IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Transformers! Vorige pagina | Volgende pagina
BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 01-02-2004 23:58 by BARABAS Profiel van BARABAS

quote:
Op 1 februari 2004 23:45 schreef Orion het volgende:
wees blij dat u ze nog in hun glory dagen heeft gezien *integenstelling tot mij
Wie?, de Transformers of Metallica en euh, ja ik gaan su op bed


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Orion
Usericon van Orion
Posted 01-02-2004 23:59 by Orion Profiel van Orion

transformers heb ik meegemaakt autobots!
ik bedoelde dus metallica


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 02-02-2004 0:02 by BARABAS Profiel van BARABAS

Autobots
DECEPTICONS


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 02-02-2004 7:57 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 1 februari 2004 23:33 schreef Mutilator het volgende:
Hoeveel muziek is er Transformers gerelateerd?

The movie soundtrack
de hardcore band Shockwave



Er zijn zoveel bands die iets met TF's gedaan hebben. Supercharger van Machine Head begint over TF's, Faith no More gebruikte ze in we care a lot. De lijst is eindeloos

BTW:
NRG, van de soundtrack, heeft pas nog een CD uitgegeven met diverse remixes van Instruments of Destruction (Nummer dat speelt als Megatron de halve 84 cast vermoord in de shuttle).
quote:
Op 2 februari 2004 0:02 schreef BARABAS het volgende:
Autobots
DECEPTICONS


Indeed

[Dit bericht is gewijzigd door Argus op 02-02-2004 7:58]


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 02-02-2004 10:42 by Visor Profiel van Visor

quote:
Op 2 februari 2004 7:57 schreef Argus het volgende:
BTW:
NRG, van de soundtrack, heeft pas nog een CD uitgegeven met diverse remixes van Instruments of Destruction (Nummer dat speelt als Megatron de halve 84 cast vermoord in de shuttle).



Idd, gruwelijk vette scene Ik probeer nu op ebay een Ramjet te bemachtigen, welles waar G2 maar wel de zelfde mold als G1... Strike planes heerschen

[Dit bericht is gewijzigd door Visor op 02-02-2004 10:43]


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 03-02-2004 8:22 by Argus Profiel van Argus

G2 Ramjet's mold is toch aangepast hoor
Andere wapens en pegjes om de soundbox aan de benen te hangen.

Ik denk dat je voor Ramjet beter even op de amerikaanse reissue kan wachten. Dirge is al onderweg dus de rest van de coneheads komen ook wel.
Ze kunnen aan zijn wapens ook weinig 'verbeteren' als hij daar uit komt.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 03-02-2004 22:15 by Visor Profiel van Visor

Van die pegjes klopt ja maar die soundpack zit er niet bij. Boeiend dat ding staat toch in de vitrine kast Ik vind de kleuren wel erg mooi, hij word dan ook op TF @ the Moon de hemel ingeprezen en gezien als de 7de strike plane

[edit]

te koop:

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3173725345&category=234

[Dit bericht is gewijzigd door Visor op 04-02-2004 13:33]


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 05-02-2004 12:08 by Argus Profiel van Argus

Ik ben persoonlijk niet zo weg van die G2 versie. Sunstorm is dan toch een stuk mooier

Die RiD Prime kan je beter in de winkel scoren. Voor 15 euro heb je hem ook nog wel bij een TRU ofzo. (goedkoper dan die prijs + verzending).

Ik zit verlopig te wachten op Transformers: Energon in Nederland. Terrorcon drones aanschaffen


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 24-03-2004 14:21 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Ik zie een Transformers Takara dvd liggen in de winkels, maar er staan geen screenshots op; is dat de Headmasters serie en zo nee wat dan?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 24-03-2004 21:55 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 24 maart 2004 14:21 schreef Mutilator het volgende:
Ik zie een Transformers Takara dvd liggen in de winkels, maar er staan geen screenshots op; is dat de Headmasters serie en zo nee wat dan?


Ondanks dat er een Victory plaatje op staat is het de Headmasters serie. Alleen dan wel de 'engels' nageynchroniseerde versie van de Fillipijnen.
Moeilijk uit te leggen, maar het is heel appart om te zien
Voor de prijs hoef je het niet laten in ieder geval.

Ik moet er zelf ook nog even eentje oppikken.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 24-03-2004 22:17 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 24 maart 2004 21:55 schreef Argus het volgende:
Ondanks dat er een Victory plaatje op staat is het de Headmasters serie. Alleen dan wel de 'engels' nageynchroniseerde versie van de Fillipijnen.
Moeilijk uit te leggen, maar het is heel appart om te zien
Voor de prijs hoef je het niet laten in ieder geval.

Ik moet er zelf ook nog even eentje oppikken.


Bedoel je dat de tekningen kloppen maar de stemmen niet? Ik ken er 1 aflevering van en idd het is ff wennen, maar de animatie is wel goed (beter dan de derde serie imo)


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 25-03-2004 9:25 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 24 maart 2004 22:17 schreef Mutilator het volgende:
Bedoel je dat de tekningen kloppen maar de stemmen niet? Ik ken er 1 aflevering van en idd het is ff wennen, maar de animatie is wel goed (beter dan de derde serie imo)


De hele serie is door 3 Fillipijnen ingesproken ofzo. Beetje lastig. Dat en noemen Blaster bijvoorbeeld steeds Billy. Totdat er 'iets' gebeurt en hij opeens Blaster gaat heten

Maar de serie is op zich zeker OK. Al was het maar omdat Galvatron flink tekeer gaat door de hele serie

Er komt alleen helaas geen deel 2 aan.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


wille man
Usericon van wille man
Posted 28-03-2004 22:02 by wille man Profiel van wille manhttp://www.mytholic.nl

tranformers zijn nog altijd gaaf


wille man
Usericon van wille man
Posted 28-03-2004 22:02 by wille man Profiel van wille manhttp://www.mytholic.nl

tranformers zijn nog altijd gaaf


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 10-05-2004 21:49 by Visor Profiel van Visor

Heb weer veel spul in de vorm van oa G1 Prowl en onze grote dino vriend Grimlock Heb inmiddels ook een devastator ook als is het een knock off. De echte vind ik te onbetaalbaar Nadeel is dat Mixmaster geen verchroomde gril heeft maar gewoon groen, valt misschien wel te doen met een chroom airbrush?

[Dit bericht is gewijzigd door Visor op 10-05-2004 21:49]


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 10-05-2004 23:28 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 10 mei 2004 21:49 schreef Visor het volgende:
valt misschien wel te doen met een chroom airbrush?


Geen ervaring mee...
Maar fakes zijn nooit een echte vervanging. Hooguit een tijdelijke goedhouder :D

Ik ben zelf voornamelijk dingen aan het dumpen op ebay. 3 Ratchets en dat soort zooi is een beetje te veel van het goede. Besides, ik kan het geld beter gebruiken op het moment


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Defiance
neucke?
Usericon van Defiance
Posted 11-05-2004 0:10 by Defiance Profiel van Defiance

Driewerf hulde aan den oude Transformers!

Den film is idd erg *erg* heersch.

Galvatron was ff wennen met Leonard *Spock* Nimoy als de stem maar het mocht er zeer zeker zijn.

Ik ben het eens met dengene die het al eerder melde. Unicron's stem is intens.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 11-05-2004 0:21 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 10 mei 2004 23:28 schreef Argus het volgende:
Geen ervaring mee...
Maar fakes zijn nooit een echte vervanging. Hooguit een tijdelijke goedhouder :D

Ik ben zelf voornamelijk dingen aan het dumpen op ebay. 3 Ratchets en dat soort zooi is een beetje te veel van het goede. Besides, ik kan het geld beter gebruiken op het moment


Ratchet vond ik evenals dezelfde 'mold' genaamd Ironhide om te janken; lijkt in de verste niet op de tekenfilmversie en is op zichzelf staan ok een ontwerp die als een lul op een drumstel slaat; het heeft armpjes; maar verder

quote:
Op 11 mei 2004 0:10 schreef Defiance het volgende:
...
Ik ben het eens met dengene die het al eerder melde. Unicron's stem is intens.


De gast die Unicron's stem doet, Orson Welles, is dus niet zomaar een stemacteur; check z'n bio eens voor de gein:

http://www.imdb.com/name/nm0000080/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


gelobte balwoppie
idioot
Usericon van gelobte balwoppie
Posted 11-05-2004 12:11 by gelobte balwoppie Profiel van gelobte balwoppiehttp://www.wateragaam.tk

heb net scourge gewonnen op ebay en twee g1 cars.

de BT smokescreen is errug gaaf, maar schieronmogelijk weer terug te veranderen in carmode. Het is me nu gelukt, maar ik transformeer hem voorlopig maar even niet meer.

heb ook defensor bemachtigd. ik heb wel alle combiners orgineel. Ik wil niet weten aan hoeveel eurie ik speelgoed in mijn kast heb staan.

Oja ook een re-issue prime en megatron. bij prime krijg je een klapper, waar je je tf kaarten die bij de re-issues zitten in kan stoppen. Megatron heeft een stoer schietmechanisme. Tevens zat daar een decepticon-muismat bij: COOOOOOL

Perceptor en reflector heb ik nu ook !!!! Nu nog even swoop swappen voor wat euries en mijn collectie begint al een beetje gezocht te krijgen. De grotere beesten zoals metroplex en trypticon komen later nog wel...

heb nog te koop:

g1 megatron, losjes maar vrij goede staat
g1 prime, best oke, maar wel wat kapotte onderdelen


Wat voor vlees zit er in die toverrijst?


GrinRoth
Easy Meat
Usericon van GrinRoth
Posted 11-05-2004 12:46 by GrinRoth Profiel van GrinRothhttp://www.grinroth.nl

quote:
Op 11 mei 2004 12:11 schreef gelobte balwoppie het volgende:
heb nog te koop:

g1 megatron, losjes maar vrij goede staat
g1 prime, best oke, maar wel wat kapotte onderdelen

Waarom zou je die dingen in hemelsnaam verkopen?


Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-05-2004 13:43 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

DE Transformers zijn een stel sissy-boy robots. Zelfs c-3po hakt deze nog in de pan om over echte stoere robots, zoals de cylons maar niet te spreken.


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 11-05-2004 15:57 by Visor Profiel van Visor

quote:
Op 11 mei 2004 12:11 schreef gelobte balwoppie het volgende:
heb nog te koop:

g1 megatron, losjes maar vrij goede staat



Hoeveel?


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 11-05-2004 16:06 by Visor Profiel van Visor

quote:
Op 11 mei 2004 13:43 schreef attila_de_hun het volgende:
DE Transformers zijn een stel sissy-boy robots. Zelfs c-3po hakt deze nog in de pan om over echte stoere robots, zoals de cylons maar niet te spreken.


Ga toch weg met je battlestar zooi


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 11-05-2004 17:37 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

Ik zag gister bij Gammo een preview van een transformer spel. Zag er best tof uit. Wat vinden de transformer-kenners hiervan? Of is t nog niet bekend?


Zenial


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 11-05-2004 22:00 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 11 mei 2004 17:37 schreef Zenial het volgende:
Ik zag gister bij Gammo een preview van een transformer spel. Zag er best tof uit. Wat vinden de transformer-kenners hiervan? Of is t nog niet bekend?


Dat is het spel van Transformers Armada; ziet er erg goed uit in technisch en cartoon-like opzicht; speelt ook behoorlijk goed alleen is de eerste generatie Transformers veel toffer; meer robots met persoonlijkheid en variatie in verhalen; al die follow up series zijn alleen maar op Pokemon niveau; goed vecht tegen kwaad and that's it.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen