IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Finntroll Vorige pagina | Volgende pagina
0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 29-09-2003 11:03 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2003 21:39 schreef wladimir het volgende:
Inderdaad, maar aangezien ik de mening van 0Tolerance over metal bands toch al weet. Kan hij ze beter achterwege laten.


Oh. leg ze is uit dan


"This one is older than shit, heavier than time!"


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 07-10-2003 0:50 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Die nieuwe sample klonk stukken beter dan die vorige accoustische cd. Het idee was leuk, maar er is zoveel beter accoustische folk muziek


this user is dead


maniacM
Usericon van maniacM
Posted 07-10-2003 0:57 by maniacM Wijzig reactieProfiel van maniacMQuote dit bericht

finntroll heerscht, vooral jaktens tid!!!


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 07-10-2003 12:55 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2003 0:50 schreef JFrost het volgende:
Die nieuwe sample klonk stukken beter dan die vorige accoustische cd. Het idee was leuk, maar er is zoveel beter accoustische folk muziek


Ik vind het grote probleem aan die cd dat het af en toe wel erg van de hak op de tak springt het is niet echt een geheel. Echter nog steeds wel leuk om af en toe als achtergrond muziek te luisteren.


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 07-10-2003 18:05 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Inderdaad.. die acoustische cd is wel aardig, maar het mist iets, of heeft iets te veel. Ik weet t niet precies, maar t is een beetje een zooitje..


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 07-10-2003 18:09 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2003 0:50 schreef JFrost het volgende:
Die nieuwe sample klonk stukken beter dan die vorige accoustische cd. Het idee was leuk, maar er is zoveel beter accoustische folk muziek
Geef is een voorbeeld van accoustische folk muziek? Het is trouwens niet eens acoustisch te noemen, meer gewoon Scandinavische folk met ook een beetje Keltische invloed.


frenalu
Difference Is The Key To Life
Usericon van frenalu
Posted 23-12-2003 14:32 by frenalu Wijzig reactieProfiel van frenaluQuote dit bericht

finntroll roeleertz!


Ik Ben Mezelf, Ik Ben Ik, Ik Ben Niet Volmaakt, Maar Dat Ben Ik


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 23-12-2003 14:52 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Uhu


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 23-12-2003 15:26 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Ga naar www.finntroll.net en haal je xmass presentje op!!! It's a song about mushrooms!!!


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 23-12-2003 15:53 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

Nieuwe layout site ziet er wel wat beter uit...


Fedaykin
Where next to conquer...
Usericon van Fedaykin
Posted 23-12-2003 16:11 by Fedaykin Wijzig reactieProfiel van FedaykinQuote dit bericht

Klinkt wel weer grappig dat mp3tje , vind alleen die dubbelbase een beetje lame klinken.


Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear)


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 23-12-2003 16:35 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Gaaf! Ursvamp klinkt leuk en die preview nog beter, maar Finntroll is natuurlijk ook een heerschende band!


dante
Usericon van dante
Posted 23-12-2003 19:53 by dante Wijzig reactieProfiel van danteQuote dit bericht

Mooie MP3 ik kijk uit naar hun Ep


Försvinn du som lyser


valfar
Usericon van valfar
Posted 23-12-2003 21:05 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 23 december 2003 19:53 schreef dante het volgende:
Mooie MP3 ik kijk uit naar hun Ep


Is zeker een zeer gaaf nummer!Maar voor wanneer staat die EP dan gepland?En het nieuwe album?

[Dit bericht is gewijzigd door valfar op 23-12-2003 21:07]



Nar'Hyarmen
zonnetje
Usericon van Nar'Hyarmen
Posted 23-12-2003 22:04 by Nar'Hyarmen Wijzig reactieProfiel van Nar'HyarmenQuote dit bericht

Fintroll :D:D


O'er the surging flood of sea my spirit flies...


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 23-12-2003 22:55 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 23 december 2003 21:05 schreef valfar het volgende:
Is zeker een zeer gaaf nummer!Maar voor wanneer staat die EP dan gepland?En het nieuwe album?


Het nieuwe album is al af.. April komt het uit..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 23-12-2003 22:55 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 23 december 2003 15:53 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Nieuwe layout site ziet er wel wat beter uit...


Betere band pics he..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


' '
Usericon van ' '
Posted 23-12-2003 22:56 by ' ' Wijzig reactieProfiel van ' 'Quote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Ja dat nieuwe nummer klinkt wel weer dik ok. Extreem blij, maar daar is het finntroll voor. Ik verwacht wel meer van het nieuwe album dan van Visor Um Slotet.


"Natur ist Sunde, Geist ist Teufel"


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 24-12-2003 9:45 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Oow ja, en de naam van 't album is Nattfödd


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


dante
Usericon van dante
Posted 24-12-2003 9:53 by dante Wijzig reactieProfiel van danteQuote dit bericht

Ergens begin volgend jaar dacht ik nieuw album ook rond die tijd.


Försvinn du som lyser


Sarah
Thor
Usericon van Sarah
Posted 24-12-2003 12:29 by Sarah Wijzig reactieProfiel van SarahQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2003 9:45 schreef Sharteel het volgende:




Stond jij zondag even gezellig met de gitarist te praten he, in het hoekje van de zaal


Finntroll heersch enorm, jammer dat ik me heel het optreden op x-mass een dominosteentje voelde


LAI LAI HEI


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 24-12-2003 13:58 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 24 december 2003 12:29 schreef Sarah het volgende:
Stond jij zondag even gezellig met de gitarist te praten he, in het hoekje van de zaal


Finntroll heersch enorm, jammer dat ik me heel het optreden op x-mass een dominosteentje voelde



Hehe, ik heb zelfs een heel weekend op ze allemaal mogen babysitten, wat zaterdag resulteerde in de hangover from hell!!! Ik was er niet zo rouwig om dat het in Antwerpen niet doorging om eerlijk te zijn En ik heb jou helemaal niet gezien!!! Kom in 't vervolg ff langs..

[Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 24-12-2003 14:01]


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 25-02-2004 13:45 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Lief hebbers van vrolijke 'Trollen' klanken kan ik zeker Asmegin aanraden.
Deze band maakt Noorse folk metal met wat bm invloeden. Echt vergelijkbaar met Finntroll is het eigenlijk niet: Het is veel minder rauw, een tikje afwisselender en maar regelmatige gebruik van vrouwen zang maar het roept bij mij dezelfde sfeer op.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


dark harted
Usericon van dark harted
Posted 25-02-2004 21:13 by dark harted Wijzig reactieProfiel van dark hartedQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2003 13:58 schreef Sharteel het volgende:
Hehe, ik heb zelfs een heel weekend op ze allemaal mogen babysitten, wat zaterdag resulteerde in de hangover from hell!!! Ik was er niet zo rouwig om dat het in Antwerpen niet doorging om eerlijk te zijn En ik heb jou helemaal niet gezien!!! Kom in 't vervolg ff langs..


Ik vond wel erg dat het in Antxerpen nie door ging nu ebbek ze nog altijd nie live gezien!!


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 25-02-2004 21:30 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 25 februari 2004 21:13 schreef dark harted het volgende:
Ik vond wel erg dat het in Antxerpen nie door ging nu ebbek ze nog altijd nie live gezien!!

Ik heb ze ook nog niet live gezien.
Praatgroepje beginnen?


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen