IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Finntroll Vorige pagina | Volgende pagina
Sarah
Thor
Usericon van Sarah
Posted 29-07-2004 21:48 by Sarah Wijzig reactieProfiel van SarahQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2004 21:19 schreef Zeroeyes het volgende:
Ik ben best wel Finntroll fan schijnt

Heb alle cd's, Jaktens Tid is de beste, Nattfodd zuigt in vergelijking met die cd...

Visor om slutet is wel oke opzich, maar dan alleen de nummers met vocals zijn leuk..

Trollhammeren EP is ook erg goed


Nattfodd heerscht man


LAI LAI HEI


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 29-07-2004 21:51 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 29 juli 2004 21:48 schreef Sarah het volgende:
Nattfodd heerscht man
Maar wel minder dan de rest


I'm not being rude. You're just insignificant.


Sarah
Thor
Usericon van Sarah
Posted 29-07-2004 21:52 by Sarah Wijzig reactieProfiel van SarahQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2004 21:51 schreef helmet het volgende:
Maar wel minder dan de rest


niet

Alles van Finntroll is goed


LAI LAI HEI


Zeroeyes
----
Usericon van Zeroeyes
Posted 01-08-2004 19:01 by Zeroeyes Wijzig reactieProfiel van ZeroeyesQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2004 21:52 schreef Sarah het volgende:
niet

Alles van Finntroll is goed


Dat wel, maar dit is minder dan de rest


Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 01-08-2004 19:43 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2004 21:51 schreef helmet het volgende:
Maar wel minder dan de rest



Ga je baard scheren de laatste Finntroll gaat de geschiedenis in als hun beste.

Alleen het is niet vernieuwend meer als de eerste 2 m a a r t o c h h u n b e s t e


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 01-08-2004 20:03 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Daar ben ik het niet mee eens . geef mij maar de eerste 2 albums, die klinken (sue me!) nog veel 'folkier'









[Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 01-08-2004 20:04]


Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 01-08-2004 20:08 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2004 20:03 schreef Tormented soul het volgende:
Daar ben ik het niet mee eens . geef mij maar de eerste 2 albums, die klinken (sue me!) nog veel 'folkier'












Alelelele nee hoor laatste veel maar misschien komt dat bij jou misschien door die zanger splitsing


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 01-08-2004 20:13 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

eeehm nee?


Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 01-08-2004 20:17 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2004 20:13 schreef Tormented soul het volgende:
eeehm nee?


Ik vindt de nieuwe zanger veel beter, de nummers zijn in opbouw beter en luister naar die produktie, die tweede cd was rommelig en hun eerste was goed maar moesten ze nog veel leren


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 01-08-2004 20:24 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ach ik hou van het 'smerige'geluid van hun eerste plaat en ik heb eigelijk geen voorkeur voor zanger. Maar ik ervaar Jaktens Tid als spontaner, vrolijker en 'folkier'. Maar smaken verschillen.

Hiermee wil ik NIet zeggen dat ik Nattfod niet leuk vind. Die plaat heerscht ook


Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 01-08-2004 20:26 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2004 20:24 schreef Tormented soul het volgende:
Ach ik hou van het 'smerige'geluid van hun eerste plaat en ik heb eigelijk geen voorkeur voor zanger. Maar ik ervaar Jaktens Tid als spontaner, vrolijker en 'folkier'. Maar smaken verschillen.

Hiermee wil ik NIet zeggen dat ik Nattfod niet leuk vind. Die plaat heerscht ook


OK


Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 02-08-2004 13:56 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2004 20:24 schreef Tormented soul het volgende:
Ach ik hou van het 'smerige'geluid van hun eerste plaat en ik heb eigelijk geen voorkeur voor zanger. Maar ik ervaar Jaktens Tid als spontaner, vrolijker en 'folkier'. Maar smaken verschillen.

Hiermee wil ik NIet zeggen dat ik Nattfod niet leuk vind. Die plaat heerscht ook


Eigenlijk kan ik me hier prima in vinden.


Jullie zijn allemaal negers!


chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 02-08-2004 15:19 by chrishetmetaalhoofd Wijzig reactieProfiel van chrishetmetaalhoofdQuote dit berichthttp://www.error-band.tk

Finntroll is cool

[Dit bericht is gewijzigd door chrishetmetaalhoofd op 02-08-2004 15:19]


www.error-band.tk - Melodic Death Metal


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 02-08-2004 20:26 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Pindakaas ook!


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 02-08-2004 20:59 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

En ijsblokjes helemaal...


spelfout weggehaald...


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-08-2004 23:07 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Ik vind de laatste 2/4 cd's van Finntroll juist vernieuwender dan hun eerste twee. Ze hebben de wat rauwere black metal in geruild voor lekkere pakkende volle klanken en toch un 'eigen sound' bouden, nee zelfs verder uitgebouwd. Normaal worden 'black' bands die toegankelijker gaan klinken meteen door iedereen afgedaan maar bij Finntroll pakt het juist er positief uit.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 02-08-2004 23:18 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

Ze hebben alle drie hun eigen charme; de laatste vind ik even goed als de andere twee. Wilska is een goede opvolger van Katla. En live klinkt hij ook goed (Biebob).



Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 03-08-2004 1:11 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Maar toch jammer dat hij geen "HEEEUUUUYY"'s doet, voor zover ik gemerkt heb. Dat was bij Katla altijd supervet.


Jullie zijn allemaal negers!


Zeroeyes
----
Usericon van Zeroeyes
Posted 03-08-2004 20:51 by Zeroeyes Wijzig reactieProfiel van ZeroeyesQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2004 19:43 schreef Faust het volgende:
Ga je baard scheren de laatste Finntroll gaat de geschiedenis in als hun beste.

Alleen het is niet vernieuwend meer als de eerste 2 m a a r t o c h h u n b e s t e

Ik heb geen baard..

Maar dat is iig jouw mening, ik vind de eerste 2 beter, wat jij ook zegt
Katla vond ik ook beter...

Maar nattfodd heerst ook wel hoor

@meltdown, ik mis katla's HEUY"S ook


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 03-08-2004 23:41 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Waarschijnlijk staat het in de reviews dusch dan is het zo bij meneer Faust.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Zeroeyes
----
Usericon van Zeroeyes
Posted 04-08-2004 21:01 by Zeroeyes Wijzig reactieProfiel van ZeroeyesQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2004 23:41 schreef kwelgeest het volgende:
Waarschijnlijk staat het in de reviews dusch dan is het zo bij meneer Faust.


aha, klinkt als een poser?

[Dit bericht is gewijzigd door Zeroeyes op 04-08-2004 21:02]


Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 04-08-2004 23:50 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2004 1:11 schreef Meltdown het volgende:
Maar toch jammer dat hij geen "HEEEUUUUYY"'s doet, voor zover ik gemerkt heb. Dat was bij Katla altijd supervet.


Ach die Heeeuuuy's denk ik er zelf wel bij. Maar Wilska doet wel weer "YAAAAARRRRGGHHH". En da's ook wel leutig.



surrealm
guitar tech
Usericon van surrealm
Posted 05-08-2004 12:09 by surrealm Wijzig reactieProfiel van surrealmQuote dit berichthttp://surrealm.net

ik heb vorig weekend finntroll gehoord op gates of metal, maar ik weet niet of het aan mij ligt, maar waar was dat hele 'folky' waar iedereen het altijd over heeft? klonk mij namelijk als standaard (death?)metal in de oren


ok, shoot me


i said: "drink more honey", not: "drink more, honey"


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 05-08-2004 12:10 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2004 12:09 schreef surrealm het volgende:
ik heb vorig weekend finntroll gehoord op gates of metal, maar ik weet niet of het aan mij ligt, maar waar was dat hele 'folky' waar iedereen het altijd over heeft? klonk mij namelijk als standaard (death?)metal in de oren


ok, shoot me
het 'folky' lomt live idd niet echt lekker uit de verf.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


surrealm
guitar tech
Usericon van surrealm
Posted 05-08-2004 13:06 by surrealm Wijzig reactieProfiel van surrealmQuote dit berichthttp://surrealm.net

ok, dus dan lag he tniet aan mij.. ik was zelfs aan het twijfelen of het wel finntroll was die speelde, toen.. ik stond op het andere podium en zag niets, hoorde alleen...


i said: "drink more honey", not: "drink more, honey"


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen