IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Jongen zwaar gewond na dropping, schandalig! Volgende pagina
Child of bodom_PU
Usericon van Child of bodom_PU
Posted 23-11-2002 18:53 by Child of bodom_PU Wijzig reactieProfiel van Child of bodom_PUQuote dit bericht

Ik ben echt geschokt door het volgende nieuws

(ff van Msn.nl gekopieerd)

Jongen zwaargewond tijdens dropping

ALPHEN - Een 15-jarige jongen uit Goirle is vrijdagavond laat tijdens een dropping in de bossen bij het Brabantse Alphen zwaargewond geraakt. Een 33-jarige inwoner van Alphen die de jongen voor stroper of inbreker aanzag reed hem met een jeep aan. De jongen is met een gebroken rug en letsel aan armen en benen in een ziekenhuis in Tilburg opgenomen. De politie heeft de Alphenaar aangehouden op verdenking van poging tot doodslag of zware mishandeling.

De dropping was georganiseerd door een voetbalvereniging uit Goirle. De politie denkt dat de jongen en zijn kameraden tijdens de dropping op een privé-terrein terecht kwamen waardoor een alarm afging. Vier mannen gingen met hun jeeps op onderzoek uit. Bij het zien van de jeeps sloegen het slachtoffer en drie van zijn vrienden op de vlucht. De jongen is daarbij onder de jeep van de man uit Alphen terechtgekomen.




die jongen woont dus een stukje verderop bij mij in de straat, en ken hem van de basisschool. Ik heb dr geen woorden voor, maar hoorde van ooggetuigen dat nadat de jongen door de jeep was aangereden nog eens extra qwerd geschopt en geslagen. Met een gebroken rug en gebroken armen/benen is hij zo goed als zeker voor de eerst van zn leven verlamt. En ik kan hier ZO kwaad om worden! Echt die gasten mogen ze zo langzaam en pijnlijk mogelijk dood laten gaan!



Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way!


Agamidion
Gayheid
Usericon van Agamidion
Posted 23-11-2002 18:55 by Agamidion Wijzig reactieProfiel van AgamidionQuote dit bericht

lijpe gast dan, meteen iemand aanrijen, bedoel een stroper of inbreker mag je toch nie zwaar verwonden omdat jij denkt dat ie dat is


Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn.


Ooypunk
Heidevolk
Usericon van Ooypunk
Posted 23-11-2002 18:58 by Ooypunk Wijzig reactieProfiel van OoypunkQuote dit berichthttp://www.heidevolk.com

Nee. Je mag een inbreker ´staande houden´
Leuk berichtje... ik ga zo op survival...
Verder hoop ik dat ze die Alphenaar publiekelijk martelen of zo. Weet ik veel. Laat em lijden.


Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 23-11-2002 19:00 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Ik kan me wel voorstellen dat mensen een echte inbreker helemaal lam slaan, maar in dit geval zijn ze dus te snel geweest met het erop slaan en rijden enz... Als er iemand in mijn huis zou komen om iets te stelen zou ik hem wel verlamd willen slaan.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 23-11-2002 19:01 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Als een vreemde bij ons in de tuin stond kreeg ie toch klappen.
Tis dat we geen jeep hebben!


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 23-11-2002 19:02 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2002 19:01 schreef Frietbal het volgende:
Als een vreemde bij ons in de tuin stond kreeg ie toch klappen.
Tis dat we geen jeep hebben!
Mijn punt.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 23-11-2002 19:02 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

quote:
Op 23 november 2002 19:00 schreef Misanthrope het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat mensen een echte inbreker helemaal lam slaan, maar in dit geval zijn ze dus te snel geweest met het erop slaan en rijden enz... Als er iemand in mijn huis zou komen om iets te stelen zou ik hem wel verlamd willen slaan.


en hier ben ik het mee eens

je merkt het heus wel als je op prive terrein terecht komt. Ik zeg niet dat die gasten zo hadden mogen door draven, maar ergens kan ik het me wel voorstellen



ilyc
Usericon van ilyc
Posted 23-11-2002 19:07 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

Ja, OK, maar dan schop je 'm ofzo, maar kom op, met een Jeep over iemand heenrijden, dan ben je je gewoon niet helemaal bewust van de wereld om je heen volgens mij...

[Dit bericht is gewijzigd door ilyc op 23-11-2002 19:07]


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 23-11-2002 19:08 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2002 19:07 schreef ilyc het volgende:
Ja, OK, maar dan schop je 'm ofzo, maar kom op, met een Jeep over iemand heenrijden, dan ben je je gewoon niet helemaal bewust van de wereld om je heen volgens mij...
Verlamd schoppen of rijden, wat is het verschil


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ilyc
Usericon van ilyc
Posted 23-11-2002 19:11 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2002 19:08 schreef Misanthrope het volgende:
Verlamd schoppen of rijden, wat is het verschil


Als je van plan bent iemand te gaan schoppen oid heeft diegene iig nog de kans te ontvluchten/te spreken over het feit wat ie daar aan het doen is...Ik bedoelde ook meer "uit je gebied schoppen", schoppen dus niet letterlijk, sorry. Maar anwyay, als je iemand gaat overrijden, dan heb je dus de bedoeling iemand zwaar te verlammen/doden, ziek hoor. En dat omdat ie in jouw tuin oid loopt, dat doe je toch niet meteen...?


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 23-11-2002 19:12 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

mwhoehahahha wij wel.....


wij hebben elke dag een nieuwe postbode nodig



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 23-11-2002 19:12 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

De reactie van deze mensen was misschien wat overdreven, maar als er iemand in mijn huis komt en spullen jat, ben ik wel in staat om hem als hij wegrent met een auto achterna te rijden en hem te stoppen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ilyc
Usericon van ilyc
Posted 23-11-2002 19:15 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

LOL, kijk, als iemand in MIJN huis is binnengedrongen oid, dan kan ie het vergeten, dat lijkt me een duidelijke zaak. Maar als iemand op jouw grondgebied of in jouw tuin loopt, kom op he! Voor hetzelfde geldt ligt z'n voetbal daar ofzo, het lijkt me niet meer dan normaal eerst even naar die persoon te brullen wat ie daar godverdomme op jouw terrein aan het doen is...
Stel je eens voor: Jij loopt door de tuin van je buurvrouw, 's nachts, om wat voor reden dan ook en ze komt ineens dwars door de hyacinten en rozen met haar Lada over jou heen rijden, lijkt me niet echt een normale gang van zaken


Agamidion
Gayheid
Usericon van Agamidion
Posted 23-11-2002 19:17 by Agamidion Wijzig reactieProfiel van AgamidionQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2002 19:15 schreef ilyc het volgende:

Stel je eens voor: Jij loopt door de tuin van je buurvrouw, 's nachts, om wat voor reden dan ook en ze komt ineens dwars door de hyacinten en rozen met haar Lada over jou heen rijden, lijkt me niet echt een normale gang van zaken


dan ken jij mijn buurvrouw nog nie


Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn.


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 23-11-2002 19:17 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2002 19:17 schreef Agamidion het volgende:
dan ken jij mijn buurvrouw nog nie




En die wil ik ook niet kennen dan!


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 23-11-2002 19:18 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2002 19:15 schreef ilyc het volgende:
LOL, kijk, als iemand in MIJN huis is binnengedrongen oid, dan kan ie het vergeten, dat lijkt me een duidelijke zaak. Maar als iemand op jouw grondgebied of in jouw tuin loopt, kom op he! Voor hetzelfde geldt ligt z'n voetbal daar ofzo, het lijkt me niet meer dan normaal eerst even naar die persoon te brullen wat ie daar godverdomme op jouw terrein aan het doen is...
Stel je eens voor: Jij loopt door de tuin van je buurvrouw, 's nachts, om wat voor reden dan ook en ze komt ineens dwars door de hyacinten en rozen met haar Lada over jou heen rijden, lijkt me niet echt een normale gang van zaken
Hehe , ik weet niet wat de situatie daar was, maar het alarm ging af zei jij geloof ik. Als een alarm afgaat betekend dat volgens mij wel dat er een hek ofzo om het gebied heen stond en dan is de actie van die mensen wel weer een stuk beter te begrijpen. Want wie gaat er nou over een hek klimmen zonder kwade bedoelingen? In dit geval had die jongen dus geen kwade bedoelingen, maar je weet niet hoe de situatie daar precies is.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 23-11-2002 19:36 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Ik heb het gevoel dat er dan op dat bewuste eigen terrein ook niet iets 100% in de haak is. Ik denk dat een bedrijf niet zo maar 4 van dei jeeps inzet om daar s'nachts te gaan waken. Daarvoor kan je je immers aanmelden bij zo'n beveiligingsmaatschappij. Ook voor iemands achtertuin (bij een achterlijk groot huis) of een stuk bos zet je niet zomaar 4 jeeps in naar een melding toe en vervolgens met 1 jeep over iemand heen rijden.
Hier is maar 1 woord voor LOMP

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 23-11-2002 19:46]


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


ilyc
Usericon van ilyc
Posted 23-11-2002 19:37 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

Misschien waren die mensen gewoon zwaar paranoia ofzo, maar alsnog vind ik het een sicke actie...het over iemand heenrijden met een Jeep zou niet eens in me opkomen


Dark_child
Killing for religion, Something I don't understand
Usericon van Dark_child
Posted 23-11-2002 19:41 by Dark_child Wijzig reactieProfiel van Dark_childQuote dit bericht

Echt weer een voorbeeld van handellen zonder na te denken, die jongens zaten bewust of onbewust (bij een natuurgebied is het niet altijd duidelijk aangegeven waar prive terein begint).
Maar om dan meteen met een jeep over ze heen te rijden, je zou ook eerst kunnen vragen wat ze doen, of effe afwachten tot het zeker is dat het slecht volk is.


Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying.


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 23-11-2002 20:10 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

quote:
Op 23 november 2002 19:36 schreef Cadaveria het volgende:
Ik heb het gevoel dat er dan op dat bewuste eigen terrein ook niet iets 100% in de haak is.




je woont op een groot uit gestrekt terrein. Je vrienden komen op bezoek en houden net als jij van de jacht. Je vrienden wonen niet echt in de buurt en zijn met hun jeep (die ze normaal ook voor de jacht gebruiken) naar je toe gekomen om een lekker biertje te drinken.
dat bevijligings systeem heb je om indringers (hier deze jongen) weg te houden. De jongen begeeft zich op prive terrein, waar hij niet hoort te zijn.

waarom moet er dan iets op het terrein niet in de haak zijn?


ik zeg niet dat die gasten het juist gedaan hebben, maar ergens kan ik het me voor stellen

[Dit bericht is gewijzigd door Markam op 23-11-2002 20:13]



Child of bodom_PU
Usericon van Child of bodom_PU
Posted 23-11-2002 20:59 by Child of bodom_PU Wijzig reactieProfiel van Child of bodom_PUQuote dit bericht

De meeste zeggen hier allemala dingen over alarm en priveterein enzo, maar dit staat er:

De politie denkt dat de jongen en zijn kameraden tijdens de dropping op een privé-terrein terecht kwamen waardoor een alarm afging.


oftewel DENKT, er is nog geen zekerheid over


Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way!


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 23-11-2002 21:49 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Over die gast heenrijden is wel wat extreem jah, dat kan ook op een iets minder hardhandige wijze plaatsvinden


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Child of bodom_PU
Usericon van Child of bodom_PU
Posted 23-11-2002 22:01 by Child of bodom_PU Wijzig reactieProfiel van Child of bodom_PUQuote dit bericht

btw de bossen rondom Alphen staan bekend vanwege het aantal scouting evenementen (dus ook droppings), het is een verzamelpunt voor veel branadse scoutinggroepen.


Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way!


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 23-11-2002 22:03 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 23 november 2002 22:01 schreef Child of bodom_PU het volgende:
btw de bossen rondom Alphen staan bekend vanwege het aantal scouting evenementen (dus ook droppings), het is een verzamelpunt voor veel branadse scoutinggroepen.


Dit ging toch echt om een voetbalvereniging


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 24-11-2002 2:42 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Een klote samenloop van omstandigheden.
It happens....


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 24-11-2002 3:13 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Dat krijg je dan wanneer burgers denken dat ze de orde beter kunnen handhaven dan de politie, en het recht in eigen handen nemen.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen