IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : idols Vorige pagina
altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 24-10-2005 12:45 by altx Profiel van altx

Zijn er dan uberhaupt tv-programma's waar je niet genept wordt???


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 24-10-2005 12:46 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 24 oktober 2005 12:37 schreef BitchSlap het volgende:
en dat is dus niet waar, je wordt genept waar je bij staat. de allereerste audities worden gehouden voor een andere jury die bepaald of je naar de "tv-auditie" ronde mag. met andere woorden; idioten en ander gespuis laten ze gewoon door voor de kijkcijfers.
idols zuigt keihard



Die idioten maken de voorrondes wel leuk en zowieso geven zich mensen op die denken te kunnen zingen.. anders doe je niet mee lijkt mij. Of de jury je nu nept of niet, dat maakt niet uit.. men geeft zich immers zelf op.


arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 24-10-2005 12:46 by arnibes Profiel van arnibes

quote:
Op 24 oktober 2005 11:19 schreef High Voltage het volgende:
Hm, das waar. *kijkt naar houdbaarheidsdatum van mayonaisse* hehe, klopt!

@arnibes: wel eens op de planken staan zingen?


Nee. Maar wel een paar keer opgetreden met een instrument.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 24-10-2005 12:48 by altx Profiel van altx

quote:
Op 24 oktober 2005 12:46 schreef arnibes het volgende:
Nee. Maar wel een paar keer opgetreden met een instrument.


De lagere school telt niet mee...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


CiNNeR
The Sweetest Thing
Usericon van CiNNeR
Posted 24-10-2005 14:28 by CiNNeR Profiel van CiNNeRhttp://www.themusictemple.nl

quote:
Op 24 oktober 2005 10:15 schreef Stefan het volgende:
website van Afterlife: http://www.giveusyoursoul.com/

Helaas wordt ie zo druk bezocht dat ie plat ligt nu...


Nu is het "Bandwidth Limit Exceeded" Fijne PR aan overgehouden



Ow sorry, did my back hurt your knive?


arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 24-10-2005 15:19 by arnibes Profiel van arnibes

quote:
Op 24 oktober 2005 12:48 schreef altx het volgende:
De lagere school telt niet mee...


Hahahahahha

Nou ja ik houd erover op.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 25-10-2005 11:16 by Tormented soul Profiel van Tormented soul

ARnibes en Mindless, bespreek jullie relatieproblemen maar met DR. Love ofzo, en laat het hier rusten


Stefan
Usericon van Stefan
Posted 25-10-2005 11:22 by Stefan Profiel van Stefan

quote:
Op 24 oktober 2005 12:37 schreef BitchSlap het volgende:
en dat is dus niet waar, je wordt genept waar je bij staat. de allereerste audities worden gehouden voor een andere jury die bepaald of je naar de "tv-auditie" ronde mag. met andere woorden; idioten en ander gespuis laten ze gewoon door voor de kijkcijfers.
idols zuigt keihard



Als ze alleen degene door laten die wel kunnen zingen hou je 10 mensen over in de voorrondes en kun je meteen door naar de finale.


Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 25-10-2005 11:42 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 24 oktober 2005 12:37 schreef BitchSlap het volgende:
en dat is dus niet waar, je wordt genept waar je bij staat. de allereerste audities worden gehouden voor een andere jury die bepaald of je naar de "tv-auditie" ronde mag. met andere woorden; idioten en ander gespuis laten ze gewoon door voor de kijkcijfers.
idols zuigt keihard



Genept? Hoezo? Het is toch een entertainment programma? Het moet leuk en amusant blijven. Het zou retesaai zijn als je naar tientallen 'toch best aardig zingende' saaie sukkels zou moeten luisteren? Dit maakt het leuk. En ze laten een paar figuren die het echt kunnen gewoon door zodat je in de tweede helft van de programma naar mensen kan luisteren die er echt iets van bakken.

En sowieso genept? Wordt je ook genept als je naar elfjes en trollen in LOTR zit te kijken? Die bestaan toch ook niet echt? Het is entertainment.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


renYek
Usericon van renYek
Posted 25-10-2005 11:45 by renYek Profiel van renYek

quote:
Op 25 oktober 2005 11:42 schreef Chelman het volgende:
Genept? Hoezo? Het is toch een entertainment programma? Het moet leuk en amusant blijven. Het zou retesaai zijn als je naar tientallen 'toch best aardig zingende' saaie sukkels zou moeten luisteren? Dit maakt het leuk. En ze laten een paar figuren die het echt kunnen gewoon door zodat je in de tweede helft van de programma naar mensen kan luisteren die er echt iets van bakken.

En sowieso genept? Wordt je ook genept als je naar elfjes en trollen in LOTR zit te kijken? Die bestaan toch ook niet echt? Het is entertainment.


Elfjes bestaan niet echt??


CiNNeR
The Sweetest Thing
Usericon van CiNNeR
Posted 25-10-2005 11:45 by CiNNeR Profiel van CiNNeRhttp://www.themusictemple.nl

Het is griezelig maar ik ben het zowaar met Chelman eens. We kijken toch juist omdat er allerlei mongolen aan meedoen


Ow sorry, did my back hurt your knive?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 25-10-2005 11:47 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 25 oktober 2005 11:45 schreef renYek het volgende:
Elfjes bestaan niet echt??


Ja.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 25-10-2005 11:48 by Mikeee Profiel van Mikeee

Ik heb anders nooit naar idols gekeken.
Oei, mis ik nu essentiele neerlandsche algemeene ontwikkeling?



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 25-10-2005 11:49 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 25 oktober 2005 11:48 schreef Mikeee het volgende:
Ik heb anders nooit naar idols gekeken.
Oei, mis ik nu essentiele neerlandsche algemeene ontwikkeling?



Nee. Je mist wel een mooi staaltje leedvermaak.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 25-10-2005 12:46 by BitchSlap Profiel van BitchSlap

nee hoor je mist niets.

en met genept bedoel ik een ander soort genept......LOTR en idols zijn nou niet bepaald met elkaar te vergelijken...
ik vind het zielig voor al die sneue mensen die echt denken dat ze kunnen zingen. ze worden express voor lul gezet.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 25-10-2005 12:47 by Chelman Profiel van Chelman

Ze zijn er zelf bij.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 25-10-2005 12:50 by BitchSlap Profiel van BitchSlap

dat soort mensen hebben die denk capaciteit niet..hoe heette die gast met dat rooie haar van afgelopen zaterdag ook alweer, allard ofzo? hoe kun je zo'n zwakbegaafde jongen door laten gaan om zichzelf te laten vernederen? schoftig


CiNNeR
The Sweetest Thing
Usericon van CiNNeR
Posted 25-10-2005 13:01 by CiNNeR Profiel van CiNNeRhttp://www.themusictemple.nl

quote:
Op 25 oktober 2005 12:50 schreef BitchSlap het volgende:
dat soort mensen hebben die denk capaciteit niet..hoe heette die gast met dat rooie haar van afgelopen zaterdag ook alweer, allard ofzo? hoe kun je zo'n zwakbegaafde jongen door laten gaan om zichzelf te laten vernederen? schoftig


Er zijn er maar enkelen waarvan je misschien kan zeggen dat ze weinig consequenties overzien. En dan nog, wat denk je dat die mensen erger zullen vinden. Dat ze op tv komen wat ze graag willen en wij sukkels ze voor lul vindne staan of dat het maar verboden wordt om een of ander soort bestwil, zonder dat ze er zelf iets over te zeggen hebben??


Ow sorry, did my back hurt your knive?


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 25-10-2005 13:03 by Smoochy Profiel van Smoochy

Idols is gewoon zonde van de zendtijd die ze daarvoor gebruiken, een hopeloos kutprogramma. Krijgen we weer zo hype rond een gast of vrouwtje dat weer paar maand duurt om vervolgens nooit weer wat van te horen.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


slome
Usericon van slome
Posted 25-10-2005 14:57 by slome Profiel van slome

quote:
Op 25 oktober 2005 13:03 schreef Smoochy het volgende:
Idols is gewoon zonde van de zendtijd die ze daarvoor gebruiken, een hopeloos kutprogramma. Krijgen we weer zo hype rond een gast of vrouwtje dat weer paar maand duurt om vervolgens nooit weer wat van te horen.


Wat ik me nu afvraag is: Hebben die deelnemers dat nu zelf niet door? Van alle Idols-finalisten (die van andere landen ook meegerekend) horen we niet meer. Ik snap niet dat die lui met dit feit in hun achterhoofd er dan nog van uitgaan dat een finaleplaats in idols een goede basis voor een carriere als artiest is.


DCLXVI
Usericon van DCLXVI
Posted 25-10-2005 15:02 by DCLXVI Profiel van DCLXVI

Daar zou ik me niet in vergissen! Die flikker Jamai, die staat dagelijk in een musical de homo uit te hangen, en die Jim die doet een en ander op TV. In Engeland zijn die gasten supersterren...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 25-10-2005 15:05 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 25 oktober 2005 15:02 schreef DCLXVI het volgende:
Daar zou ik me niet in vergissen! Die flikker Jamai, die staat dagelijk in een musical de homo uit te hangen, en die Jim die doet een en ander op TV. In Engeland zijn die gasten supersterren...


Mooi toch? Wat is daar mis mee?

En al worden ze na een jaar vergeten....vergeet niet dat het meestal (zeer)jonge gasten zijn. Een jaartje bekend zijn en er ondertussen nog een middelgrote tot grote zak geld aan overhouden is toch beter dan patatbakken, in een zwembad werken of uitkeringtrekken.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


slome
Usericon van slome
Posted 25-10-2005 15:05 by slome Profiel van slome

quote:
Op 25 oktober 2005 15:02 schreef DCLXVI het volgende:
Daar zou ik me niet in vergissen! Die flikker Jamai, die staat dagelijk in een musical de homo uit te hangen, en die Jim die doet een en ander op TV. In Engeland zijn die gasten supersterren...


Hmm, dat wist ik dan weer niet...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 25-10-2005 15:18 by Chelman Profiel van Chelman

Slot.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Slotje
De slotenmaker
Usericon van Slotje
Posted 25-10-2005 15:18 by Slotje (Administrator) Profiel van Slotjehttp://www.zwaremetalen.com

Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen