IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : idols Vorige pagina | Volgende pagina
anonymous
Usericon van anonymous
Posted 07-12-2003 15:11 by anonymous Profiel van anonymous

Ik kon het niet zien Moest Sinterklaas vieren met familie... Wanneer is de herhaling? Met name de eerste paar afleveringen vind ik toch wel erg vermakelijk!


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


invictis
Usericon van invictis
Posted 07-12-2003 15:11 by invictis Profiel van invictis

ja en er was meer een muts uit schoonhoven
ik ga echt verhuizen hier, moet echt weg uit dat takkedorp




Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 07-12-2003 16:29 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

Heb me gisteravond kapotgelachen.
Ventje met zoveel puisten dat als hij zou lachen dat de jury in een klap onder de "blanke vla" zou zitten.

En die gast met Frans Bauer nooit geweten dat je met de IQ van een amoebe nog vrij mag rondlopen.. Toch verbazend hoe ouders tegen hun kinderen kunnen liegen, anders laat je zoiets toch niet toe.
Ik kan niet zingen en dat is mij ook duidelijk gemaakt. daarom hulde


Een kleine snol zit zo vol.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 07-12-2003 16:31 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 7 december 2003 15:11 schreef invictis het volgende:
ja en er was meer een muts uit schoonhoven
ik ga echt verhuizen hier, moet echt weg uit dat takkedorp





JAAAAA!!! dat was zo'n adeehaadee trut met een fuckedup hairdo.. 5 minuten met haar in een kamer en de dood lijkt zo eng nog niet.


Een kleine snol zit zo vol.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 07-12-2003 16:33 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

hehehe...ik vond het voorstukje van 1 minuut wel genoeg dus heb maar niet gekeken...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 07-12-2003 16:34 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 7 december 2003 16:33 schreef Voice Of Doom het volgende:
hehehe...ik vond het voorstukje van 1 minuut wel genoeg dus heb maar niet gekeken...


zo dacht ik er eerst ook over.
maar dit programma geeft mij het gevoel dat ik er nog niet eens zo beroerd voor sta


Een kleine snol zit zo vol.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 07-12-2003 16:38 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

mja...zelfs zo'n programma kan mij niet meer helpen...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Daops
Usericon van Daops
Posted 07-12-2003 16:43 by Daops Profiel van Daops

Heb me weer prima vermaakt met al die kindertjes die niet kunnen zingen.

Of je moet als ouder een ontzettend gevoel voor humor hebben, of een hekel aan je kind hebben om het mee te laten doen

Maar ergens vind ik het schandalig dat je je kind niet behoedt voor een afgang en gewoon eerlijk zegt dat hij/zij niet kan zingen.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 07-12-2003 20:31 by altx Profiel van altx

quote:
Op 7 december 2003 16:29 schreef SkinPeeleR het volgende:
(...)
Ik kan niet zingen en dat is mij ook duidelijk gemaakt. daarom hulde


Ik wist altijd van mezelf wel dat ik niet kan zingen, alleen mijn ouders niet.

Mijn vader zat op een koor en wilde dat ik er ook bij kwam. Ik maar zeggen dat ik helemaal niet kan zingen, maar hij geloofde me pas toen ik toonladders moest doen bij de dirigent aan de piano en ongelooflijk voor lul stond. Maar ja, sindsdien zeurt hij in ieder geval niet meer aan mijn hoofd over dat onderwerp...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Fire
Usericon van Fire
Posted 07-12-2003 20:33 by Fire (Bestuurslid stichting) Profiel van Firehttp://www.gratix.nl

Die miep met dat key-baordje en die toon ladder



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-12-2003 20:33 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 7 december 2003 16:29 schreef SkinPeeleR het volgende:
Ventje met zoveel puisten dat als hij zou lachen dat de jury in een klap onder de "blanke vla" zou zitten.



Die was TE leuk!!!




KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 07-12-2003 20:40 by antipop Profiel van antipop

precies!allemaal onderontwikkelde gedrochten


het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!!


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 08-12-2003 3:31 by Bintmeister Profiel van Bintmeister

quote:
Op 7 december 2003 20:33 schreef Chelman het volgende:
Die was TE leuk!!!





Godver, Koos zat niet in deze aflevering. Toch ff vragen aan hem in welke aflevering hij zit. Hij is wel door de 1e ronde gekomen dacht ik

Alleen de padlarf zou de jury moonen als hij eruit gezet werd, maar dat heeft hij dus niet gedaan... En een beetje een kutsmoes van Vincent dat hij niet kon omdat hij moest werken...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-12-2003 7:52 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 8 december 2003 3:31 schreef Bintmeister het volgende:
Godver, Koos zat niet in deze aflevering. Toch ff vragen aan hem in welke aflevering hij zit. Hij is wel door de 1e ronde gekomen dacht ik

Alleen de padlarf zou de jury moonen als hij eruit gezet werd, maar dat heeft hij dus niet gedaan... En een beetje een kutsmoes van Vincent dat hij niet kon omdat hij moest werken...


Volgens mijn broer is Koos de voor-voorronde doorgekomen....maar misschien komt ie nog in de uitzending

En 't is zwak van Vincent ja.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Fire
Usericon van Fire
Posted 08-12-2003 9:46 by Fire (Bestuurslid stichting) Profiel van Firehttp://www.gratix.nl

koos?



Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 08-12-2003 9:56 by Vampie Profiel van Vampie

Vincent is wel een beetje een superpadlarf hoor

Ik heb er iig weer van genoten..vooral van die griet met haar keyboardje " thuis kan ik wel zingen"


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-12-2003 9:59 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 8 december 2003 9:46 schreef Fire het volgende:
koos?


is denk ik hier op ZM niet bekend.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Sater
Usericon van Sater
Posted 08-12-2003 10:16 by Sater Profiel van Sater

Ik heb vrijdag Idols pantoffels gehad van de Goedheiligman!


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


metalrus
Usericon van metalrus
Posted 08-12-2003 22:28 by metalrus Profiel van metalrushttp://www.metalmania.net

Tja, Idols... Een eerlijke en integere programma. Het weerspiegeld de jonge generatie en de maatschapij van vandaag in het algemeen: hersensdood, geschift en zo kan ik nog doorgaan.

off-topic: Maar wat te denken over 'Life & Cooking', 'Vrienden van Amstel Live', 'Het Rode Mannetje'(R.I.P.)?????


metalmania.metalhosting.info


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 08-12-2003 22:30 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

ik wou dit was het nieuws zien maar schoonfamilie had de afstandsbediening


Je moeder.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 09-12-2003 13:47 by Smoochy Profiel van Smoochy

Dat meisje met uitgroei en haar keyboard vond ik de topper van de avond. Kunnen ze niet direct zeggen tegen dat meisje kom volgend jaar maar niet weer. Ook vermakelijk was die sjap die dacht dat ie heel goed kon zingen en ff lekker werd afgezeikt, dat gezicht van ik niet kom op hey.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 09-12-2003 13:48 by she_devil Profiel van she_devilhttp://shedevil.wiebel.nl

k vond die jongen die over zijn pukkels praatte erg amusant


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 09-12-2003 13:49 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 9 december 2003 13:48 schreef she_devil het volgende:
k vond die jongen die over zijn pukkels praatte erg amusant


Mmmm denk dat ik te laat had ingeschakeld heb geen acne hoofd voorbij zien komen.
Shit je mist ook altijd het leukste.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


headbanger013
Usericon van headbanger013
Posted 12-12-2003 18:28 by headbanger013 Profiel van headbanger013

Ik vind het nog steeds slecht dat Jamai bij de eerste Idols vanwege zijn uitstraling heeft gewonnen. Volgens mij gaat het er toch om of je mooi en goed kunt zingen, of ben ik nu echt van het vorige millenium?


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-12-2003 18:29 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

je bent niet door de eerste ronde gekomen?


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen