IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Transformers! Vorige pagina | Volgende pagina
Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 01-07-2006 15:08 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 1 juli 2006 12:36 schreef Mutilator het volgende:
Het authentieke Transformatie geluid schijnt er juist wel in te zitten.


Dat en de namen zijn ongeveer alles wat nog van vroeger is
Maar het authentieke geluid zit tegenwoordig toch al overal in. Dit jaar alleen al in de japanse reissue G1 Galvatron en Flame Convoy/Scourge uit Galaxy Force/Cybertron (japans/westers).


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-07-2006 1:02 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Wéér een nieuwe speelgoedlijn?





[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 02-07-2006 1:02]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 02-07-2006 13:30 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 2 juli 2006 1:02 schreef Mutilator het volgende:
Wéér een nieuwe speelgoedlijn?






TF Titanium. Daar zijn ook Galactica en Star Wars dingen van. De 3 inch dingen zijn gewoon poppetjes die een arm kunnen bewegen. De 6 inch release (zoals deze) kunnen transformeren en zijn fijn diecast. De meeste uit de eerste wave zijn War Within mallen uit de now defunct Dreamwave comics. Deze prime is Optimus net nadat hij de Matrix kreeg bijvoorbeeld. Alleen de Megatron is helemaal nieuw en heeft daar weer niets mee te maken. Wel leuk is dat Megatron de eerste toy Gi Joe/TF crossover is. Cobra Commander wordt genoemd in de verhaaltjes op de achterkant.

Verder is er ook nog Attacktix op de markt in de vs
Prime vs Vader



Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 03-07-2006 11:39 by Argus Profiel van Argus



Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 04-07-2006 20:23 by Argus Profiel van Argus

Leuke weetjes mbt de trailer:

1- None of the Mars story, launch footage, and rover footage is going to be in the movie.

2.- Yes, Bay did shoot the rover footage.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 05-07-2006 0:10 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Ah dan weten we al wat extra features van de dvd release.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 24-07-2006 19:30 by Bintmeister Profiel van Bintmeister

quote:
Op 1 juli 2006 15:08 schreef Argus het volgende:
Dat en de namen zijn ongeveer alles wat nog van vroeger is
Maar het authentieke geluid zit tegenwoordig toch al overal in. Dit jaar alleen al in de japanse reissue G1 Galvatron en Flame Convoy/Scourge uit Galaxy Force/Cybertron (japans/westers).


nog meer authenticiteit:

Op de jaarlijkse Comic Con die momenteel weer gaande is in San Diego, werd bekendgemaakt wie de stem in zal spreken van oppervrachtwagen Optimus Prime in Michael Bays Transformers. Het gaat om Peter Cullen, die hetzelfde personage ook al voor zijn rekening nam in de originele tekenfilmserie.



Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 24-07-2006 19:32 by Argus Profiel van Argus

Dat was al wat langer uitgelekt. Maar dat geeft niet
Met een beetje geluk komt Megatron er ook bij. Die is ook aan de auditie op het moment!


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 24-07-2006 23:07 by Argus Profiel van Argus



Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 25-07-2006 16:24 by collision-tammi Profiel van collision-tammihttp://www.collisiongrind.nl

yes!

ben nu trouwes bezig met master force dvd door te nemen, echt te gek.



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 25-07-2006 20:01 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 24 juni 2006 0:43 schreef Argus het volgende:
LOL Patser !
Hmm mijn vakantiegeld is er .. toch ook eens gaan kopen
....


Ik wil de Headmasters box eigenlijk weer verkopen; ik wordt een beetje gek van dat Chinees in de menu's, ook al is de spreektaal gewoon Engels. Ken je toevalig iemand die deze box zou willen kopen voor 30euro?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Asphyxiated
Usericon van Asphyxiated
Posted 25-07-2006 21:30 by Asphyxiated Profiel van Asphyxiated

Edit: oud nieuws.

Ik las ergens dat ze van Megatron een tank hebben gemaakt. Goede keuze want op een megapistool zit ik in ieder geval niet wachten.

[Dit bericht is gewijzigd door Asphyxiated op 25-07-2006 21:31]


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 25-07-2006 21:47 by Argus Profiel van Argus

@mutilator: zal eens polsen

@Asphyxiated: welkom in 1993
http://www.tfu.info/1993/Decepticon/Megatron/megatron.htm

[Dit bericht is gewijzigd door Argus op 25-07-2006 21:48]


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Dorstig
Usericon van Dorstig
Posted 25-07-2006 21:53 by Dorstig Profiel van Dorstig

transformers is gaaf

heb volgens mij nog trypticon op zolder liggen


ah, my good old trustworty beer, my love for you will never die


Asphyxiated
Usericon van Asphyxiated
Posted 25-07-2006 21:59 by Asphyxiated Profiel van Asphyxiated

quote:
Op 25 juli 2006 21:47 schreef Argus het volgende:
@mutilator: zal eens polsen

@Asphyxiated: welkom in 1993
http://www.tfu.info/1993/Decepticon/Megatron/megatron.htm


Ok 'hebben gemaakt' was een slechte woordkeuze. Natuurlijk wist ik dat Megatron later een tankform kreeg. Waarom ze eigenlijk hem ooit een pistolform hebben gegeven is me nog steeds een raadsel. Daar je heb de leider van de Decepticons die verandert in een pistool! Ooohh. Ja, de Decepticons konden samen in een grote robot veranderen. Waarvan Megatron dus de pistool was.

In Armada is Megatron ook een tank. Maar die nieuwe Transformers series zijn zo enorm minder.

Wie heeft trouwens die Tranformers DVD boxen? Ik wil namelijk weten of het geluid en beeld van goede kwaliteit zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Asphyxiated op 25-07-2006 22:03]


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 25-07-2006 22:06 by Argus Profiel van Argus

Als Cybertron (galaxy force in japan) hier ooit op tf komt raad ik je aan die eens te kijken. de eerste 80% van Armada is extreem slecht. Het einde is wel aardig met de Unicron Battles.

Ik heb de amerikaanse regio boxen. Prima geluidje !
Ik ga binnenkort denk ik voor de euro regio all in one boxed set. Gewoon voor de heb en omdat ik sinds ik verkast ben 1 dvd kwijt ben van S2....
Met The Golden Lagoon nog wel


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 25-07-2006 22:18 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Over welke complete box set heb je het? Ik zoek ook nog die regio 1 box sets overigens maar kan ze niet vinden, behalve die releases met 3 dvd's per half seizoen in een slipcase.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Asphyxiated
Usericon van Asphyxiated
Posted 25-07-2006 22:21 by Asphyxiated Profiel van Asphyxiated

Binnenkort maar deze box aanschaffen.

http://www8.cd-wow.nl/detail_results_11.php?product_code=181764

[Dit bericht is gewijzigd door Asphyxiated op 25-07-2006 22:21]


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 25-07-2006 22:37 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 25 juli 2006 22:18 schreef Mutilator het volgende:
Over welke complete box set heb je het? Ik zoek ook nog die regio 1 box sets overigens maar kan ze niet vinden, behalve die releases met 3 dvd's per half seizoen in een slipcase.


Die slipcases zijn euro. De nettere doosjes zijn amerikaans. Maar die zijn ook per 3 a 4 DVD's.


Dit is de complete set:

http://www.play.com/DVD/DVD/4-/934597/Transformers_The_Complete_Collection_Box_Set/Product.html



Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 25-07-2006 23:00 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 25 juli 2006 22:37 schreef Argus het volgende:
Die slipcases zijn euro. De nettere doosjes zijn amerikaans. Maar die zijn ook per 3 a 4 DVD's.




Die nettere doosjes zoek ik idd; ik heb de box van season 3 en 4 van het merk Rhino met die cells erbij enzo en nu moet de rest er voor de compleetheid er ook bij; moeilijk te vinden!



[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 25-07-2006 23:01]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 25-07-2006 23:17 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 4 juli 2006 20:23 schreef Argus het volgende:
Leuke weetjes mbt de trailer:

1- None of the Mars story, launch footage, and rover footage is going to be in the movie.




Wat een zinloze trailer dan.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 25-07-2006 23:41 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 25 juli 2006 23:00 schreef Mutilator het volgende:
Die nettere doosjes zoek ik idd; ik heb de box van season 3 en 4 van het merk Rhino met die cells erbij enzo en nu moet de rest er voor de compleetheid er ook bij; moeilijk te vinden!



Die heb ik allemaal dus. Min 1 DVD. Maar ze zijn ook los te krijgen. Eigenlijk zoek ik die eene dus los...
DAT is moeilijk te vinden


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-07-2006 0:04 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 25 juli 2006 23:41 schreef Argus het volgende:
Die heb ik allemaal dus. Min 1 DVD. Maar ze zijn ook los te krijgen. Eigenlijk zoek ik die eene dus los...
DAT is moeilijk te vinden


Waar kan je die boxen los krijgen dan?

Die ene dvd...dat lijkt me idd loeimoeilijk...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 26-07-2006 1:10 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 26 juli 2006 0:04 schreef Mutilator het volgende:
Waar kan je die boxen los krijgen dan?

Die ene dvd...dat lijkt me idd loeimoeilijk...


als ik op amazon kijk zie ik ze overigens allemaal wel zowat staan. Boxen en de losse. Ebay doet ook wel wonderen.
Ik hoop zelf voornamelijk nog steeds dat die eene DVD weer op duikt


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 18-08-2006 16:27 by Argus Profiel van Argus



Een blik op hoe de heren er uit gaan zien.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen