IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Daar waar Snaack pocht en snoeft over de toprestaurants waar hij pretendeert gegeten te hebben en waar hij neerkijkt op het plebs (restaurant aanraders / echt lekker eten topic) Volgende pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 28-11-2017 9:44 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Het vorige topic: https://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2500233

quote:

Op 26 november 2017 14:36 schreef Snaack het volgende:
Vanavond ga ik bij FG Food Labs (*) eten.



Potverdorie, dat was misschien wel het beste diner dat ik daar heb mogen genieten tot nu toe.

Iets met tongschar dacht ik.


Ceviche van tonijn - mijn favoriete gerecht van de avond. Zou mij niet verbazen als die bij FG op de kaart belandt.


Steak tartare met schuim van limoenblad


Melkkoe met diverse bereidingen van rode biet, waarbij sukade en tartaar van ossenhaas


"Tiramisu maar dan wel lekker", aldus de bediening. Hij had gelijk. Hierbij sorbet van aardbei.


Uitstekend gegeten

Het experimentele karakter komt daar ook mooi tot uiting, wederom veel nieuwe gerechten geproefd en de wine pairing was zeer gedurfd (en soms zelfs last minute).

Kortom. Een geweldig restaurant, en dat op 10 minuten lopen van huis.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 28-11-2017 9:47 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

*kuch*

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 28-11-2017 13:22]


spectre
Usericon van spectre
Posted 28-11-2017 9:48 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

wees nou de verstandige hier jongen


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 28-11-2017 9:51 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Waarom, dit is mijn topic, godverredommen!


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 28-11-2017 10:17 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Kut, te laat. Ik wou het topic "waar Snaack incognito naar de FEBO gaat" noemen.



spectre
Usericon van spectre
Posted 28-11-2017 10:21 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

ik zie hem al in zijn inloopkast staan, kijken of iets heeft voor de FEBO


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 28-11-2017 10:31 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2017 10:17 schreef Negatieveling het volgende:
Kut, te laat. Ik wou het topic "waar Snaack incognito naar de FEBO gaat" noemen.


Nog 993 posts wachten!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 28-11-2017 10:33 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ziet er natuurlijk puik uit van FG Foodlabs, alleen onverwachts “normaal” (als in: daadwerkelijk herkenbaar als echt eten). Toen ik bij FG was waren die gerechten een stuk abstracter. Ik weet nog wel een gerecht, dat was een hoopje stoofvlees geserveerd in een flink stuk gehalveerd bot (dijbeen van een koe of zo), met langs de zijkant vijf smaakmakers (o.a. sjalot, ei en nog wat zaken).
Daar was natuurlijk van alles mee gedaan maar het zag er super basic uit, echt zo’n gedeconstrueerd en betoverend gerecht wat ik associeer met François Geurts.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 28-11-2017 10:33 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Als ie nog zou bestaan, en als ik nog wel eens uit zou gaan, en als Snaack ooit in de buurt zou zijn, zou ik m meenemen naar Barbarella of Ma Baker, de snackbars die vunzige rommel verkopen en vaak een mooie mix van agressieve Mocros, vervelende junks en stomdronken provinicalen (zoals Snaack zelf) als publiek hebben. Althans, vroegah (toen was ik de vervelde junk )


When your people matter, menstrual health matters


spectre
Usericon van spectre
Posted 28-11-2017 10:36 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

altijd en overal maar weer pochen met je junk verleden, nu weten we het wel


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 28-11-2017 10:52 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

He, Spectre reageert op mij met een verhaal zonder religie erin verwerkt! Wauw.


When your people matter, menstrual health matters


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 28-11-2017 10:54 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2017 10:33 schreef Fusion het volgende:
Als ie nog zou bestaan, en als ik nog wel eens uit zou gaan, en als Snaack ooit in de buurt zou zijn, zou ik m meenemen naar Barbarella of Ma Baker, de snackbars die vunzige rommel verkopen en vaak een mooie mix van agressieve Mocros, vervelende junks en stomdronken provinicalen (zoals Snaack zelf) als publiek hebben. Althans, vroegah (toen was ik de vervelde junk )


LOL. Ma Baker in Amsterdam? Daar kwam ik vroeger (10+ jaar geleden) nog wel eens. Een oude bekende van me woonde daar om de hoek, als we na het stappen terug naar zijn huis gingen haalden we daar altijd nog de vette hap.

Enne, wow, ik provinciaal? Ik dacht dat Rotterdam een grote stad was.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 28-11-2017 10:59 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2017 10:33 schreef M. het volgende:
Ziet er natuurlijk puik uit van FG Foodlabs, alleen onverwachts “normaal” (als in: daadwerkelijk herkenbaar als echt eten). Toen ik bij FG was waren die gerechten een stuk abstracter. Ik weet nog wel een gerecht, dat was een hoopje stoofvlees geserveerd in een flink stuk gehalveerd bot (dijbeen van een koe of zo), met langs de zijkant vijf smaakmakers (o.a. sjalot, ei en nog wat zaken).
Daar was natuurlijk van alles mee gedaan maar het zag er super basic uit, echt zo’n gedeconstrueerd en betoverend gerecht wat ik associeer met François Geurts.



Ik heb nu een paar keer bij zowel FG als FG Food Labs gedineerd, over het algemeen zijn zijn gerechten niet zo extreem qua presentie.

Dit was bij FG het meest extreme qua presentatie. Steak tartare geserveerd op een enorm rib.

Ok. Dat is wel vrij extreem haha.



[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 28-11-2017 12:01]


spectre
Usericon van spectre
Posted 28-11-2017 11:03 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2017 10:52 schreef Fusion het volgende:
He, Spectre reageert op mij met een verhaal zonder religie erin verwerkt! Wauw.


Ik doe dat ook meestal in de juiste topics, maar waarschijnlijk zijn mijn vragen aan je te moeilijk?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 28-11-2017 11:15 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Ik zie dat je reageert op de Actieve Topics pagina en denk "natuurlijk spectretje moet jij even terug reageren" zonder je reactie te lezen, goed he?

*aai over de bol*


When your people matter, menstrual health matters


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 28-11-2017 11:19 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Een beetje respect voor mijn topic, padlarven!


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 28-11-2017 11:27 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Vreetzak.


When your people matter, menstrual health matters


WMP
Usericon van WMP
Posted 28-11-2017 11:28 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2017 9:47 schreef Snaack het volgende:
Ik geloof er niet in, maar dat is een typisch geval van karma.

Ik hoop dat je de komende jaren een onnodig lange lijdensweg tegemoet zult gaan waarbij je dagelijks je broek volschijt en bloed pist voordat een pijnlijke dood je genadig zal zijn, kankerlijer.


Je reageert als een klein kind dat vertelt wordt dat hij schijtirritant is en een draai om de oren krijgt. Die gaat ook stampvoeten en huilen.
Maar wees gerust, als ik je eens zie oversteken, dan geef ik wat extra gas.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 28-11-2017 11:39 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

*kuch*

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 28-11-2017 13:22]


WMP
Usericon van WMP
Posted 28-11-2017 11:42 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Voor sommigen is omgaan met de realiteit een hard gelag, zeker als die realiteit bestaat uit het wanhopig opvullen van een geestelijke leegte met materialistische oppervlakkigheden.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 28-11-2017 11:47 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

O ja. Ik kon users ook in het geheel verbergen. Dag, WMP!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-11-2017 11:49 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2017 10:52 schreef Fusion het volgende:
He, Spectre reageert op mij met een verhaal zonder religie erin verwerkt! Wauw.


deze keer gaat het over je junkfoodverslaving, lekker ontopic


signature


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 28-11-2017 12:06 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 28 november 2017 10:17 schreef Negatieveling het volgende:
Kut, te laat. Ik wou het topic "waar Snaack incognito naar de FEBO gaat" noemen.




♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 28-11-2017 12:13 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Waarom zou dat incognito moeten eigenlijk? Niets mis met een goede zak patat, op zijn tijd.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 28-11-2017 12:48 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Naar de Febo ga je voor de bamiblokken.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 28-11-2017 13:07 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

http://dutchweedburger.com/flagship-store/


Wil deze wel eens proberen binnenkort. Heel benieuwd naar.



Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen