd?
Ik ga niet lief doen als ik iets niet lief bedoel. Zwart op wit.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 16-08-2002 22:56 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

wat leuk.

on topik maar weer.



[Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 16-08-2002 22:56]


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 16-08-2002 22:57 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2002 22:55 schreef Judge Judy het volgende:
Oh.. sorry :bla...ik gaf alleen mij mening..is dat verkeerd?
Ik ga niet lief doen als ik iets niet lief bedoel. Zwart op wit.


Introduceer jezelf anders hier ff.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 16-08-2002 23:22 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

toch snap ik iets niet. dark tranquillity's eerste plaat word(skydancer dus) dus niet als deathmetal beschouwd. wat is het dan wel? techno/grind/melo metal ofzo?

ik bedoel, er zitten blastbeats in, en dat heeft bijv. death niet, terwijl dat toch een deathmetal band is. maar houwitser etc hebben ook blastbeats, maar geen technische invloeden, die death, weer wel heeft, maar is wel een deathmetal band. en zeg nou niet iets met gothenburg, wat dat heeft meer betrekking op de "sound", net als zweeds sowieso.

[Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 16-08-2002 23:23]


Oud Vuil.


Cruel Dark Beast
-Morbid Nightmare-
Usericon van Cruel Dark Beast
Posted 16-08-2002 23:22 by Cruel Dark Beast Wijzig reactieProfiel van Cruel Dark BeastQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2002 20:06 schreef Kramy het volgende:
Hey, misschien dat hier al een topic over is, maar de search werkt niet dus ik open hem maar:

Kent iemand nog goeie death metal bands, maar dan niet al te harde. En het liefst met wat melodie erin. Bands als In Flames dus bijvoorbeeld. Maar mag wel iets harder hoor.

Post ze hier


Probeer eens naar Vader (spreek uit als Veder) te luisteren; behoorlijk goede dead metal vind ik.


you say you're men, we know you're cowards


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 16-08-2002 23:45 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2002 23:22 schreef Cruel Dark Beast het volgende:
Probeer eens naar Vader (spreek uit als Veder) te luisteren; behoorlijk goede dead metal vind ik.



Vader heerscht. Litany is een goede CD. Maar ik zie het als death metal in de pure zin van het woord. Dus niet "niet al te hard".


Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 17-08-2002 0:08 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

Niet al te harde Death Metal? Hmmm....Mytholic





De waarheid is dat we niks met Death Metal te maken hebben





behalve dat we ernaar luisteren



webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 17-08-2002 0:09 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 16 augustus 2002 23:45 schreef Slechtheid het volgende:
Vader heerscht. Litany is een goede CD. Maar ik zie het als death metal in de pure zin van het woord. Dus niet "niet al te hard".


hehheh, heb je hun laatste demo wel eens gehoord, die was pas echt bruut, nix nie niet al te harde... de eerste ceedee vond ik al ietwat tegenvallen. precies 't zelfde vehaal qua altar trouwens, en gorefest en...

on topic.(jullie dus )


Oud Vuil.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 17-08-2002 0:11 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2002 0:09 schreef webblaster wim het volgende:
hehheh, heb je hun laatste demo wel eens gehoord, die was pas echt bruut, nix nie niet al te harde... de eerste ceedee vond ik al ietwat tegenvallen. precies 't zelfde vehaal qua altar trouwens, en gorefest en...

on topic.(jullie dus )


Lees nog eens.
Niet "niet al te harde deathmetal" = harde deathmetal.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 17-08-2002 0:14 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

ow, was ik dus wel on topic, of... euh

of bedoel je de tegenstelling: nix niet?



[Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 17-08-2002 0:16]


Oud Vuil.


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen