IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : idols Vorige pagina | Volgende pagina
Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 21-03-2003 23:06 by Vampire_girl Profiel van Vampire_girlhttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 21 maart 2003 23:02 schreef Paul het volgende:
Godverdomme zit niet zo te zeiken dat dit topic dicht moet ... en nu weer on-topic


Hahaha...vooruit dan maar.



the only pleasure is pain


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 21-03-2003 23:10 by Visor Profiel van Visor



En tog heeft ie raar bekkie


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 21-03-2003 23:14 by Vampire_girl Profiel van Vampire_girlhttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 21 maart 2003 23:10 schreef Visor het volgende:


En tog heeft ie raar bekkie


Gordon in opleiding??

Het schijnt dat het nummer van Jamai een slap aftreksel is van een bestaand nummer van de inmiddels niet meer bestaande Fi5e. Ik heb het afgelopen week gehoord en het is echt wel waar, de nummers lijken sprekend op elkaar.


the only pleasure is pain


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 21-03-2003 23:15 by Visor Profiel van Visor

De domme massa merkt dat toch niet


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 21-03-2003 23:39 by B6R6A6M Profiel van B6R6A6M

quote:
Op 21 maart 2003 23:15 schreef Visor het volgende:
De domme massa merkt dat toch niet


Tuurlijk merk ik dat niet, Jamai is gaaf!


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 21-03-2003 23:40 by webblaster wim Profiel van webblaster wimhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 21 maart 2003 23:14 schreef Vampire_girl het volgende:

Het schijnt dat het nummer van Jamai een slap aftreksel is van een bestaand nummer van de inmiddels niet meer bestaande Fi5e. Ik heb het afgelopen week gehoord en het is echt wel waar, de nummers lijken sprekend op elkaar.


yep, ik hoorde het meteen al bij de live uitzending. lekker makkelijk, hoor.


Oud Vuil.


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 21-03-2003 23:43 by DaVinz Profiel van DaVinz

quote:
Op 21 maart 2003 23:39 schreef B6R6A6M het volgende:
Tuurlijk merk ik dat niet, Jamai is gaaf!


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 21-03-2003 23:45 by B6R6A6M Profiel van B6R6A6M

quote:
Op 21 maart 2003 23:43 schreef DaVinz het volgende:



Nou zeg...


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 21-03-2003 23:46 by wladimir Profiel van wladimir

Voor de rest alles goed Bram?


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 21-03-2003 23:50 by B6R6A6M Profiel van B6R6A6M

quote:
Op 21 maart 2003 23:46 schreef wladimir het volgende:
Voor de rest alles goed Bram?


Jazeker!

Jamai is helemaal niet gaaf, hij pijpt drollen! Toen hij nog underground was maakte hij best goede muziek, maar nu is het inderdaad niets meer.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 23-03-2003 14:25 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 9 maart 2003 0:00 schreef B6R6A6M het volgende:
Hoera, Jamai heeft gewonnen!

Ik had het niet verwacht maar ik was zo ontroerd dat ik heb gehuild.


Ik hoop dat je een geintje maakt.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 23-03-2003 14:31 by B6R6A6M Profiel van B6R6A6M

quote:
Op 23 maart 2003 14:25 schreef Leviathanica het volgende:
Ik hoop dat je een geintje maakt.


Ik maakte een geintje, maar nu gelooft niemand meer dat het een geintje was en word ik er nog steeds mee gepest.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 23-03-2003 14:52 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Osdorp Posse heeft er een goede tekst op gemaakt: 'De jongens uit de industrie' ; check dat nummer!!!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 23-03-2003 15:13 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 23 maart 2003 14:31 schreef B6R6A6M het volgende:
Ik maakte een geintje, maar nu gelooft niemand meer dat het een geintje was en word ik er nog steeds mee gepest.


Heheheheheheheheh!
*Bram vindt jamai goed! Bram vindt jamai goed!*


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 23-03-2003 15:24 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 21 maart 2003 23:02 schreef Paul het volgende:
Godverdomme zit niet zo te zeiken dat dit topic dicht moet ... en nu weer on-topic


Andere topics worden makkelijk dichtgepletterd. Zelfs een topic over het anaal eczeem van de hond van mijn buren zou nog meer met metal te maken hebben dan dit lamme teringtopic over dat ene kutprogramma dat 4 miljoen gelobotomizeerde Nederlanders (die direct voor de keus - emigreren of de pil van Drion uitproberen gesteld zouden moeten worden) maanden lang gevolgd hebben.

Dus, alsjeblieft, SLOTJE!

Zolang hij niet naar de dump verplaatst wordt kunnen bezoekers dit topic blijven lezen.

*pling*

Nu snap ik hem, omdat de search niet werkt is het laten wegzakken van topics gelijk aan het sluiten van topics natuurlijk! Beiden zijn binnen enige dagen onvindbaar! Dat ik daar nog niet eerder aan gedacht heb zeg Dom van me!


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 23-03-2003 15:35 by Sjaan Profiel van Sjaanhttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 21 maart 2003 23:40 schreef webblaster wim het volgende:
yep, ik hoorde het meteen al bij de live uitzending. lekker makkelijk, hoor.


Je bent een kenner?


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 23-03-2003 15:38 by B6R6A6M Profiel van B6R6A6M

quote:
Op 23 maart 2003 14:52 schreef Mutilator het volgende:
Osdorp Posse heeft er een goede tekst op gemaakt: 'De jongens uit de industrie' ; check dat nummer!!!


Een poosje geleden zou ik naar een concert van Osdorp Posse gaan, maar dat is niet doorgegaan. Ik ken ze niet echt goed, maar voor zover ik wat over ze gelezen heb lijken het me best toffe lui. Binnenkort zal ik eens kijken of ik dat nummer ergens kan vinden.

quote:
Op 23 maart 2003 15:13 schreef Leviathanica het volgende:
Heheheheheheheheh!
*Bram vindt jamai goed! Bram vindt jamai goed!*



Ik heb wel een paar keer naar Idols gekeken en was in de finale inderdaad voor Jamai, maar om nou te zeggen dat ik hem erg goed vond, of van plan ben de singel te gaan kopen, nee.

quote:
Op 23 maart 2003 15:24 schreef Snaack het volgende:
Andere topics worden makkelijk dichtgepletterd. Zelfs een topic over het anaal eczeem van de hond van mijn buren zou nog meer met metal te maken hebben dan dit lamme teringtopic over dat ene kutprogramma dat 4 miljoen gelobotomizeerde Nederlanders (die direct voor de keus - emigreren of de pil van Drion uitproberen gesteld zouden moeten worden) maanden lang gevolgd hebben.

Dus, alsjeblieft, SLOTJE!

Zolang hij niet naar de dump verplaatst wordt kunnen bezoekers dit topic blijven lezen.

*pling*

Nu snap ik hem, omdat de search niet werkt is het laten wegzakken van topics gelijk aan het sluiten van topics natuurlijk! Beiden zijn binnen enige dagen onvindbaar! Dat ik daar nog niet eerder aan gedacht heb zeg Dom van me!


Ik snap wel dat je boos wordt omdat andere topics snel op slot worden gegooid en moeilijk terug zijn te vinden, maar waarom vind je het zo erg dat dit topic niet op slot gaat. Zoveel last heb je er toch niet van? En het heeft inderdaad niet met metal te maken, maar het topic staat dan ook niet onder Heavy Metal dus dat lijkt me verder eigenlijk geen probleem.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 23-03-2003 15:43 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 23 maart 2003 15:24 schreef Snaack het volgende:
...
*pling*

Nu snap ik hem, omdat de search niet werkt is het laten wegzakken van topics gelijk aan het sluiten van topics natuurlijk! Beiden zijn binnen enige dagen onvindbaar! Dat ik daar nog niet eerder aan gedacht heb zeg Dom van me!


lekkere cynische hint dat Paul als de sodeflikker eens die search moet fixen; ben het volkomen met je eens!!!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 23-03-2003 15:46 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 23 maart 2003 15:38 schreef B6R6A6M het volgende:
Een poosje geleden zou ik naar een concert van Osdorp Posse gaan, maar dat is niet doorgegaan. Ik ken ze niet echt goed, maar voor zover ik wat over ze gelezen heb lijken het me best toffe lui. Binnenkort zal ik eens kijken of ik dat nummer ergens kan vinden. ...


Dat zijn het ook! Ik sprak Def P en hij is een Slayerfan; heb 'em de eerste Sadus aangeraden.
Osdorp Posse heeft verder heel veel te maken met metal; zo hebben ze bergen samples gehaald van Type o negative's - Slow deep and hard en een cd gemaakt met Nembrionic (Hammerdeath) ; het nummer De jongens uit de industrie eindigt ook met vette deathmetal!!!!

Osdorp Posse


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 23-03-2003 15:47 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 23 maart 2003 15:38 schreef B6R6A6M het volgende:
*knip*

Ik snap wel dat je boos wordt omdat andere topics snel op slot worden gegooid en moeilijk terug zijn te vinden, maar waarom vind je het zo erg dat dit topic niet op slot gaat. Zoveel last heb je er toch niet van? En het heeft inderdaad niet met metal te maken, maar het topic staat dan ook niet onder Heavy Metal dus dat lijkt me verder eigenlijk geen probleem.


Nee man, je slaat de plank volledig mis.. Ik kan me niet voorstellen dat de anders zo gretig topic-dichtgooiende mods dit topic:
-niet verplaatst hebben naar ONZIN
Dit topic staat in Muziek algemeen, nu kan je me veel vertellen maar Idols heeft weinig met muziek te maken en is helemaal misplaatst op een metalforum in de rubriek "muziek algemeen".
-dit topic niet gesloten hebben
De enige (terechte) reacties hier zijn samen te vatten als "Idols is kut, slotje!". Ik snap niet dat de mods een paar honderd dergelijke reacties toestaan.

De aanwezigheid van dit topic stoort me dus. En ik zeik gewoon graag


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 23-03-2003 15:50 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 23 maart 2003 15:43 schreef Mutilator het volgende:
lekkere cynische hint dat Paul als de sodeflikker eens die search moet fixen; ben het volkomen met je eens!!!






Proost


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 23-03-2003 16:27 by B6R6A6M Profiel van B6R6A6M

quote:
Op 23 maart 2003 15:47 schreef Snaack het volgende:
Nee man, je slaat de plank volledig mis.. Ik kan me niet voorstellen dat de anders zo gretig topic-dichtgooiende mods dit topic:
-niet verplaatst hebben naar ONZIN
Dit topic staat in Muziek algemeen, nu kan je me veel vertellen maar Idols heeft weinig met muziek te maken en is helemaal misplaatst op een metalforum in de rubriek "muziek algemeen".
-dit topic niet gesloten hebben
De enige (terechte) reacties hier zijn samen te vatten als "Idols is kut, slotje!". Ik snap niet dat de mods een paar honderd dergelijke reacties toestaan.

De aanwezigheid van dit topic stoort me dus. En ik zeik gewoon graag


Oke, ik geef je gelijk, op dat je de enige terechte reacties "Idols is kut, slotje!" vindt na, maar dat is jouw mening.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-12-2003 21:28 by Chelman Profiel van Chelman

Wat een heersch programma

Ik lig helemaal in een deuk!!!!!!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 06-12-2003 21:30 by Rensykdom Profiel van Rensykdomhttp://rensyk.hyves.nl/

zat net te kijken die punker die de tekst op ging zeggen van zon linkin park nummer en dan ok nog de tekst kwijt zijn enzo


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-12-2003 21:31 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 6 december 2003 21:30 schreef Rensykdom het volgende:
zat net te kijken die punker die de tekst op ging zeggen van zon linkin park nummer en dan ok nog de tekst kwijt zijn enzo




die was mooi ja!!!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen