IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Transformers! Vorige pagina | Volgende pagina
Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 24-01-2004 23:57 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 24 januari 2004 20:28 schreef Mutilator het volgende:
Hoe zit het nu met de series?

Je hebt de 2 seizoenen, de film seizoen 3 en seizoen 4 met de Headmaster afleveringen.

Daarna wordt het Japans & fuzzy;



Valt wel mee hoor

quote:

De series:

Fight! Super robot life Transformers
Scramble city

zijn de eerste 3 seizoenen maar dan anders gemonteerd (Scramble city zou al nieuw materiaal bevatten)



SC zit tussen S2 en S3 in. De movie kwam in Japan pas een stuk later uit...
SC is op zich best een leuke ep. Maar goed, het is er maar eentje. Hoop gestalts die elkaar meppen en je kan leuk de schaal van gewoon naar gestalt naar city zien. Zeker als Metroplex in base mode gaat rijden en je ziet de bomen ergens onder in het profiel van zijn wielen geplet worden is dat wel leuk.

quote:

Dan krijg je series die ik zoek:

Transformers: Headmasters
Transformers: Super God Masterforce
Transformers: Victory
Transformers: Zone

Weet iemand waar die te halen zijn?


Zone is ook maar 1 episode helaas...
Daarna zijn nog wat series, daar zijn echter alleen getekende verhalen over.
Je kan veel van die series wel vinden op Direct Connect.
Ga maar eens op www.iaconhub.com kijken.

ook de nieuwe Transformers: Superlink kan je nu downloaden. Episode 3 is net in japan op de TV geweest. (Het Japanse vervolg op Micron Legend (wat hier Armada is).)


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 25-01-2004 1:31 by Borgia Profiel van Borgia

Transformers..aangenaam stukje jeugdsentiment


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 25-01-2004 14:15 by Visor Profiel van Visor

Ik ben bezigmet het downloaden van de soundtrack en hoef nog maar 2 nummer


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 25-01-2004 14:21 by Borgia Profiel van Borgia

quote:
Op 25 januari 2004 14:15 schreef Visor het volgende:
Ik ben bezigmet het downloaden van de soundtrack en hoef nog maar 2 nummer


Goed bezig man..zeg die transformer die jij als avatar hebt, da's toch Soundwave?


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 26-01-2004 7:54 by Argus Profiel van Argus

Dat is Soundwave ja Onlangs nog als reissue terug op de markt gekomen.

De Soundtrack kickt overigens zwaar aars
Metaaaaaaaaaaaaaaaaaaal!!


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 26-01-2004 9:26 by collision-tammi Profiel van collision-tammihttp://www.collisiongrind.nl

he argus, ik heb ooit nog een tijdje met je gemailt over de transformers. je had interesse in een van mijn exemplaren??!



Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 27-01-2004 8:41 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 26 januari 2004 9:26 schreef collision-tammi het volgende:
he argus, ik heb ooit nog een tijdje met je gemailt over de transformers. je had interesse in een van mijn exemplaren??!


Ehhh dat zou best goed kunnen...
Ik mail alleen met een paar honderd mensen daarover dus ik plaats niet meteen een event/gezicht/item bij je nick hiero

Mail me anders even of wordt lid van DBTF (tranformer mailing groep (link op mijn homepage))


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 27-01-2004 10:50 by Visor Profiel van Visor

Gekocht op ebay:

- Bumblebee
- Cliffjumper
- Brawn
- Windcharger


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 29-01-2004 0:23 by Argus Profiel van Argus

Je gaat niet voor de minibot reissues komende maand?

Al geef ik toe dat die daar niet allemaal bij zitten nee...


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 29-01-2004 10:36 by Visor Profiel van Visor

Ik had gewoon liever een bumblebee met orgineel hoofd dan die nieuwe met cartoon hoofd om eerlijk te zijn


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 30-01-2004 8:03 by Argus Profiel van Argus

Is ook zeker wat voor te zeggen. Ik ben zelf ook niet zo'n fan van al dat toon accurate gedoe de laatste tijd. Daar hadden ze beter een apparte lijn voor kunnen maken.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 30-01-2004 17:25 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 30 januari 2004 8:03 schreef Argus het volgende:
Is ook zeker wat voor te zeggen. Ik ben zelf ook niet zo'n fan van al dat toon accurate gedoe de laatste tijd. Daar hadden ze beter een apparte lijn voor kunnen maken.


Ik ben daar wel fan van! Helaas raak ik wat verstrikt in het kluwen van TF sites; is er een makkelijk linkje waar die toon accurate modellen te zien zijn? Ik had Hound al gevonden; erg tof!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 30-01-2004 17:47 by Visor Profiel van Visor

De nieuwe binaltech hound zeker. Ik heb trouwens wel de show accurate starscream en die vind ik er wel beter uitzien dat het orgineel trouwens


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 30-01-2004 17:56 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 30 januari 2004 17:47 schreef Visor het volgende:
De nieuwe binaltech hound zeker. Ik heb trouwens wel de show accurate starscream en die vind ik er wel beter uitzien dat het orgineel trouwens


Cool! Die wil ik ook graag zien of is dat een pvc figuurtje?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 30-01-2004 23:44]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 31-01-2004 4:26 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 18 januari 2004 15:25 schreef BARABAS het volgende:
Hmmmmm,dan moet ik eens kijken of ik die aflevering op mijn scherm kan krijgen..


Die aflevering heet: War dawn.

edit foutje; deze gaat over de creatie van Optimus Prime.

Megatron zal wel gemaakt zijn in de aflevering over het verhaal van Omega Supreme.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 31-01-2004 4:31]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 31-01-2004 13:43 by Argus Profiel van Argus

Die show accurate versie van Starscream is een reissue van de orginele. Alleen de kleur is iets lichter, de Decepticon symbolen zitten er al op overal. Hij heeft ook een mini Megatron in pistool mode die hij vast kan houden en die onder het vliegtuig kan hangen.
Erg leuk ding, en nog wel aan te komen ook.

Megatron's creatie zie je heel even snel in 5 faces od darkness voorbij komen als Rodimus in de Matrix is. In Secret of Omega Supreme is Megs al Decepticon leider.

War Dawn is inderdaad de creatie van Optinmus uit het lijk van Orion Pax.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 31-01-2004 14:35 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 31 januari 2004 13:43 schreef Argus het volgende:
Die show accurate versie van Starscream is een reissue van de orginele. Alleen de kleur is iets lichter, de Decepticon symbolen zitten er al op overal. Hij heeft ook een mini Megatron in pistool mode die hij vast kan houden en die onder het vliegtuig kan hangen.
Erg leuk ding, en nog wel aan te komen ook.


Issie ook beweeglijker? Ik vond bijv. het benenwerk bij de eerste generatie Transformers altijd nogal tegenvallen. Misschien heb je een plaatje?

quote:
Megatron's creatie zie je heel even snel in 5 faces od darkness voorbij komen als Rodimus in de Matrix is. In Secret of Omega Supreme is Megs al Decepticon leider.
...


Ah dus dat was het; ik wist dat het erin voorkwam kon het alleen niet pinpointen; thanks!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 01-02-2004 14:28 by Argus Profiel van Argus

Nopes, het is gewoon de orginele G1 Starscream. Alleen wat andere verf, wat meer accenten ingevuld, en een mini Megatron dus erbij.





Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 01-02-2004 14:34 by Sar'Goth the Warlock Profiel van Sar'Goth the Warlock

transformers theme in metal uitvoering die draaien ze in de thunder roadhouse altijd



Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 01-02-2004 23:31 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 1 februari 2004 14:34 schreef Sar'Goth the Warlock het volgende:
transformers theme in metal uitvoering die draaien ze in de thunder roadhouse altijd


Das de soundtrack van de Movie
Ik heb nog eens spontaan men knie daarbij verdraaid in Delft...

*grmbl*


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 01-02-2004 23:33 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Hoeveel muziek is er Transformers gerelateerd?

The movie soundtrack
de hardcore band Shockwave

...




The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 01-02-2004 23:40 by webblaster wim Profiel van webblaster wimhttp://www.judgementday.nl

metallica: getransformeerd van extreem goed naar extreem k*t.


ik kon het niet laten.


Oud Vuil.


Orion
Usericon van Orion
Posted 01-02-2004 23:45 by Orion Profiel van Orion

wees blij dat u ze nog in hun glory dagen heeft gezien *integenstelling tot mij


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 01-02-2004 23:48 by BARABAS Profiel van BARABAS

quote:
Op 1 februari 2004 23:40 schreef webblaster wim het volgende:
metallica: getransformeerd van extreem goed naar extreem k*t.


ik kon het niet laten.


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Orion
Usericon van Orion
Posted 01-02-2004 23:50 by Orion Profiel van Orion

(offtopic) eej seun must net sliepen?


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen